
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ojnice
12:13:08
03.06.2014
03.06.2014

šadesa
-> minno 03.06.14 12:09:06: jojo to jsem zkontroloval jsou jedný váhy,no někdy se nedá věřit ani origo novým dílum ale s tím toho moc nenaděláme

12:09:06
03.06.2014
03.06.2014

minno
-> MVM: nemusíš opakovať to isté, čo som už napísal ja.
-> šadesa: ono ani novým ojniciam sa nedá moc veriť, už som počul o tom všeličo, hlavne si skontroluj aby boli tie ojnice z jednej sady, rovnaká váhová kategória.
-> šadesa: ono ani novým ojniciam sa nedá moc veriť, už som počul o tom všeličo, hlavne si skontroluj aby boli tie ojnice z jednej sady, rovnaká váhová kategória.
12:02:58
03.06.2014
03.06.2014

šadesa
no není to úplně mimo taky jsem přemýšlel to převrtat malým vrtáčkem ale nebyl jsem si 100% jist jestli je to dobrej nápad ,přelísovat a nechat vyúhlovat to se mě moc nechce už kvůli tomu že jsou nový a těm firmám se nedá moc věřit
09:31:51
03.06.2014
03.06.2014

MVM
-> minno 03.06.14 09:27:56: Pokud to není o moc posunutý - je možný převrtání a potom pěkně začistit.. 

09:27:56
03.06.2014
03.06.2014

minno
-> MVM: to ja viem
-> šadesa: ak ten mazací otvor v púzdre nie ej úplne mimo tak by som rozmýšľal aj nad prevŕtaním, aby boli otvory súosé.
-> šadesa: ak ten mazací otvor v púzdre nie ej úplne mimo tak by som rozmýšľal aj nad prevŕtaním, aby boli otvory súosé.
09:15:18
03.06.2014
03.06.2014

MVM
-> minno: Po nalisování nestačí jen obyčejně vystružit na přesný průměr pístního čepu ale musíš to mít vyúhlovaný s klikovým čepem.. Nelíp nechat udělat v motorárně na mašině k tomu určené na jedno upnutí..
08:56:38
03.06.2014
03.06.2014

minno
-> šadesa: vylisovať a nalisovať správne (už asi nové púzdro).
08:46:27
03.06.2014
03.06.2014

šadesa
tak zase problem sehnal jsem úplně nový seště ve vosku zalitý ojnice a po oloupání vosku a pořádný prohlídce jsem zjistil že jedno pouzdro pro čep není úplně přesně nalisovaný proti mazacímu kanal co stím ?
21:12:43
15.05.2014
15.05.2014

šadesa
díky za radu myslel jsem si to ale chtěl jsem si bejt jist

18:17:21
15.05.2014
15.05.2014

dragon_cb_cz
-> šadesa: Litří ojnice má jiný oko pro čep, od kila dál je to stejné... pak až 130-136 jsou zase jiné (ale zaměnitelné).
16:48:19
15.05.2014
15.05.2014

Olgoj Chorchoj
-> šadesa: Litr může mít 18mm čep, jinak je to stejný
16:06:26
15.05.2014
15.05.2014

šadesa
-> Mates AZNP ŠKODA 15.05.14 10:56:55: ten je ale daný klikou
10:56:55
15.05.2014
15.05.2014

Mates AZNP ŠKODA
-> šadesa: nie som si istý lebo 120 má iný zdvih
08:43:36
15.05.2014
15.05.2014

šadesa
trošku to tu oživím, mam dotaz ojnice š 1000-125 jsou stejné že
21:43:28
17.11.2013
17.11.2013

dragon_cb_cz
-> Kilián: A MBčko má 18mm...
19:21:36
17.11.2013
17.11.2013

vhml
-> Kilián 17.11.13 18:35:22: jo, fabie má 17mm
18:35:22
17.11.2013
17.11.2013

Kilián
takovej rychlej dotaz do 120kových motorů se dávaly vždy ojnice na 20mm pístní čep?
22:37:00
24.06.2013
24.06.2013

Athlonek
A jaké ojnice má motor Favorit v letecké úpravě? auto.prvni-bazar.cz/inz/p
rodam-motor-favorit-v-lete
cke-uprave-metalex-121699.
html
22:25:14
24.06.2013
24.06.2013

Dušan
Jen pro info. Ojnice Felicia MPI 650g, Fabia 550g
19:48:10
23.06.2013
23.06.2013

Petr Urban
-> Dušan: koupě H ? mohu zjistit příznivější cenu....do zpráv
19:32:13
23.06.2013
23.06.2013

