Problemy so štartovaním

prohledat
44 příspěvků (zobrazeno 1 až 44) od 29.12.2008 do 20.01.2014, založil/a DJFrndzalica
řadit dle data
22:54:13
20.01.2014
dragon_cb_cz
-> Bublajs: Pokud se to vrátilo tak zkontroluj jestli to není opět povolené a pokud ano, tak to prostě zalep lepidlem na závity nebo tekutým kovem nebo něčím podobným - ideálně trošičku (tak jedna-dvě otáčky) povyšroubované, jak tu doporučoval-> minno:
20:59:06
20.01.2014
Bublajs - zrušená registrace
--> dragon_cb_cz: tak problem se asi vratil.neni to ono porad.bud se to zase vysroubovalo nebo uz fakt nevim.pak jedine to povysroubovat jak jsi psal at je to hloubeji ponorene.nebo muze to byt ze je to treba bohate?uz fakt nevim
19:26:04
14.01.2014
dragon_cb_cz
-> Bublajs: Pokud neřešíš emise a spotřebu, tak bude EDSR lepší volba. SEDR je ochuzený co to šlo.
18:18:13
14.01.2014
Bublajs - zrušená registrace
--> minno: aha takže tak to je.no já tam mám EDSR.mám tam starý blok z úžovky a originál karbec.ale už má taky něco za sebou.je přetryskovaný.letí to pěkně ale.ale uvažoval jsem o SEDRu.je přece jen novější.jenže dnes sehnat nějaký moc nevyběhaný bude problém
18:06:38
14.01.2014
minno
-> Bublajs: ja som tú trubičku dával mierne nižšie preto, lebo u týchto karburátorov je problém v tom, že je tam len malá zásobná komôrka benzínu pre sytič (to je to jazierko dole, do ktorého je ponorená tá trubička z veka pri zmontovanom karburátore) a po naštartovaní studeného motoru na plný sytič sa tá malá zásoba benzínu rýchlo vysaje a preto to má častokrát po prvom natočení tendenciu hneď skapať a motor potom drží otáčky až po druhom natočení. Preto som trubičku maličko posunul nižšie, aby bola viac ponorená v benzíne a nezdochýňalo to po prvom natočení. Zdalo sa mi, že je to tak lepšie, ale aj tak to bolo vždy so sytičom u SEDRa o ničom, tak som dal celý SEDR preč a hotovo.
18:01:10
14.01.2014
Bublajs - zrušená registrace
--> minno: no jedine to pak zalepit.a k čemu je to dobré to trochu povolit?jako je to ted o hodně lepší než to bylo.ale když je sytič naplno tak to drží na 2000 a jako by to ještě chtělo jít výš.a když jsem ho trochu stáhnul tak to vylezlo nad 2000.uvidím zítra jaké to bude
17:47:21
14.01.2014
minno
-> Bublajs: ono sa to až tak bežne zas nepovoľuje. Na predošlom motore kvôli dosiahnutiu lepšej účinnosti sytiča som tú trubičku naschvál o 1-2 závity povykrútil von, a aby tam držala, kvapol som tam lepidlo na závity. A fungovalo to.
17:40:18
14.01.2014
Bublajs - zrušená registrace
--> dragon_cb_cz: to je pravda.pokud to jeste udela tak to prilepim.nechapu k cemu to tak vymysleli
17:29:49
14.01.2014
dragon_cb_cz
-> Bublajs: Není zač, jsem rád že pomohlo. A vibraci prostě občas udělaj svoje, někdo jí i zalepoval lepidlem na závity co vím.
17:06:19
14.01.2014
Bublajs - zrušená registrace
--> dragon_cb_cz: opraveno.bylo to tim.dik za radu.ted to startne na drb a otacky hned 2000 a vis.. ale jak se to mohlo povolit to nevim
14:57:21
14.01.2014
Bublajs - zrušená registrace
dragon_cb_cz: --» zkusim to teda.zatim dik.doufam ze to bude tim.
14:48:20
14.01.2014
dragon_cb_cz
-> Bublajs: Sundej víko karburátoru - je do něj zašroubovaná trubička. Koukni jestli není povolená a případně jí dotáhni. Mě to dělalo něco podobnýho - bez sytiče motor běžel v pohodě, ale se sytičem se hrozně dusil.
14:33:59
14.01.2014
Bublajs - zrušená registrace
jinak je to na 120ku EDSR
13:41:38
14.01.2014
Bublajs - zrušená registrace
cus.taky mi blbne sytič.když ho dam naplno tak nejdou otáčky nahoru ale dusi se to.pak musim ubrat dolu tesne pred uplnym sundanim a pak to jede plynule.tak kolem 1000otacek.ale je to malo.ze by ta hladina byla vysoko?jak se snizuje?nebo co to muze delat ten bordel?
15:47:01
05.01.2009
Labros
-> DJFrndzalica: akorát není dobrý nastavovat vůli ventilů, když je venku -7... vůle ventilů se udává při teplotě +20°C 4
15:56:52
31.12.2008
DJFrndzalica
Problem vyrieseny, vycistil som karbec a ponastavoval volu ventilov...dnes rano ked bolo -7 tak to chytili hned4 vsetkym dik za rady4
12:23:59
31.12.2008
minno
-> DJFrndzalica: no pokiaľ má motor 133 tkm bez zásahu, tá kompresia už môže byť naozaj v ťahu a potom sa to odrazí aj na schopnosti naštartovať....
10:14:05
31.12.2008
DJFrndzalica
→ haso: ACpumpu pouzivam vzdy, dokonca aj v lete ked je chladnejsie
10:13:03
31.12.2008
DJFrndzalica
→ minno: motor ma nabehane presne 133 000 km
20:43:12
30.12.2008
haso
-> shrekzv: nic si z toho nerob ja tiez startujem bez sytica...naslapem pedalom a vruuum a aj po tyzdni na prvy krat to chyti a udrzi sa...sam som obcas prekvapeny3 ale je pravda ze 2mesiace dozadu som si spravil repas karburatoru a starty sa zlepsili :)
17:36:47
30.12.2008
shrekzv
odskusam....neskusal som...vzdy nastartujem bez syticu..skusim zajtra......ci to na polovicnom chyti.....a mozno ked sa uvolni garaz aj zhodim karbec na omrknutie....
17:34:06
30.12.2008
King
-> shrekzv: Proto píšu v závorkách "nebo nesprávně funguje"4

