Jakej karburátor

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 07.10.2003 do 21.11.2003, založil/a
řadit dle data
16:35:33
21.11.2003
daggereall
4 milosek:precti si tendle clanek,je to zastavba karbeca z fuega do skodovky www.tuning.cz/s110r/.../f uego.htm
14:51:07
13.11.2003
Milošek
no kdyz uz jsmer u tech karbecu slysel jsem ze de na skodu 120 karbec z renaulta fuego tak me zajima jestli ste o tom neco slysely a kdyz tak jak to jede a jakou to ma spotrebu....kdyz jsem slysel ze ten weber z toho rendla si bere 16-17l tak to by jsem rovnou mohl presdlat do toho stroje od rovera co mam pred barakem....
21:03:59
10.11.2003
xixi - zrušená registrace
Nikomu nechci vnucovat svůj názor,ale... mam v šáde motor z fáva a první karbec a saní jsem měl LEKR a lekr i karbec, spotřeba 10,8 l,-mám těžkou nohu-pak jsem dal převařeny sací-sedr,edsr karbec / úžovka/ ze 120LS Nový trysky,plovák,perka,těsně ni,klapky,spotřeba 11,4 ale lepší akcelerace, a pro úplnost dodávám,že mam weber 32 DCD 32 z Renaulta 16 LX rv.1976,sedne přesně na SEDR přírubu,akorát má obráceně lanka-ovládání-plyn sytič,spotřeba strašná,asi16-17L ale ta akcelerace...Pánové to je pohádka,fakt super svezení,jen mám problém s tím,že se přeplavuje,no a ta spotřeba
13:38:11
21.10.2003
Mafi
Uvažuju taky o výměně karburátoru, můj EDSR má skoro 120tkm, tak jsem zašel za jedním chlápkem, kterej by tomu mohl rozumět a docela mě překvapil, když mi na stodvácu nedoporučil stotřícovej SEDR. Prej jedině stodvácovej. Rozdíl je snad jen v difuzérech, přičemž by max výkon měl zůstat stejnej, jen to víc chlastá na první komoru. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Dík
10:13:54
21.10.2003
Saky
no pokud teda beres jako udrzbu postupny vymeneni vseho tak budiz-)
10:13:50
21.10.2003
Saky
no pokud teda beres jako udrzbu postupny vymeneni vseho tak budiz-)
10:02:41
21.10.2003
Vici
-> Komár 1981: Jo na prvni fava se daval pierburg, jikov lekr je to same delane v licenci... dokonce treba podtlaky jsou stale pierburg.. proto taky tolik stoji
21:12:22
20.10.2003
Samantus
ale na druhou stranu s ludkem i souhlasim, protoze kdyz se osicky vybehaj taxe vymenej, kdyz se ponici provozem neco na telese, taxe vymeni teleso a kdyz se posere celej karbec, taxe vymeni celej karbec, takze je neomezena zivotnost:-))))))))))) ten konec je minen jako joke:-)
21:08:47
20.10.2003
Samantus
-> Saky: asi budes mimo jako obvykle:-)
19:48:48
20.10.2003
Saky
Ludek: podivej se nekam do nejaky knihy o udrzbe na SEDR pisou zivotnost 70000 a docela dost se ti vybehaj osicky ale kdyz mas nazor ze je nesmrtelnej tak ti ho brat nebudu
17:20:26
20.10.2003
Komár 1981
-> Luděk: No a o tom to asi bude. Nejsem odbornik, nekamenujte me! Je mozny, ze jsem mel na fa 136 z roku 1989 Pierburg?
15:06:17
20.10.2003
Luděk
-> u-geen: karburátor,pokud nezačne korodovat jeho těleso,má životnost prakticky neomezenou,je to pouze otázka údržby

-> Martin120: jak může mít dětský nemoci něco,co je stejný jako Pierburg,prostě licenční výrobek,lišit se může pouze použitým materiálem a kvalitou zpracování
13:09:20
19.10.2003
SOMALECEK (martin120)
2 U-Geen: proto mám v autě Pierburg 2e kterej má garantovaniou životnost 300kkm. Je to sice to samý jako LEKR, ale LEKR má hodně dětských nemocí který nildo nikdy nevychytal
10:54:29
19.10.2003
U-Geen
-> Martin: Jo jo. SEDR ma životnost tak max 50tkm...
21:55:17
18.10.2003
Martin
Tak už je tam. Efekt maximální. Opravdu sytič stačí pouze na nastartování a po chvíli ho můžu stáhnout. Motor drží otáčky a nekucká ! Takže MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST 1 1 1
zvětšit Jakej karburátor - obrázek od Martin vložen 18.10.2003 21:55:17
07:58:37
16.10.2003
U-Geen
-> Tom: Nejsou to vyhozený peníze.
20:22:05
15.10.2003
Martin
-> Tom: Tak takovýho jednoho LEKRa mám taky. Ale nic moc spokojenost. Je fakt, že to asi bylo špatným seštelováním, jenomže nevím, kdo by mi toho mýho bastarda sešteloval. A hlavně nemám upravený svody na LEKRa, zatímco na SEDRa ano. Také jsem chtěl koupit novej karbec, protože těm starejm mrchám nevěřím. A novej LEKR stojí 6.000,-
19:18:37
15.10.2003
Tom
Jste Blázni!!! Takový vyhozený peníze. Za 500Kč pořídíte Lekr v slušným stavu, za dalších 500Kč vám ho seříděj a natryskujou, a co se týče funkčnosti (přechodový stavy, startování v zimě, automatickej sytič) tak je to ůplně o něčem jiném. Jak říkám vyhozený peníze.3
12:58:51
15.10.2003
Komár 1981
150 Chci penizky! Ja ho chci taky!150
12:54:22
15.10.2003
Martin
Sláva ! Konečně jsem sehnal nový 136kový karbec ! Dalo to dost práce. Nakonec jsem musel až do Kosmonos do Pronda-velkoobchodu. Za 2017,- Kč. Tak už se těším na víkend, až ho namontuju.
zvětšit Jakej karburátor - obrázek od Martin vložen 15.10.2003 12:54:22
18:49:10
12.10.2003
Saky
SEDR je starej typ karburatoru (ono LEKR taky-) pouzivanej na skodovkach od 105-136ku akorad s rozdilnym osazenim na facka se uz daval LEKR ma navic elektronicky sytic odpada packa mezi sedackama je proste modernejsi pokud chces neco lepsiho tak uz jedine vzstrikovani, co se tyka LEKRu a famy ze SEDR jede lip never tomu kterejkoliv profik ti spis doporuci LEKR nez SEDR na upraveny motory , SEDR je spis doporucovanej jen proto ze ho umi seridit kazdej strejda zatimco LEKRa ne

