skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit sedan
18:53:07
02.09.2007
02.09.2007
stana1
Stal-> no já jsem spíš přemýšlel vzít formana van a sundat z něj tu laminátovou boudu a z krátkého favorita uřezat ty sloupky i s kusem střechy a navařit to na to ale zas bych musel dodělávat interier uchycení sedadel atd...
18:27:01
02.09.2007
02.09.2007
Stal
-> stana1: Tak to je si myslim vcelku jednoduche, jako polotovar bych vzal formana, jen c sloupky pouziju z kratkeho.
17:13:44
02.09.2007
02.09.2007
stana1
Stal->to máš pravdu ale pokud bych chtěl ať vypadá jak ten prototyp tak bych si s ním musel trochu pohrát
15:39:12
02.09.2007
02.09.2007
Stal
Tady ten zeleny vypada na dodatecnou prestavbu z formana nebo praktika, ma ten zadek reseny trochu jinak nez ten tovarni prototyp. Jinak prohlizel sem ted praktika co do vyuzitelnosti na prestavbu, urcite by to slo, vysledek by vsak vypadal tak jako tady ten zeleny, mimo to jak tak na neho koukam, vypada ze tu zad ma odklopnou celou i se zadnim sklem jako treba octavia, nikoli tedy jen viko kufru.
13:58:32
02.09.2007
02.09.2007
stana1
p.b.->Díky
davidm29->přesně ten c sloupek se mi na ní taky nelíbí
davidm29->přesně ten c sloupek se mi na ní taky nelíbí
17:29:29
01.09.2007
01.09.2007
p.b.
-> stana1:
Vážený pane XXX,
ve věci schvalování jednotlivě vyrobených vozidel Vám sdělujeme, že ve smyslu zákona 56/2001 Sb. a vyhlášky 341/2002 Sb. je výroba jednotlivého vozidla možná. Takto vyrobené vozidlo musí splňovat požadavky současně platných předpisů zejména týkající se emise škodlivin, elektromagnetické kompatibility, vnějšího hluku, brzd. Z toho vyplývá, že vozidlo lze vyrobit s použitím nejnovějších typů zejména hnacího agregátu. Postup schvalování jednotlivě vyrobeného vozidla je uveden v §§ 29-33 zákona 56/2001 Sb. resp. vyhlášky 341/2002 Sb. § 37 (Příloha č.6). Využití konstrukčních celků či dílů sériově vyráběných vozidel je možné. Podmínky schválení stanoví obecní úřad v místě Vašeho bydliště u kterého podáte "Žádost o schválení vozidla". Testování vozidla spadá do kompetence "Zkušební stanice", které fungují při některých STK. Pokud schvalovací orgán rozhodne o provedení testu pověřenou zkušebnou (např. TÜV SÜV Auto CZ) je nutno počítat s náklady min 100 000,- Kč.
Vážený pane XXX,
ve věci schvalování jednotlivě vyrobených vozidel Vám sdělujeme, že ve smyslu zákona 56/2001 Sb. a vyhlášky 341/2002 Sb. je výroba jednotlivého vozidla možná. Takto vyrobené vozidlo musí splňovat požadavky současně platných předpisů zejména týkající se emise škodlivin, elektromagnetické kompatibility, vnějšího hluku, brzd. Z toho vyplývá, že vozidlo lze vyrobit s použitím nejnovějších typů zejména hnacího agregátu. Postup schvalování jednotlivě vyrobeného vozidla je uveden v §§ 29-33 zákona 56/2001 Sb. resp. vyhlášky 341/2002 Sb. § 37 (Příloha č.6). Využití konstrukčních celků či dílů sériově vyráběných vozidel je možné. Podmínky schválení stanoví obecní úřad v místě Vašeho bydliště u kterého podáte "Žádost o schválení vozidla". Testování vozidla spadá do kompetence "Zkušební stanice", které fungují při některých STK. Pokud schvalovací orgán rozhodne o provedení testu pověřenou zkušebnou (např. TÜV SÜV Auto CZ) je nutno počítat s náklady min 100 000,- Kč.
17:25:34
01.09.2007
01.09.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> stana1: Ty felina svtěla vypadaj na sedanu hezky... Akorát mi přijde blbě řešenej ten C sloupek...
Hele, a když se bavíme o hatchbacku a předělávce na sedany, co třeba předělat sedan na hatchback? Třeba nějakou šáde?
