skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
š 120- projde Stk a emisema?
-> Jarda: Jarouši to máš fuk jestli stojí 9 nebo 3, prostě proti CNG je mnohem levnější, co si pamatuju tak toroid stál s výměnou 9, samozřejmě že se dá asi někde sehnat i o fous levněji.
-> saskyn2: jasne, leda od vyroby, neb zastavba jak pises je za ranu. Skoda, ze prevazna cast aut je od Fiatu, ale uz se to mnozi.
-> saskyn2: kolik, ze stoji nadrz?
autodily.lkauto.cz/valcov e-nadrze-lpg
mytus je, ze se to musi menit s multiventilem, to bylo jen do R00
p.s. tak to jsem zvedav, jak se bude vyvíjet cena pred koncem LPG, treba ve Spanelsku teprv LPG zavadeji

autodily.lkauto.cz/valcov e-nadrze-lpg
mytus je, ze se to musi menit s multiventilem, to bylo jen do R00
p.s. tak to jsem zvedav, jak se bude vyvíjet cena pred koncem LPG, treba ve Spanelsku teprv LPG zavadeji

-> Bukaj: znacne naklady na LPG? vzdyt se to po par mesicich vrati
auto s LPG vetsinou nekoupis zrovna v dobrem stavu, protoze ho malokdo mel na stani v garazi
dnes jsem videl policejni octavku v plynu (u mestskych to je bezne, ale u statnich jsem to videl prvne)

dnes jsem videl policejni octavku v plynu (u mestskych to je bezne, ale u statnich jsem to videl prvne)
-> VeTeV: O CNG bych asi uvažoval u auta co to má z výroby, to je asi celkem dobré, cenově vyjde km levněji než u LPG, ale jako dostavbová sada to má oproti LPG tři velký nevýhody: tou první je cena montáže, druhou je tragický dojezd kolem 300km, třetí je velikost bomby, která např na feldě zabere komplet kufr.
A nevím jak je to s nádrží, někdo mi tvrdil že na CNG se nemusí měnit, ale známý zase tvrdí že prý samozřejmě musí a stojí 30tis, což je po deseti letech docela velká investice, třeba proti LPG kde stojí kolem 9tis. Nevím jak mají tohle řešený auta co mají nádrž z výroby.
-> Nwkt: Nevím ještě jsem se s tím nesetkal, já bych se toho bál, ale netvrdím že to nebude fungovat, škoda ceny té zástavby :-(
A nevím jak je to s nádrží, někdo mi tvrdil že na CNG se nemusí měnit, ale známý zase tvrdí že prý samozřejmě musí a stojí 30tis, což je po deseti letech docela velká investice, třeba proti LPG kde stojí kolem 9tis. Nevím jak mají tohle řešený auta co mají nádrž z výroby.
-> Nwkt: Nevím ještě jsem se s tím nesetkal, já bych se toho bál, ale netvrdím že to nebude fungovat, škoda ceny té zástavby :-(
-> saskyn2: Teď jsem četl nějakou nabídku na TSI i se studenýma startama, ale za 50tis
-> saskyn2: má š docela recht, kdo si to kolem mě nechal dodělat, tak buď jezdil a nebo se trápil... bohužel od dob feld to druhý s LPG začíná převažovat, závad jak máku, divné chování motoru, docela na pytel... mě se líbí cng
-> Bukaj: No a pak ještě po 10 letech nová bomba, průběžně nějakej ten servis LPG, když je to studený tak na popojíždky to stejně jede na benzín, svíčky, snížená užitečná hmotnost, pokud to není š 120 tak problém s malým kufrem, parkování v podzemních garážích, to jsou výhody na které lidi často zapomínaj.
Navíc do moderních motorů se ani nedá LPG zamontovat, tudíž nemá budoucnost a s euro 6 končí úplně(v nových autech)
Navíc do moderních motorů se ani nedá LPG zamontovat, tudíž nemá budoucnost a s euro 6 končí úplně(v nových autech)
-> Jarda/felda 14.06.13 11:57:17: No, až na to, že bys měl (netvrdím, že to každý dělá) jednou do roka na revizi systému LPG (300 - ? Kč), máš dvojnásobně drahé měření emisí a některé banální servisní úkony se s LPG stávají poněkud obtížnější
Jinak uznávám, že LPG je fajn, ale montovat do auta bych si ho nedal, to jsou už značné náklady - leda auto koupit už s LPG - cena bývá víceméně stejná, jako bez něj

