skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nizkotlake cerpadlo - odbublinkovac
13:39:43
29.05.2007
29.05.2007

Syny
-> Labros: samozrejme ze prez rele, ale to rele by bylo spinano 2. pojistkou... Proste na spinaci kontakty 2. pojistka a kostra a na hlavni kontakty pekne od 1. pojistky nebo rovnou vystupu altiku (a dat tam dodatecne pojistku)...
13:36:14
29.05.2007
29.05.2007

Labros
-> Peca: Ten co jde z víčka je přepad do nádrže, ten má být nahoře. Vstup benzínu je z boku nahoře a vývod je dole.
11:59:05
29.05.2007
29.05.2007

Peca
A jakou hadici a v jake poloze ten odbublinkovac zapojit? Ma to tri vyvody a mam dve hadice o prumeru 6 a 8 mm...
11:39:18
29.05.2007
29.05.2007

Peca
-> Saky: Diky za balik i za dily, vcera jsem zacal s montazi.
Jinak s tim stihanim paliva to resit asi nebudu, protoze mam benzin jenom jako rezervu na dojeti k LPG stojanu, jinak jezdim 99% na plyn. Ale cerpadlo a veci s tim spojene tam kvuli MPi bloku musim dat.
Jinak s tim stihanim paliva to resit asi nebudu, protoze mam benzin jenom jako rezervu na dojeti k LPG stojanu, jinak jezdim 99% na plyn. Ale cerpadlo a veci s tim spojene tam kvuli MPi bloku musim dat.
11:33:14
29.05.2007
29.05.2007

Saky
jinak s tim 1203kovym (teda takovy ty membranovy o kterejch se rika ze jsou do 1203ky.. oni jsou ve skutecnosti z necho jinyho-)muzou bejt u upravenejch chlastavejch motoru problemy s tim ze to nebude stihat davat palivo viz muj pripad.. 1,2,3 plnej pak se zakucka a nema palivo..-) tak chvilku par sekund pockat a muze se opet pridat na podlahu.. jinak pri takovy normalni jizde to stihalo.. vymena za plnoprutok to vyresila dokonale..
11:22:49
29.05.2007
29.05.2007

Labros
-> Peca: a nejlepší by bylo nějaký buď stavový, třeba na tlak oleje, jaký jsem si udělal já (ale má to nevýhodu, že pokud ti při startu ještě jednou blikne mazání, tak ti vypne čerpadlo
) anebo na otřesový čidlo, to se dá běžně sehnat a udělat to taky tak aby to vyplo čerpadlo.

11:20:57
29.05.2007
29.05.2007

Labros
-> Peca: Na druhou pojistku bych to přímo nedával, radši aspoň přes to relé.
11:07:37
29.05.2007
29.05.2007

Syny
-> Peca: jo

11:05:20
29.05.2007
29.05.2007

Peca
-> Labros: takze shrnuto: Odbublinkovac ano kvuli vyparum, a rele staci obycejne a nebat se "pretlakovani" a prasknuti hadice. Tim padem prepad byt nemusi, protoze to stejne jehlovy ventil nepretlaci. Chapu to spravne?
11:04:53
29.05.2007
29.05.2007

Syny
-> Peca: To nizkotlaky na jeden karbec to nepretlaci ten ventilek... A tu pumpu bys musel hodit na 2 - pojistku. Tim padme bys prisel do auta otocil klickem na 1. polohu, pockal az to napumpuje a pak teprve startoval...
10:57:09
29.05.2007
29.05.2007

Labros
-> Peca: To by mělo být to samý.
10:55:21
29.05.2007
29.05.2007

Peca
-> Labros: Mam Pierburg do Š 1203
10:49:32
29.05.2007
29.05.2007

Labros
-> Peca: Já si na to postavil elektronickej bazmek, ale nakonec jsem stejně vyměkl a neodvážil se ho tam dát
i když fungoval.
Dal jsem tam obyčejný relé na světla, takže mi to čerpá i když vypnu motor a je zapnutý zapalování.
Ten facet opravdu nepřetlačí jehlový ventil - jinak by to byl průser, měl bys to pořád uchlastaný.

