
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak zapojit bezkontakt*74*
prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 19.06.2003 do 27.06.2003, založil/a
09:57:37
27.06.2003
27.06.2003

Luděk
děláte si kozy a srandičky,ale mě ETZ prostě nefunguje,jestli to nebude tím,že mám auto bez předstihu

06:00:51
26.06.2003
26.06.2003

Samantus
jo ahaaaaaa
19:26:05
25.06.2003
25.06.2003

U-Geen
2Samantus: ne, o něčí krabičce
16:02:23
25.06.2003
25.06.2003

Samantus
Ale o kom se bavis? o neci pritelkyni?
22:00:18
24.06.2003
24.06.2003

U-Geen
2Samantus: To už právě nevim.
21:34:11
24.06.2003
24.06.2003

Samantus
2u-geen: kdo??????
2Luděk: Ta civka je v prdeli, chci byt tebou sprznen
2Luděk: Ta civka je v prdeli, chci byt tebou sprznen
18:28:36
24.06.2003
24.06.2003

U-Geen
2Luděk: To je ta jak nam nekdo ukazoval na srazu? ta vypadá móc pěkně...
17:59:10
24.06.2003
24.06.2003

Luděk
2Samantus: mrtvý prtví,to už bys asi nikde nic sprznit nestihnul,ještě se domluvíme,hošánku,těš se

17:39:53
24.06.2003
24.06.2003

Samantus
2Luděk: nejvetsi prdel je ze bych si v tom vyzival a nenapadne bych potom analne a oralne sprznil celej tvuj dum a este 150 metru kolem dokola. Tak kolik chces vratit? Tebo si to radsi vyberes v prznicich sluzbach?
15:37:00
24.06.2003
24.06.2003

CHIP
2Luděk: To zni zajimave s tim prznenim, doufam, ze si to vsechno natocis na video a pak nam to das k posouzeni....


15:20:26
24.06.2003
24.06.2003

Luděk
2CHIP: náhodou je nový a je i s dokladem,takže platí záruka a vypadá dobře,líp,než ty plechový krabice,je to plastová krabička na kovovým základě.Takže mám novou cívku v rozdělovači a nový ETZ,tak už jenom,že by i ta indukčka od Samanťáka stála zaprd,ale to bych ho už zabil,zcela nenápadně bych ho pozval na návštěvnu a brutálně ho usmrtil a sprznil jeho přítelkyni

11:03:58
24.06.2003
24.06.2003

CHIP
2Luděk: Zvedav na to jak ti to nebude fungovat??? Nebo na co.......


10:43:26
24.06.2003
24.06.2003

Luděk
dneska jsem nafasoval od Maxe novou za 290,- Kč z Pronda,taxem zvědav...

18:59:57
21.06.2003
21.06.2003

Bob
Samanťák taky demontoval ale nebila to ETZ z fava ale jenom tyrystorový zapalování
nicméně jak sme zjistili je taluď kova f prdeli
nicméně jak sme zjistili je taluď kova f prdeli
15:00:45
20.06.2003
20.06.2003
Hafan
Bob: ta co se ve skalici demontovala byla moje....ale nejsem si jistej ze to bylo tou ETZtkou...nicmene ji furt mam :)))
12:34:21
20.06.2003
20.06.2003

Luděk
2Bob: já nevím,ale nejecej,že mě prodal nějakej šmejd,já ho
jako hada


10:06:52
20.06.2003
20.06.2003

Bob
To je ta ETZ vod smanťáka co sme ji ve Skalici Dëmontovali protože mu nechtělo startovat auto ?
08:58:47
20.06.2003
20.06.2003

Luděk
Nicméně jsem tomu věnoval včerejší večer a kousek dnešního rána a naprosto bezvýsledně,motor ani nehlesnul
Vzhledem k tomu,že jsem u toho byl sám a tudíž nejsem schopen ani zjistit,jestli mi to nedávalo jiskru,nebo kde jsem udělal chybu,nebo jestli nefunguje ETZ od Samanťáka,taxem tam dneska ráno vrátil klasiku ajsem móóc


14:31:52
19.06.2003
19.06.2003

wekky
Taky jsem si myslel, že motor 136 a komplet ETZ z fava musí spolu pasovat, ale v otáčkách do 2000 to není tak dobré jak bylo.
Nicméně jsem pružinky nesehnal (a staré nepasovali, bo byly ze starého modelu - vlastně z R), tak jsem vyměnil jen podtlak a držáky pružinek přihnul tak, aby to chodilo alespoň trochu podobně jako na předchozím a uvidím.
Zatím jsem s tím takhle najel jen asi 300m okolo domu, ale zdá se to trochu lepším. Uvidím později.
Nicméně jsem pružinky nesehnal (a staré nepasovali, bo byly ze starého modelu - vlastně z R), tak jsem vyměnil jen podtlak a držáky pružinek přihnul tak, aby to chodilo alespoň trochu podobně jako na předchozím a uvidím.
Zatím jsem s tím takhle najel jen asi 300m okolo domu, ale zdá se to trochu lepším. Uvidím později.
14:16:55
19.06.2003
19.06.2003

