-> Peca: mam/mel jsem prasek na pruzinach na 4 autech a nesloupne se to :)
mozna kdyby to byly progresivni kde jdou zavity na sebe tak to povoli, ale to kazda barva ...
pokud to nalakujes na plech a ohnes ho nekolikrat do 90% tak ten prasek praskne, ale to je dane tim ze ta vrstva je mnohonasobne silnejsi to jak se deformuje pruzina neni zadnej problem
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jakou barvu
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 15.07.2007 do 16.07.2007, založil/a skoda favo..
22:02:12
16.07.2007
16.07.2007

Zazaa
13:36:28
16.07.2007
16.07.2007

Peca
-> havlik: vazne? Zas jsem o neco chytrejsi. Na me komaxit pusobil zatim jako tvrdy povrch, ktery nemeni tvar, proto jsem ho mel vypaleny na kolech, kde mi obcas ulitla supinka od kaminku nebo co ja vim za jizdy.
Takze je pruzny dost?
Takze je pruzny dost?
13:32:00
16.07.2007
16.07.2007

havlik
-> Peca: pružiny jedine do komaxu

13:30:24
16.07.2007
16.07.2007

Peca
-> Zazaa: Ale pruziny do komaxitu??? To mi nerikej ze kdyz nalozi auto tak se to nesloupne ...
10:58:58
16.07.2007
16.07.2007

Zazaa
praskova barva (lidove komaxit i kdyz Komaxit je jen jedna ze znacek praskovejch laku)
je tak tvrdej az je pruznej :) a ze treba pri piskovani se od nej pisek tak odrazi ze ani opiskovat nejde :) v podstate je to vrstva plastu a na podvozku se me ho povedlo skrabnout az na zelezo jen ve chvili kdy sem prickou prevodovky najel na nejakej sutr ... kaminek ho rozhodne neodlupne ... pokud si pod tim clovek nema predstavit dlazebni kostku :)
jinak stetcem se nouzove nanaset da ... normalka to rozmichas s redidlem a jeto, na opravu rejhy to staci ....
samo ze pokud to nezapeces v peci tak se to nespoji uplne jak by melo, ale drzi to pokud ujede sroubovak nebo neco podobne
i kdyz ujetym sroubovakem obvykle prasek dolu nedostanes ... to spis rana kladivem
pripadne jde to misto pretrit syntetikou nebo jinou barvou ... on se komaxit pouziva treba jako podkladova barva pod jine laky ...
treba kola se lakujou komaxitem aby to neco vydrzelo pac je to podstatne vetsi vrstva nez jine barvy a na ten se pak davaj tmely pokud je to hrbaty a vrchni barva ....
je tak tvrdej az je pruznej :) a ze treba pri piskovani se od nej pisek tak odrazi ze ani opiskovat nejde :) v podstate je to vrstva plastu a na podvozku se me ho povedlo skrabnout az na zelezo jen ve chvili kdy sem prickou prevodovky najel na nejakej sutr ... kaminek ho rozhodne neodlupne ... pokud si pod tim clovek nema predstavit dlazebni kostku :)
jinak stetcem se nouzove nanaset da ... normalka to rozmichas s redidlem a jeto, na opravu rejhy to staci ....
samo ze pokud to nezapeces v peci tak se to nespoji uplne jak by melo, ale drzi to pokud ujede sroubovak nebo neco podobne
i kdyz ujetym sroubovakem obvykle prasek dolu nedostanes ... to spis rana kladivem
pripadne jde to misto pretrit syntetikou nebo jinou barvou ... on se komaxit pouziva treba jako podkladova barva pod jine laky ...
treba kola se lakujou komaxitem aby to neco vydrzelo pac je to podstatne vetsi vrstva nez jine barvy a na ten se pak davaj tmely pokud je to hrbaty a vrchni barva ....
10:36:31
16.07.2007
16.07.2007

Peca
alkyton - narozdil od komaxitu, ktery se uloupne treba od kaminku, je alkyton syntetika - tim padem pruzny, a da se jednoduse opravit stetcem, coz u komaxitu neopravis.
07:10:13
16.07.2007
16.07.2007

skoda favo..
-> pistaa: dik a co alkyton?
23:52:26
15.07.2007
15.07.2007

pistaa
KOmaxit doporucujem a ak sa spravi riadne a vystriekaju sa dutiny tak je t nesmrtelne
20:33:07
15.07.2007
15.07.2007

skoda favo..
cim nalakovat opiskovanou napravu a pruziny aby to neco vydrzelo? diky