Stalo se mi to jednou taky, že motor nechtěl s naplno vytaženým sytičem startovat a problém byl v tom, že byl benzín v plováku a hladina byla vysoko a pravděpodobně byla hodně bohatá směs. Takže nastartovat šlo jenom se sytičem napůl zapnutým...
17:30:00
30.12.2008
shrekzv
-> King: sytic funguje....ked nastartujem motor a dam sytic tak sa chyti a ide....ked trosku povrci dostane sa na 3000otacok....pekne plynule reguluje....len to nechce nastartovat na sytici
16:35:53
30.12.2008
King
-> shrekzv: Mno, když ti nefunguje (nebo nesprávně funguje) sytič, pak není divu, že dědova oktávka vypadá jako shampion4

To chce dát karburátor do pořádku - buď máš vysokou hladinu nebo prohnutý víko, těžko říct na dálku. Samozřejmě, že shade se sytičem na principu přídavnýho karbu nikdy za studena nepojede tak dobře jako karbec s přívěrovým sytičem, ale....
12:48:43
30.12.2008
minno
-> shrekzv: to je fajn, ale ked niekoho citujes, tak to daj aspon do uvodzoviek, lebo potom to vyzera, akokeby si to pisal ty....4
12:37:03
30.12.2008
shrekzv
minno 29.12.08 23:30:58 napsal:

Ked je vsetko OK, tak aj v –15 ti musi motor naskocit na prvy krat (udrzat sa

na 2–3×) a po par sekundach volnobehu na plny sytic musia liezt otacky uz

k 2000…




to je furt onicom..starky ma staru oktaviu....z 65teho tusim...kobik...bolo -20..a rano to chytilo na sup a hned slo..ziadne vrcanie kym sa zohreje......tak keby behali nase skodovecky to by bolo fajn....



