skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Eko daň
21:27:57
11.12.2015
11.12.2015
Mil@n
-> kraska98: Musí být vedeno v dědickém řízení,pokud ho tám nemáš musel bys to znovu otevřít a vložit do řízení
21:16:52
11.12.2015
11.12.2015
kraska98
-> Jozka: a neplatí se ikdyž není auto zapsáno v dědické smlouvě ?
20:25:03
11.12.2015
11.12.2015
Jozka
-> kraska98: Dědění je snad furt "zvlášní způsob nabytí" = neplatí se.
20:23:52
11.12.2015
11.12.2015
Jozka
-> miguelias: Nemusíš - když je to v převodu kratší dobu, než bylo pro přechodový období stanovený (což bylo 18 měsíců ke konci roku 2014), přejde to režimu vyřazení (toho novýho vratnýho) po roce od vložení..
I když já osobně bych tam zašel, neb sirchr je sichr..
I když já osobně bych tam zašel, neb sirchr je sichr..
20:01:09
11.12.2015
11.12.2015
kraska98
Taky by mě zajímalo,jak je to v případě,kdy ZTP osoba,na kterou je auto psané umře ? Auto získá dědic a eko se platí,nebo ne ?
19:21:19
11.12.2015
11.12.2015
miguelias
-> Jozka: Ale te'd tam nemusím že ?
19:14:02
11.12.2015
11.12.2015
Jozka
-> miguelias: Pokud vůz do 12 měsíců (březen 2016) z depa nevyzvedneš, budeš muset v této lhůtě naklusat na úřad a nahlásit, kde proč a co.
19:07:26
11.12.2015
11.12.2015
miguelias
Majitel škodovky uložil značky do depozitu v březnu tohoto roku, otázka zní musíme to jít nahlásit na ouřad co a kde a jak a proooč ?
19:03:20
11.12.2015
11.12.2015
Jozka
-> Karel.: Ještě jsem zatím neviděl ověření podpisu, u kterýho by chybělo datum, kdy byl ověřenej
16:04:21
11.12.2015
11.12.2015
Luky
-> Karel.: může být datovaná a ověřená třeba dneska a můžeš ji použít kdykoliv. Myslím že netřeba s tím cokoliv vymýšlet. Naopak bych řekl, že nedatovanou plnou moc by ti nikdo ověřit neměl, ale na poště to asi nikdo zkoumat nebude...
16:02:31
11.12.2015
11.12.2015
Karel.
-> Stepan FUN: o to mi zrovna nejde Jde o to, že budu muset počkat týden než to půjdu přihlásit na magistrát a nerad bych měl problémy. Pořád pevně věřím, že dostanu volno a stihnu to dřív Díky
15:53:25
11.12.2015
11.12.2015
StepaNoFUN
-> Karel.: Teoeticky jde ověřit podpis na skoro prázdným papíře a dopsat si tam můžeš hromadu věcí. Nejen datum.
15:37:32
11.12.2015
11.12.2015
Karel.
-> Luky: takže si pak jen na plnou moc napíšu datum dne kdy tam půjdu a je to v pohodě že? Díky
14:18:43
11.12.2015
11.12.2015
Luky
-> Karel.: tam není platnost omezena
14:15:17
11.12.2015
11.12.2015
Karel.
chci se zeptat, budu teď přehlašovat jednu škodovku na sebe a budu mít od pána plnou moc, jak dlouho platí notářsky ověřenej podpis na plné moci? nikde jsem nenašel platnost.Díky
08:06:40
09.12.2015
09.12.2015
Jozka
-> vhml:
15:25:46
08.12.2015
08.12.2015
vhml
-> ochoda 08.12.15 15:12:50: vžitý to máme všichni stejně, kromě paní co vystavuje poukázky do pokladny
15:23:19
08.12.2015
08.12.2015
Jozka
-> ochoda: Bejvávalo - ale v tom zmatku, který v tom udělaly opatření proti obcházení eko přes ZTP (je to v jednom pytli), těžko říct i přes "chytrý" tabulky v ministerský instrukci.
15:12:50
08.12.2015
08.12.2015
ochoda
-> vhml: Já mám hlavně nějak vžitý, že pokud auto bylo předmětem dědického řízení tak se u něj neplatí EKO. Jak je to teď netuším.
