skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba podvalu
CHARON: Já to dělal loni v květnu takže plnohodnotné BE (tehdy B96 ještě neexistovalo) no a v ZR chtěli 7000,- zato v Poličce chtěli jen 4000,- takže jsem to dělal v POLIČCE. Jinak soused -karavanista- volal do autoskola vysocina a jesli si to dobre pamatuju tak chcou 1950,-
-> MaxSvratka: V jake autoskole jsi to delal? Koukam, ze jsi ze svratky, nekde v ZR? Ja o tomto tez uvazuju, vozejk abych neco potrenoval doma ma ...
Váha 412kg celková 1600kg takže legálně převezeš 1188 jinak samo co naložíš. A co se týče těch jízd tak zacouvat samozřejmě chcou. Autoškola se však dělá s jednoosým vozíkem né větším než klasický jen má nájezdovou brzdu a je otypován na 1000kg navíc na něm má autoškola boudu s reklamou takže je krásně vidět (zadní okno u auta je však překryto kartonem takže musíš dle zrcátek). Pokud člověk není totální trotl tak to bezproblému zvládne = já měl jednu jízdu v SO kde mi instruktor ukázal všechny skrytý špeky druhou v NE kdy si ověřil že si ty špeky pamatuju a ve ČT jsem to úspěšně projel s komisařem - jo a ten chtěl vidět jestli ten vozík dokážu sám zapojit
-> Jarda: www.vapp.cz/kategorie/aut
otransportery
-> MaxSvratka: a kolik tak podval vazi a kolik ma uzitecnou? ale abych udal jizdy, kdyz po me s tim budou chtet nekde zacouvat :)
Má smysl to hrotit, pokud nechceš něco extra speciálního? skoda-virt.cz/cz/.../1820
96-platak-na-prodej
co se týče řidičáku
www.autoklub.cz/dokument/ 6997-rozsah-ridicskeho-opr avneni-skupiny-b-.html
a nově je právě skupina B96 kde se nedělají testy ale jen jízdy a to stojí okolo 2000,-
Jinak já si taky koupil dvouosák za 12000,- se zánovníma nápravama kterej tahal předtím jen auto na závody.Budu ho ale taky přestavovat-důležitý je že mám noty nápravy a žehličku a rozměrově mi taky vyhovuje jen je samonosný z ohýbanýho plechu a pohnilý což nechci
www.autoklub.cz/dokument/ 6997-rozsah-ridicskeho-opr avneni-skupiny-b-.html
a nově je právě skupina B96 kde se nedělají testy ale jen jízdy a to stojí okolo 2000,-
Jinak já si taky koupil dvouosák za 12000,- se zánovníma nápravama kterej tahal předtím jen auto na závody.Budu ho ale taky přestavovat-důležitý je že mám noty nápravy a žehličku a rozměrově mi taky vyhovuje jen je samonosný z ohýbanýho plechu a pohnilý což nechci
-> doog15: Tak zápis hmotnosti, a případně i vlek podle potřebnývh rozměrů ...
no na C+E stále čekám kvůli změně zákona, už téměř rok mám zaplacený kurz ale čekám na závěrečnou zkoušku a ministerstvo s úřady není schopno se dohodnout, jen s B jsem to taky študoval a za jistých předpokladů to lze ale je to nejisté, pokud by policisty zajímala pouze aktuální hmotnost vleku+vůz na něm tak se v pohodě vejdu, půjčuji si podval který má max.2000kg a vlastní hmotnost 500kg (myslím), v tom případě 500 vlek+800auto na něm je 1300kg, v tom případě se v pohodě vejdu
-> Mr._Nosferatu 13.02.15 12:41:37: myslíš upravit vlek nebo zápis hmotnosti v tp?
-> doog15: Co zkusit kontaktovat nějakou firmu, zda by ti ho neupravila na přání ?
-> doog15: můžeš, u spojitelnosti souprav se bere aktuální hmotnost (to že vlek s velkou nosností je i sám zbytečně těžký je věc druhá)
Teda za předpokladu že máš B+E. Pokud to chceš tahat jen s B, tak to taky nějak lze, ale je to tak složitý a stále se měnící, že jsem to nikdy nestudoval, neb naštěstí nemusím
Teda za předpokladu že máš B+E. Pokud to chceš tahat jen s B, tak to taky nějak lze, ale je to tak složitý a stále se měnící, že jsem to nikdy nestudoval, neb naštěstí nemusím
-> doog15 13.02.15 12:31:31: Nehraje tam ještě roli hmotnost soupravy?
no, chci ho na vožení auta na autocross, jako ono je na netu dost továrních kolem 20-25 000 , ale všechny jsou bez tp, jasně že dvouosa je lepší ale taková má psanou maximálně technicky přípustnou nosnost od 1600kg do 2000kg , a moje auto když má na kouli psáno jen 1450kg tak ho nemůžu tahat , (nebo jestli se pletu tak mě opravte)
-> m8rinek: Tak nevíš, na co ten vlek chce.. kamarád třeba tvořil vleky na lodě a i mě zdálo, že předělat z klasiky nic moc.. a origo plaťáky, kterej mi občas půjčuje, jsou oba třeba na embéčko úplně dementní..
-> Bery: Vidím to podobně... Nemyslím si, že fabrickej vlek bude nedomyšlenější než domádo...
-> Bery: já si právě nejsem vědom, že by v mezidobě došlo ke změně dotčené legislativy... Došlo?
Ja ze za 20 se da koupit uz slusny dvouosak. A mam v ruce papiry a muzu hned vozit a casem zacit upravovat.
Jo,pred 8mi lety...co treba pred valkou.tou prvni? To clovek nepotreboval ani papiry ani vykres.

Jo,pred 8mi lety...co treba pred valkou.tou prvni? To clovek nepotreboval ani papiry ani vykres.

-> Bery: Je to o gustu a možnostech každého soudruha - někdo investuje čas, někdo prachy.. kámoš kolenovrt postavil různejch vleků několik a libuje si..

Cca před 8 lety byla potřeba tovární náprava a spojovací zařízení s doklady. Pak nějaký halabala výkres a bylo to. Legalizoval jsem vlek na plachetnici, předpokládám že u plaťáku to bude stejný
-> Bery: nepamatuju si kolik to stálo, ale za 15 to nebylo ani náhodou.
-> Bery: nepamatuju si kolik to stálo, ale za 15 to nebylo ani náhodou.
Takze material,prace,elektrika,
oj,naprava-kdyz koupis starou,tak jeji GO... jsme na 30ti,15 prihlaseni a administrativa...heureka,
bylo to drahy,starosti s tim,ale udelal jsem si to sam a bylo to v cene pekneho dvouosaku.
tak náprava nová stojí 11 000, jetá se štítkem se dá sehnat za 5 500, materiál vyjde tak na 5-10 000 , to je vcelku snesitelná suma , a hlavně bude vše nové a nebudu muset řešit práci stavitele přede mnou který třeba něco nedomyslel a podobně
to tě vyjde levněji koupě jetého,nebo koupit (nejlépe větší) vozík domácí výroby bez rozměrů a upravit
Chtěl bych si udělat vlastní podval tak by mě zajímalo jestli už jste někdo řešil jeho následné přihlášení a věci kolem, cosi jsem se doslechl že je třeba náprava se štítkem a pak to přihlásit půjde, jedná se mi jen o menší jednonápravový podval, auto má tažný max na 1400kg tak abych to s ním pak mohl tahat. 
