
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Škoda fabia 1.2 Htp 47kw
10:30:53
13.03.2012
13.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
10:30:06
13.03.2012
13.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
jinak přidám ješte pár foto pro pobavení ze své zahrádky
							
10:22:05
13.03.2012
13.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
-> Markop: já jsem spokojenej, na nedostatek práce si nemohu stěžovat
jinak z části si to dělají ty lidi sami - mizerná údržba, nemění oiej, roztahování na laně a pod.
Jinak je to ale low-end motor, materiál za moc nestojí.
	
jinak z části si to dělají ty lidi sami - mizerná údržba, nemění oiej, roztahování na laně a pod.
Jinak je to ale low-end motor, materiál za moc nestojí.
10:18:10
13.03.2012
13.03.2012

Markop
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:  Pošli ty fotky do Boleslavi, ať vidí co dávají do aut.
Nejhorší je, že oni o tom moc dobře vědí :-(
	Nejhorší je, že oni o tom moc dobře vědí :-(
10:16:23
13.03.2012
13.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
ale spodku ojnice ani klice nic neni
 jen se urval ten píst, nevím teda jak .. jinak motor byl fabricky složenej, nerozdělávanej
	
 jen se urval ten píst, nevím teda jak .. jinak motor byl fabricky složenej, nerozdělávanej
07:45:21
13.03.2012
13.03.2012

MOLSO
			
				
			
		
		
ty kokos 
 
 
 
  to som nežral 
	
 
 
 
  to som nežral 
07:39:55
13.03.2012
13.03.2012

gogino1987
			
				
			
		
		
Fábie 1.2HTP by ani nemali vyrábat,ako u nás v robote fábia 1.2 40KW HTP a motor totál rozpadnutý piesty boli ako škrupina od vajíčka a ventili tiež.Do opravy vrazil 700e a motor zase ide ale do kedy.Radšéj kúpit fábiu 1.4 16V a je po starostiach.
	07:33:19
13.03.2012
13.03.2012

Markop
			
				
			
		
		
Tak v takhle příšerným stavu jsem ještě vnitřek haťapky neviděl. Ventily, řetěz, přepálený olej, ale tohle?
OHV forever :-)
	OHV forever :-)
07:08:38
13.03.2012
13.03.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Gryzly:  njn, nemohla se odtrhnout od práce... workoholik 
	
06:58:18
13.03.2012
13.03.2012

Gryzly
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:  Se divím, že ta ojnice nešla ven na procházku.
	22:17:02
12.03.2012
12.03.2012

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 12.03.12 19:38:28:  
 
 
 Krása...
	
 
 
 Krása...20:22:52
12.03.2012
12.03.2012

myschaak AZNP K.Hora
			
				
			
		
		
-> tonek.favo: oni snad taky nic jinýho než ohv nedělali
	
20:22:09
12.03.2012
12.03.2012

darklord
			
				
			
		
		
-> suri: od Skodovky hej? Vtip vecera 
	
20:21:33
12.03.2012
12.03.2012

tonek.favo
			
				
			
		
		
-> suri: Myslel jsem motory vyvinuté přímo ve škodovce 
	
20:17:34
12.03.2012
12.03.2012

suri
			
				
			
		
		
-> tonek.favo:  posledná kvalita bola asi 1,9TDi 77kw PD čo má čo to odjazdené , a ešte pár nájdejných motorov dneška ...
a besteller 1,9 66/81 kw , sen všetkých majiteľov octávií
	a besteller 1,9 66/81 kw , sen všetkých majiteľov octávií
20:17:33
12.03.2012
12.03.2012

exwrcteam
			
				
			
		
		
-> myschaak AZNP K.Hora:    mas recht marenko....
	20:16:24
12.03.2012
12.03.2012

myschaak AZNP K.Hora
			
				
			
		
		
-> tonek.favo: protože to bude pravda
	20:15:32
12.03.2012
12.03.2012

tonek.favo
			
				
			
		
		
Proč mám dojem, že poslední kvalitní motor od škodovky, jsou ty ,,naše" OHV 
	
20:07:40
12.03.2012
12.03.2012

exwrcteam
			
				
			
		
		
jaj ty kokot to je docela silna kava...   cim min valcu tim vic adidas:D
	20:00:54
12.03.2012
12.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
-> Matthes, záškodník z TechWebu: píst jsem našel instantní ve vane, nechápu
	
