skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak na stk
18:58:11
28.03.2012
28.03.2012
Vojtisek
-> Don_pepe: čili poklice připelit lictitem a projet s autem třikrát okolo hnoje na poli?
18:53:23
28.03.2012
28.03.2012
Don_pepe
"Tak pane řidiči, my vás odešleme támhle na tu STK..."
"Nuže hochu policajtské, jelikož na STK musím přijet bez poklic a s čistým autem, tak mě ty poklice sdělej a pak si vem kýbl a houbu a šup umývat, já se tvůli tobě nehodlám za*rat!"
"Nuže hochu policajtské, jelikož na STK musím přijet bez poklic a s čistým autem, tak mě ty poklice sdělej a pak si vem kýbl a houbu a šup umývat, já se tvůli tobě nehodlám za*rat!"
18:52:38
28.03.2012
28.03.2012
Vojtisek
-> Gryzly: nevím, jak poznají špatnou funkčni brzd nebo špatné řízení. Ale ano, kontrola pneumatik jde, skla, světla, pak jestli nejsem sežranej korozí... Spíš mám obavy, abych nenarazi na blbce...Ae zatím jsem měl štěstí na rozumný lidi
18:46:16
28.03.2012
28.03.2012
Hurdis
-> Stepan FUN: Mně třeba měřili odklony jako jednu z prvních věcí na prohlídce.
18:38:58
28.03.2012
28.03.2012
StepaNoFUN
-> Gryzly:
Novinkou je to, že auto musí na STK přijet čisté a se sundanými poklicemi kol.
Tomuhle jsem se docela zasmál. :-D Tohle platí už asi od tý doby, co STK vůbec zavedli. Ale ještě jsem neviděl technika, kterej by tu geometrii a házivost kol měřil. Když jsem tam s nima celekm nedávno kecal a přímo se na to zeptal, tak mi bylo řečeno, že to dělal snad jednou za tu dobu co dělá technika...
Novinkou je to, že auto musí na STK přijet čisté a se sundanými poklicemi kol.
Tomuhle jsem se docela zasmál. :-D Tohle platí už asi od tý doby, co STK vůbec zavedli. Ale ještě jsem neviděl technika, kterej by tu geometrii a házivost kol měřil. Když jsem tam s nima celekm nedávno kecal a přímo se na to zeptal, tak mi bylo řečeno, že to dělal snad jednou za tu dobu co dělá technika...
18:28:27
28.03.2012
28.03.2012
darklord
-> Gryzly: potrebujes mat v nom zaznam o platnosti STK+EK, ktory sa zavadza aj do databazy. Takze pristup isto maju. Akurat je potreba byrokracie...
18:16:01
28.03.2012
28.03.2012
Gryzly
Stará auta zamíří na STK. Za 500 Kč
26.03.2012 22:07
Praha – Nová vyhláška umožní policii poslat auto na technickou kontrolu přímo ze silnice. Chybí ale mobilní STK
Máte pocit, že vaše auto či motorka nejsou úplně v pořádku, a vy s nimi přesto jezdíte? Měli byste zpozornět.
Téměř na den přesně za měsíc totiž policie a spolu s ní ní i celní správa získají nové oprávnění. Pokud nabudou dojmu, že váš vůz není v dobrém technickém stavu, mohou vás rovnou ze silnice poslat na STK. A to buď do nejbližší kamenné pobočky, kam cesta nesmí být delší než osm kilometrů (tam i zpět), nebo vaše auto zkontrolují přímo v terénu pomocí takzvané mobilní STK. Jde o kamion s návěsem vybaveným podobně jako je tomu u kamenných stanic.
Novinku přináší prováděcí vyhláška k silničnímu zákonu, jejíž první část nabude účinnosti už o tomto víkendu, zbytek normy pak vstoupí v platnost na začátku května. O možnost kontrolovat auta přímo na silnici stáli policisté už delší dobu. Průměrné stáří osobních aut v Česku je těsně pod hranicí 14 let a téměř nijak se nelepší. Ve srovnání se západní Evropou jsou tak u nás vozidla až dvojnásobně stará.
