skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co pred koupí Feldy?
pokud nebude shnila,ani bourana,tak nic neskazis,dily sou za hubicku a hlavne je vsude sezenes
-> spartra:
jj díky..
tohle mě napadlo, ale vylekalo mě, že snad i vevnitř v převodovce jsou nějaký silonový pouzdra, který by způsobovaly velkou vůli(obrovskej nesmysl, nevim jak mě to mohlo napadnout
) ale nakonec ta vůle vznikala v poloosách - dal jsem nové a je to 
jj díky..



-> Jakub M.: ty 2 silonový či z čeho to je
je v tom tyčka nahoře je páka navařená, na ni se dává spojkový lanko
je v tom tyčka nahoře je páka navařená, na ni se dává spojkový lanko
-> spartra:
kua.. jaký plastový futra
s tim mam teďka problém. v Oleji je minimum špon = opotřebení bude asi normální.. taky proč by bylo nějak velké po 98tkm žjo.. ale vůli to má docela nepřínemnou 
kua.. jaký plastový futra


vidíš ta převodovka plastový futra v převodovce
-> vlasmi:
vůle v převodovce, poloosách, pokud je tam ABSo tak čistotu kapaliny zkontrolovat+kabely k čidlům, reakční silentblok převodovky bývá zejména u 1,6 na konci životnosti = u 1,3 může být také... zkusit zjistit co všechno bylo měněno, možná je i oprava karoserie - vzhledem k záruce na její prorezivění = zjistit pokud možno kde a kdo to dělal a hlavně jak! jestli auto bylo na dutinách a kdy naposledy, kouknout na stav palivového vedení - výměna palivového filtru kdy?
vůle v převodovce, poloosách, pokud je tam ABSo tak čistotu kapaliny zkontrolovat+kabely k čidlům, reakční silentblok převodovky bývá zejména u 1,6 na konci životnosti = u 1,3 může být také... zkusit zjistit co všechno bylo měněno, možná je i oprava karoserie - vzhledem k záruce na její prorezivění = zjistit pokud možno kde a kdo to dělal a hlavně jak! jestli auto bylo na dutinách a kdy naposledy, kouknout na stav palivového vedení - výměna palivového filtru kdy?
U těch pátých dveří se koukni i zevnitř pod ten tapecír jak to tam vypadá, taky zkontrloluj kabeláž co vede do pátých dveří většinou jsou dráty popraskaný a amatérsky opravený.
vodní pumpa, stav km z emisních protoklů
Taky bych doporučil se mrknout,zda nezatejká kolem předního okna řidiči pod nohy nebo ke spoluzdci - tam je pojistkovka. (vlastní zkušenost,kdy mi do ní nateklo a bylo hotovo)

tak ja jen dodam ze jeste reznou predni blatniky pod vikem u motoru (sice u novejsiho ksichtu asi mene ale prece) no a pak ruzny vule na vsem moznem, hlavne projet se v tom pokud pujde, dobry je vyzkouset tak nejak vsechnu elektroinstalaci - hlavne pokud ma ele okna !!! zda jedou tam i zpet v pohode, no k motoru mrknout zda nekde netece nejak neprirozene olej, mrknout urcite i pod vicko zda na nem neni nejak neprimerene vrstva vody (snad vis co myslim) zadni horni misky na tlumicich ty jsou casto ko urezly a pruziny sedy na karoserii , no a pak uz jen aby nebyla zbytecne bourana takze pootevirat vsechny dveri/ vika a prohlednout pripadna prestrikana mista. Vic me nenapada.
-> Fén alias záznamník: huš strašidlo.... 

-> Pavel P.: V tvém případě moc malý úložný prostor. :o)))
taky se přidávám k dotazu..... jen bych rád kombíka, takže nějaký rady před koupí by se hodily.. díííky

Mrknout se pod rezervu.
Nasi se konecne rozhodli, ze si poridi jiny auto misto te nasi rumunske pomsty a volba padla na Felicii.
Pozadavky jsou nasledujici - cena +- 60 000, kratka, nova maska, 1,3 50 kW, najeto max 120 000 km, otackomer. Vybava a stav samozrejme co nejlepsi.
Muj dotaz je nasledujici: Na co si dat pozor pri koupi tohoto auta?
5 dvere a zadni lemy jsou zname, ale co jeste jinyho prohlidnout, kde muze byt zakopany pes? Cokoli - podvozek, motor, kastle....
Poradite? Diky.
Pozadavky jsou nasledujici - cena +- 60 000, kratka, nova maska, 1,3 50 kW, najeto max 120 000 km, otackomer. Vybava a stav samozrejme co nejlepsi.
Muj dotaz je nasledujici: Na co si dat pozor pri koupi tohoto auta?
5 dvere a zadni lemy jsou zname, ale co jeste jinyho prohlidnout, kde muze byt zakopany pes? Cokoli - podvozek, motor, kastle....
Poradite? Diky.