V pondelok sa pojdem spytat sefa STKcky u nas a uvidim
17:32:43 06.03.2009
Speeder15
(škodec maslový) 05.03.09 21:23:35 napsal: → Speeder15: ti dam zdochlina…najsamlepsi motor…ked
mas natocene 4.5miliona sa necuduj.......dovolujem si nesuhlasit(škodec maslový) 05.03.09 21:23:35 napsal: → Speeder15: ti dam zdochlina…najsamlepsi motor…ked
mas natocene 4.5miliona sa necuduj...inac pre informaciu ten motor ma natocene 65 000km....darcek od uja.....ale 33Kw je NIC
To ti určitě ted už nezapíšou,tak to budeš mít hold nelegalní.
A motor bych vždy před technickou vyměnil a maš to bez starostí.
A někteří příslušníci už v dnešní době rozdíl v motorech nepoznají
19:37:35 04.03.2009
ZbyŠek
-> Speeder15: Takze vlastne az na zebra je to uplne stejne ( vzhledove)
v podstate nie....105 a 130 je skoro to iste.....iba blok ma silnejsie rebra....ale to sa da prehliadnut
19:20:11 04.03.2009
ZbyŠek
-> Stepan FUN: a 105 od 130-taky laik nepozna, ze ?
19:15:39 04.03.2009
StepaNoFUN
Pokud se na tom nic nezměnilo, tak jsou povolený do kastle Š105 M lze zastavět motor 130 - 136 (742.13, 742.135, 742.136 + motory 135 a 136 z favorita, který tolerujou jako stejnej typ se 742) pouze se současnou výměnou nápravy za vlečku, přední brzdy za 4písty a přední čelo musí mít v krajích díry pro chlazení brzd (myslím že bez děr bylo jenom 1983-1985 a jako náhradní díl se dodávalo jenom s dírama). Potom by se to mělo dát legálně přepsat. Do úzký kastle je montáž motoru nad 120LS zakázaná.
Ale když jsem byl s máminou 105 na technický, tak držkovali proti motoru ze 110LS, že prej je to jinej typ a že veškerý prohlášení škodovky o záměnnosti motorů jsou už neplatný...
Takže pokud bys to chtěl legaliovat, je nejlepší se dojít zeptat na MěÚ, odbor dopravy, pod kterej spadáš jak to vlastně je a doporučoval bych tu samou otázku ještě potom položit na STK kam jezdíš. dost často se mi stává, že se v tomhle úrad a STK moc neshodujou. :-( Takže nejlepší je od obojích písemný vyjádření (který se z nich bohužel dost špatně dostává), aby Ti teď neřekli něco a za tejden něco jinýho.
Nebo je samozřejmě mnohem jednodušší možnost - motor namontovat a jak píše -> Evž@ buď řešit technickou maličko nelegálně a něco připlatit za přivření očí, nebo vždy na STk přehodit motor a dojet tam s legálním autem...
S kontrolou na silnici, dy chtěli vidět motor jsem se setkal jenom 2x. Jednou jsem prošel (motor tam byl původní), podruhý mě to stálo 2000,-Kč a musel jsem tam čekat než odjedou, protože mi zakázali další jízdu (v úzký 120LS motor Š130).... Tuhle výměnu jsem pak řešil přeražením čísla, protože legalizace byla nemožná a 130 od 120 laik pozná jenom podle čísla.... Bohužel přerazit číslo na Fa by nepomohlo, protože ten rozdíl proti 105 pozná i policajt....
18:25:05 04.03.2009
Speeder15
a v cesku to funguje tak isto ako na slovensku?
18:18:43 04.03.2009
Evž@
-> Speeder15: no tak záleží jaký hodíš úplatek.....nebo raz za dva roky si procvičíš přehození motoru a není co řešit
18:16:00 04.03.2009
Speeder15
este mala malickost...som z ruzomberka....a tu je STK celkom v pohode
18:13:52 04.03.2009
Nwkt
Ano je to nelegální
18:13:21 04.03.2009
Speeder15
Konecne sa mi po dlhom patrami podarilo zohnat motor z fava 136ky ktory ma nabehane iba 58 000km,planujem ho zastavat do mojej 105ky ale zrazu sa zacali ozyvat ludia ze je to nelegalne,ze ma vyhodia z STK a podobne....je to pravda alebo su to keci?