20:00:51
12.03.2012
12.03.2012

myschaak AZNP K.Hora
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: v servise při přejímce...."no to vypadá na volnej pístní čep"
 
 
 
 
	
 
 
 
 
19:59:24
12.03.2012
12.03.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:  Ten pist si nechal majitel jako nahradni, ale asi si mel vzit i jeho cep 
 
	
 
19:59:07
12.03.2012
12.03.2012

stodvacet
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 12.03.12 19:38:58: No jo,když oni tomu dali do vínku HTP(hoň to p.čo)tak to každý honí a takhle to dopadá.Už jsem jich viděl taky hodně,ale ten je teda supr...
	19:57:21
12.03.2012
12.03.2012

Milan 136
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jak se to mohlo stát, u tak skvělýho motoru
 
	
 
19:43:29
12.03.2012
12.03.2012

myschaak AZNP K.Hora
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: 
 
 
	
 
 
19:40:39
12.03.2012
12.03.2012

minno
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: a majiteľovi sa aj zdalo, že to akosi málo žere čo
	
19:40:02
12.03.2012
12.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
jóó simply never 
	
19:38:58
12.03.2012
12.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
19:38:28
12.03.2012
12.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
19:37:49
12.03.2012
12.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
foto za moc nestojí, ale po sundání hlavy, jsem nenašel jeden píst
							
19:37:02
12.03.2012
12.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
dnes jsem vzal protiúčtem poškozený motor 1,2 htp 40kw
viděl jsem už těchto motorů hodně ale co je moc, to je moc
							viděl jsem už těchto motorů hodně ale co je moc, to je moc

10:16:09
04.02.2012
04.02.2012

MOLSO
			
				
			
		
		
-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.02.12 09:38:46:  aj draxo kuril hned ked tam  bola vyrachtaná  1.3ka  vonku - 5  nastartoval osm  vysiel z dvora  zavrel branu a do roboty  HEEEEEEEN   vole  HEEEEEEN  
 
  a MRRRRRRD  nebolo  lebo  u nas  nie je dostat E85 
	
 
  a MRRRRRRD  nebolo  lebo  u nas  nie je dostat E85 
09:52:54
04.02.2012
04.02.2012

suri
			
				
			
		
		
-> Matthes, záškodník z TechWebu:  že si v tejto zime povieš zlatá felda ? chytá a topí a to je to o čo ide...
	09:52:34
04.02.2012
04.02.2012

Shader
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Velice pěkné obrázky
 , jen podotýkám, že auto je táty
 .
Jo jinak, všechny kontrolky už zhasly a auto se vrátilo do původní funkční podoby. Start na poprvé, už to i topí. Ještě jsem se dočetl, že kontrolka elektroniky motoru mohla být zbůsobena poruchou palivového systému. Máme za to, že v benzínu byla voda. Po dolití příslušného aditiva se vše vrátila do pořádku. Takže uvidíme.
	
 , jen podotýkám, že auto je táty
 .Jo jinak, všechny kontrolky už zhasly a auto se vrátilo do původní funkční podoby. Start na poprvé, už to i topí. Ještě jsem se dočetl, že kontrolka elektroniky motoru mohla být zbůsobena poruchou palivového systému. Máme za to, že v benzínu byla voda. Po dolití příslušného aditiva se vše vrátila do pořádku. Takže uvidíme.
09:38:46
04.02.2012
04.02.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
			
				
			
		
		
-> jok3r:  To je ale chyba ridice, ze to netopi. Musis hned po startu vyrazit stylem jedna plnej, 5000 otacek, dva plnej 5000 a takhle jet po meste a mas to ohraty hned. Kamosovi takhle topil v -20 i 1,9D, po jednom kilometru se poustel vetrak chladice 
 
 
 
Ale zlata hyjena MPI. Chytla hned, oskrabal sem okna a vevnitr uz nebyla takova kosa kupodivu...
	