Paušální poplatek
Nově bude platit, že policista nejprve sám provede předběžnou „prohlídku“, zkontroluje například dezén pneumatik nebo vnější osvětlení. Pokud bude mít auto zjevnou vadu nebo si policista nebude jistý například účinností brzd, vyzve řidiče k odjezdu na STK. Tam technici provedou kontrolu, ovšem nikoliv celistvou jako při normální návštěvě, ale zaměří se jen na problematické části. Pokud se potvrdí policistovo podezření, zaplatí řidič paušální poplatek pět set korun za kontrolu vozu a musí závadu odstranit. Pokud se podezření nepotvrdí, hradí kontrolu policie či celníci.
„Obecně předpokládáme využívání spíše mobilních pracovišť technické kontroly,“ říká mluvčí dopravní policie Veronika Hodačová.
Jenže v tom je háček, Česko totiž oficiálně zatím žádné mobilní STK nevlastní.
„Naši pracovníci teď prováděli studii proveditelnosti na kamionech v zahraničí. V ideálním případě bychom chtěli pořídit tři takové kamiony, záleží však na tom, zda se podaří najít potřebné množství financí,“ potvrdil včera Deníku Dalibor Sadovský, ředitel Centra služeb pro silniční dopravu, které by bylo vlastníkem a provozovatelem mobilních STK. Pořízení jednoho kamionu vyjde na zhruba 15 milionů korun. Česko je přitom poslední v regionu, kdo je nemá. Kontrola aut přímo v terénu je běžná na Slovensku, v Polsku či Maďarsku.
Zpřísnění kontrol na silnicích bude doprovázet i zpřísnění dozoru na samotnými STK.
Ty jsou už několik let napojeny počítačovou databázi a úředníci z ministerstva dopravy tak mohou sledovat průběh každé kontroly. Ovšem jen textově. Chybí totiž kamery, které by průběh kontroly přenášely na dozorové pracoviště ministerstva dopravy (MD).
Stát tedy hodlá aspoň přitvrdit podmínky pro provozovatele STK. Technici se budou muset každé tři roky povinně doškolovat a každý rok budou muset STK provádět takzvaný vnitřní audit.
Chystané změny
* Policisté a celníci budou posílat auta na STK přímo ze silnice. Paušální poplatek u osobních aut bude 500 Kč, u aut nad devět míst bude poplatek tisíc korun.
* Bude také přísnější dozor nad STK. Techniky čeká pravidelné doškolování, stanice budou muset procházet audity.
* Také pravidelná STK bude přísnější. Nově se začne zkoumat propustnost skel (minimální propustnost předních bočních skel je 70 procent a u čelního skla 75 procent), přísnější bude kontrola dezénu pneumatik a měřit se bude i tažné zařízení.
* Novinkou je to, že auto musí na STK přijet čisté a se sundanými poklicemi kol.
Autor: Jan Klička
26.03.2012 22:07
Praha – Nová vyhláška umožní policii poslat auto na technickou kontrolu přímo ze silnice. Chybí ale mobilní STK
Máte pocit, že vaše auto či motorka nejsou úplně v pořádku, a vy s nimi přesto jezdíte? Měli byste zpozornět.
Téměř na den přesně za měsíc totiž policie a spolu s ní ní i celní správa získají nové oprávnění. Pokud nabudou dojmu, že váš vůz není v dobrém technickém stavu, mohou vás rovnou ze silnice poslat na STK. A to buď do nejbližší kamenné pobočky, kam cesta nesmí být delší než osm kilometrů (tam i zpět), nebo vaše auto zkontrolují přímo v terénu pomocí takzvané mobilní STK. Jde o kamion s návěsem vybaveným podobně jako je tomu u kamenných stanic.
