levnější povinné ručení

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 22.06.2006 do 23.06.2006, založil/a Luděk
řadit dle data
15:59:17
23.06.2006
Luděk
-> Peťa Klíč: no pochopitelně že dá 4
15:54:51
23.06.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Luděk: je měněná / přepsaná, výroba - to nevim, dá se to zjistit podle VIN ??
14:46:04
23.06.2006
Luděk
-> Peťa Klíč: ta kastle je v roce 83 přepsaná v TP,nebo je její r.v. 1983?
14:43:56
23.06.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
mám šanci dostat ten atest?? Š100 r.v. 1970, 78 - nový motor, 83 - nová kastle ?? plechy chci dát časem původní
10:33:24
23.06.2006
Martin
-> Luděk: Jde mi jen o klubovou testaci, ale i tu mi v Pražském VCC odmítli udělat, že prý až po schválení nové vyhlášky. Tak jsem se na to zatím vykašlal, protože jsem na to stejně neměl čas.

Pokud to není na nové vyhlášce závislé, tak ještě chvíli vydržím, ono povinné ručení do 1000ccm není zas tak hrozné a ještě mi zbývá dodělat podvozek a pak si k Tobě udělám rád výlet. Jde mi hlavně o to, kdyby došlo k nehodě, tak aby na to nekoukali jako na starej šrot, ale jako na veterána.

Každopádně díky za ochotu !
10:28:23
23.06.2006
Luděk
-> Martin: no,pokud Ti jde pouze o klubovou testaci HV, tak tam se nic nemění, pokud potřebuješ ZSPZ-TM (veteránské čísla), tak musíš počkat4
10:24:02
23.06.2006
Martin
Bylo mi řečeno, že prý nyní žádné úkony neprovádějí, že čekají až co přinese nová vyhláška...

Kdyby to šlo, udělal bych si k Tobě klidně výlet. Problém je, že mě stále ještě zbytečně zdržuje škola, ale příští týden snad končím a už bych se tomu mohl věnovat.
10:19:39
23.06.2006
Luděk
-> CHIP: díry, schnilost a nanýtované plecha okolo auta považuju za formu tuzingu atp. a tudíž to prokazatelně původní stav není90
10:16:49
23.06.2006
CHIP
-> Luděk: Je psano prokazatelne v puvodnim stavu ... to vozidla meho taty splnuji beze zbytku ... to je jistota .. 2

Aby to totiz bylo kompletni musis napsat v prokazatelne puvodnim stavu a v perfektnim optickem a technickem stavu ...
10:12:47
23.06.2006
Luděk
-> CHIP: bych řekl,že Tvůj tata má tři vraky typu ... a podívej se na úplně první příspěvek a běž si nafackovat za roh4
10:10:27
23.06.2006
CHIP
-> Luděk: Hele Ludku muj tata ma 3 auta typu 120 uzovka ... tak ja prijedu a zmakneme to za hodinku .. ne ? 1 1
09:27:14
23.06.2006
Luděk
tohle nesouvisí vůbec s novou vyhláškou,ale je to prostě dobrá vůle pojišťoven (taky ne všech). Prostě máš normální bílou značku r.v. do 1982 (veteránský čísla jsou zelený) a chodíš na STK a ME úplně normálně, ale vzhledem k tomu, že máš klubovou tetstaci historického vozidla, tak pojišťovna uzavírá smlouvu na 1/12 sazby daného pojištění. Taky pak,když Ti někdo něco udělá na autě, tak by to měl likvidátor pozuzovat jako škodu na historickém vozidle a ne na starém vozidle.A testuje se vozidlo,nikoli papíry, tzn. že pokud má někdo původní techničák třeba ze 100vky škodovky a má to přetypovaný na 120tku Rapida,tak má smůlu,protože to není původní vozidlo dle technické dokumentace pocházející do r.v. 1982
23:35:33
22.06.2006
Martin
-> Luděk: Jen se zeptám, jak je to s novou vyhláškou ? Můžeš tu testaci provést už nyní, nebo je v tom zádrhel ?

Mluvili jsme už spolu, ale narazil jsem, když jsem se byl ptát v Pražském VCC, že prý komisařům skončil mandát a čeká se, co se bude dít.

Původně jsem to chtěl stihnout začátkem tohoto měsíce, než vyjde v platnost nová vyhláška, leč bohužel jsem to už nestihnul.
21:59:28
22.06.2006
aDAm
-> Luděk: hele a to muze i moje rapo co je na papirech ze 120 rv 77 ? ;-)))
20:57:26
22.06.2006
havlik
-> Gryzly: ne na tohle staci mit obyc znacky a klubovou testaci na veteransky znacky potrebujes krajskou testaci
20:55:11
22.06.2006
Gryzly
A to nemusís mít na vetránských značkách? stačí jen testace? Já myslel že musíš pak přes ministerstvo vyřizovat vet značky.
19:09:13
22.06.2006
havlik
jo je fajn platit 250kč ročně1 taky se mi to libi
19:05:42
22.06.2006
Radůz
to by mě zajímalo mám litra
09:27:14
22.06.2006
Luděk
nabízím lidem, kteří mají auta v prokazatelně původním stavu (týká se hlavně 1000/1100MB), ale v podstatě všem originálům do r.v. 1982 provedení klubové testace historického vozidla, kde při předložení protokolu z této testace většina pojišťoven (ty velké všechny) uzavírá s majitelem smlouvu na 1/12 sazby pojištění 4
Extreme Tyres