hlava

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 19.12.2008 do 15.07.2015, založil/a charouz
řadit dle data
12:08:43
15.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Bukaj: no tak za ty prachy si to dej klidně udělat 4 Pokud to budou komplet sedla i se sacíma + tvrzený výfuky,tak to nehledej dál,pokud máš to něco poblíž.Můžeš najít levnější,ale zase pošta atd. se taky počítá.



Jinak na gufera se na ty starý ventily směle vyprdni a nech si udělat jenom vodítka 4 To tady každýmu bere 5k motor 100 litrů oleje na 10 000km?Ale do 130 hlavy bych nacpal fáčkový ventily a tam si ty gufera dej klidně a máš už uplný klid 5
23:13:50
14.07.2015
Bukaj
-> Vena136: No, pět tisíc zrovna ne, ale co jsem poptával, tak úprava hlavy (ne nové) - srovnání, sedla, vodítka, guferka cca 2500 - 3000...
22:37:12
14.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Bukaj: dej mě několik tisíc za úpravu 5K hlavy na tvrzený sedla a docela slušně vydělám 5 Kde berete ty ceny lidi proboha,...když máš novou hlavu,tak to je otázka "pár stovek"...a ne několika tisíc,...to jako dáš za sedla 5000kč?



Jinak se toho vůbec neboj,budeš mít svatý klid 4



A teď kdo se chytne jako první 3
18:44:15
14.07.2015
Bukaj
-> stepan: Tak tedy SZ 4
18:00:51
14.07.2015
stepan
-> Bukaj: Já sem to na 130 jezdil bez problému. A mimochodem, tu hlavu s tvrzenýma sedlama mám na prodej...
upraveno 1x, naposled 14.07.2015 18:00:58
15:30:51
14.07.2015
minno
-> Bukaj 14.07.15 07:39:22: Nevidím v tom problém. Jazdil som 120L hlavu upravenú na tvrdené sedlá asi 20 tis. km a bez najmenšieho problému. Ešte som o takom probléme nepočul. Ono si odpovedz na to sám, prečo tie sedlá nevypadli zo všetkých 8 ventilov, ale len z 1? Zle urobené.
10:52:56
14.07.2015
Petr Urban
-> Martin14: 157

-> Bukaj: Nech si to udělat tam, kde s tím mají dlouholeté zkušenosti, většinou se to dá najít u takových, co se zabývají úpravou motorů pro has. stříkačky. Tam takové věci dělají často. Vím o firmách, ale raději nebudu doporučovat, protože o jejich spolehlivosti vím za drahé zkušenosti svoje. Jak psal -> Martin14: když někdo nemá den a nepovede se ten přesah sedlo vs. hlava udělat úplně dostatečně velké či velmi rychlé naražení podchlazeného sedla provází nějaké obtíže s naražením ....
09:50:41
14.07.2015
Martin14
-> Bukaj: A víme kdo tu práci dělal? Jestli to není spíš chyba provedení, lidi nejsou roboti tak jestli, třeba dotyčný neměl jen špatný den pokud by ostatní hlavy fungovaly jak měly.

Nechal jsem si nedávno dělat nové tvrzené sedla a dost jsem hledal různé reference a plusy mínusy a o tomhle problému slyším poprvé.
08:43:02
14.07.2015
ondie
-> Bukaj: taky mě to zajímá,počkám si jak se to tu zase vyvrbí... :) ..ale docela mě od toho v tý litině vždycky odrazovali..
07:39:22
14.07.2015
Bukaj
Již delší dobu uvažuji nad výměnou sedel za tvrzená alespoň jedné 130 hlavy (spotřebáka mám 130 LPG), problémem nevidím ani tak cenu úpravy, jako spolehlivost. Zrovna nedávno jsem s kamarádem řešil problém na jeho 120LS motoru, který najednou začal klepat "na tři hrnky"

a po zjištění nulové komprese na jednou z válců a následném shození hlavy bylo zjištěno, že příčinou bylo vypadlé tvrzené sedlo na jednom ventilu a následná destrukce ventilu, pístu a vložky... 8

Tak jsem se chtěl zeptat, jak moc častý jev je selhání tvrzeného sedla - nerad bych vyhodil několik tisíc za novou hlavu, dalších několik tisíc za úpravu sedel a nakonec dělal GO motoru...7
16:18:43
16.02.2013
Petr Volfik
-> bigskoda: Já jsem to udělal tak že - ze shora do "voditka" jsem navrtal kousek větší díru, do díry přesnou trubičku, a na trubičku jsem naklep normálně gufírko z fáva. A funguje to. Akorát je k tomu dobrej soustruh na ty trubičky. Trubičky jsem dal na lepidlo a drží v pohodě.

EDIT: Ještě mě napadá že kdybys to dal někomu šikovnýmu kdo dělá hlavy, tak by to mohl vyvrtat a rovnou tam nacpat ocelový vodítka. Jako to má fávo a rovnou by se na to daly ty gufírka.
upraveno 1x, naposled 16.02.2013 16:21:54
16:12:33
16.02.2013
bigskoda
Zdravim Vas, chcem sa opytat ci sa da prerobit hlava skody 105 L na gufera? V poslednej dobe som spozoroval ze po vypati motora po dobru 5 minut zacne dymiet pri nastartovani. Chcem sa opytat ci sa takato uprava da spravit , a ake gufera sa davaju ci z favorita alebo su priamo na to . Da sa to spravit aj svojpomocne alebo to posielat do firmy nejakej? pripadne kde taketo nieco robia? Dakujem vopred. 6
19:25:55
19.12.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
a prečo by sa nedali ... všetko sa dá ked na to máš ..
19:01:35
19.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
9 na 120 sa daju menit sedla?9
16:52:29
19.12.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> charouz: gufera jsou dobry na to že zamezujou spalovani oleje ktery pronika voditkama ventilů .. chceš vlastne kompletní GO hlavy.. predpokládám že i tvrdá sedla na bezolovnaty benzin tak počítej min 2-3tis ..
15:56:37
19.12.2008
charouz
slyšel sem že se na škodovácky hlavy mislím 105 120 dávají gufera k čemu je to dobry a kolik stojí tato úprava i zabroušení ventilú otlakování a kde to dělaj okolí brno
Extreme Tyres