Dal jsem tam obyčejný relé na světla, takže mi to čerpá i když vypnu motor a je zapnutý zapalování.
Ten facet opravdu nepřetlačí jehlový ventil - jinak by to byl průser, měl bys to pořád uchlastaný.
10:24:26
29.05.2007
29.05.2007

Peca
Kdyz uz jsme u toho cerpadla, jak vyresit jeho spinani pri startu? Aby cerpadlo jelo pri nastartovani, potom pri chodu motoru kdy se klicek vraci zpet z polohy START, aby zaroven pri zapnute elektrice a vypnutym motoru (parkovani s radiem apod.) porad netlakovalo?
10:22:14
29.05.2007
29.05.2007

Peca
-> Labros: A to nepretlaci jehlovej ventil?

09:36:32
29.05.2007
29.05.2007

Labros
-> Peca: To se neboj, když to čerpadlo nepřetlačí jehlovej ventil, tak ani neprotrhne hadici.
08:24:43
29.05.2007
29.05.2007

Peca
No a jak by to bylo s tlakovanim paliva, kdyz to bude zapojeni primo cerpadlo - karbec? Nepraskne pak benzinova hadice?
14:04:07
28.05.2007
28.05.2007

Syny
-> Labros: To taky planuju

14:02:09
28.05.2007
28.05.2007

Labros
-> Syny: Ale souvisí to s tvým problémem - ty bublinky pokud se vrací do hadice tak ztěžujou startování. Takže by ti to pomohlo, je to tak dělaný i na favoritu. AC pumpa, odbublinkovač a karbec. Ale totiž karbec na favu nemá odvzdušnění plovákový komory do atmosféry, jako SEDR, protože se s tou nádobkou počítá. Tak těžko říct, jak by se to chovalo se sedrem. Určitě by ti to pořešilo elektrický čerpadlo připojený přímo na SEDR, jako to má T#2.
13:43:14
28.05.2007
28.05.2007

Syny
-> Labros: Aha, tak to jo

13:37:38
28.05.2007
28.05.2007

Labros
-> Syny: ten odbublinkovač je tam kvůli tomu, aby benzínový výpary šly zpátky do nádrže a ne do atmosféry. Zastavíš, vypneš motor, benzín v plovákovce se přehřeje a vytlačí bublinky přes tu nádobku zpátky do nádrže. Novější auta ty páry odsávají přes regenerační filtr a z něj se to čas od času nasává zpátky do sacího potrubí.
17:16:27
25.05.2007
25.05.2007

Peca
ok
17:14:57
25.05.2007
25.05.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peca: Tuším že typ 576, ale teď už dělají tuším jinou řadu, taky už ho mám skoro 4 roky. možná mám doma k tomu ještě ten návod, ale to až po víkendu.
17:12:20
25.05.2007
25.05.2007

Peca
-> Tuner#2: Jaky ma ten tvuj facet? Ja se kouknu na svyho Pierburga, jestli je to srovnatelny ...

17:07:27
25.05.2007
25.05.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peca: Má to takový "malý" tlak, že to udrží jehličkový ventil v karburátoru.

17:02:40
25.05.2007
25.05.2007

Peca
-> Tuner#2: No jo, ale kam jde ten prebytek benzinu, nebo to cerpadlo laduje promenlivy mnozstvi?
16:58:45
25.05.2007
25.05.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
16:44:29
25.05.2007
25.05.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peca: JJ funguje to v pohodě a má to tak tuším i Vrba. V návodu psali něco o úhlu 45°takže pumpu mám trochu nakloněnou a je to v pohodě a tudle se mě tam vešlo 38 litrů, takže i nádrž to vyjede celkěm bez problému - víc už jsem nezkoušel, abych někde nezůstal :o))
13:03:15
25.05.2007
25.05.2007

