skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zadní pásy
prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 13.11.2015 do 30.11.2015, založil/a Robert 106
19:54:12
30.11.2015
30.11.2015
Tomaso435
-> Robert 106: příplatek
19:52:07
30.11.2015
30.11.2015
Robert 106
-> xerox422: navíjecí pásy byly určitě dřív děda měl 120 RV. 85 a byly tam
19:06:49
25.11.2015
25.11.2015
Jozka
-> xerox422: Musely být u aut, uvedených do provozu po 1. říjnu 1986.
18:24:59
25.11.2015
25.11.2015
xerox422
-> Bukaj 24.11.15 19:34:03: Ja tak vim ze zadni pasy boli povinne od cca 1988. Moje eMko je vyroba 9.1986 (model 87) a zadne pasy som tam nemal. Ja som si ich domontoval. Od 1986 model 87 sa montovali samonavijacie predne pasy štandartne, do modelu 86 nenavijacie.
13:18:44
25.11.2015
25.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 24.11.15 19:56:20: Model 84 taky. Ten mám já. V techničáku, jestli si ještě matně pamatuji, tak mám rok výroby 1983.
20:04:54
24.11.2015
24.11.2015
Jozka
-> Stepan FUN: I moje užovka 1977 má všechny kotevní místa - ovšem na pevný pásy, ty druhý k navijákům nee.
-> Bukaj: 4 spodní kotevní místa zadních pásů jsem viděl jen asi na 3 kusech širokosloupků, z toho jeden měl na 90% měněnou podlahu a druhej byl původně určenej do Švédska. Horní kotvy jsem nenašel na žádným, ale bylo to v době, kdy jsem předpokládal, že horní kotvy můžou být i pod čalouněním C sloupků, což byla 2. varianta (obě jsou někde nakreslený - možná dokonce v Baťovi (?)).
Ony totiž ty horní úchyty jdou do plata kila i MB na rozdíl od spodních doplnit poměrně snadno, jak jsem zjistil později - příprava jsou 4 ks otvorů v platu a dva prolisy v zadní stěně přepážky, kterejma se prostrčí (asi) ohnutý platle s maticema (podobný, jako jsou v prazích).
-> Bukaj: 4 spodní kotevní místa zadních pásů jsem viděl jen asi na 3 kusech širokosloupků, z toho jeden měl na 90% měněnou podlahu a druhej byl původně určenej do Švédska. Horní kotvy jsem nenašel na žádným, ale bylo to v době, kdy jsem předpokládal, že horní kotvy můžou být i pod čalouněním C sloupků, což byla 2. varianta (obě jsou někde nakreslený - možná dokonce v Baťovi (?)).
Ony totiž ty horní úchyty jdou do plata kila i MB na rozdíl od spodních doplnit poměrně snadno, jak jsem zjistil později - příprava jsou 4 ks otvorů v platu a dva prolisy v zadní stěně přepážky, kterejma se prostrčí (asi) ohnutý platle s maticema (podobný, jako jsou v prazích).
19:56:20
24.11.2015
24.11.2015
Bukaj
-> Stepan FUN: Tak úchyty na navijáky měly snad všechny Mka - tedy nevím, jak M1 (model 84). Sice jsme měli jednu v rodině, ale ta měla v 89 měněnou karoserii.
Ale ve 130L modelu 86 (vyrobena v únoru 86) mám namontované Super Roly a ve 130LPG (model 87, výroba 86) už byly z výroby.
Ale ve 130L modelu 86 (vyrobena v únoru 86) mám namontované Super Roly a ve 130LPG (model 87, výroba 86) už byly z výroby.
19:37:43
24.11.2015
24.11.2015
StepaNoFUN
-> Bukaj: Horní kotevní úchyty na zadní pásy jsem měl i na LS z roku 79, spodní pod platem (na navijáky) byly asi až od toho modelu 87...
Co mě na tý LS ale překvalipo bylo to, že byly vyvrtaný díry v prazích na přední navijáky. Jdu je montovat, vyměřím díru dle knížky (samozřejmě bez sundání koberce), vezmu vrtačku, opřu se a jsem skrz... :-D
Co mě na tý LS ale překvalipo bylo to, že byly vyvrtaný díry v prazích na přední navijáky. Jdu je montovat, vyměřím díru dle knížky (samozřejmě bez sundání koberce), vezmu vrtačku, opřu se a jsem skrz... :-D
19:34:03
24.11.2015
24.11.2015
Bukaj
-> Jozka: Zadní pásy byly povinně od roku 1986 (model 87), ale měl jsem za to, že přípravu na ně měly všechny vozy z AZNP od konce šedesátých let.