Hele, a když se bavíme o hatchbacku a předělávce na sedany, co třeba předělat sedan na hatchback? Třeba nějakou šáde?
21:21:27
31.08.2007
31.08.2007
stana1
p.b.->heh tak to skus
20:27:55
31.08.2007
31.08.2007
p.b.
-> stana1: ta individuální stavba vozidla začíná na 100 000,- někde bych možná ještě vyhrabal mail ...
20:07:58
31.08.2007
31.08.2007
stana1
kua tak sa na to vyprdnu ale škoda mohlo to být pěký kus
18:53:27
31.08.2007
31.08.2007
aDAm
-> stana1: tezko. podle spz to vypada nekde na jih, arabie, afrika apod. a kdyby si sehnal papiry z tohoto auta tak ti to je k hownu protoze facka nemaji evropskou homologaci...
17:28:35
31.08.2007
31.08.2007
stana1
hmm tak podle fotky jde vidět že se opravdu vyráběly ale ta plastová nádstavba je pěkně hnusná ale zas sehnat z nějakého takového zrušeného favorita papíry tak by to bylo hned lepší
17:44:48
30.08.2007
30.08.2007
krosina
-> stana1: to fakt nevim, ani nevim kde sem tu fotku našel ale bylo u toho napsaný Sýrie 2005, jak psal borrico, že to byla nějaká omezená série. Koukni na tu SPZtku, je nějaká divná
17:18:04
30.08.2007
30.08.2007
aDAm
-> stana1: v praze pred hradem ;)
17:06:41
30.08.2007
30.08.2007
stana1
krosina->Kde je to focené?
19:22:07
29.08.2007
29.08.2007
borrico
-> davidm29: Přesně nevím, zkušenosti s tím nemám, ale ta cifra bude mít nejmíň 5 nul. U toho Kaipana, co si doma přestavíš z fáčka chtějí za technickou prohlídku ke schválení do provozu 25 kKč, a to má být dostupné pro mladistvé...
17:09:12
29.08.2007
29.08.2007
Syny
-> stana1: No tykraaavo
16:33:53
29.08.2007
29.08.2007
stana1
davidm29->viděl jsem felicii v sedanu a ta pěkně nevypadá to favorit se mi líbí víc
14:39:14
29.08.2007
29.08.2007
tomapa
-> davidm29: alespoň by tak nerezly 5tý dveře
23:01:42
28.08.2007
28.08.2007
davidm29 - zrušená registrace
He, kdyby to někdo postavil z toho Praktiku (pro efekt i sedačky vzadu, leč by se nepoužívaly), tak by se dala stejně udělat Felicii Sedan... To by byl nářez...
20:56:12
28.08.2007
28.08.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> borrico: Aha..na kolik to tak řádově vyjde?
-> stana1: Nebo v techničáku je kolonka "Počet míst k stání" - udělej tam tyče na držení jako v autobuse, a mohl bys to ukecat...
-> stana1: Nebo v techničáku je kolonka "Počet míst k stání" - udělej tam tyče na držení jako v autobuse, a mohl bys to ukecat...
20:40:40
28.08.2007
28.08.2007
spartra
-> stana1: pro 2 osoby už nejde přepsat na vícemístný jak forman praktik
19:31:21
28.08.2007
28.08.2007
stana1
no to je možná problém teho vanu protože je asi jen pro dvě osoby
19:31:11
28.08.2007
28.08.2007
tomapa
-> Nepér: 2
19:12:46
28.08.2007
28.08.2007
Nepér
Nojo, ale kolik to má míst pro lidi?
18:10:53
28.08.2007
28.08.2007
stana1
Kloggie-> Právě že s teho plusu bych to chtěl udělat protože by to bylo nejměně pracné ale i tak by se tam musel přivařit zadní sloupek z favorita
08:41:12
28.08.2007
28.08.2007
Kloggie
A co to přestavět z formana plus, takový ty s laminátovou nástavbou, ty maji boční profil "jako" sedan. A nechat si schválit jenom tu lamino nástavbu. Víte vo co de?
01:07:59
28.08.2007
28.08.2007
Syny
-> stana1 25.08.07 20:40:20: to je zraly na obludarium... Nejhnusnejsi na to mnsad je (a to je hmumuz i u fabie sedan) ten pul metr nad tema zadnima svetlama kde nic neni...
