prevod z depozitu do depozitu?

prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 51 až 57) od 10.02.2012 do 09.02.2022, založil/a Cába
řadit dle data
21:58:24
13.02.2012
john simple
a co kdyz to prepisuji bez STK a chci to dat do depozitu ?
21:51:35
13.02.2012
StepaNoFUN
-> Cába: Já teda nevím, ale kdysi jsem se na tohle ptal. Pokud je auto v depozitu, tak to na Tebe majitel odhlásí, papíry zůstanou v depozitu, jenom je přepošlou do místa Tvýho bydliště a Ty si to dojdeš přihlásit až s evidenčkou a platnou STK...
09:15:39
13.02.2012
Bukaj
převod v rámci depozitu není problém, po mně chtěli i povinné ručení (stačí na měsíc) a platnou TK9 (taky stačí na měsíc), což už problém docela byl.
Sice je to nelogické, ale při registraci vozidla na nového majitele vyžadují na úřadech (alespoň v Praze) platnou TK. Díky tomu už mám půl roku fichtla v polopřevodu 8
Ale kdysi s MBGčkem jsem zajel na STK (do vedlejší vsi) a uprosil jsem technika, aby mi dal STK na měsíc, že to potřebuju jen pro přepis a že to hned šoupnu do garáže. Dal mi to 3
Ale bez kastle to asi nepůjde, tedy rozhodně ne bez korupce...10
P.S.: nechceš náhodou koupit ty papíry na MBX z Aukra? 2
12:48:18
11.02.2012
Boomber
-> Cába: Jedině postavit k těm papírům auto, případně podplatit technika na STK nebo přes známého. Prostě bez evidenčky to nepůjde.
18:13:37
10.02.2012
Cába
-> Boomber: jenze ten stroj vlastne neexistuje, pouze ty papiry.... Tak to bude asi problem
12:57:13
10.02.2012
Boomber
-> Cába: Bez evidenčky to nejde. Evidenčka musí být při každém přepisu. Jinak, z depozitu do depozitu to jde, ale staré značky zůstanou v depozitu a skartují se a dostaneš nové, které zůstanou v depozitu.

Otázka je, jak s pojištěním. Já se s úředníkem chvilku hádal, že na co pojistku, když to je v depozitu a chci to tam nechat. Nakonec udělal přepis bez pojistky.