skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problem se zadnima brzdama S130
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 22.09.2003 do 07.10.2003, založil/a
20:26:32
07.10.2003
07.10.2003

Marek
stacet se muzou al jen na maximalni rozmer myslim 231 nebo 232 (je to v Andrtovi)
14:40:06
07.10.2003
07.10.2003

Luděk
-> Marek: tak tenhle problém z brzdama,obzvláště PZ kolo mám už od začátku co mám Rapida.Prasátka vyměněné 3ks (z toho 2 nové),lanovody,samostav,p
rostě všechno až na buben,ale teď jsem se rozhodl,že si nechám udělat z kyvadlovýho bubnu tenhle,odpíchnout střed atd.,protože stáčet se tzhle bubny nesmí.
19:24:03
24.09.2003
24.09.2003

Racyk
ty jo, chvili nejsem doma a bracha dějá z autem takové psi kusy:))) No ja si taky hral, o vikendu jsem měl přicpanou volnoběžnou trysku a v městském provozu bez volnoběhu se jezdilo dost blbě, když byl co chvila semafor:)) Ale dik za radu bracho! (on vi jakou:))
21:03:31
23.09.2003
23.09.2003

Marek
uz jsem to tak provizorne vyresil, vymenil jsem samostavy co jsem mel doma a byly dobre (odzkousene) tak to bylo OK ale pak zase zacal opribrzdovat prave kolo tak jsem normalne samostav vyhodil ven a misto nej jsem dotahl rucku skoro na max,tak aby nedrela a je to ted OK. Brzdi to skvele(zkouska na asfaltu a to bylo dymu od gum a toho smradu:-) Podle me by tomu novy samostav uz asi nepomoh protoze ty bubny jsou uz tak velke ze uz pravdepodobne nepasuje radius Buben>Celist tak kdyz slapnu po brzde tak vylecek prohne celist na max (prizpusobi ji bubnu) a samostav ji vrati normalne ale to uz je malo,je to sice jen teorire ale asi to tak bude.
A jestli me to bude porad jebat tak bud dam tech 2500.- anebo se spis podivam na ty kotouce a bude klid.
A jestli me to bude porad jebat tak bud dam tech 2500.- anebo se spis podivam na ty kotouce a bude klid.
20:34:58
23.09.2003
23.09.2003

Pepan
Mam na prodej bubny na 130, maji najeto asi 4000 km, jsou original od dealera Skoda Auto a stály 2300,- Necham je za 1600,- Daval jsem kotouce...Jo a buben ze 120 je z dost jinyho materialu a tvarove dost odlisnej i po odsoustruzeni kuzelu, ale to asi vis... Skode zdar
11:35:20
23.09.2003
23.09.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
1200 neni malo, dit to sou brzdy! A rucku okamzite spravit!
11:28:45
23.09.2003
23.09.2003
Jaro
Podla mna moze byt problem v brzdovych valcekoch. Nedaval si nove? Mne sa toto stalo po vymene valcekov, ked som ich pred montazou nevyumyval od konzervacneho tuku. Ten sa nejako spiekol a piestiky sa tak zadierali, ze ich pruziny nevladali vratit.
Tie bubny by mali ist prerobit, len neviem ci sa to oplati. Zadarmo ti to asi tazko niekto urobi a ked zozenies najake stare, tiez uz asi budu sisate.
Tie bubny by mali ist prerobit, len neviem ci sa to oplati. Zadarmo ti to asi tazko niekto urobi a ked zozenies najake stare, tiez uz asi budu sisate.
07:00:28
23.09.2003
23.09.2003

wekky
-> Marek: Myslím, že max. průměr může být do 232mm. (nejsem si jist z hlavy, jestli si vzpomenu, podívám se do knih)
21:44:56
22.09.2003
22.09.2003

Martin
-> Marek: Přeju hodně štěstí, ale asi bych dal přednost originálům. Je blbý, že ti nefunguje ta ručka, i když někdo jí ani nepoužívá.
21:40:47
22.09.2003
22.09.2003

Marek
TAk jsem to uz dal do kupy a vypadaze je to OK a ze se to nebude hřát (uvidim cestou do skoly) bubny mi znamy osoustruzil a jsou uz kurevsky velke (original jsou myslim 230mm a ja uz tam mam cca 233,5mm tak uvidime) Jinak jsem uvazoval jestli by neslo predelat buben ze S120. Na soustruhu odpichnout ten konus a zvetsit trochu diry na srouby a mohlo by to jit, ale este jsem se nedivyl jak presne vypada buben zevnitr.
12:21:54
22.09.2003
22.09.2003

Martin
-> Marek: Tak podle tý ručky bych si troufl tvrdit, že ty bubny jsou už definitivně KO. Osoustružit už rozhodně nepůjdou, protože už teď to má moc velkej průměr. A před výměnou paken ti ta ručka šla ? Je divný, že by to se starýma paknama šlo a s novýma už ne. Tenhle víkend jsem to řešil s kamarádem. Nakonec jsem musel vyměnit buben a bylo to OK.
11:37:01
22.09.2003
22.09.2003

Saky
kdyz si predstavim ze bych mel kupovat novy brzdy od bubnu prez prasatka pakny a proste vsechno tak si za stejny mozna levneji poridim kotouce a zadny samostavy a pribrzdovani me pak nebude trapit
11:35:52
22.09.2003
22.09.2003

Saky
ja nerikam ze je to malo,jen sem odpovedel na tvou otazku ze je nemuzes sehnat pricemz se sehnat normalne daji
11:20:54
22.09.2003
22.09.2003

Marek
vule by mela byt OK protoze predtim to bylo OK akorat mi uz nesla rucka (tahlo uz slo na ten kryt loziska)
Saky 1200,- za kus se mi zda trochu moc
Saky 1200,- za kus se mi zda trochu moc
10:00:39
22.09.2003
22.09.2003

Saky
jinak bubny na 130ku se daj normalne koupit stoji jeden cca 1200,-
09:57:54
22.09.2003
22.09.2003

wekky
Máš správnou vůli mezi hlavním válcem a posilovačem?
Každopádně bych dal i samostavy mové nebo je alespoň zatím očistil šmirglem.
Každopádně bych dal i samostavy mové nebo je alespoň zatím očistil šmirglem.
08:34:30
22.09.2003
22.09.2003

Marek
HELP !!!
07:55:11
22.09.2003
22.09.2003

Marek
vyminil jsem si bzdove celisti a po namontovani je vse OK ale kdyz ujedu cca 2km s nejkym tim bzdenim tak uz mi pak zacnou samy pribrzdovat kola a zacnou se hrat. Ja si myslim ze to muze byt tim ze ty moje bubny jsou celkem "šišaté" a ze samostav vraci celisti jen kousek a ono si to pak uz dre o ty mista kde je ten buben ussi a pak to drhne cele, nebo jsou taky spatne samostavy, ale se staryma celistma mi to nedelalo. Rucn brzda ta je odpojena takze v tom zrada neni jedine ty samostavy nebo ty bubny, ale kde mam sehnat bubny na S130? pokusim se je nechat stocit na soustruhu.
Dik za kazdou radu
Dik za kazdou radu