odvzdušnenie chlad. vody..

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 12.12.2008 do 15.12.2008, založil/a erik.p
řadit dle data
23:00:45
15.12.2008
mgbiker
no to tlakovanie ma asi taky zmysel ze to pomoze tu vodu pretlacit aj ked nieje zohriaty motor, a on ma problem ze mu to pri zohriatom motore netecie vobec, tak moze vyskusat tento sposob, aj ked neviem co s tym ma LPG , do toho sa nevyznam...
22:11:51
15.12.2008
King
-> mgbiker: Nevidím důvod, proč to nějak externě tlakovat. Když se auto zahřeje na provozní teplotu, natlakuje se soustava na 40 popř. 80kPa, auto se postaví na svah, aby bylo čumákem vejš a kohoutem se odvzdušňuje. Spořivci (jako já) ještě to, co při odvzdušňování uteče chytaj do kelímku a vracej do expanzky :)

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já ti věřím, že s nějakou tou bublinou v systému nemusíš mít problémy, ale pro jistotu je tam ten odvzdušňovák a jenom na tobě jak s tím naložíš4
12:42:07
15.12.2008
mgbiker
no ja som pouzival este taky sposob ovzdusnovania, ze su na to potrebny 2 ludia, jeden otvara kohutik, a druhy musi mat bud silne pluca a fukat do hadicky co ide z nadobky , este lepsie ked ma kompresor a treba pridrziavat vicko, lebo to podfukne...ventil treba otvarat len vtedy ked fuka....
20:52:06
14.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Ok. Plynem akorat topim, tak nevim jak to chodi v aute 1 Kazdopadne sem kohout nepouzil ani kdyz sem to cely napoustel nanovo 4
20:47:40
14.12.2008
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Odvzdušnění chladící soustavy je vcelku nenáručná procedura, která se dělá při podezření, že je soustava zavzdušněná4 Další fakt, kterej pro občasný odvzdušnění mluví, je to, že soudruzi konstruktéři vybavili Shades onou spojkou mezi chadičem a topením s odvzdušňovacím kohoutem.

erik.p píše, že má auto na lpg a speciálně u plynivek je záhodno odvzdušnění dělat, protože chladící soustava je složitější o reduktor a jeho přívodního hadice a v případě, že v něm zústane vzduch, hrozí např. jeho zamrznutí...
16:41:46
12.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja nevim co s tim delate. Ja nikdy neodvzdusnoval (chlazeni) a nemam problemy 73
16:14:57
12.12.2008
King
-> OndraST: Jenom podotknu, že zbytečnou práci toho, kterej sedí za volantem a přidává plyn, hravě zvládne během odvzdušňování pan Sytič4
14:31:00
12.12.2008
BeBe
mne to tiez na volnobeh netecie az pri vyssich otackach,podla mna je to ok,kedysi som odzvdusnoval na sytic teraz to natlakujem cez upravene viecko.....
12:38:20
12.12.2008
erik.p
termostat spína dobre , pri zohrievaní to vyjde na 90 , zopne termostat a ustáli sa to na 85..ešte ma napadlo, či nie je zrada vo viečku na nádržke..je staršie..či dobre tesní..

vodná pumpa je menená cca 1 rok
12:24:02
12.12.2008
Nwkt
-> erik.p: Ořeješ to dost? Topení je zapnutý?
12:15:26
12.12.2008
erik.p
ok skúsim to s vyššími otáčkami.. aby bol otvorený termostat..
12:12:22
12.12.2008
OndraST
-> erik.p: Já auto odvzdušňuju ve dvou.

Sedne si a přidává plyn, a já si okolo toho lítám.

Bez plynu to nejde.
12:03:06
12.12.2008
erik.p
to som čítal..ale nepomáha.. ventil otvorený a nič.. ani vzduch ani voda..asi to je niekde upchaté

pomohla by schéma vodného okruhu..

aby som vedel kam pozrieť
11:47:49
12.12.2008
OndraST
-> erik.p: Koukni sem, snad ti to pomůže jak odvzdušnit chladící okruh:

skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=447
09:55:29
12.12.2008
erik.p
pri preventívnej údržbe som išiel odvzdušniť chlad. vodu v kufri.. motor zohriaty..kúrenie otvorené..pootvorím ten ventil a nič... hadica studená a ani nesyčí vzduch...kde by mohla byť zrada?? voda nemizne.. chladí perfektne..kúri dobre..

poradte...ak Vás niečo napadne..

Š120 1988 5rýchl. LPG

P.S: ventil som skúšal..funguje

hadica je prázdna..
Extreme Tyres