skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
odvzdušnenie chlad. vody..
no to tlakovanie ma asi taky zmysel ze to pomoze tu vodu pretlacit aj ked nieje zohriaty motor, a on ma problem ze mu to pri zohriatom motore netecie vobec, tak moze vyskusat tento sposob, aj ked neviem co s tym ma LPG , do toho sa nevyznam...
-> mgbiker: Nevidím důvod, proč to nějak externě tlakovat. Když se auto zahřeje na provozní teplotu, natlakuje se soustava na 40 popř. 80kPa, auto se postaví na svah, aby bylo čumákem vejš a kohoutem se odvzdušňuje. Spořivci (jako já) ještě to, co při odvzdušňování uteče chytaj do kelímku a vracej do expanzky :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já ti věřím, že s nějakou tou bublinou v systému nemusíš mít problémy, ale pro jistotu je tam ten odvzdušňovák a jenom na tobě jak s tím naložíš
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já ti věřím, že s nějakou tou bublinou v systému nemusíš mít problémy, ale pro jistotu je tam ten odvzdušňovák a jenom na tobě jak s tím naložíš

no ja som pouzival este taky sposob ovzdusnovania, ze su na to potrebny 2 ludia, jeden otvara kohutik, a druhy musi mat bud silne pluca a fukat do hadicky co ide z nadobky , este lepsie ked ma kompresor a treba pridrziavat vicko, lebo to podfukne...ventil treba otvarat len vtedy ked fuka....
-> King: Ok. Plynem akorat topim, tak nevim jak to chodi v aute
Kazdopadne sem kohout nepouzil ani kdyz sem to cely napoustel nanovo 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: Odvzdušnění chladící soustavy je vcelku nenáručná procedura, která se dělá při podezření, že je soustava zavzdušněná
Další fakt, kterej pro občasný odvzdušnění mluví, je to, že soudruzi konstruktéři vybavili Shades onou spojkou mezi chadičem a topením s odvzdušňovacím kohoutem.
erik.p píše, že má auto na lpg a speciálně u plynivek je záhodno odvzdušnění dělat, protože chladící soustava je složitější o reduktor a jeho přívodního hadice a v případě, že v něm zústane vzduch, hrozí např. jeho zamrznutí...

erik.p píše, že má auto na lpg a speciálně u plynivek je záhodno odvzdušnění dělat, protože chladící soustava je složitější o reduktor a jeho přívodního hadice a v případě, že v něm zústane vzduch, hrozí např. jeho zamrznutí...
Ja nevim co s tim delate. Ja nikdy neodvzdusnoval (chlazeni) a nemam problemy 

-> OndraST: Jenom podotknu, že zbytečnou práci toho, kterej sedí za volantem a přidává plyn, hravě zvládne během odvzdušňování pan Sytič

mne to tiez na volnobeh netecie az pri vyssich otackach,podla mna je to ok,kedysi som odzvdusnoval na sytic teraz to natlakujem cez upravene viecko.....
termostat spína dobre , pri zohrievaní to vyjde na 90 , zopne termostat a ustáli sa to na 85..ešte ma napadlo, či nie je zrada vo viečku na nádržke..je staršie..či dobre tesní..
vodná pumpa je menená cca 1 rok
vodná pumpa je menená cca 1 rok
-> erik.p: Ořeješ to dost? Topení je zapnutý?
ok skúsim to s vyššími otáčkami.. aby bol otvorený termostat..
-> erik.p: Já auto odvzdušňuju ve dvou.
Sedne si a přidává plyn, a já si okolo toho lítám.
Bez plynu to nejde.
Sedne si a přidává plyn, a já si okolo toho lítám.
Bez plynu to nejde.
to som čítal..ale nepomáha.. ventil otvorený a nič.. ani vzduch ani voda..asi to je niekde upchaté
pomohla by schéma vodného okruhu..
aby som vedel kam pozrieť
pomohla by schéma vodného okruhu..
aby som vedel kam pozrieť
-> erik.p: Koukni sem, snad ti to pomůže jak odvzdušnit chladící okruh:
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=447
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=447
pri preventívnej údržbe som išiel odvzdušniť chlad. vodu v kufri.. motor zohriaty..kúrenie otvorené..pootvorím ten ventil a nič... hadica studená a ani nesyčí vzduch...kde by mohla byť zrada?? voda nemizne.. chladí perfektne..kúri dobre..
poradte...ak Vás niečo napadne..
Š120 1988 5rýchl. LPG
P.S: ventil som skúšal..funguje
hadica je prázdna..
poradte...ak Vás niečo napadne..
Š120 1988 5rýchl. LPG
P.S: ventil som skúšal..funguje
hadica je prázdna..