 
 
 
Ale zlata hyjena MPI. Chytla hned, oskrabal sem okna a vevnitr uz nebyla takova kosa kupodivu...
23:57:59
03.02.2012
03.02.2012

King
			
				
			
		
		
-> Stepan FUN: Jste oškliví a zlí! :) Když si vzpomenu, jak tchán stál před rozhodnutím čím nahradit dosluhujícího žigula....jedna z variant byla fóbie v kombajnu s HTP - prej úsporný, prostorný a s nízkou sazbou povinného ručení, psali to přec ve Světě motorů :)
To se nám podařilo mu rozmluvit, ale "nová" Lada 112 1.6 16V v plný palbě už v garáži přistála. Je to neskutečnej držák - akorát po 2000km doputovala do spalováku prej nějaká podložka, kterou někde v sání asi zapomněl opilý tolliatský dělňas a oprava toho masakru prej přišla na 50 litrů (naštěstí v záruce). Tchán je naštěstí u Lady na opravy podobného rozsahu zvyklej, protože s novým 2101 byl v servisu asi 10x kvůli chcaní oleje a nakonec z toho byla výměna polomotoru. Nevstoupíš 2x do téže řeky :)
	To se nám podařilo mu rozmluvit, ale "nová" Lada 112 1.6 16V v plný palbě už v garáži přistála. Je to neskutečnej držák - akorát po 2000km doputovala do spalováku prej nějaká podložka, kterou někde v sání asi zapomněl opilý tolliatský dělňas a oprava toho masakru prej přišla na 50 litrů (naštěstí v záruce). Tchán je naštěstí u Lady na opravy podobného rozsahu zvyklej, protože s novým 2101 byl v servisu asi 10x kvůli chcaní oleje a nakonec z toho byla výměna polomotoru. Nevstoupíš 2x do téže řeky :)
23:31:57
03.02.2012
03.02.2012

jok3r
			
				
			
		
		
-> Shader:  to ze to netopi, se nesmis divit, ja sem dneska stimhle autem jel ze spindlu, po startu to ukazovalo ze je venku -21 a motor se ohral asi po 15km a topit to taky poradne zaclo az za dlouho, to je u tohohle "motoru" normalni,,,
	23:06:28
03.02.2012
03.02.2012

StepaNoFUN
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:  Tak čéče nějak nevím, co spoří... :-D
Spíš mi to přijde, že vydělává. Nicméně nikoli majiteli, ale prodejcům benzínu (9-10 na 100 při trošku svižnější jízdě není podle mejch zkušeností problém), prodejcům dílů a servisům... :-D
	Spíš mi to přijde, že vydělává. Nicméně nikoli majiteli, ale prodejcům benzínu (9-10 na 100 při trošku svižnější jízdě není podle mejch zkušeností problém), prodejcům dílů a servisům... :-D
23:02:15
03.02.2012
03.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
-> Stepan FUN: je to dobrej motor, já ho mám rád, je hlavně úspornej
	
23:00:34
03.02.2012
03.02.2012

StepaNoFUN
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 03.02.12 22:45:15: Ty woe ta díra v pístu je hustá. :-O Co jsem teď dělal ten 6ti ventil tak nakonec to bylo "jenom" na 3 ventily a 3 vodítka... Rozvody se daly už v tý novější verzi, tak snad bude na dalších (úžasných) 50tisíc klid...
-> King: Já to říkám od začátku, že tenhle "půlmotor" musel vymyslet někdo přímo hlavou... :-/ Ale zase na druhou stranu - alespoň je co dělat. :-D
	-> King: Já to říkám od začátku, že tenhle "půlmotor" musel vymyslet někdo přímo hlavou... :-/ Ale zase na druhou stranu - alespoň je co dělat. :-D
22:48:57
03.02.2012
03.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
-> Shader: začni šetřit
							
22:45:15
03.02.2012
03.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
-> Shader: 
							
22:29:00
03.02.2012
03.02.2012

King
			
				
			
		
		
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:  Rypáku! :) Roční úspora pětikila na povinným ručení to bohatě vykompenzuje :)
	20:04:27
03.02.2012
03.02.2012

StepaNoFUN
			
				
			
		
		
-> Shader: To startování vypadá na imobilizér. To že to netopí zase přimrzlá chladící kapalina, protože když je na -30 (čím jsi to měřil?), tak se může lehko stát že už při těch udávanejch 24 přimrzne. Navíc v místech jako je chladič a radiátor, kde dochází k proudění ledovýho vzduchu, tudíž je teplota ještě nižší. Jenom to mazání mi do toho nějak nepasuje... Ale pokud v tom bude horší olej... Ta kontrolka diagnostiky motoru může bejt cokoli. Třeba nefunkční lambda...
	18:57:48
03.02.2012
03.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
			
				
			
		
		
-> Shader: jéjé rok výroby 2003 kód motoru AZQ  :-) co tak skočenej rozvodíček? už byl? nebo tě to ješte čeká?
	