Nebo je to další z neuskutečněných plánovaných modernizací? skoda-virt.cz/cz/.../1113 7-skoda-1968-prehled-moder nizace-mbcek
Nebo je to další z neuskutečněných plánovaných modernizací? skoda-virt.cz/cz/.../1113 7-skoda-1968-prehled-moder nizace-mbcek
19:22:14
24.11.2015
24.11.2015
Jozka
-> Bukaj: Ovšem když takhle, potom by absence kotev v platu či sloupcích plně odpovídala praxi z předchozích modelů - tam horní dva kotevní úchyty mělo jen nemnoho kusů, určených na domácí trh.. a zadní pásy byly snad až od roku 1986 ?
18:47:45
24.11.2015
24.11.2015
Bukaj
-> ochoda: Asi to pod platem. Ale je divný, že by to tam nebylo. Ale u nějakejch prvních coupé kastlí je to možné...
18:33:34
24.11.2015
24.11.2015
ochoda
-> Bukaj: Nemyslí to na C sloupku? Eventuelně pod platem?
17:59:21
24.11.2015
24.11.2015
Bukaj
-> Matsoft: Teď nějak nechápu, co myslíš?
17:48:48
24.11.2015
24.11.2015
Matsoft
-> rsvancara: ja ale myslim kotveni nikoli za sedackama..... to tam je... ale pro vlastni pas.... to mi u garde BAZ 82 chybelo...
09:39:41
24.11.2015
24.11.2015
Jozka
-> rsvancara: Tak možný je všechno, ale dost divný, když spodní kotvy v (unifikovaný) podlahový plošině byly u všech sedanů i kupé už cca od roku 1975..
07:09:25
24.11.2015
24.11.2015
rsvancara
-> Matsoft: To se mi nechce moc věřit, leda že by tyhle auta montovali z podlah na Š105 SP (kde se dá předpokládat, že kotevní místa nebudou potřeba) a i tam bych si typl, že i ty Š105 SP používaly díly s přípravou než aby lisovna řešila sérii která by byla bez toho (s tím, že by se pak muselo to samý řešit při výdeji ze skladu na linku, v materiálové soupisce atd....).
22:30:53
22.11.2015
22.11.2015
Bukaj
-> Robert 106: Molitanové kvádříky jsou tam origo - byly tam v té dutině u všech 742/743
A v přední stěně té dutiny najdeš ty závity...
A v přední stěně té dutiny najdeš ty závity...
21:46:52
22.11.2015
22.11.2015
Robert 106
chápu už kde to hledat. mám v těch dírách molitan nevím jestli to bylo origo nebo to tam někdo nacpal. Až se k tomu dostanu a vzpomenu si tak se tam podívám pokud to tam nebude tak dám foto.
Rapid je z Kvasin a má ještě záslepku pro šnekové - maticové řízení.
Určitě to tam je jen mě nenapadlo že to bude pod molitanem hledal dem něco pod sedačkama.
Rapid je z Kvasin a má ještě záslepku pro šnekové - maticové řízení.
Určitě to tam je jen mě nenapadlo že to bude pod molitanem hledal dem něco pod sedačkama.
15:41:17
21.11.2015
21.11.2015
Matsoft
-> rsvancara: u garde 82 priprava nebyla
08:15:42
20.11.2015
20.11.2015
rsvancara
Tady je zhruba kde hledat díry.
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../06_70.jpg
Přípravu pro zadní pásy jsem viděl všude, s přípravou na 5q nebo vlečku už se to lišit mohlo, ale díry na pásy byly všude.
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../06_70.jpg
Přípravu pro zadní pásy jsem viděl všude, s přípravou na 5q nebo vlečku už se to lišit mohlo, ale díry na pásy byly všude.
16:25:47
14.11.2015
14.11.2015
Jozka
-> Robert 106: popisy.. i foto někde je, ale dle mě zbytečný
skoda-virt.cz/cz/.../1820 88-zadni-pasy-s-120-gls?go topost=
skoda-virt.cz/cz/.../1820 88-zadni-pasy-s-120-gls?go topost=
15:25:43
14.11.2015
14.11.2015
Robert 106
Kde ? foto ?