23:08:05
27.08.2007
27.08.2007
borrico
-> davidm29: Ono to tady funguje. V podstatě si můžeš postavit svoje auto od základu a pak ho nechat otestovat státní zkušebnou, která vydá atest, pak absolvuješ úřední obíhačku a můžeš jezdit. Problém je v tom, že ta zkušebna je pro bežného smrtelníka finančně nedostupná.
22:23:18
27.08.2007
27.08.2007
RE5PEKT
-> davidm29: v dnesni dobe se da podplatit snad uplne vsechno takze si myslim ze to by asi taky nepomohlo.jediny co by bylo uciny je vymenit cely vedeni statu a zmenit zakony coz je nerealne takze je to asi jedno
20:08:22
27.08.2007
27.08.2007
stana1
a chtěl bych se zeptat jestli by mi majitelé favoritů kabrio nafotilo víko otevřeného kufru tak jak je to na tej druhé fotce ať vím jestli se nějak liší
19:13:36
27.08.2007
27.08.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> RE5PEKT: Muselo by to být ošetřeno i úřadově..stejně jako evidenčka...technik a pak úřad....
22:01:44
26.08.2007
26.08.2007
RE5PEKT
-> davidm29: mno pokud by ta homologace probihala jako ve vetsine pripadu STK tak to potom potes koste co by se dalo za slataniny a svareniny ruznych odrud na silnici potkat
jinak sedan je to peknej, prijde mi hezci nez forman ale to je asi vec nazoru....
jinak sedan je to peknej, prijde mi hezci nez forman ale to je asi vec nazoru....
20:09:16
26.08.2007
26.08.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> stana1: Hezký, škoda že to tady nepřihlásíš...
Ono by to chtělo jeden zákon - že vozidlo, bys poslal na homoligizaci, a oni by to vyzkoušeli, prověřily, a pokud by vozidlo dostalo atest, mohl bys jej přihlásit...
Stejně jako to je se svtělama, světelnejma rampama a tak....
Ono by to chtělo jeden zákon - že vozidlo, bys poslal na homoligizaci, a oni by to vyzkoušeli, prověřily, a pokud by vozidlo dostalo atest, mohl bys jej přihlásit...
Stejně jako to je se svtělama, světelnejma rampama a tak....
20:38:12
25.08.2007
25.08.2007
stana1
tak si to poskládat a zavřít do garáže a nikdy s tím nevyjet
18:41:03
25.08.2007
25.08.2007
davidm29 - zrušená registrace
Já teda favority nemám rád, ale ten v sedanu vypadá fakt parádně....škoda že něco takovýho nepřihlásíš...
Nwkt 23.08.07 20:13:22 napsal:
Já bych to přestavil z fábie, takovej menší downgrade ne
No jo, ale podle mě bys zase měl problémy...stejně jako tak nemůžeš mít v užovce 130 motor....
Nwkt 23.08.07 20:13:22 napsal:
Já bych to přestavil z fábie, takovej menší downgrade ne
No jo, ale podle mě bys zase měl problémy...stejně jako tak nemůžeš mít v užovce 130 motor....
19:57:25
24.08.2007
24.08.2007
Pedros
-> stana1: dyk fábie je v sedanu ne?
19:50:16
24.08.2007
24.08.2007
tomapa
v knížce škoda Favorit vyjíždí jsou tam sedany jako testovací vozy
11:02:54
24.08.2007
24.08.2007
MATTESS
když jsme byli na exkurzi ve Škodě, stál venku (tuším v r. 1994)
10:28:21
24.08.2007
24.08.2007
party_boy - zrušená registrace
Nad tim už jsem jednou přemejšlel, mě by se totiž jako sedan líbil.
08:16:37
24.08.2007
24.08.2007
myl@s
-> Syny: že by to bylo tím,že je to stejně hnusný?
23:40:14
23.08.2007
23.08.2007
Syny
Nevim proc mi to pripomina Thalii ten Fakosedan
23:39:24
23.08.2007
23.08.2007
borrico
-> stana1: Jestli mě paměť neklame, tak ty sedany tenkrát měly být nějaká omezená edice do Sýrie, ale nevím jak to nakonec dopadlo.
23:16:17
23.08.2007
23.08.2007
Syny
-> stana1 23.08.07 19:57:33: Jezis to je humus
21:11:01
23.08.2007
23.08.2007
stana1
ten se mi nelíbí ale dík za snahu