Novinku přináší prováděcí vyhláška k silničnímu zákonu, jejíž první část nabude účinnosti už o tomto víkendu, zbytek normy pak vstoupí v platnost na začátku května. O možnost kontrolovat auta přímo na silnici stáli policisté už delší dobu. Průměrné stáří osobních aut v Česku je těsně pod hranicí 14 let a téměř nijak se nelepší. Ve srovnání se západní Evropou jsou tak u nás vozidla až dvojnásobně stará.
Paušální poplatek
Nově bude platit, že policista nejprve sám provede předběžnou „prohlídku“, zkontroluje například dezén pneumatik nebo vnější osvětlení. Pokud bude mít auto zjevnou vadu nebo si policista nebude jistý například účinností brzd, vyzve řidiče k odjezdu na STK. Tam technici provedou kontrolu, ovšem nikoliv celistvou jako při normální návštěvě, ale zaměří se jen na problematické části. Pokud se potvrdí policistovo podezření, zaplatí řidič paušální poplatek pět set korun za kontrolu vozu a musí závadu odstranit. Pokud se podezření nepotvrdí, hradí kontrolu policie či celníci.
„Obecně předpokládáme využívání spíše mobilních pracovišť technické kontroly,“ říká mluvčí dopravní policie Veronika Hodačová.
Jenže v tom je háček, Česko totiž oficiálně zatím žádné mobilní STK nevlastní.
„Naši pracovníci teď prováděli studii proveditelnosti na kamionech v zahraničí. V ideálním případě bychom chtěli pořídit tři takové kamiony, záleží však na tom, zda se podaří najít potřebné množství financí,“ potvrdil včera Deníku Dalibor Sadovský, ředitel Centra služeb pro silniční dopravu, které by bylo vlastníkem a provozovatelem mobilních STK. Pořízení jednoho kamionu vyjde na zhruba 15 milionů korun. Česko je přitom poslední v regionu, kdo je nemá. Kontrola aut přímo v terénu je běžná na Slovensku, v Polsku či Maďarsku.
Zpřísnění kontrol na silnicích bude doprovázet i zpřísnění dozoru na samotnými STK.
Ty jsou už několik let napojeny počítačovou databázi a úředníci z ministerstva dopravy tak mohou sledovat průběh každé kontroly. Ovšem jen textově. Chybí totiž kamery, které by průběh kontroly přenášely na dozorové pracoviště ministerstva dopravy (MD).
Stát tedy hodlá aspoň přitvrdit podmínky pro provozovatele STK. Technici se budou muset každé tři roky povinně doškolovat a každý rok budou muset STK provádět takzvaný vnitřní audit.
Chystané změny
* Policisté a celníci budou posílat auta na STK přímo ze silnice. Paušální poplatek u osobních aut bude 500 Kč, u aut nad devět míst bude poplatek tisíc korun.
* Bude také přísnější dozor nad STK. Techniky čeká pravidelné doškolování, stanice budou muset procházet audity.
* Také pravidelná STK bude přísnější. Nově se začne zkoumat propustnost skel (minimální propustnost předních bočních skel je 70 procent a u čelního skla 75 procent), přísnější bude kontrola dezénu pneumatik a měřit se bude i tažné zařízení.
* Novinkou je to, že auto musí na STK přijet čisté a se sundanými poklicemi kol.
Autor: Jan Klička
18:15:04
28.03.2012
28.03.2012
Gryzly
Včera vyšel článek v Deníku. Když jsem ted na jejich stránkách zadal slovo STK tak na mě vyskočili dva články v tom prvním píšou v září že to začne v lednu a v tom druhým, že od prvního května.
-> darklord: naozaj si to myslím, jinak bys nemusel na STk jezdit s velkým TP.
-> darklord: naozaj si to myslím, jinak bys nemusel na STk jezdit s velkým TP.