co se tyka automatickyho sytice tak staci jedno seslapnuti plynu na podlahu a je po nem pokud je dobre serizenej
12:09:09
12.10.2003
Borin - Král tuzerů
Prosím můžete mi napsat jaký je rozdíl mezi SEDR a LEKR ???
19:10:51
11.10.2003
Martin
Už se nemůžu dočkat. Asi až ve čtvrtek jedu pro 136ku SEDRa do Pronda. Je to fakt nejlevnější i ta cesta se mi vyplatí.
23:35:45
10.10.2003
BlackSUN
2 Roman: Takže si nepřítel vstřikování? To přece taky automaticky sytí, podle potřeby...
21:25:58
10.10.2003
Roman
Nový 136 SEDR ,já to tak mám a taky spokojenost.Jsem nepřítel automatických sytičů.
18:42:59
10.10.2003
Vojta - zrušená registrace
Doporucuju koupit novy 136 SEDR, ja jsem tak nedavno ucinil pac jsem mel taky najeto neco pres 120tkm a novy slouzi k maximalni spokojenosti, myslim ze ta investice se vyplati, muj nazor!
12:48:04
08.10.2003
Martin
Dneska projdu pár mototechen, tak jsem zvědavej, na kolik mě ta sranda příde.
10:21:48
08.10.2003
Saky
s tim lekrem a vykonem proti sedru to je malinko jinak Lekr se da upravit uplne stejne jako sedr a pojede to lip a zustanou pozitiva jako sytic jenomze lidi co umej nastavit lekr je par a lidi co umej sedr je mraky, osobne si myslim ze pokud das seriovej karbec at uz lekr nebo 136kovej sedr rozdil vykonu nijak zvlast nepocitis, dulezity je ho jen mit v poradku nastavenej a aby nemel najeto vic nez je jeho zivotnost
23:15:33
07.10.2003
Tomáš SK
Vedeli by ste zohnat karbec 120LS ? Alebo aspoň LS-kove trysky ?
22:01:33
07.10.2003
Martin
-> BlackSUN: No to je právě ten problém, že to na něj zase nikterak zázračně nejelo. A pak mi začal zlobit volnoběh, tak jsem namontoval zase SEDRa. Jenomže ten SEDR má nalítáno už přes 100t km a za studena to kolem něj hrozně fičí. A spotřeba příšerná. Navíc se blíží zima a já nechci skončit jako minulej rok, když jsem nikdy nevěděl, jestli odjedu nebo ne. Takže chci být absolutně připravenej na nastávající zimu. Mám nový svíčky, Fa zapalování, 56ku baterku a Fe startér reduktorem. Tak už zbývá jen ten karbec.
20:58:17
07.10.2003
BlackSUN
Tak lekr nech, pokud aspo trochu fachá... je podle mě pohodlnější...
20:56:06
07.10.2003
Martin
-> BlackSUN: Já lekra mám, celkem v pohodě jsem s nim odjezdil minulou zimu. Ale letos bych raději originál 136ku. Jinak LEKR stojí v Prondu kolem 5.000,- zatímco 136ka necelé 2.000,-.
20:50:09
07.10.2003
BlackSUN
Tak to spíš ten 136kovej, tedy s přihlédnutím k financím... Já bych dal LEKR... Kdyby sis vzpomněl dřív, tak Saky prodával jeden lekr co měl najeto cca 5tkm
20:46:03
07.10.2003
Martin
-> BlackSUN: No a to sakra držší. Právě se rozhoduji mezi 130kovým nebo 136kovým. Na zimu jsem dával LEKRa, ale myslím, že s novým karbecem by to jezdilo lépe a míň žralo.
20:37:41
07.10.2003
BlackSUN
Záleží, co od toho chceš. Pokud chceš maximální možnej výkon, tak novej 136kovej karbec... Pokud chceš dobrej výkon a pohodlí, novej LEKR to řeší... Akorát asi bude dražší.
20:14:07
07.10.2003
Martin
Mám problém. Rozhodl jsem se, že koupím nový karburátor. Starý už definitivně dosloužil před několika tisíci km a s blížící se zimou vypovídá službu.

Tak se ptám, co bych měl koupit za karburátor ?

Mám 136ku blok Fa, vnitřek Fe a Fa zapalování.
Extreme Tyres