mne to ties nechcelo chytit..asi -10-13 bolo rano..nvm presne..iba tocilo tocilo tocilo...a nie a nie...potom chytilo....startujem bez sytica....so syticom to nechce nastatrovat ani ked niesu mrazy
upraveno 1x, naposled 30.12.2008 16:12:15
10:59:54
30.12.2008
Zaki
-> minno: mozno este niekde zabudnuta na sklade. ale je to jak so vsetkym, na slovensku ani nahodou, v cechach so stastim zozenes :)
10:45:06
30.12.2008
minno
-> Tom.t: kompresia nebola, nie je, ani nebude, už je vypredaná...3
10:22:37
30.12.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
len či sa niekam nevytratila aj kompresia ...
08:32:01
30.12.2008
Zaki
A co tak pouzit olej s inou charakteristikou? Su predsa aj oleje urcene na zimu. A este ti mozem poradit nastavit bohatost, daj to do servisu nech ti to nastavia poriadne a nebudes mat problem
23:46:23
29.12.2008
haso
-> DJFrndzalica: a natahas si ACpumpou benzin?
23:36:33
29.12.2008
minno
-> Tampajs: to je v týchto mrazoch a pri použití bežného oleja úplne normálne, je to proste stuhnuté.....
23:34:02
29.12.2008
Tampajs
-> minno: Jestli to dobře chápu tak to že mi ten motor na poprvý chytne ale skoro hned zhasne a to udělá jen na první max druhý zastartování tak to nejni nic špatnýho? Jakoby se nastartuje vylezou otáčky pak spadnou a na další zatočení zas vylezou a už se drží
23:30:58
29.12.2008
minno
-> DJFrndzalica: kolko ma motor nabehane?

Pravdepodobne to bude ale tym karburatorom, nefunguje ti dobre sytic.....malo bohata zmes na nastartovanie v takej teplote.

Ked je vsetko OK, tak aj v -15 ti musi motor naskocit na prvy krat (udrzat sa na 2-3x) a po par sekundach volnobehu na plny sytic musia liezt otacky uz k 2000....
18:52:33
29.12.2008
DJFrndzalica
→ MOLSO: sviečky su tam necely tyzden, to veko pozrem4
11:58:27
29.12.2008
MOLSO
-> DJFrndzalica: so startovanim asi moc nepomoze 4 ako dlho tam mas sviecky ? + urcite nastavit karbec pozret ci neni veko prehnute 4
11:54:47
29.12.2008
DJFrndzalica
→ MOLSO: skusim teda tu decku pred chladic, fridex pouzivam celorocne 4
11:21:51
29.12.2008
MOLSO
-> DJFrndzalica: vsetko co som urobil bolo nahodenie dečky pred chladič a naliatie fridexu namiesto čistej vody 4
11:11:45
29.12.2008
petr s
-> DJFrndzalica: seřídit karburátor
11:08:09
29.12.2008
DJFrndzalica
→ petr s: ved to ze uz neviem co mam robit aby to nastartovalo aj ked je -10, inac ked je +5 a viac tak s tym neni problem
11:03:50
29.12.2008
petr s
-> DJFrndzalica: Co by jsi chtěl dělat ?
11:02:17
29.12.2008
DJFrndzalica
→ MOLSO: a chces mi povedat ze pred zimou s nou nic nerobite ? myslim ako nastavenie predzapalu.....
10:59:00
29.12.2008
MOLSO
-> DJFrndzalica: to je typicky skodovacky problem ? že o tom neviem ... mame 120ku s nie prave najlepšou starostlivosťou a naštartuje aj v -10 4
10:52:45
29.12.2008
DJFrndzalica
Zdravim, mam typicky skodovacky problem, rano ked je -10 stupnov tak mozem robit co len chcem ale nenastartujem, dokonca ked sa aj spustim z kopca dole tak az na 5 pokus to naskoci.....uz som nastavoval predzapal, kontakty prerusovaca, ventily, volnobeh, menil membranu benzinoveho cerpadla+vycistil odkalovaciu nadobku a tiez aj vymenil sviecky a kable....dokonca ked mi to konecne chyti a mam vytiahnuty sytic tak to ide na volnobeh velmi slabo, ale ked sa to zohreje na cca 40 tak to uz ide dobre....jedna sa o Š 120L r.v. 1988
Extreme Tyres