14:11:52
28.03.2012
28.03.2012
darklord
-> Gryzly: naozaj si myslis ze STK nema pristup do databaze?
13:12:29
28.03.2012
28.03.2012
john simple
je to možné, ted o tom furt kecají na radiožurnálu, ale poloucham tak na pul ucha
12:39:14
28.03.2012
28.03.2012
StepaNoFUN
-> john simple: Platí to od ledna. Ale do teď nebyl prováděcí předpis. Takže sice v zákoně to bylo, nicméně aplikovat to v praxi nešlo. Hlavní problém byly dohady o tom, kdo to bude platit...
12:30:55
28.03.2012
28.03.2012
john simple
Gryzly 26.03.12 17:47:00 napsal: → Jetro: Pokud vím, platí to už od ledna. Policie ti určí na kterou STk musíš zajet, pravdě podobně v jejich doprovodu. Pokud vím cena byla stanovena na 500Kč a pokud neprojdeš, platíš ty, pokud projdeš platí to policie.
U nás jsou naštěstí STk jen do pěti a v pátek jen do dvou. A mělo by to být na vady který policajt nedokáže odhalit nebo posoudit na místě.
platí to od 1.4.2012
U nás jsou naštěstí STk jen do pěti a v pátek jen do dvou. A mělo by to být na vady který policajt nedokáže odhalit nebo posoudit na místě.
platí to od 1.4.2012
12:19:13
28.03.2012
28.03.2012
castrol
-> Vojtisek: to sa im nikdy nepodari
12:00:24
28.03.2012
28.03.2012
Domajz2
-> john simple: Normálně to nastříkej a budeš mít po stresech a z GLSky bude rázem krasavice :)
07:02:33
28.03.2012
28.03.2012
Gryzly
-> Jetro: Ten mluvčí, právě tvrdil, že si tím chcou kompenzovat nedostatečná počet váh.
07:01:46
28.03.2012
28.03.2012
Gryzly
-> Gryzly: A ted me tak napadlo, jak se bude postupovat pokud se budu muset dostavit na tu STK a technik tam najde např. 15" kola. Jak technik STK zjistí, že je opravdu nemám zapsaná ve velkým TP? Nebo hlučný výfuk?
nebo kolegové s kabriolety, pokud přímo v malým jako já nemají napsáno, že se jedná o Rapid kabrio?
Nespoléhal bych na to, že poldové mají přístup do databáze, protože podle mě by policie neměla zasahovat do procesu TK a policie by měla jen čekat na výsledek kontroly.
nebo kolegové s kabriolety, pokud přímo v malým jako já nemají napsáno, že se jedná o Rapid kabrio?
Nespoléhal bych na to, že poldové mají přístup do databáze, protože podle mě by policie neměla zasahovat do procesu TK a policie by měla jen čekat na výsledek kontroly.
07:01:29
28.03.2012
28.03.2012
Jetro
-> Gryzly: když už náklaďáky, tak váhy mají někde snad monocajti mobilní. Spíš stav náklaďáků jako takový je zoufalý, když si srovnán stroje našeho autodopravce, co pro nás jezdí po stavbách...občas zoufalé.
06:57:50
28.03.2012
28.03.2012
Gryzly
-> Stepan FUN: Napodzim zas někdo z ministerstva tvrdil, že se to zavedlo jen kvůli přetíženým náklaďákům, že nemají moc možností je měřit. Ale nevim o tom že by STK vážila náklaďáky.
00:37:51
28.03.2012
28.03.2012
StepaNoFUN
-> Gryzly: Stanici STK je jedno kdo to zaplatí... Ale co vím od "insiderů", tak v řadách PČR nebude člověk s menší než 95% "úspěšností" žádoucí... Přece jenom poslat 10 aut a 8 jich muset zaplatit je trochu problém... Jeden z těch 2 půjde ke komisi, maximální pokuta na místě je co vím 5tis... Takže když by to bylo takhle, tak je výsledek 1000,-. A není jednodušší vybrat litr za 2 lékárničky, nebo jeden telefon? Je to míň papírování a větší efekt... A to nepočítám minimálně 4 hodiny trvání technických kontrol...
