skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nákup motora
-> MOLSO: hm za 10000 motor? ked za 5 mas komplet ako novy s elektrikov v cr a nie s prasknutym bolkom
-> minno: striekačka patri do nemocnice a karburator na motor



cislo=cidlo
-> Shatter: 99% ludi dava motory z feldy do skodovky prekopane na karburator, cize cislo otacok netreba...
niekto tu chcel motor z fabie?? skoda-virt.cz/cz/.../9010
5-motor-fabia-1-4-mpi-50kw
Tampajs 03.08.08 23:28:22 napsal:
130 je náhodou dobrá.. S výkonem sem spokojen a prošel sem sní i technickou prostě nejlepší legální motor do škodovky

130 je náhodou dobrá.. S výkonem sem spokojen a prošel sem sní i technickou prostě nejlepší legální motor do škodovky


Zdar. Mam len jednu otazocku. Ked niekto dava do skodule motor felda MPi, kde a ako upevni snimac otacok? Diky.
-> MOLSO:




-> haso: ne na drevenny stol 

-> MOLSO: tym klop klop na drevo si myslel toto
???



-> haso:
jo jo inak pamatas co som ti hovoril ze sa bojim na tom ist ?? tak odvtedy som nabehal možno aj 500 km a v meste to pekne osolim vždy .... občas drift z križovatky a ono to koľeso drži furd
(klopi klop na dřevo!) iba pri cuvani to praska trocha


-> MOLSO: dovtedy sa driftuje na kyvke, az sa koleso odtrhne
(to si ma ty naucil
)


-> haso: jasne ze to budem vyuzivat kua
taka acceleration z krizovatky to neni len tak na zahodenie 


-> MOLSO: ale ked si das FA motor, bude to zivsie, a urcite to budes vyuzivat...
snad si clovek nedava do skodovky vykonnejsi motor aby pak jazdil jak ujo s klobukom a platom vajec za oknom
snad si clovek nedava do skodovky vykonnejsi motor aby pak jazdil jak ujo s klobukom a platom vajec za oknom

-> suri: si myslis
kuwa na tej zelenej neni chladiaci okruh dobry, musim vymenit chladič, zopar hadic a bohvie co este a nepotrebujem potom problemy .... a kamos mi dokaze zohnat slušny zacovaly favo motor za 2000 - 2500 SK
-> kuko: to by bolo v pohode

-> kuko: to by bolo v pohode

-> minno:
len pisem ze je to nie moc dobra kombinacia co sa tyka stability podvozku (rozumej uzky, nie kyvka) a vykonu motora
len pisem ze je to nie moc dobra kombinacia co sa tyka stability podvozku (rozumej uzky, nie kyvka) a vykonu motora
tiez si myslim ze favo motor a kyvka je v pohode ..
inak tiez nemam nic proti 130kam
aj tie su dobove, a je citii rozdiel oproti 120 a pod
inak tiez nemam nic proti 130kam

kuko 03.08.08 22:50:09 napsal: -> MOLSO:
favo na uzke napravy a 4q? to uz by potom chcelo upgrade a s tym je spojenych xy dalsich veci...
ja by som na tvojom mieste ostal pri 5k
co ma motor spolocne s uzkymi napravami a 4q? na favo motore to bude mat akurat trochu zivsie. 140 kmh vytiahnes aj na 120 motore, brzdit treba rovnako a povodzok treba mat rovnako dobry...
favo na uzke napravy a 4q? to uz by potom chcelo upgrade a s tym je spojenych xy dalsich veci...
ja by som na tvojom mieste ostal pri 5k
co ma motor spolocne s uzkymi napravami a 4q? na favo motore to bude mat akurat trochu zivsie. 140 kmh vytiahnes aj na 120 motore, brzdit treba rovnako a povodzok treba mat rovnako dobry...
-> MOLSO: co to robis ked vyvaris motor? na tych tvojich vyjazdkach nemozne
-> Tampajs: ten motor som spojazdnil, vypustil som olej a nalial tam olej použitý 500km vo fave strýca (benzín v oleji :) asúpon to rozpusti bordel
) dal som druhý rozdelovač a repasoval karbec. Štartuje na brnk, ale ešte som ho neskúšal prebehnúť lebo tam tak trocha chýba predná náprava. 