Peca
-> Syny: NEvim jestli bys nemel delsi starty, protoze by to byla teoreticky prekazka pro palivo na ceste nadrz - karbec
13:02:44
25.05.2007
25.05.2007

havlik
-> Syny: myslim že AC pumpa netlačí nikdy tolik paliva aby to mělo nějakej opravdovej význam
13:01:04
25.05.2007
25.05.2007

Syny
-> Peca: Mno a copa kombinace odbublinkovac a AC pumpa? Je to k necemu dobry?
12:56:02
25.05.2007
25.05.2007

havlik
-> Peca: naležaka
12:55:59
25.05.2007
25.05.2007

Peca
-> Syny: Ten ti tou treti trubickou (prepadem) odvadi prebytecny palivo zpet do nadrze, cerpadlo to laduje hlava nehlava. Aspon tak si to myslim.
12:54:24
25.05.2007
25.05.2007

Peca
-> havlik: JA o tom prave taky takto slysel, tak se chci jen ptat, jestli to neni u nizkotlaku zbytecny luxus bez efektu.
12:53:54
25.05.2007
25.05.2007

Syny
-> Peca: Tuner#2 tam ma cerpadlo a pak rovnou karbec a jede mu to myslim dost dobre...
K cemu je dobrej ten odbublinkovac vubec???
K cemu je dobrej ten odbublinkovac vubec???
12:53:37
25.05.2007
25.05.2007

Peca
a je jedno v jake poloze (na stojaka, nalezato) to cerpadlo je?
12:53:18
25.05.2007
25.05.2007

havlik
-> Peca: kámoš to má s tim v autě a mě řikal že to tam mam dát taky
12:52:30
25.05.2007
25.05.2007

Peca
stale jeste nevim jasnou odpoved, jestli na nizkotlaky Pierburg potrebuju ten bilej bazmek za 600,- nebo 200,-, proste odbublinkovac, nebo to bude fachat bez toho ...

12:50:38
25.05.2007
25.05.2007

Nwkt
12:49:00
25.05.2007
25.05.2007

havlik
já sem sehnal taky nizkotlakej pierburg z 1203 respektive já ho jen koupil

12:48:16
25.05.2007
25.05.2007

Peca
-> Saky: ja sehnal nizkotlaky novy Pierburg u Rektoryse za 1900,- a to mi nejprijde drazsi nez na strikacky...
12:46:40
25.05.2007
25.05.2007

Peca
-> Tuner#2: takze mas nizkotlaky cerpadlo bez prepadu ci odbublinkovace a podobneho vyfikundatoru? A vali to?
12:38:54
25.05.2007
25.05.2007

Kalibán123 - zrušená registrace
-> havlik: No proto ale teda pěkná pálka za 600 bych to nekoupil
12:37:00
25.05.2007
25.05.2007

havlik
-> Kalibán123: ne já ho koupil taky za dvě kila ale v mototechně ho maj za 600

12:32:46
25.05.2007
25.05.2007

Kalibán123 - zrušená registrace
-> havlik: Počkej to chceš říct že jsi koupil ten odbublinkovávač za 6kil? Já to teda taky kupoval ale jestli to stalo dvěkila je moc a to jsem to bral kousek tady ve škodovce.
12:14:38
25.05.2007
25.05.2007

Syny
-> Tuner#2: Uz sem to pobral

12:12:16
25.05.2007
25.05.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Přepad nemám, mám nízkotlak.
Jinak jako Saky.
Jinak jako Saky.
12:06:50
25.05.2007
25.05.2007

Saky
jenze to cerpadlo musi byt nizkotlake a ty se blbe shanej.. resp sehnat se samozrejme daji ale cena je vyssi nez jakekoliv jine z jakykoliv strikacky.. to ma nevyhodu vysokeho tlaku a preplavuje karbec proto se musi udelat odbocka a prepad zpatky nebo to muze tocit porad dokola to je fuk..
12:05:56
25.05.2007
25.05.2007

havlik
-> Syny: přepad samospádem paliva
12:04:54
25.05.2007
25.05.2007

Syny
-> Tuner#2: jo ale jde mi o ten prepad...