13:12:35
14.11.2015
14.11.2015
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 14.11.15 00:53:42:
-> stepan 14.11.15 09:38:07: To měly už MBčka modelu 69
-> stepan 14.11.15 09:38:07: To měly už MBčka modelu 69
09:38:07
14.11.2015
14.11.2015
stepan
-> Robert 106: I užovky maj přípravu na pásy vzadu, špatně koukáš.
08:39:14
14.11.2015
14.11.2015
Robert 106
Tak příprava je pouze na c slupkách a chybí kam přidělat protikusy protože ta podlaha nevěděla jestli bude užovka nebo rapid nebo to tam prostě udělali.
Když pominu že autosedačka je k prdu stačí se podívat na testy ve většině případů ji nemáte šanci připevnit na pás tak aby se nesmekla.
Tím víc je na hovno v měkký škodovce.
Ten zákon sem četl ale přímo tak jak je tady ten výňatek sem ho teda nenašel všude je kdy se musí dítě poutat a ne kdymse nemusí.
Když pominu že autosedačka je k prdu stačí se podívat na testy ve většině případů ji nemáte šanci připevnit na pás tak aby se nesmekla.
Tím víc je na hovno v měkký škodovce.
Ten zákon sem četl ale přímo tak jak je tady ten výňatek sem ho teda nenašel všude je kdy se musí dítě poutat a ne kdymse nemusí.
00:53:42
14.11.2015
14.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> stepan: a je to jen diky vypatlancum, kteri jezdi v "bezpečných" autech tak, ze si mysli, ze se jim nemuze nic stat
21:49:40
13.11.2015
13.11.2015
stepan
-> Robert 106:
Jinak asi 3 minuty hledání na google:
www.ibesip.cz/cz/.../dets ke-autosedacky
2. Vozidlo kategorie M1, N1, N2 nebo N3 s bezpečnostními pásy pouze na předních sedadlech
lze dítě mladší než 3 roky vézt jen v autosedačce umístěné vpředu, tj. na sedadle vedle řidiče
děti starší 3 let lze vozit na zadních sedadlech nepřipoutané, resp. bez autosedačky
počet přepravovaných dětí starších 12 let nesmí přesáhnout počet povolených míst k přepravě osob
Jinak asi 3 minuty hledání na google:
www.ibesip.cz/cz/.../dets ke-autosedacky
2. Vozidlo kategorie M1, N1, N2 nebo N3 s bezpečnostními pásy pouze na předních sedadlech
lze dítě mladší než 3 roky vézt jen v autosedačce umístěné vpředu, tj. na sedadle vedle řidiče
děti starší 3 let lze vozit na zadních sedadlech nepřipoutané, resp. bez autosedačky
počet přepravovaných dětí starších 12 let nesmí přesáhnout počet povolených míst k přepravě osob
21:43:22
13.11.2015
13.11.2015
stepan
-> Robert 106: Rapid musí mít přípravu na pásy a 4 letýho syna bych bez pásů do auta nikdy neposadil, ať už se to může nebo ne...
21:34:38
13.11.2015
13.11.2015
Bukaj
Ale stále je tu možnost ětskou seačku umístit na pření sedadlo, tak nevím, jestli by to prošlo...
...leda bys měl těch dětí víc
...leda bys měl těch dětí víc
20:43:31
13.11.2015
13.11.2015
Robert 106
Ahoj,
Mám rapida 84 a taky 4 letého syna.
Rapid vzadu nemá pásy dole ani nemá přípravu a rozhodně je tam nemíním dávat.
Dotaz je jasný může jet kluk vzadu bez uatosedačky ?
Na školení řidičů mi instruktor tvrdil že v takovém autě dítě nesmí jezdit do 3 let a pak klidně bez sedačky jak se mu bude líbit. Jenže tenhle člověk už nakecal tolik hovadin že mu moc nevěřím.
Má někdo zkušenost ?
Mám rapida 84 a taky 4 letého syna.
Rapid vzadu nemá pásy dole ani nemá přípravu a rozhodně je tam nemíním dávat.
Dotaz je jasný může jet kluk vzadu bez uatosedačky ?
Na školení řidičů mi instruktor tvrdil že v takovém autě dítě nesmí jezdit do 3 let a pak klidně bez sedačky jak se mu bude líbit. Jenže tenhle člověk už nakecal tolik hovadin že mu moc nevěřím.
Má někdo zkušenost ?