
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Posilovac brzd
13:34:02
01.02.2008
01.02.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: este nijak ale budem ho generalkovat

11:58:08
01.02.2008
01.02.2008

Syny
-> gabo00000: mno a jak jde tobe posilovac?
09:10:45
01.02.2008
01.02.2008

gabo000000 - zrušená registrace
aj ja chcem vediet ako to je

20:39:07
29.01.2008
29.01.2008

Syny
-> vhml: Ale kdyz sem tam mel ten ventilek co uchazel, tk to bylo mekky jako to je normalne v modernich autech a brzdilo to jako svine... I moj motorar rikal ze uz dlouho nevidle takhle skodovku brzdit... Jenze to uchazelo... Po vymene za neuchazejici ventilek uz je to tvrdy...
20:37:55
29.01.2008
29.01.2008

Syny
-> vhml: Tak to by sedelo




20:31:54
29.01.2008
29.01.2008

vhml
Laboroval jsem a vylaboroval jsem že jsem nakonec dal všechno nový jelikož původní díly buď netěsnili nebo měli vůle. Teď to funguje celkem obstojně. Tvrdost někde mezi stovkou a favoritem. Sednout do toho člověk z moderního auta nepozná že tam vůbec nějakej posilovač je, ale oproti stovce je to hodně znát...
19:31:17
29.01.2008
29.01.2008

Syny
Tak snad sem to dal do spravny sekce... Aby zas nekdo neremcal... Chtelsem to dat do podvozku a prevodovky, ale radsi ne
Tak pokud nekdo laboroval s posilovacema sup sem :)

Tak pokud nekdo laboroval s posilovacema sup sem :)
18:54:54
29.01.2008
29.01.2008

Syny
Panove jak vam jde posilovac brzd? Z tuha nebo lehce? Ja sem totiz malinko experimentoval a zjitil nasledujici: Repasoval sem si vnitrek posilovace a menil pritom takovej ten cernej plast do kteryho se da membrana - je v nem takovej ten ventilek. Mno a po nahozeni do auta sel pedal uplne zlehka kdyby tam nebyla na pedalu ta pruzina, tak by se snad ani nevracel... Brzdilo to krasne, ale obcas se stavalo to, ze kdyz byl pedal seslaplej, tak posilovac nasaval vzduch (proste ten ventilek nebyl asi na 100% utesnenej a prisaval). Delalo to jen kdyz byl pedal dole a je nekdy. Kdyz sem vyhnul ten spodni trn kterej se pridela k pedalu, tak to prisavalo taky...
Tak sem to znova kuchnul a dal jinej ten plast s tim ventilkem... A po nahozeni sel pedal ztuha a byl tvrdej, ale neprisavalo to... Po zaslapnuti to flekovalo taky... Inu nedalo mi to a vzkousel jsem jeste 2 cely ty plasti s tema ventilkama a u jednoho byl pedal opet tvrdej a u druhyho zase mekouckej temer bez odporu, ale prisaval...
Zajima me tedy jak jde padal vam... Protoze mi mnohem vic vyhovoval ten mekkej pedal, ale to prisavani neni dobry... Nehlede na to ze mi to zvedalo volnobezny otacky... Nemyslim tim klasicky siceni kdyz je pedal v pohybu... Ale proste kdyz sem brzdu na krizovatce drzel, tak celou dobu sycel a otacky to zvedlo z 800 na cca 1000...
Myslte, ze ty co prisavali meli KO ten ventilek? Nebo jde nastavit nejak jak lehce nebo ztezka pujde zmacknout pedal brzdy? Dle me to ovlivnuje ten ventilek, ale nevim...
Tak sem to znova kuchnul a dal jinej ten plast s tim ventilkem... A po nahozeni sel pedal ztuha a byl tvrdej, ale neprisavalo to... Po zaslapnuti to flekovalo taky... Inu nedalo mi to a vzkousel jsem jeste 2 cely ty plasti s tema ventilkama a u jednoho byl pedal opet tvrdej a u druhyho zase mekouckej temer bez odporu, ale prisaval...
Zajima me tedy jak jde padal vam... Protoze mi mnohem vic vyhovoval ten mekkej pedal, ale to prisavani neni dobry... Nehlede na to ze mi to zvedalo volnobezny otacky... Nemyslim tim klasicky siceni kdyz je pedal v pohybu... Ale proste kdyz sem brzdu na krizovatce drzel, tak celou dobu sycel a otacky to zvedlo z 800 na cca 1000...
Myslte, ze ty co prisavali meli KO ten ventilek? Nebo jde nastavit nejak jak lehce nebo ztezka pujde zmacknout pedal brzdy? Dle me to ovlivnuje ten ventilek, ale nevim...