Jinak uznávám, že LPG je fajn, ale montovat do auta bych si ho nedal, to jsou už značné náklady - leda auto koupit už s LPG - cena bývá víceméně stejná, jako bez něj

beeran 19.05.13 11:25:22 napsal:
Měl bych ještě jednu otázku.. Když koupím auto bez přepisu pouze na
kupní smlouvu,jaké mi z toho plynou omezení? Můžu ho normálně
využívat, chodit na technickou atd. jako kdybych to měl na sebe napsané?
A co později likvidace, mám na to právo? Díky zpravidla dostaneš procvaklej techničák kterej platí 10 dní pak už jezdíš bez platných dokladů
Měl bych ještě jednu otázku.. Když koupím auto bez přepisu pouze na
kupní smlouvu,jaké mi z toho plynou omezení? Můžu ho normálně
využívat, chodit na technickou atd. jako kdybych to měl na sebe napsané?
A co později likvidace, mám na to právo? Díky zpravidla dostaneš procvaklej techničák kterej platí 10 dní pak už jezdíš bez platných dokladů

dragon_cb_cz 18.05.13 20:09:05 napsal:
→ beeran: A kolik najezdíš, že tak moc toužíš
po LPG?
lpg nijak závratně nezvyšuje náklady na opravy a údržbu tak jenom šetří a při koupi taky moc nezvyšuje cenu auta
→ beeran: A kolik najezdíš, že tak moc toužíš
po LPG?
lpg nijak závratně nezvyšuje náklady na opravy a údržbu tak jenom šetří a při koupi taky moc nezvyšuje cenu auta
-> beeran: myslel jsem neco takovéhoto: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Skoda-136-GL.php s origo favomotorem

-> beeran: Omezení z toho pro tebe plyne že do tebe může každý policajt buzerovat... A hlavně není důvod to dělat, akorát problémy a žádný užitek.
na STK i pojistku neni problem zbytek musi nekdo jiny
Měl bych ještě jednu otázku.. Když koupím auto bez přepisu pouze na kupní smlouvu,jaké mi z toho plynou omezení? Můžu ho normálně využívat, chodit na technickou atd. jako kdybych to měl na sebe napsané? A co později likvidace, mám na to právo? Díky
dragon_cb_cz : Těch 9L sem řek jenom obrazně, ale i to není vyjímka, já sem s tím svojim plynem jezdil taky zhruba za 7 ale asi když ti to někde fučí nebo sou karbce nešizené tak si to dá možná víc.
A to se mi taky líbí u plynu že nemusíš mít furt tak lehkou nohu, stejnak to máš o půlku lehčí.. ikdyž ty zapřažené koně jde poznat fest
A to se mi taky líbí u plynu že nemusíš mít furt tak lehkou nohu, stejnak to máš o půlku lehčí.. ikdyž ty zapřažené koně jde poznat fest
-> beeran: No nadšený z toho na STK pochopitelně nejsou a chce to nějakou "přímluvu"... ;)
Ale jestli ti Škodná jezdí za 9 litrů, tak děláš něco hodně špatně, na dálku s lehkou nohou jde jet pod 7 litrů celkem v klidu, speciálně s 5kvaltem. Ani 6 litrů není úplná utopie.
Ale jestli ti Škodná jezdí za 9 litrů, tak děláš něco hodně špatně, na dálku s lehkou nohou jde jet pod 7 litrů celkem v klidu, speciálně s 5kvaltem. Ani 6 litrů není úplná utopie.
dragon_cb_cz: su student,prachů málo a aby mi to žralo 9 litrů benzinu, který pomalu bude stát jak kvalitní sudové,to se mi fakt nevyplatí
Jarda: mám velkou slabost pro 120 (105) už sem jednu měl,na plyn, a náké bávo se může jít bodnout. Možná je pravda že sem měl štěstí na dobrý kousek ale stejně ;) projela se mnou celou republiku, z místku až na karlštejn a zpátky za 700kč plynu vyhlídkovou jízdou
Jinak na bazoš se čučím furt ale už to není jak před cca pěti zimama, tenkrát se prodávaly ještě normálně, lidově za pětilitr, nemluvě o ekodani která ešte nebyla. Dneska už tam sou samé kousky po důchodcích které kdosi střílí za 15papírů a výš.
A jak si se zmiňoval o tech motorech na 120 z fáčka, tak to jim na stk nedělá špatně? na bazošu sem se díval a jedna taková tam byla.
Jarda: mám velkou slabost pro 120 (105) už sem jednu měl,na plyn, a náké bávo se může jít bodnout. Možná je pravda že sem měl štěstí na dobrý kousek ale stejně ;) projela se mnou celou republiku, z místku až na karlštejn a zpátky za 700kč plynu vyhlídkovou jízdou

Jinak na bazoš se čučím furt ale už to není jak před cca pěti zimama, tenkrát se prodávaly ještě normálně, lidově za pětilitr, nemluvě o ekodani která ešte nebyla. Dneska už tam sou samé kousky po důchodcích které kdosi střílí za 15papírů a výš.
A jak si se zmiňoval o tech motorech na 120 z fáčka, tak to jim na stk nedělá špatně? na bazošu sem se díval a jedna taková tam byla.
-> beeran: jj u skudky bez favomotoru je LPG spis pro zlost, zkusil bych sehnat nejakou 135 nebo 136 na LPG, o jedne jsem vedel, ale uz je asi pryc nebo rapida
bazos anebo tady a musis sehnat...

bazos anebo tady a musis sehnat...
-> dragon_cb_cz: Prosimte unik oleje to neni jen skodovka pazoutem pocinaje a buh vi cim konce kazdy druhy auto co jsme mely na dilne je zeblyty od shora az dolu. Nekdy tedy jen proto ze se nekdo netrefil pri nalivani ale vetsinou to netesni pod vikem ventilu a guferama na klice a hridelich konce. Nebal bych se toho ze to je jen u skodovek.