To co jsem se dozvěděl od příslušníka dopravky PČR, tak ta možnost poslání na STK se má týkat vyloženejch a očividnejch vraků, případně nelegálně upravenejch vozidel hlavně z důvodů prokázání přestupku, jelikož prokazovat něco takovýho na silnici je docela problém...
To co jsem se dozvěděl od příslušníka dopravky PČR, tak ta možnost poslání na STK se má týkat vyloženejch a očividnejch vraků, případně nelegálně upravenejch vozidel hlavně z důvodů prokázání přestupku, jelikož prokazovat něco takovýho na silnici je docela problém...
23:04:31
27.03.2012
27.03.2012
Vojtisek
Další pohled na věc. Vyhnat ze silnice co jsou skutečné vraky a bezatestové tuningáře
22:52:32
27.03.2012
27.03.2012
Gryzly
U nás se obávám, že se postavěj před bránu STK a budou to normálně odklánět.
Ale s tou frontou máš pravdu, tady jsou na STk pořadníky plný několik dní dopředu, a jelikož kontrola musí trvat 30minut, tak nevím kde vezmou volného technika kterej se bude starat o jejich kousky.
Naopak to může ale taky zavánět pěknou korupcí, kde můžou dávat vybranému STK pěkně vydělat. ono poslat tam čtyři auta denně, může být pro tu stanici pěkný rito a jim je to jedno kdo to platí.
Ale s tou frontou máš pravdu, tady jsou na STk pořadníky plný několik dní dopředu, a jelikož kontrola musí trvat 30minut, tak nevím kde vezmou volného technika kterej se bude starat o jejich kousky.
Naopak to může ale taky zavánět pěknou korupcí, kde můžou dávat vybranému STK pěkně vydělat. ono poslat tam čtyři auta denně, může být pro tu stanici pěkný rito a jim je to jedno kdo to platí.
13:20:52
27.03.2012
27.03.2012
StepaNoFUN
-> Jetro: Ano je to tak. Ale zase na druhou stranu - poslat auto na nucenou STK by měla bejt až ta nejhorší možnost ve chvíli, kdy se jim bude zdát, že bezprostředně ohrožuje bezpečnost silničního provozu. Jelikož když projdeš, budou ji muset zaplatit oni. A když už se šetří i na náústcích do dejcháků (stojí asi 20Kč kus) tak se jim těžko bude chtít platit 500,- za technickou. Takže tam ve vlastním zájmu nebudou chtít posílat auto, který by jí mohlo projít. Navíc to bude lehce problematický, pokud povezeš náklad, kterej nejsi schopnej sám vyložit. Co vím, tak na STK se má jezdit s nezatíženým vozidlem a jak by se tvářili třeba osobákový válce (který maj omezenou nosnost) na plně naloženou dodávku si nejsem jistej... A některý vozidla "bez úprav" třeba na linku STK ani nemůžou. Zářný příklad je Multicar M25, na který se na STK sundávaj vnitřní kola a jezdí se tam jenom s venkovníma, protože se rozchodem nevejde na jámu ani do válců. :-)
13:02:40
27.03.2012
27.03.2012
Jetro
-> Stepan FUN: čili když natrefím na pitomce...smůla...
11:34:05
27.03.2012
27.03.2012
Luky
Jen je blbý, že naši, u kterých parkujem všechny poklady, bydlí od STK necelej kilometr
11:29:23
27.03.2012
27.03.2012
Anacron
-> Stepan FUN: Bohužel se dá spíše očekávat, že si zasednou na naše "tutovky".
11:27:14
27.03.2012
27.03.2012
StepaNoFUN
-> Jetro: Bohužel ušlou mzdu atd. by Ti mohl přiznat jenom soud a něpředpokládám, že by ses s nima kvůli tomu chtěl soudit... Poslat Tě tam můžou i s novým autem, pokud se jim nebude zdát...