13:58:55
08.12.2015
08.12.2015
vhml
Tak zřejmě vyřešeno. Otec tam narukoval s nějakým jiným zákonem, kde je psáno, že provozovatele určuje majitel. A s jeho úmrtím zaniká i provozovatel...
13:21:50
08.12.2015
08.12.2015
vhml
-> Luky 08.12.15 13:11:44: no právě...
13:11:44
08.12.2015
08.12.2015
Luky
-> vhml: a zákon mluví o změně majitele? Vím že se tam asi operuje s pojmeme "přeregistrace"
, ale z koho na koho?
13:08:35
08.12.2015
08.12.2015
vhml
Měl bych tu jednu perličku, kterou se mi nedaří v zákoně najít jak řešit.
Majitelem auta byla babička, já provozovatel. Babička zemřela, auto zdědil otec. Pokud by se na něj přepsal jen majitel, eko se neplatí. Pokud se na něj rovnou změní zároveň i provozovatel, tak by měl podle úředníka uhradit eko poplatek+ přepis. Je to tak správně? Chtěli bychom kvůli účetnictví mít i provozovatele napsaného na něj.
Majitelem auta byla babička, já provozovatel. Babička zemřela, auto zdědil otec. Pokud by se na něj přepsal jen majitel, eko se neplatí. Pokud se na něj rovnou změní zároveň i provozovatel, tak by měl podle úředníka uhradit eko poplatek+ přepis. Je to tak správně? Chtěli bychom kvůli účetnictví mít i provozovatele napsaného na něj.
14:05:09
15.11.2015
15.11.2015
haso
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : je to dovoz a ja som druhy (maximalne treti) majitel v SR
04:02:42
15.11.2015
15.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> haso: A to je nějaký dovoz a ty jsi první majitel v SK?
12:12:35
14.11.2015
14.11.2015
haso
z nudy som pozeral do TP na saxofone a pozerám, chýba mi tam vyplnená euro norma. Teda, na nete som našiel že má byť vtej kolonke 49 V9.
Auto by malo byť podľa údajov na nete EURO2.
podla toho ze 0,39g/km CO by to malo byť asi EURO10
Moja otázka, vadí to, že to tam vtom TP nemám? STK, EK v pohode?
A ak to vadí, ako to riešiť?
Auto by malo byť podľa údajov na nete EURO2.
podla toho ze 0,39g/km CO by to malo byť asi EURO10
Moja otázka, vadí to, že to tam vtom TP nemám? STK, EK v pohode?
A ak to vadí, ako to riešiť?
23:04:55
12.11.2015
12.11.2015
Bukaj
15:21:40
11.11.2015
11.11.2015
Joki
Informace na internetu se liší... Jak je to s odpuštěním ekodaně na auto r.v. 1984 (čili už spadá pod veterány)? Konkrétně jak to probíhá, jaké úkony jsou nutné atd. Co je potřeba podstoupit, jaké dokumenty,...
Navíc někde se píše, že to dočasně není možné... Jak je to tedy ve skutečnosti? Díky
Navíc někde se píše, že to dočasně není možné... Jak je to tedy ve skutečnosti? Díky
10:18:44
11.11.2015
11.11.2015
Domajz
-> Jarda - zrušená registrace 09.11.15 20:38:49: CH-Niva vypadá zajímavě, nicméně jeho "look" je až moc devadesátkovej. To určitě radši klasickou Nivu, ta má alespoň retro nádech. Jo jiná věc je ten koncept tý druhy generace - jestli dojde do sériové výroby.
21:34:49
09.11.2015
09.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Jarda: Teď momentálně žádnou, v době kdy jsme se sekal s Nivami jsem byl na slovensku v dílnách jednoho učiliště na praxi, ale měly tam nějakou profi, teď fakt nevím název, ale překvapilo mě, že jí mistr kupoval sám.
21:30:30
09.11.2015
09.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: tak ten plast tam nemam :) ta RJ je umistena nizko... jakou mas diagnostiku? ja si chyby jen vyblikavam
21:22:54
09.11.2015
09.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Jarda: Já měl možnost se svést, bohužel jen po dvoře jak s karburátorem, tak jednobodem i vícebodem. Jediný co jsem poznal že byly trošku jiný interiéry. Ale musím říct, že byla sranda hledat zásuvku pro diagnostiku, po hodině a půl jsem jí našel pod plastem A sloupku :D
21:20:12
09.11.2015
09.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: me by se zas libila 1.9 benzin, ty ma ruska armada, moje je 12/1999
20:52:59
09.11.2015
09.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Jarda: Jsi někde psal že je z 90.let, tak jsem bral automaticky ještě karbec. Mě by se nejvíc líbila s tím TD, teď nevím zda 1.8 nebo 1.9, ale těch je strašně málo na TP (snad to předělávaly v evropě).
