skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jsk zjistit kompresi?
19:16:02
03.05.2007
03.05.2007

Gabriel
-> Saky: no zkusím to. jinak taky tam toho materíálu moc není, co by se dalo ubrat :-/
09:53:38
03.05.2007
03.05.2007

Saky
mimochodem to mereni pres ty u a v rozmery viz ty stranky je dost nepresny, dvakrat zabrousis ventily a je to zase jinak atd.. jako orientacne proc ne ale chcesli to presne musis merit objem spalovaku..
09:51:26
03.05.2007
03.05.2007

Saky
-> Gabriel: no jeste muzes vybrat vic hlavu..
20:57:24
27.04.2007
27.04.2007

Gabriel
-> petr s: to nemůžu. nemusel by vydržet materiál
20:54:20
27.04.2007
27.04.2007

petr s
-> Gabriel: Tak osoustruž píst
20:16:18
27.04.2007
27.04.2007

Gabriel
-> Martin14: jj dík, ale tak aby sem si spočítal jak vysoké těsnění potřebuji abych snížil kompresi z 9,2:1 na 7:1 a abyc nedal za různá těsnění majlant
17:28:07
27.04.2007
27.04.2007

petr s
-> Peca: O 0,1 mm to dělá to dělá o 0,1 stupně větší kompresi přesně bys musel složit motor a nalít olej do válce v horní úvrati a zbytek vypočítat
16:19:42
27.04.2007
27.04.2007

Peca
-> petr s: a prozradis jak tu kompresi pocitas?
16:18:55
27.04.2007
27.04.2007

Peca
Tak je to M, ja se spletl. Urcite to jednobod neni, to pismeno se mi spletlo z hlavy

16:10:26
27.04.2007
27.04.2007

petr s
-> Peca: Tak by číslo motoru muselo mět 136M jinak číslo B je jednobod
16:01:44
27.04.2007
27.04.2007

Peca
Pockej ale toto je Felda MPi
15:36:24
27.04.2007
27.04.2007

petr s
-> Peca: Než MPI
15:33:23
27.04.2007
27.04.2007

Peca
-> petr s: nizsi pisty nez co?
15:16:45
27.04.2007
27.04.2007

petr s
-> Peca: Tak tam by byla komprese o 0,3 méně ten motor má nižší písty
15:11:04
27.04.2007
27.04.2007

Peca
-> petr s: a kdes vzal ty hodnoty?

15:10:26
27.04.2007
27.04.2007

Peca
-> petr s: Je to 50kW verze z konce roku 98, takze tusim ze 781.136B
12:39:05
27.04.2007
27.04.2007

petr s
-> Peca: Co máš za motor 135-136 MPI ? nebo favorit?Jinak snížená MPI na motoru 136 MPI o 0,8 mm by měla přibližně 10,8
12:31:12
27.04.2007
27.04.2007

Martin14
-> Gabriel: Vzorec je jen obecny!!!Kompresní poměr je podíl mezi celkovým obsahem válce(zahrnuje i prostor v hlavě) a obsahem kompresního prostoru.Měřilo se to tak že jsi do spalovacího prostoru lil olej a měřil jeho množství když maš píst v horní uvrati.Tak už to jen dosadíš.
Je to neco jako KP=(Ovalce+Ospalovacího prostoru)/Ospalovaciho prostoru.
Je to neco jako KP=(Ovalce+Ospalovacího prostoru)/Ospalovaciho prostoru.
12:26:02
27.04.2007
27.04.2007

Martin14
-> Peca: No to "v" je vlastně vzdálenost od kraje hlavy k ose ventiluJe tam určeno pro to že je možný že s tou hlavou už někdo něco dělal tak aby jsi to měl přesné..A to "u "je vzdálenost o kterou jsi jí zmenšil.A to e je pak spočítaný kompresní poměr pro dané snížení.No ale pokud mas Feldo tak je to asi jiny jelikoz MPI bude mit asi jinak spalovací prostor nejblíž tomu by ěla být 136 ale je to fakt jen orientační.
11:58:27
27.04.2007
27.04.2007

Gabriel
no já bych taky potřeboval ten vzorec. má přesně opačnej problém a nemám škodováckou hlavu
11:27:10
27.04.2007
27.04.2007

Peca
-> Martin14: No potreboval bych to zjistit pro MPi palici z feldy snizenou o 0,8mm. Asi jsem vul, ale v te tabulce se nevyznam. Co znamenaji ty "v" a "u"? Ja mam jen humanitni vzdelani ...

08:37:46
27.04.2007
27.04.2007

Martin14
-> Peca: skoda.daves.cz/ Kouknio do dokumentace na těchto strankach.Tam je asi 10-tý příspěvek"Změna kompresního poměru při snižování hlavy".TAm najdeš to co potřebujš už vypočteno!!!
08:30:42
27.04.2007
27.04.2007

petr s
Je musíš hledat
07:02:48
27.04.2007
27.04.2007

Peca
Je nejaky vzorecek na prepocet komprese v ramci snizeni hlavy? Jako o kolik desetin milimetru snizim, o tolik mi stoupne komprese ... Diky.