Chladič 130

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 16.12.2003 do 03.01.2004, založil/a
řadit dle data
23:17:57
03.01.2004
King
120kovej chladic zvladne 0,1MPa jak teoreticky, tak prakticky - apson ja jsem toho zivym dukazem :) Ale jak pise PPP, zbytek chladici soustavy se musi postupne vychytat. Treba odvzdusnovaci ventil je pekna kurva :) Stejne tak ty tlusty hadice a jejich napojeni na trubky, co nemaji takovy to rozsireni na konci....
13:47:17
22.12.2003
Roman
Dik, ja sem prave slysel totez, ze by to mel ten chladic vydrzet, ale nebyl sem si az tak jisty...
11:13:16
17.12.2003
PPP
Cedrych popisal kopu somarin. On vlastne prepisoval myslim andrta (aspon ze sa k tomu v uvode priznal) a obcas musel niekde vymenit slovicko. po 130 vratane je len nizsi tlak v chladiacej sustave. Ale chladice su na tom tak, ze do isteho roku sa montovali akesi stare s vraj s ocelovymi listami co cim to ktore mali problem so zavzdusnovanim pri poklese tlaku pod istu hranicu a potom sa preslo na nove s hlinikovymi chladiacimi plechmi a umelohmotnymi bokmi. Tie vsetky kym su v poriadku zvladnu tych 0,1MPa. Otazkou je ci to zvladne aj zvysok chladiacej sustavy nauceny rokmi na 0,04MPa. Ked sa uvolnia usadeniny co to tesnia, tak budes chvilu kropit vozovku co je v snehu sice zasluzna cinnost :), ale len ak pouzivas fridex. Bez neho urobis na ceste akurat poladovicu :).
23:56:20
16.12.2003
Tomáš SK
Tak som ti to pozrel v Cedrychovi : 130 má chladič ten istý ako 120, iný majú len 135/136, kde je tlak zvýšený z 0.04MPa na 0.1MPa a ak máš 135/136, ten starší použiť samozrejme nesmieš...
21:54:14
16.12.2003
Roman
Ahoj mam dotaz - jak je to s chladiči?

Byl vyráběnej a montovanej vždy jenom jeden typ pro oba tlaky, nebo se lišily? A pokud by se dával novej, tak jakej, pač už se prej vyráběj jenom 120...
Extreme Tyres