Zpomalování startéru

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 24.11.2003 do 10.12.2003, založil/a
řadit dle data
09:27:22
10.12.2003
Palic - zrušená registrace
-> Koči: no to si muzes myslet ze meka neni, ale je fakt ze ja jsem baterku nabijel pred tejdnem a predefcirem jsem menil olej za nejakej obyc (potrebuji motor vyplachnout stal 6 mesicu) a dela mi to taky na poprvy se motor toci tezce (se syticem max 1000 ot a hned to chcipa, a klepe to vnem jak v pilinaku... jakmile se ten motor parkrat protoci tak prestane (nejspis zacne mazat i kdyz kontrolka po natoceni zhasne) takze to mozna bude tim olejem ze je moc hustej a proto zpocatku ten motor nemaze ale pak zacne........ co ny to ostatni????
21:58:20
09.12.2003
impact
a nemas nahodou cinskej starter?



www.magneton.cz/cz/plagia t.php
18:53:46
09.12.2003
Koči
Jo, jo, vím jak to myslíš, ale ta baterka byla v září nabíjená, pak jsem s ní normálně jezdil a je stará necelé tři roky. "Měkká" by být neměla.
18:19:16
09.12.2003
jb
mekky zdroj je svina :)
07:13:44
09.12.2003
Palic - zrušená registrace
-> Koči: no ono ani neti tak podstatny napeti na prazdno ale napeti pri zatizeni nejakym urcitym proudem, videl jsem merak na baterky a ten mel udelanej odpor z tlustyho dratu o nekolika otackach na jednom konci byl merak a na druhym vyvod a merilo se napeti na tomto odporu.... tzn. ze dam priklad ze ten odpor je hodne malej trema pul ohmu a zkratujes snim baterku tak pri napeti 11V zkrz odpor tece 22A coz je skoro nic a pokud by to napeti ktery na nem nameris bylo jen 10V nebo i min tak je ta baterka slaba......... je to priklad nevim jakou to ma mit charakteristiku takze jen chci rict ze nestaci merit jen napeti na prazdno......
19:12:52
08.12.2003
Koči
Baterku, která při 1°C vykazuje 12,78 V, považuju za nabitou, měřil jsem to včera, tzn. při zadávání tématu jsem vycházel jenom z toho, že jsem tu baterku v září nabíjel a od té doby jsem s autem jezdil přiměřené trasy na to, aby se baterka přinejmenším udržela na stejné hladině.

Skutečně si myslím, že v mém případě to problém baterky není.
14:49:27
08.12.2003
JohnyJ&120M - zrušená registrace
tak to tim pádem podle vás má celý MGV na škodovkách vymlácenej rotor.to je teda hezký.protože nám to dělá to samý co Kočimu.

stačí vyndat baterii,dát ji do nabíječky a prát do ní šťávu minimálně přes noc.vybitá baterka->startér vynechával.nabyl jsem baterku->zase šlape.

v jeho dotazu je problém vyřešen- "baterka by MĚLA být nabitá".
13:23:55
07.12.2003
impact
prejdi z mineralu na polosysntetiku a uvidis ten rozdil... vlastni zkusenost...
15:51:29
29.11.2003
jb
kluzna loziska jsou porad loziska...
12:26:21
29.11.2003
Luděk
-> Koči: máš jednoznačně opotřebované bronzové pouzdra a lepí se Ti rotor ke statoru

-> Racyk: tý jo,co to máš za specialitu,že Tvůj startér má ložiska?
18:25:38
27.11.2003
jb
me se zdaji vsechny skodovacke ted pomale :) reduktor je reduktor
19:17:43
26.11.2003
Koči
Díky, já mám doma taky rezervní startér, který by měl být bezproblémový, ale ještě asi počkám, až se ten problém zhorší, zatím mi to zase až tak nevadí. Uvidím v zimě.
19:01:39
26.11.2003
Racyk
mě se točil pomalu, protože ložiska motoru byly vylítané jak...
18:23:41
26.11.2003
martyCZ
ja mel stejny problem - ukonstreni - jak starter->blok tak hlavne z kastle (nosniku motoru) na blok
11:00:41
26.11.2003
Milošek
kdyztak je vysranej komutator,ale je fakt ze je na rotoru...3

jestli chces dam ti starter za daco vali se mi ve sklepe a budu ho vyklizet tak jestli bydlis pobliz ceka tu na tebe:))
20:52:31
25.11.2003
Koči
Aha, děkuju, je to možné, protože netuším, jak je ten startér starý, auto mám tři roky, aniž bych něco se startérem dělal.
19:56:23
25.11.2003
Martin
Řekl bych, že už jsou vydřený ty kluzný ložiska, ve kterejch je uloženej rotor a pak to dělá takový kraviny. Ale snad by neměl být problém je vyměnit.
19:33:56
25.11.2003
daggereall - zrušená registrace
jak mas starej starter?je mozny ze uz ma obehanej rotor a dela ti todle.nech ho zkontrolovat.
19:20:48
24.11.2003
Koči
Poslední dobou se mi stává, že při studeném motoru se při startu startér po třech až čtyřech otočkách téměř zastaví a pak zase pokračuje. Přitom baterka by měla být nabitá. Podobnou věc mi to dělalo, když jsem měl prasklé těsnění pod hlavou - to se startér někdy jakoby zasekl a musel jsem otočit klíčkem znovu. Napadá někoho, co by to mohlo být?
Extreme Tyres