19:30:08
02.02.2012
02.02.2012

Shadow_
			
				
			
		
		
toho opravdu mže být hodně od prkotit po zavažné věci. Napáchnout a potom řešit může to bejt řídicí jednotka, nebo nějaký kontakt a atd opravdu než taky teoretizovat. napíchnout a je hned jasné.
	18:55:52
02.02.2012
02.02.2012

Shader
			
				
			
		
		
-> Shadow_: Oleje i chladíci směsi je dostatek... jak píšu, to auto jezdilo bez poruchy. Jak píšete, nejspíš to bude třeba napíchnout, ale zajímalo mě zhruba, co by to mohlo způsobit.
	18:52:46
02.02.2012
02.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
			
				
			
		
		
VAG
	18:29:27
02.02.2012
02.02.2012

Shadow_
			
				
			
		
		
tak ta kontrolka motoru mohla ze rozsvítit díky tomu, že tam bylo mnoho pokusu startování jinak olej maš tam dostatek? jediná možnost je to zkusit připojit na Vag a bude třeba jasněji
	18:07:16
02.02.2012
02.02.2012

Shader
			
				
			
		
		
Zdar chlapi...
Dovolil jsem si tady založit téma ohledně fabie HTP. Dnes ráno jsme jeli s tátou do práce jeho fabii 1.2HTP (podotýkám, že fábie 2 týdny stála venku a nejezdilo se s ní). Včera jsme do ní koupili novou baterii (první baterie od koupě vozu v roce 03). Ráno jsme v pohodě nastartovali ( -24) první problém byl ten, že fábie netopila, po ujeti cca 8km skočila teplota motoru v podstatě z nuly na provozní hodnotu, předpokládam, že byl chladič asi někde přimrzlý. V pohodě jsme dojeli, po šichtě ve 14:00 jsme přišli k autu a auto nebylo možné nastartovat, vždycky chytlo jen na pár sekund a pak chcíplo, po přidáni plynu taky chcíplo. Podařilo se nestartovat snad po 15cté, první problém po nastartováni, fábie netopila, hned v zápěti se objevila kontrolka mazání, ta však po chvilce chodu zhasla. Když se zdálo vše v pořádku (až na to, že topení netopilo) se asi po 3 kilometrech rozsvítila kontrolka elektroniky motoru. Co si o tom myslet, celých 8 let fungovalo vše v pořádku (nikdy žádna kontrolka nesvítila, motor vždy naskočil napoprvé). A teď kdy fábie stála venku 2 týdny, se objevilo hned několik poruch najednou. Čím to může být? Ještě podotýkám, že směs v chladiči je na nějakých -30.
	Dovolil jsem si tady založit téma ohledně fabie HTP. Dnes ráno jsme jeli s tátou do práce jeho fabii 1.2HTP (podotýkám, že fábie 2 týdny stála venku a nejezdilo se s ní). Včera jsme do ní koupili novou baterii (první baterie od koupě vozu v roce 03). Ráno jsme v pohodě nastartovali ( -24) první problém byl ten, že fábie netopila, po ujeti cca 8km skočila teplota motoru v podstatě z nuly na provozní hodnotu, předpokládam, že byl chladič asi někde přimrzlý. V pohodě jsme dojeli, po šichtě ve 14:00 jsme přišli k autu a auto nebylo možné nastartovat, vždycky chytlo jen na pár sekund a pak chcíplo, po přidáni plynu taky chcíplo. Podařilo se nestartovat snad po 15cté, první problém po nastartováni, fábie netopila, hned v zápěti se objevila kontrolka mazání, ta však po chvilce chodu zhasla. Když se zdálo vše v pořádku (až na to, že topení netopilo) se asi po 3 kilometrech rozsvítila kontrolka elektroniky motoru. Co si o tom myslet, celých 8 let fungovalo vše v pořádku (nikdy žádna kontrolka nesvítila, motor vždy naskočil napoprvé). A teď kdy fábie stála venku 2 týdny, se objevilo hned několik poruch najednou. Čím to může být? Ještě podotýkám, že směs v chladiči je na nějakých -30.
                                                                                                        
