skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ukazatel teploty
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 23.10.2003 do 12.11.2003, založil/a
15:23:47
12.11.2003
12.11.2003
PPP
Vdaka. Hadam sa mi to podari zmerat. Ked ja som nejaky citlivy na teplo. Ostatni z rodiny su schopny preniest hrniec s vriacou vodou a mne sa staci len priblizit k hrncu s tepplou vodou z vodovodu a uz ma pali, takze neviem ako to zmeriam na beziacom motore :). Nejako si uz hadam poradim. potom zreferujem (teda po vikende).
22:36:58
11.11.2003
11.11.2003

Tomáš SK
-> Bob: Dik za poopravenie, sám som to ešte nemeral (až pozajtra
) Ale princíp je ten istý...

22:27:21
11.11.2003
11.11.2003

Bob
-> Tomáš: 6ádný napětí nezměříš :-))
Skus měřit odpor čidla (termistoru ;-)
Skus měřit odpor čidla (termistoru ;-)
22:19:00
11.11.2003
11.11.2003

Tomáš SK
-> PPP: Vieš, čo ma teraz napadlo ? Keď tam budeš mať tých 80°, odpoj faston od toho snímača a zmeraj napätie (myslím, že sa teplotou mení napätie), zapoj to späť. A keď ti to niekedy skočí na tých 100°, urob to isté... ak ti ukáže tú istú hodnotu, tak problém bude kdesi medzi čidlom a prístrojovkou...
Alebo potom skús vymeniť to čidlo.
Alebo potom skús vymeniť to čidlo.
21:11:30
11.11.2003
11.11.2003
PPP
Mne teplota motoru takisto nejako blbne, ale neviem kde je chyba. Asi niekde v elektrike, lebo ked zahrejem motor na tych 100 stupnof (2/3 bieleho pasu) a vypnem ho a okamzite nastartujem, tak uz je rucicka pod bielym pasom a ani sa stade nehne. Nevie niekto, kde by mohla byt zrada? Smutne prosim, pekne koukam (kukam po slovensky :))) ).
16:49:16
11.11.2003
11.11.2003

Vici
me se to stalo kdyz sem u motoru prehodil drat z cidla tlaku oleje na cidlo teploty vody a anaopak....
19:43:41
26.10.2003
26.10.2003

Dušan
však já říkal že nemusím mít pravdu. Ale jen mi to nejde do hlavy.
14:20:00
25.10.2003
25.10.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
Dušan: taky nejsem erudovanej, ale myslim, ze se fakt milis (prej je to lidsky). Ja kdyz to testoval ,tak blby ukostreni pridavalo cca 30 a blinkry dalsich deset°.
Ale porad ne maximum, proto bych skarbickovi doporucil projet vsechny dratky, jestli sou tam kde maj. Nebo ten snimač: dobre, zkus odpojit ton snimac a jukni na teplomer, pak zase ten dratek vem a poloz ho na motor, a zase jukni na teplomer. JEstlise to nehene tak neni problem v cidle ale na cesne k nemu nebo v dratech nebo zapojeni budiku, jukni na www.nejedly.com/cerny-tom ... tam je nakresleny schema na kterym sou i barvy dratu a usporadani, tak to prekontroluj. Jeste tam ale nejsou cisla svorkovnic, to nekdy dokreslim, snad
Ale porad ne maximum, proto bych skarbickovi doporucil projet vsechny dratky, jestli sou tam kde maj. Nebo ten snimač: dobre, zkus odpojit ton snimac a jukni na teplomer, pak zase ten dratek vem a poloz ho na motor, a zase jukni na teplomer. JEstlise to nehene tak neni problem v cidle ale na cesne k nemu nebo v dratech nebo zapojeni budiku, jukni na www.nejedly.com/cerny-tom ... tam je nakresleny schema na kterym sou i barvy dratu a usporadani, tak to prekontroluj. Jeste tam ale nejsou cisla svorkovnic, to nekdy dokreslim, snad
00:59:26
25.10.2003
25.10.2003

Tomáš SK
-> skabrick: Pozri sa za karburátor, vedľa termostatu, je tam vyvedený drát.
21:11:08
24.10.2003
24.10.2003

skabrick
komare nevěděl bys prosím kde mam to vadný čidlo teploty kapaliny hledat?dik za odpověď
15:28:14
24.10.2003
24.10.2003

Komár 1981
Nebo se to zrovna seslo a mas vadny cidlo teploty kapaliny - mela to sestrenka - vsechno zapojeny OK, ale porad 130 stupnu...
21:30:03
23.10.2003
23.10.2003

Dušan
to byla jen moje připomínka. můžu se mýlit
21:25:01
23.10.2003
23.10.2003

Kurvapes
Jako kdybych nic neřek.
21:21:53
23.10.2003
23.10.2003

Dušan
ale když nebude pořádně ukostřenej tak by to ukazovalo míň nebo vůbec
21:20:27
23.10.2003
23.10.2003

Kurvapes
Teploměr pořádně ukostřit to samé mi dělal budík na ještěru.
21:18:42
23.10.2003
23.10.2003

Dušan
nezapojil jsi tam nějakej jinej dratek. třeba kdybys tam dal nejaky jiny + tak to asi určitě ukaže max. nebo máš místo - +. Ale je to jen moje úvaha
21:01:47
23.10.2003
23.10.2003

skabrick
nedávno jsem měl to potěšení nahlédnout za přístrojový štít mého miláčka, připevňoval jsem otáčkoměr.Bohužel (vyčítám si to každý den předtím než usnu) jsem vytahal jsem drátky a žárovčičky.Problém je v tom,že když zapojím teploměr začne mi ukazovat vůbec nejvyšší možnou hodnotu, tedy kdyby tam nebyla zarážka jistě by ručička lítala pořád dokola( a to jsem ho zapojoval přesně dle nákresu).Takže teď jezdím bez teploměru. Kdybyste věděli jak a co s tím byl bych vám vděčný