-> Stepan FUN: No den kdy začnou vážně řešit na STK úniky oleje bude asi den kdy skončí Škodovky v tomhle státě bych řekl
Občas mám pocit, že to ani při sebevětší snaze prostě utěsnit nejde...
-> beeran: A kolik najezdíš, že tak moc toužíš po LPG?

-> beeran: A kolik najezdíš, že tak moc toužíš po LPG?
díky moc.. bohužel jsem teď borcovi volal a pry se mu posralo nové auto tak bude jezdit zas s tim... takže prý tak za půl roka :D mějte se
PS:myslel sem že to bude s takýma stařešinama na stk větší problém
Joo kdybyste náhodou věděli o nějaké pěkné škodárničce na plyn a pokud možno bez ekodaně a za rozumnou cenu tak dejte vědět, díky .. ale asi utopie

PS:myslel sem že to bude s takýma stařešinama na stk větší problém

Joo kdybyste náhodou věděli o nějaké pěkné škodárničce na plyn a pokud možno bez ekodaně a za rozumnou cenu tak dejte vědět, díky .. ale asi utopie


-> dragon_cb_cz: Před časem jsem byl na STK se škodovkou. Nikoli tedy svojí, nicméně asi všechny moje jsou na tom dost podobně. :-D Na technika jak vlezl do jámy kápnul olej. A to většinou nemají rádi. :-( Čekal jsem co bude. Přišlo konstatování něco ve smyslu: Nějak vám z toho teče olej. Na to jsem pohotově odvětil - a vy už jste viděl škodovku, ze který by netekl? Dokud teče, tak to znamená, že tam je. A odpověď zněla: "No jo. Neviděl. Dyť je to škodovka." a tím jsme debatu o úniku oleje ukončili. :-D
-> beeran: Nevím jak u vás, ale dost STK nabízí možnost nechat si udělat"prohlídku auta", což zahrnuje vpodstatě dost podobné úkony jako klasická STK, ale je to jen pro tebe a rovnou ti řeknou, za co by tě případně vyhodili.
Emisí netřeba se bát, technik na STK může zasahovat do nastavení karburátoru, takže dle potřeby stáhne bohatost, naměří co potřebuje a ty si to za vratama zase poladíš jak potřebuješ ty
Jediný problém by byl pokud by byla díra ve výfuku.
Ale v principu pokud to auto není shnilé, tak jediné co musíš řešit jsou vůle na podvozku a brzdy a většina z toho je případně za rozumné peníze opravitelná. A pokud z motoru a převodovky uniká olej, je dobré je těsně před prohlídkou umýt (a ještě lépe ten únik vyřešit).
Emisí netřeba se bát, technik na STK může zasahovat do nastavení karburátoru, takže dle potřeby stáhne bohatost, naměří co potřebuje a ty si to za vratama zase poladíš jak potřebuješ ty

Ale v principu pokud to auto není shnilé, tak jediné co musíš řešit jsou vůle na podvozku a brzdy a většina z toho je případně za rozumné peníze opravitelná. A pokud z motoru a převodovky uniká olej, je dobré je těsně před prohlídkou umýt (a ještě lépe ten únik vyřešit).
Co by
nepresla ,keď tak je tu aj druha možnosť že
nepresla ,keď tak je tu aj druha možnosť že
Proč by neprošla pokud je v pořádku. Jestli to neni hnilka co má místo prahů a podlahy jednu velkou díru tak bych se nebál. Emise v poho, můžeš poladit karbec. Akorát pak bych si to nechal naladit abys nejezdil na chudý
Zdar vespolek, mám možnost koupit za pěkný peníz a bez ekodaně š120 s LPG. Bohužel jí ale končí v červnu technická a nevím jak si na tom teď ty staré škodovky stojí na STkáčku. Vypadá zachovale,motor má prý v pořádku (to se ještě přesvědčím až ji uvidím). ALE na čem na technické u takových starých strojů bazírujou?popř. má to cenu tam ještě chodit i s něčím jiným než s naleštěným veteránem? A co emise?
Díky moc za rady a tipy, ať to jezdí
Díky moc za rady a tipy, ať to jezdí
