Tak jak to vlastne je???

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 27.05.2003 do 27.05.2003, založil/a
řadit dle data
14:27:01
27.05.2003
Luděk
2Radek: nemůže být jiný sklon,neb by musel být jiný výfuk,což není,má být pouze zesílený v oblasti svodů,což už dnes nikdo nedělá.V podstatě byl totožný se 130tkovým.
13:25:12
27.05.2003
wekky
2Radek: Jakej jinej sklon? Já mám stejnej jako jsem měl na LS.
13:17:35
27.05.2003
Radek
Jo a u svodů 135/136 je jinej sklon u příruby. Ale vše se dá řešit.
12:44:06
27.05.2003
wekky
Normální výfuk 105-130 je běžně v prodeji v mototechně asi za 400. Hlavně ne ten polskej za 300 - vydrří zhruba půl roku.

Na favo svody ho ale nedostaneš, protože má jinou přírubu. Musel bys mít svody original na 135/6 (tak 2000Kč) nebo nechat výfuk udělat na tyto svody.

130 má samozřejmě svody jiné, protože jiný počet děr do hlavy.
12:22:21
27.05.2003
gear
Mam v tom uz takovej bordel 92 ze to potrebuju uz konecne ujasnit. Takze mam v rapidu motor fa 135 a protoze pomalu umira vejfuck budu to muset nejak resit.

Jaky se daj sehnat vejfuky 105-120, 130? byl jinej vejfuk na 135/136? A ted jak to propojit s fa hlavou ? Mam tam svody Fa (nebo se tomu rika priruba?)

Kdyz sezenu svody na 135/136 (jsou stejne i na 130?), jakej na to pasuje vejfuk? Proste potrebuji vsechna mozna reseni a vysvetlit jak to vlastne je? diki moc za trpelivost 1
Extreme Tyres