10:06:25
27.03.2012
27.03.2012
Jetro
-> Stepan FUN: no o to ni jde aby mě nezastavili, neposlali na STK kvůli prkotině, která by byla na STK vyhodnocena jak A. Co úšlá mzda atd...to by mě nasralo...
09:31:21
27.03.2012
27.03.2012
StepaNoFUN
-> Jetro: Znova... Můžou Tě pslat na STK kdykoli se jim to nebude zdát a otěch závadách rozhoduje technik a nikoli policajt. Otázkou je jak to bude s placením tý technický, když tam to B bude. Pokutu za B dostat můžeš, ale způsobilost by měla zůstat minimálně na ten měsíc...
08:57:41
27.03.2012
27.03.2012
Jetro
-> Stepan FUN: čili mě za Bčko závadu teoreticky nemohou poslat na STK, protože být to závažná závada, tak je to C a ne B, kde mám STK na měsíc, že? Průser by akorát bylo nesvícení, nebrždění, řízení a korozí vyžrané nosné časti?
08:06:38
27.03.2012
27.03.2012
StepaNoFUN
Neboj. Oni si rozmyslej, který auto na tu STK poslat. Pokud to bude na hranici, že by to mhlo projít, tak se na to vykašlou... Teprve až to bude zjevný, tak to budou řešit. A čistě teoreticky bys měl projít i s B, jelikož Ty právě dojíždíš do místa nejbližší opravy... A to s vážnou závadou můžeš, jelikož je vozidlo technicky způsobilé na měsíc... Jestli potom budeš muset znova na STK ale nevím.
Navíc pro ně to taky nebude tak jednoduchý. I kdyby měli na tý technický "přednost", tak pokud bude auto na lince, tak ho těžko někdo vyhodí a technický musej bejt podle času. A to nějakou chvíli trvá. Takže když Tě pošlou na STK, tak je to v lepším případě cca půl hodiny zdržení pro ně a to se jim nebude líbit...
Navíc pro ně to taky nebude tak jednoduchý. I kdyby měli na tý technický "přednost", tak pokud bude auto na lince, tak ho těžko někdo vyhodí a technický musej bejt podle času. A to nějakou chvíli trvá. Takže když Tě pošlou na STK, tak je to v lepším případě cca půl hodiny zdržení pro ně a to se jim nebude líbit...
07:49:15
27.03.2012
27.03.2012
john simple
no to doufám, moje auto je jak pěst na oko
07:32:25
27.03.2012
27.03.2012
Don_pepe
-> john simple: Tak hovno hovno, slavný soude... Neboj, tohle budou praktikovat jen ve vhodné vzdálenosti k vybrané STK...
07:27:22
27.03.2012
27.03.2012
john simple
a když STK je vzdálená více jak 4 km ?
07:12:59
27.03.2012
27.03.2012
Gryzly
-> Jetro: Vyhodnocovat to bude technik STK. Se závadou A vozidlo samozřejmě absolvovalo a nebudeš platit nic.
A pokud vím, tak na to budou mít nárok jen PČR. Obecní strážníci, doufám ne.
A pokud vím, tak na to budou mít nárok jen PČR. Obecní strážníci, doufám ne.
17:49:37
26.03.2012
26.03.2012
Jetro
-> Gryzly: dnes totiž na idnesu psali, že až nyní je hotový prováděcí předpis, ale mě spíš vrtá, za co bych platit to STK, když budu mít třeba závadu A (např. netěsnost převodovky, kterou mi napíšou vždy, i když neteču) a monocajt to vyhodnotí jako nebezpečnou závadu?
