Dobrý článek

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 10.01.2003 do 20.01.2003, založil/a
řadit dle data
19:24:17
20.01.2003
Dan
Tak to moc rozumu ten chalan nepobral (i dyž měl pjeknou cérku), dyž gumoval s autem, co má najeto 300km. I dyž sou to NEW! motory, nedělá jim to zrovna dobře, přetěžovat je při záběhu.

Takoví elementí, co ani nevěj, co v tom autě maj, ty mam nejrači.... Vysází na prkno 800 000,- nebo kolik to eRSo stojí a ani se nepřečtou manuál. A dyž náhodou jo, tak v manuálu položku "Jak správně hrabat" , žel Bohu nenajdou......47
09:06:49
20.01.2003
Luděk
Copak gumy se asi vopalovali fest,ale to mu bylo vcelku jedno,ještě lepší bylo ovšem,když loni na jeden sprint přijel takovej maník se žlutým eReSem a měl najeto asi 300 km (jo a sebou pjeknou cérku,ale ještě malou) a hrozně si mě stěžoval,že na semaforech nemůže nikomu ukázat jak to jezdí,páč je to jako kdyby ho někdo vždycky chytil za prdel a podržel.Taxem mu ukázal zázračný tlačítko,zhodnotil cérku (škoda věku,pedofil nejsem,ale byla móóóc hezká) no a von při těch třech jízdách pak gumoval vo sto sedum a byl móóóc spokojenej.52
20:52:16
17.01.2003
Dan
Já sem si jednou projel Fábij "A" (asi 140k), 6-ti seqenční šestiqalt a taky to neni prdel se s tim civilizovaně rozject....50

Máte tam teda dobrý techniky 79

Jakpak se tvářil na to, dyž´s mu na eRSu vodpaloval gumy i na trojku ?

Pochválil tě aspoň, jaxtim pjekně umíš ? 49
11:50:06
17.01.2003
Luděk
To Tuner#2:nic proti Tvojí mamince,ale ta by se s WRC ani nerozjela (možná ani mnozí z nás ne),stačilo mi,když jsem si chtěl projet Oktávku eRSo a předváděcí technik si stěžoval,že to nemá žádnej vodšmrnc,tak jsem do toho sednul,zmáčknul tlačítko na deaktivaci ASR,rozsvítil se obrovský červený trojúhelník na přístrojovce,on zesinal a pak se děly věci.Hrabe ještě i na trojku a fest.
11:45:34
17.01.2003
Luděk
Článek byl dobrej,ale pokud autor o sobě tvrdí,že je znalec,tak by měl vzít v úvahu,že podstatnou část výsledku takovéhoto závodu dělá znalost místní komunikace a umění vodit to,co mám pod zadkem.Jinak to totiž smrdí neobjektivitou (samochválou).Kdyby Fábka nebyla technicky dokonalejší než její předci (design je věc vkusu),tak by to auto bylo naprosto neprodejný,hlavně v cizině,protože její cena žádná láce není (což ještě platilo u Fáva).
11:23:08
17.01.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Dane už se úplně červenám 85



a tam šlo spíš o to, že ten fabiátor s rádoby vytuněným autem si hraje na frajírka, jezdí co nejblíž k zadku a chce vyprovokovat a pak ve finále mu to nandá faker, protože ten fabiátor s tím autem neumí...
22:57:16
16.01.2003
Dan
A teď k tématu 1 :

Já jezdim s Favem 135 a Fábijem 1,4 MPi denně.

A to, co tam píše je pustá fantazije, nebo ten Fábijátor byl ňákej invalida nebo tak nětso. Prostě je to blbost, sic je to pjekně napsaný, hlavně ten popis tratě se mi páčil 47 ......

No zasmál sem se 40
22:50:30
16.01.2003
Dan
Ale ale, Tunere2, to se dělá, pomlouvati (i dyž skrytě) matinku svou ?!

Víš, jak pravil Hospodin ve svých přikázáních : "Cti otce svého i matku svou ! "

Taxe podlo toho laskavje řiď 90 90 90
15:27:55
16.01.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
JohnyJ&120M: jenže ten článek poukazoval na něco jiného - a vždycky je to o řidiči a svojí maminku bych předel ve 105L i kdyby jela s Octavií WRC 3
12:16:42
11.01.2003
JohnyJ&120M - zrušená registrace
je to fakt hustý.3 nechápu jak někdo může soudit jízdní vlastnosti auta když ho neřídí.51 to tam můžu taky napsat,že opel neudělal žádný pokrok,když jsem tuhle předjížděl astru nebo co to bylo14
14:18:20
10.01.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Jo, jo už jsem na něj dával odkaz na autohifi 1
13:41:29
10.01.2003
Bery
Mrkněte se na www.tuning.cz ,je tam dobrej članek na téma fabia vs favorit...
Extreme Tyres