20:38:49
09.11.2015
09.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Domajz 09.11.15 06:56:34: tak to je docela hnus a pritom ten koncept xray vypadal zajimave, ale na me je to moc moderni, ale celkem by se mi libila chevrolet niva - na podvozku spousta vylepsenych ruskych komponent a karoserie chevrolet s modernejsim interierem
-> Mr._Nosferatu 09.11.15 07:57:56: jak myslis s karbem?, ja jsem rad, ze mam 1 bodove vstrikovani general motors a ze tam mohu mit klasicke LPG jako ve felde, napred jsem chtel mpi, ale ta sekvencni LPG jsou jen pro zlost...
jinak urban by se mi libil, ale bez tech plastovejch narazniku (takze z venku jako klasika) a litaky bych taky nechtel, resp. bych je rychle znicil a bylo by me dost lito nivy s peknym lakem, ja ji v lete striknul a uz ji mam poradne poskrabanou
Urbana neni problem u nas koupit, ale za 335tis. kc :/, v Moskvě vychází asi na 190tis. kc, pry to jde udelat tak, ze ji koupi rus, ten ji proda do Bulharska nebo pry to jde i do Polska a pak udelas dovoz.
jinak samozrejme z toho zigula si tam muzu dat jen tu euro 2, ale nivackej bych si tam mohl dat i euro 3 a veci okolo dat z euro dvojky, je na nem totiz taky typ 21214 a ten zigulackej je 21073, na STK mi tvrdili ze to je euro 1, prave kvuli tomu, ze to je N1, kdyby to bylo osobni, tak by to podle nich byla euro 2, coz podle lady je...
-> Mr._Nosferatu 09.11.15 07:57:56: jak myslis s karbem?, ja jsem rad, ze mam 1 bodove vstrikovani general motors a ze tam mohu mit klasicke LPG jako ve felde, napred jsem chtel mpi, ale ta sekvencni LPG jsou jen pro zlost...
jinak urban by se mi libil, ale bez tech plastovejch narazniku (takze z venku jako klasika) a litaky bych taky nechtel, resp. bych je rychle znicil a bylo by me dost lito nivy s peknym lakem, ja ji v lete striknul a uz ji mam poradne poskrabanou
Urbana neni problem u nas koupit, ale za 335tis. kc :/, v Moskvě vychází asi na 190tis. kc, pry to jde udelat tak, ze ji koupi rus, ten ji proda do Bulharska nebo pry to jde i do Polska a pak udelas dovoz.
jinak samozrejme z toho zigula si tam muzu dat jen tu euro 2, ale nivackej bych si tam mohl dat i euro 3 a veci okolo dat z euro dvojky, je na nem totiz taky typ 21214 a ten zigulackej je 21073, na STK mi tvrdili ze to je euro 1, prave kvuli tomu, ze to je N1, kdyby to bylo osobni, tak by to podle nich byla euro 2, coz podle lady je...
08:07:46
09.11.2015
09.11.2015
Domajz
-> Mr._Nosferatu: Podle mě ne, nevím kdo by si to koupil. Navíc pochybuji, že by se naší slovanští bratři nějak obtěžovali plnit eurolimity. Napovídá tomu i vyjádření careviče Putina v článku:
"Za klad považuje i to, že produkce AvtoVAZu se prodává hlavně na domácím trhu. Měl by se ale exportovat: „S panem Anderssonem jsme se bavili o tom, že už plánují prodávat v těch oblastech světa, kde už ladu znají – ve východní Evropě, v některých zemích Blízkého východu a v Latinské Americe. V poměru ceny a kvality se mi zdá, že má konkurenční výhodu. Věřím, že kvalita je v mezinárodních standardech.“
"Za klad považuje i to, že produkce AvtoVAZu se prodává hlavně na domácím trhu. Měl by se ale exportovat: „S panem Anderssonem jsme se bavili o tom, že už plánují prodávat v těch oblastech světa, kde už ladu znají – ve východní Evropě, v některých zemích Blízkého východu a v Latinské Americe. V poměru ceny a kvality se mi zdá, že má konkurenční výhodu. Věřím, že kvalita je v mezinárodních standardech.“
07:57:56
09.11.2015
09.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Jarda: Tak já bych si ani Nivu s karburátorem nekoupil, nejvíc by se mi líbila ta Urban, jenže jak jí dostat v ČR na čísla, když nemá homologaci pro evropu :(
-> Domajz: A bude se prodávat i v čr nebo jen v rusku ?