17:47:00
26.03.2012
26.03.2012
Gryzly
-> Jetro: Pokud vím, platí to už od ledna. Policie ti určí na kterou STk musíš zajet, pravdě podobně v jejich doprovodu. Pokud vím cena byla stanovena na 500Kč a pokud neprojdeš, platíš ty, pokud projdeš platí to policie.
U nás jsou naštěstí STk jen do pěti a v pátek jen do dvou. A mělo by to být na vady který policajt nedokáže odhalit nebo posoudit na místě.
U nás jsou naštěstí STk jen do pěti a v pátek jen do dvou. A mělo by to být na vady který policajt nedokáže odhalit nebo posoudit na místě.
17:31:24
26.03.2012
26.03.2012
Jetro
Nechci zakládat nové téma, tak se připojím tady. Od dubna prý bude moci policie poslat zjevný vrak na prohlídků do 4 km vzdálené STK. Nevíte někdo, kde je prováděcí vyhláška? Jestli budou posílat na STK je za závady A, B či jen C? Nebo co je to nebezpečná či vážná závada dle poloopic a vlády? Díky
11:44:40
23.09.2010
23.09.2010
death
-> Don_pepe: no mě taky ne :) STK OK
20:05:36
13.09.2010
13.09.2010
Pivodak
Tak nahodím obyč plechy a výfuk nechám a uvidím jak pořídím:-)
19:49:37
13.09.2010
13.09.2010
1560 - zrušená registrace
Don_pepe 13.09.10 11:38:16 napsal:
→ death: No jestli tam máš motor z fa, tak to se jim taky
moc líbit nebude… ikdyž je fakt že mě se na stk na motor ani
nepodíval
Mně jo...
"Hm, to asi nebude Fabia... Tak jeďte"
→ death: No jestli tam máš motor z fa, tak to se jim taky
moc líbit nebude… ikdyž je fakt že mě se na stk na motor ani
nepodíval
Mně jo...
"Hm, to asi nebude Fabia... Tak jeďte"
12:23:46
13.09.2010
13.09.2010
death
-> Don_pepe: no podvozek je po renovaci, 4písty, vlečka, uvidím...
11:38:16
13.09.2010
13.09.2010
Don_pepe
-> death: No jestli tam máš motor z fa, tak to se jim taky moc líbit nebude... ikdyž je fakt že mě se na stk na motor ani nepodíval
11:32:16
13.09.2010
13.09.2010
death
-> VeTeV: ano, psal to už vhml ,hlukové normy to jistě plní, je to favorit výfuk na motoru favorit ve škodě 1XX, je to právě kvůli tomu že je tichý, ale na blbce člověk může narazit vždy...
10:57:58
13.09.2010
13.09.2010
VeTeV
-> death: jakýkoliv ne - když to bude dělat bordel, tak tě vyrazí - musí to plnit hlukové normy
09:42:13
13.09.2010
13.09.2010
death
-> vhml: tak to jsem rád za to že projde jakýkoliv výfuk, mám v 105/136 favorit rezonátor a tlumič a na stk se chystám tenhle týden
09:38:41
13.09.2010
13.09.2010
milhaus
S příčňákem schovaným za čelem jsem prošel...ale pindy na něho samozřejmě měl :D...no s prolisama bych to ani nezkoušel...
09:36:12
13.09.2010
13.09.2010
vhml
Příčnák můžes mít, pokud splňuje hlukové normy, jelikož vozidla starší 10ti let můžou mít libivolný výfuk.
Prolisy ti asi neprojdou
Prolisy ti asi neprojdou
21:49:50
09.09.2010
09.09.2010
Tommyk
tak to ti urcite neprojde :D jinak teda zkus zajet pred stk, rekni technikovi at ti na to pred vratama koukne a uvidis co ti rekne..
21:25:19
09.09.2010
09.09.2010
Pivodak
Mám dotaz,čeká mě na moji škoduli stk myslíte si že by bylo troufalé tam jet s prolisy a příčnákem se svody 4do1 jinak je auto v sérii.Dík za rady a zkušenosti.