Dušan
-> pavucina: jedna se me nezda tak sbiram info, ze bych je vymenil.
18:05:23
23.06.2013
23.06.2013

pavucina
-> Dušan: To uz ti zarvala ojnice ?
17:53:45
23.06.2013
23.06.2013

m8rinek
-> Dušan: viz.23.06.13 17:41:53
17:50:57
23.06.2013
23.06.2013

Dušan
-> m8rinek: v tom případě si nejsem jistej co je pak ideálnější. Mě jde o celkovou pevnost do těch mých turbo motorů.
17:46:07
23.06.2013
23.06.2013

m8rinek
-> Dušan: jo, ale maj slabej šroub a menší průřez...
17:44:17
23.06.2013
23.06.2013

Dušan
maji stejně rozměr jako felda ?
17:41:53
23.06.2013
23.06.2013

m8rinek
-> Dušan: 120ca...
Respektive co do materiálu, tak největší tvrdost má š120(ale zase je nejslabší a nejlehčí), vše co má šroub m9 je stejný ,,bahno,,. Čím novější ojnice, tím je přesnější a má menší vyvažováky, takže za sebe bych volil nový ojnice na felicii.
Ojnice š100-120, šroub m8 - 354HV
Ojnice Favorit, šroub m9 - 257HV
Ojnice Felicia Mpi, šroub m9 - 250HV
Ojnice Fabia 8V - 250HV
Respektive co do materiálu, tak největší tvrdost má š120(ale zase je nejslabší a nejlehčí), vše co má šroub m9 je stejný ,,bahno,,. Čím novější ojnice, tím je přesnější a má menší vyvažováky, takže za sebe bych volil nový ojnice na felicii.
Ojnice š100-120, šroub m8 - 354HV
Ojnice Favorit, šroub m9 - 257HV
Ojnice Felicia Mpi, šroub m9 - 250HV
Ojnice Fabia 8V - 250HV
17:38:35
23.06.2013
23.06.2013

vhml
-> Dušan: m8 to měřil
17:22:41
23.06.2013
23.06.2013

Dušan
dokaze me nekdo rict , ktera ojnice ma nejvetsi pevnost ? favorit, Felicia, Felicia MPI, fabia ?
19:15:39
30.07.2011
30.07.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Markop: Ojnice vyvazeny s klikou? To je blbost. Klika musi byt vyvazena sama o sobe a ojnice musi byt svazene k sobe.
19:13:36
30.07.2011
30.07.2011

Markop
To je ale prasáckej nápad. To proto, že ojnice musí být s klikovkou rotačně VYVÁŽENÉ.
Protizávaží na klice motoru 742.xxx jsou mírně jiná, než u 781.xxx
Protizávaží na klice motoru 742.xxx jsou mírně jiná, než u 781.xxx
15:02:55
30.07.2011
30.07.2011

HodanL
Dájí se sehnat ojnice na Škoda 120? Nabízí mi ojnice z Favorita, prý jsou stejný, ale musí se upravit jak čtu.Jak je úprava náročná?
17:52:18
20.01.2009
20.01.2009

FORM - zlomená ojnice
-> favo110lrs:
smiegol 20.01.09 09:52:46 napsal:
Cus potreboval bych radu: ojnice z fava asi tezko naladuju do 120 ? nebo jo?
a nemate nekdo doma ojnice navic na shade 120 ?dik
smiegol 20.01.09 09:52:46 napsal:
Cus potreboval bych radu: ojnice z fava asi tezko naladuju do 120 ? nebo jo?
a nemate nekdo doma ojnice navic na shade 120 ?dik
16:39:59
20.01.2009
20.01.2009

favo110lrs
a proc řešíš blbosti?to más závodni motor nebo co?že tam cches cpát ojnice z fáčka?
10:14:12
20.01.2009
20.01.2009

smiegol
-> petr s: OK dik moc
10:12:46
20.01.2009
20.01.2009

petr s
-> smiegol: Spodní oko je trochu silnější ale jde tam dát spodem a potom nemusíš upravovat nic
10:10:51
20.01.2009
20.01.2009

smiegol
-> petr s: cili kdyz dam ojnici z fava do motoru 120 a dam tam vlozky ze 120 tak ojnici musim upravit (potom i vyvazit )
10:08:10
20.01.2009
20.01.2009

petr s
-> smiegol: Dáš 120 nebo ojnici upravíš asi o 0,5 mm
10:02:34
20.01.2009
20.01.2009

smiegol
pochopil jsem to tak ze kdyz tam dam ojnici z fava tak bych tam mel nacpat o vlozku valcu z fava
10:00:52
20.01.2009
20.01.2009

petr s
-> smiegol: Proč?
09:58:45
20.01.2009
20.01.2009

smiegol
hmm tzn to bych potom moji sadu z pistama a vlozkama mohl zahodit
09:56:28
20.01.2009
20.01.2009

petr s
-> smiegol: Jdou do 120 ale musíš je dávat i z vložkou
09:52:46
20.01.2009
20.01.2009

smiegol
Cus potreboval bych radu: ojnice z fava asi tezko naladuju do 120 ? nebo jo? a nemate nekdo doma ojnice navic na shade 120 ?dik