Luděk
2wekky: já tomu moc nevěřím,že je potřeba to vyměňovat,když máš motor 136,ale to se dá odskoušet,pokud nebudu spokojený s funkcí,taxe začnu zabývat podtlakem.Jak to je z předstihem,prý se nemusí nastavovat?
14:12:44
19.06.2003
19.06.2003

wekky
Samotná montáž je otázkou minut (tak zhruba 20). Víc času zabere výměna pružinek a podtlaku. Neb jak mne ujistil Jirka Čech, k SEDRu je potřeba standardní charakteristika jako u 120.
13:43:04
19.06.2003
19.06.2003

Luděk
2wekky: ano,áno,jen víc informací,aby,až přijedu po 18.00 z práce,jsem mohl pouze montnout a hotovo
13:35:18
19.06.2003
19.06.2003

wekky
2Luděk: To jsem si taky myslel, ale nadosáhne tam pořádně drát od snímače (alespoň mně ne), tak jsem ji dal jedním (kostřícím) šroubem pod šroub držáku cívky a zbytek samořezkama do příčky.
Ale dostat tam tu společnou matici nebylo nic snadného.
Ale dostat tam tu společnou matici nebylo nic snadného.
13:30:49
19.06.2003
19.06.2003

Luděk
2Martin: myslím si,že jí dám vedle regulátoru na dobíjení,aby mu tam nebylo smutno

13:12:02
19.06.2003
19.06.2003

Martin
A hlavně dobře ukostři ETZ, ať s tím pak nelaboruješ jako já. Už máš vymyšleno, kam tu krabičku umístíš ?
11:42:16
19.06.2003
19.06.2003

Luděk
2wekky: jo energie forever,jsem zvědav,jak to bude šlapat a jestli vůbec

11:41:27
19.06.2003
19.06.2003

wekky
S těma drátama jsem to trošku nevhodně formuloval.
Prostě napájení vezmeš z toho kabelu, který původně vedl do odporu (ten zrušíš, takže tam není)
A kabel, který vedl na napájení cívky mimo odpor nezapojíš (vede od startéru a jen odpor překlenuje)
Prostě napájení vezmeš z toho kabelu, který původně vedl do odporu (ten zrušíš, takže tam není)
A kabel, který vedl na napájení cívky mimo odpor nezapojíš (vede od startéru a jen odpor překlenuje)
11:38:30
19.06.2003
19.06.2003

wekky
Ano správně, na každé straně cívky budou 2 dráty.
Předřadný odpor je zbytečný. Samotná sestava zapalování z fava dává větší energii jiskry než kontakt. Odpor je tam jen kvůli zvýšení energie pro startování a funguje tak, že vlastně snižuje proud (a tak opalování kontaktů) při jízdě a pro start se jednoduše překlene (to je ten drát o němž jsem psal)
Takže když bys odpor ponechal, trvale by ses ochudil o část energie jiskry.
Předřadný odpor je zbytečný. Samotná sestava zapalování z fava dává větší energii jiskry než kontakt. Odpor je tam jen kvůli zvýšení energie pro startování a funguje tak, že vlastně snižuje proud (a tak opalování kontaktů) při jízdě a pro start se jednoduše překlene (to je ten drát o němž jsem psal)
Takže když bys odpor ponechal, trvale by ses ochudil o část energie jiskry.
11:30:24
19.06.2003
19.06.2003

Luděk
to teda znamená,že na obou stranách cívky bude po dvou drátech? ETZ+otáčkoměr a ETZ+zapalování? A ten předřadný odpor z původní cívky byse tam neměl nechat?
11:28:17
19.06.2003
19.06.2003

Luděk
přívod proudu k cívce je vlastně přes předřadný odpor, který tam není a ne ten přívod, který vede k cívce nyní tak z tohohle nejsem moc moudrej,zapojení rozdělovač - ETZ je jasný,ale pak mám ještě dva dráty 1 a 15,což je napsaný i na cívce,propojím,ale ještě mi tam musí přijít proud ze zapalování
11:15:07
19.06.2003
19.06.2003

aDAm
jinak něo k tomu je na techwebu....
11:13:26
19.06.2003
19.06.2003

wekky
Hlavně nezapomeň, že přívod proudu k cívce je vlastně přes předřadný odpor, který tam není a ne ten přívod, který vede k cívce nyní (jak jsem omylem zapojil já
), protože na tomto drátu je napětí jen při startování (překlenuje odpor) a pak to zase hned chcípne
.


11:10:11
19.06.2003
19.06.2003

wekky
To je napuosto jednoduche Uďo.
Na střední dva kontakty ETZ zapojíš vývody z rozdělovače (podle velikosti) a na jeden krajní označený 1 zapojíš vývod 1 z cívky a na druhý napájení (nebo vlastně i druhý přívod z cívky).
Na střední dva kontakty ETZ zapojíš vývody z rozdělovače (podle velikosti) a na jeden krajní označený 1 zapojíš vývod 1 z cívky a na druhý napájení (nebo vlastně i druhý přívod z cívky).
10:42:28
19.06.2003
19.06.2003

Luděk
vzhledem k tomu,že jsem zakoupil od Samanťáka za 400,- krabičku ETZ+indukční cívku (je to ale židák)
a nafasoval od kámoše nefunkční rozdělovač z Fáva,do kterého vzápětí koupím novou cívku a večer se chci pustit do montáže,zajímalo by mě,jak to mám vlatně pozapojovat.Můžu samozřejmě otevřít kapotu tatova Formana,ale velice rád bych přijel s informacemi o montáži už domů.
