ukazatel teploty

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 23.10.2003 do 12.11.2003, založil/a
řadit dle data
15:23:47
12.11.2003
PPP
Vdaka. Hadam sa mi to podari zmerat. Ked ja som nejaky citlivy na teplo. Ostatni z rodiny su schopny preniest hrniec s vriacou vodou a mne sa staci len priblizit k hrncu s tepplou vodou z vodovodu a uz ma pali, takze neviem ako to zmeriam na beziacom motore :). Nejako si uz hadam poradim. potom zreferujem (teda po vikende).
22:36:58
11.11.2003
Tomáš SK
-> Bob: Dik za poopravenie, sám som to ešte nemeral (až pozajtra 4) Ale princíp je ten istý...
22:27:21
11.11.2003
Bob
-> Tomáš: 6ádný napětí nezměříš :-))



Skus měřit odpor čidla (termistoru ;-)
22:19:00
11.11.2003
Tomáš SK
-> PPP: Vieš, čo ma teraz napadlo ? Keď tam budeš mať tých 80°, odpoj faston od toho snímača a zmeraj napätie (myslím, že sa teplotou mení napätie), zapoj to späť. A keď ti to niekedy skočí na tých 100°, urob to isté... ak ti ukáže tú istú hodnotu, tak problém bude kdesi medzi čidlom a prístrojovkou...



Alebo potom skús vymeniť to čidlo.
21:11:30
11.11.2003
PPP
Mne teplota motoru takisto nejako blbne, ale neviem kde je chyba. Asi niekde v elektrike, lebo ked zahrejem motor na tych 100 stupnof (2/3 bieleho pasu) a vypnem ho a okamzite nastartujem, tak uz je rucicka pod bielym pasom a ani sa stade nehne. Nevie niekto, kde by mohla byt zrada? Smutne prosim, pekne koukam (kukam po slovensky :))) ).
16:49:16
11.11.2003
Vici
me se to stalo kdyz sem u motoru prehodil drat z cidla tlaku oleje na cidlo teploty vody a anaopak....
19:43:41
26.10.2003
Dušan
však já říkal že nemusím mít pravdu. Ale jen mi to nejde do hlavy.
14:20:00
25.10.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
Dušan: taky nejsem erudovanej, ale myslim, ze se fakt milis (prej je to lidsky). Ja kdyz to testoval ,tak blby ukostreni pridavalo cca 30 a blinkry dalsich deset°.



Ale porad ne maximum, proto bych skarbickovi doporucil projet vsechny dratky, jestli sou tam kde maj. Nebo ten snimač: dobre, zkus odpojit ton snimac a jukni na teplomer, pak zase ten dratek vem a poloz ho na motor, a zase jukni na teplomer. JEstlise to nehene tak neni problem v cidle ale na cesne k nemu nebo v dratech nebo zapojeni budiku, jukni na www.nejedly.com/cerny-tom ... tam je nakresleny schema na kterym sou i barvy dratu a usporadani, tak to prekontroluj. Jeste tam ale nejsou cisla svorkovnic, to nekdy dokreslim, snad
00:59:26
25.10.2003
Tomáš SK
-> skabrick: Pozri sa za karburátor, vedľa termostatu, je tam vyvedený drát.
21:11:08
24.10.2003
skabrick
komare nevěděl bys prosím kde mam to vadný čidlo teploty kapaliny hledat?dik za odpověď
15:28:14
24.10.2003
Komár 1981
Nebo se to zrovna seslo a mas vadny cidlo teploty kapaliny - mela to sestrenka - vsechno zapojeny OK, ale porad 130 stupnu...
21:30:03
23.10.2003
Dušan
to byla jen moje připomínka. můžu se mýlit
21:25:01
23.10.2003
Kurvapes
Jako kdybych nic neřek.
21:21:53
23.10.2003
Dušan
ale když nebude pořádně ukostřenej tak by to ukazovalo míň nebo vůbec
21:20:27
23.10.2003
Kurvapes
Teploměr pořádně ukostřit to samé mi dělal budík na ještěru.
21:18:42
23.10.2003
Dušan
nezapojil jsi tam nějakej jinej dratek. třeba kdybys tam dal nejaky jiny + tak to asi určitě ukaže max. nebo máš místo - +. Ale je to jen moje úvaha
21:01:47
23.10.2003
skabrick
nedávno jsem měl to potěšení nahlédnout za přístrojový štít mého miláčka, připevňoval jsem otáčkoměr.Bohužel (vyčítám si to každý den předtím než usnu) jsem vytahal jsem drátky a žárovčičky.Problém je v tom,že když zapojím teploměr začne mi ukazovat vůbec nejvyšší možnou hodnotu, tedy kdyby tam nebyla zarážka jistě by ručička lítala pořád dokola( a to jsem ho zapojoval přesně dle nákresu).Takže teď jezdím bez teploměru. Kdybyste věděli jak a co s tím byl bych vám vděčný
Extreme Tyres