-> MOLSO: Motory před smrtí jezdí nejlíp... sprovozni ho ...
Já mám v autě 130ku a plánuju Fabii když "panbů" dá
Ale co se týče uprav té 130 jsou jen decentní... odlehčenej setrvák rovnaná hlava vačka z favorita 254/254 "C" vahadla silná podložka pod karburátorem probroušený sání karburátor z TAZu 1500.. Když sem do toho sedl po těch 100vkách a 120kách sem se divil jakto že je to až takovej rozdíl.. Do 3500-4000 táhne zajímavě ale potom jako by do mě zezadu někdo narazil
a do těch 5000-5500 je ten motor divně živej :) Prostě zatím sem spokojen bojím se taky toho že hlava odejde ale až tak už tam budu mít Fabii
A další věc 1x evidenčka 1xtechnická a 1xopakovaná technická se Š105 a motorem 130 a naprosto bezproblemu
Já mám v autě 130ku a plánuju Fabii když "panbů" dá

Ale co se týče uprav té 130 jsou jen decentní... odlehčenej setrvák rovnaná hlava vačka z favorita 254/254 "C" vahadla silná podložka pod karburátorem probroušený sání karburátor z TAZu 1500.. Když sem do toho sedl po těch 100vkách a 120kách sem se divil jakto že je to až takovej rozdíl.. Do 3500-4000 táhne zajímavě ale potom jako by do mě zezadu někdo narazil



-> Tampajs: ved prave to riešm
ten mmotor stal 2 roky bez dotknutia a olej čo som vypuštal sa už menil na uhlie ... bohvie kolko desiatok KM ten motor vydrži

-> MOLSO: Nepravděbodobný.. Furt lepší jak nějaká vydechlá 120

motor 130 zavrhujem ... jak sa poznám mozem ho uvarit pukne mi hlava a zhana sa este tazssie ako 120 LS hlava ... take problemy nepotrebujem 

jinak já bych šel do fabie a taky hned jak ji seženu do ni pujdu 

130 je náhodou dobrá.. S výkonem sem spokojen a prošel sem sní i technickou prostě nejlepší legální motor do škodovky

-> MOLSO: No mám vyzkoušenou kombinaci úzká 120LS(r.v. 1979) a motor 742.13... Ale spotřeba byla kolem 10ti litrů... Byl to motor chodivej, ale žravej....
-> kuko: zase by som sa nehnal 170 do zatačky ...
favo by som využival len ako zlepšenie dynamiky vozidla 


-> MOLSO:
favo na uzke napravy a 4q? to uz by potom chcelo upgrade a s tym je spojenych xy dalsich veci...
ja by som na tvojom mieste ostal pri 5k
favo na uzke napravy a 4q? to uz by potom chcelo upgrade a s tym je spojenych xy dalsich veci...
ja by som na tvojom mieste ostal pri 5k
-> minno: 120ku by som mal do zálohy na vykonávanie STK a EK
a favo na take každodenne potešenie
-> Fén: to je trošku problém
-> Tampajs: ne dekuju

-> Fén: to je trošku problém

-> Tampajs: ne dekuju

-> Tampajs: Nikdy víc
130

-> MOLSO: 120 je podla mna "krajsi" a dobovejsi motor ako favo a v tychto autach sa mi paci viac, uz len pre ten pocit....jazdeny dobry favo motor ta zas vyjde ale lacnejsie ako generalka 120...takze je to na tebe
3. 742.136
Keďže v mojej škodovke má motor obmedzenú životnosť na pár kilometrov rozmýšlal som nad dvoma alternatívami (zase po konverzácii s kamosmi ktori vedia ako ma ovplyvnit)
1. Zakúpenie motora 120 (120LS) + jeho zgenerálkovanie (nové vložky piesty ... prebrus kluky, vačka z erka, c vahadla, líznutá hlava)
2. zakúpenie favo motora a jeho montáž do škodovice
Čo sa oplatí viac ?? po čom idú tieto motory ??
bol som rozhodnutý pre 120 ale zase ma nejako prehovorili na favo

1. Zakúpenie motora 120 (120LS) + jeho zgenerálkovanie (nové vložky piesty ... prebrus kluky, vačka z erka, c vahadla, líznutá hlava)
2. zakúpenie favo motora a jeho montáž do škodovice
Čo sa oplatí viac ?? po čom idú tieto motory ??
bol som rozhodnutý pre 120 ale zase ma nejako prehovorili na favo