-> Domajz: A bude se prodávat i v čr nebo jen v rusku ?
06:56:34
09.11.2015
09.11.2015
Domajz
-> Jarda: Kdyz ti nevoni ani Skoda ani Hnujdaj, tak tady mas neco primo pro tebe:www.novinky.cz/auto/38570
7-ruska-lada-predstavila-n
ove-auto.html - horkou novinku ze zeme kde vcera znamena jiz pozitri. A aby toho nebylo malo tak automobilovy klenot z produkce stejne automobilky otestovalo samo jeho velkoblahorodi, mimo jine take uspesny hokejista, letec, lovec medvedu atd.: www.novinky.cz/zahranicni
/.../384322-putin-se-proje
l-novou-ladou-v-automatu-s
nadno-prerazuje-pochvalova
l-si.html
Sorry za OT
Sorry za OT
00:36:44
08.11.2015
08.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: na technickej mi tvrdil, ze moje niva N1G je euro 1 a ted mi napsal z lady vyjadreni, ze to je euro 2 (kolik eko zaplatil predchozi majitel vlastne nevim) a ze si tam muzu dat motor ze zigula (rozdil to je asi jako 742.136 a 781.136) a oni to nastesti nereseji narozdil od te debilni skodovky od skodovky co jim se vstupem VW stoupnul nos nahoru bych si zadne auto nekoupil, teda nove, ale vlastne porad lepsi nez hnujdaj
18:41:35
07.11.2015
07.11.2015
Bukaj
-> Mr._Nosferatu: No, jak se to vezme. Zákony také nevstupují v platnost všechny najednou v jeden den každých 5 let
18:38:20
07.11.2015
07.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Bukaj: A jsme u toho že je to jen "úřední chyba"
18:37:09
07.11.2015
07.11.2015
Bukaj
-> Mr._Nosferatu: Protože pro osobní a pro nákladní vozy se ta Euronorma liší, respektive datum vzniku těch norem...
18:07:09
07.11.2015
07.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Bukaj: Ale to furt nevysvětluje, proč pikap plní Euro1 zatímco Hathback a combi plní euro2 se stejným motorem ?
18:05:18
07.11.2015
07.11.2015
Bukaj
-> Mr._Nosferatu: Třeba tak, že v té době vstoupila v platnost norma Euro 2, žeby?
14:16:34
07.11.2015
07.11.2015
Mr._Nosferatu
-> dragon_cb_cz: Ale jak my vysvětlíš že jen v v 95tým pátým je eko 5000 a od 96týho jen 3000
10:28:41
07.11.2015
07.11.2015
dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Pokud to je to samé co 83 R02 B, tak ano...
09:33:48
07.11.2015
07.11.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
Jj, ja mel za trojku, blondak za bura, prihlasovany ve stejnej den hned po sobě:))). Zeptam se, v tp 83-2B je u benzinu osobaku euro 1, že
09:17:02
07.11.2015
07.11.2015
dragon_cb_cz
-> Mr._Nosferatu: Není to žádná chyba, prostě stejné číslo EHS/ES normy spadá do různé "EURO" kategorie podle toho, jestli je to M1 nebo N1. EURO normy se v techničáku nikdy neuváděly, je to vpodstatě jen "marketingovej" termín.
20:29:02
06.11.2015
06.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Stepan FUN: Tovim, Felda má myslím 94/12 což je u M1 Euro2, ale u M1 Euro1. Já se s tím setkal jen u prvních pikapu, ale klidně to u ty nafty mohla být chyba při dovozu ...
20:16:50
06.11.2015
06.11.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: I u naft to bylo nějak rozdělený... Jeden člověk platil 3000 a jeden 5000. Přihlašovaný v jednom okrese a skoro ten samej den. Lišilo se to nějak normama a N1 vs. M1...