skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favo.
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 24.10.2002 do 06.11.2002, založil/a
06:24:38
06.11.2002
06.11.2002

wekky
v 92 možná, ale já měl v ruce pozměněné podklady z července 2001, s dodatky vytvořené po změně vyhlášky. Pár věcí je jednodušších, ale zrovny tohle se zpřísnilo.
13:51:06
05.11.2002
05.11.2002
Luděk
Ale prdlačku,měl jsem 135 4D v r.91 s kyvadlovou nápravou na papírech 120 z r.78 a v 92 jsem to legálně přetypoval.
13:36:14
05.11.2002
05.11.2002

wekky
doporučený je z uvedeného jen 5q, vlečka být musí. (stav léto 2002)
13:19:58
05.11.2002
05.11.2002
tina
2 Luděk: ok, beru to zpátky myslel sem že je to nutný, taky sem to zjišťoval a řikali že to musí bejt tak nevim
10:31:59
05.11.2002
05.11.2002
Luděk
To Tina:vlečená náprava je pouze doporučená,není nezbytná,musí být karoserie typu M,4pístový brzdy,spojka 190 a pneumatiky s testem uniformity,doporučuje se 5q a vlečka.
10:23:55
05.11.2002
05.11.2002
tina
To Luděk: já myslel že 125 je 120 s 5q nebo se pletu??? To znamená že by musel dát ještě vlečku a jinou převodovku anebo přehodit diferák.
10:13:25
05.11.2002
05.11.2002

Max
No Luděk má pravdu...Jinak to je různý :o)))) Podle toho jaý máš známý a co chtěj zrovna kupovat,tak si řeknou... :o)))) ale to se dělá s jinejma autama,který tam radši ani nejezděj.Tohle je "maličkost"
09:13:05
05.11.2002
05.11.2002
Luděk
Jezdím sériový motor 136 na LPG,no na závodění to není,ale 120 je tam hned.Já si myslím,že s tím mít problémy nebudeš,páč pokud budeš mít vyškrtnutý číslo motoru z evidence,tak Ti na STK do něj ani nepolezou (u nás kolikrát ani auto neprojede linkou v rámci úspory času).Jestli chceš mít klidné svědomí,tak dej 4pískový brzdy a nemůže na Tebe nikdo.
22:23:08
04.11.2002
04.11.2002
Jenda.
Diky za odpovedi. Ten vykonovej deficit je v mem voze umocnen LPG pohonem, nekdy je to utrpeni. Vsak predjizdi-li clovek nalozenou Avii(i kdyz nakou tu modernejsi), slape na plyn(doslova) a vono se to furt nak nedari, pak to uz neni ani utrpeni jako spis potupa a bezmocna nasranost... Ale jak s tou STK, kolik clovek musi dat, aby technik prehledl takovou malickost, jakou je "neodpovidajici"
; motor? Prosim o nejake priklady z praxe... Diky, J.
10:33:31
29.10.2002
29.10.2002
Luděk
To Jenda:četníkům to zřejmě po vyškrtnutí čísla motoru z TP bude jedno (ono těch,kteří to poznají je čím dál tím miň),ale při STK by mohly nastat problémy,ale u Tebe by se jednalo jenom o 4 pístkový brzdy a to není takovej problém (ani finanční).Jinak 125tky jsou docela fajn,ale ten motor je nejslabší stránka 37kW to nemá výkon.
10:03:54
29.10.2002
29.10.2002

Max
No jo já bych to taky viděl,že ji musíš otevřít....zmám blázna,kterej bengům řek že tam má řadovej 4válec a pak tvrdil že má prasklý lanko na otevírání... :o)
00:14:57
29.10.2002
29.10.2002

U-Geen
Je to jinak, musi bejt motor typove shodny, takze kapotu jim otevrit musis. Jinak cajti to bud prejdou, a nebo ti daj pokutu, viz Engi...
22:34:45
24.10.2002
24.10.2002

Max
No ais takhel....oficiálně si zajdeš na Okresní úřad,dáš jim 10Kč a vyplněnou žádost o vyřazení čísla motoru z evidence,dj ti novej techničák bez čísla motoru. Ale jinak...no to je různý....Někdy nad tim benga mávnou rukou...Jindy se začnou vyptávat....teoreticky by jsi jim tu kapotu ani nemusel otvírat,když nemáš evidovanej motor....ale hádej se s nima :o)))nak legální přestavba viz U-geen nebo nějaký ty návody v opravách nebo na škodatechwebu co je všechno potřeba.....
18:42:09
24.10.2002
24.10.2002
jenda
Zdravim vsechny ostrilene borce skodovkare na tomto i jinych webech a prosim o radu. Chci do sve S 125 nainstalovat Favo motor, ale nemam ty nalezitosti jez jsou treba k zoficialneni teto prestavby a ani do nich nehodlam investovat. Mate nekdo zkusenosti s TK, silnicnima kontrolama, nehodama(nedej boze) u takto upraveneho vozu? Zejmena jak se bude tvarit pojistovna v pripade nehody atd... Kdyz se ptam znamych, tak jeden rekne ze je to v poho, jinej zas at dam bacha, ze to neni prdel... Co vy na to? Predem dekuji za kazdou zkusenost, nazor, radu. Eškám Zdar, J.