forman-výměna manžety

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.07.2010 do 19.07.2010, založil/a Zeke-ten šestý
řadit dle data
21:12:38
19.07.2010
Zeke-ten šestý
vy ste teda takoví přející a milí hoši3 3
21:10:36
19.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> petr s: 3 3 3
20:21:43
19.07.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na dveře napiš emigroval jsem na kubu
19:47:49
19.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Zeke mi poslal fotky jeho podvozku a chvili jsem uvazoval se zamknout doma a delat ze tu nejsem 3



-> Kaprof: Jj 1
19:43:15
19.07.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: maticu nemám problém oddelat a väčšina áut čo som robil mali zachovalé podvozky
19:43:03
19.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: čim min na jeho formana šahneš tim lépe pro tvoji nervovou soustavu:o)
19:42:25
19.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Vidis ja vlastne taky od Semika... ale zas ta zarezla Zekeho matice...
19:41:33
19.07.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mám sťahovák
18:19:06
19.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Pro me je to zase omrd navic 1 A na ty jeho pastice...
upraveno 1x, naposled 19.07.2010 18:19:23
17:52:06
19.07.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vždy odpájam pretože to mám dole za minútu .
17:51:31
19.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Rizeni se snad nemusi odpojit, staci vytocit volant a ono to vyjde... aspon u feldy.6
17:43:19
19.07.2010
suri
-> Jarda/felda: -> Turda: dá sa to -> minno: odpojiť guľový čep riadenia , na kolesách si povoliť maticu , novú kľudne z felicie samostiacu alebo starú zaklepni inde ak je v poriadku , momentový ti netreba ťahá sa to na 300Nm takže si to nejako cez páku vyrátaj , rátaj nové guferá na prevodovku , manžety kúp poriadne nie šmejd , dole na tehlici rozober M10 spojenie , ak ho neodtrhneš a vyrazíš zdarne von budeš rád , sklepni dole rameno , odtiahni tehlicu vytiahni poloos - vypáč z prevodovky a je von , ak boli menené spodné guľové čepy a sú na skrutkách môžeš rozobrať aj ten spoj pôjde to ľahšie , manžetu meniť najlepšie od vonkajšieho klbu , to je dať dole manžetu oprieť tupý sekáč vedľa poloosy a klbu a sklepnúť ho dole , všetko umyť a namazať tak vlastne môžeš vymeniť obe manžety vnútorný klb nerozoberaj lebo sa ti môžu rozsypať gulky a ihličky - pri umývaní a výmene manžety treba dať pozor , vonkajší klb potom nazad naraziť na doraz je tam poistný krúžok , manžetu nasadiť a podvihnúť aby ušieľ podtlak a nebola skrútená a dať poriadne spony a rob jednu a potom druhú stranu nech sa nerozsype dif
upraveno 1x, naposled 19.07.2010 17:43:53
21:07:35
18.07.2010
petr s
-> Jarda/felda: Je to možné a stává se to
21:04:53
18.07.2010
Jarda/felda
-> Turda: mě se to taky nikdy nestalo 3 3 ale to neznamená že to nejni možný
11:14:53
17.07.2010
Turda
Petrson 16.07.10 12:03:12 napsal:

→ minno: A nevyndej obě poloosy najednou rozpadl by se ti

diferák.








nesmysl
12:56:08
16.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: ASi jo no
12:25:55
16.07.2010
minno
len či sa bavíme o tej istej matici3

ja mám na mysli diel 1
zvětšit forman-výměna manžety - obrázek od minno vložen 16.07.2010 12:25:55
12:03:12
16.07.2010
Petrson
-> Matthes, záškodník z TechWebu: JJ na favoritech je zaklepávací. A na některej vozech se zajištuje závlačkou.

-> minno: A nevyndej obě poloosy najednou rozpadl by se ti diferák.
11:59:09
16.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: No u tehlice je ta matka 3 Ja ani nevim jesi ma forman zaklepavaci, kdyztak se dotahne tak aby bylo to zaklepnuti jinde nebo prohodim strany... Ale treba je samojistna co ja vim, ja manzety na formanu nikdy nemenil 3 V prevodovce je zajistena pruznym krouzkem.
11:53:19
16.07.2010
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: maticu povoliť asi nebude stačiť, asi ju bude treba celú vykrútiť von, nie?3 tá matica sa dáva zakaždým nová aby ju bolo kde zaklepnúť, alebo sa stará zaklepuje vždy na inom mieste? a doťahuje sa to ale nejako silno, nie? Až okolo 300-400 Nm, že? kua mám momenťák len do 200 :(

Poloosa v prevodovke nie je nijako ďalej zaistená? A na strane tehlice?
11:44:08
16.07.2010
Petrson
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No matie byla hračka :) a pak už dál nic.

-> VeTeV: :D TJN a navždy3
11:42:14
16.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petrson: Ja bych se spis bal ty matice poloosy.
11:25:34
16.07.2010
VeTeV
pak již jen flexa - ta povolí vše 3
11:24:09
16.07.2010
afro100
-> Petrson: slovo nejde nepoznam, metrovu trubku (monterpaku ... ) medzi tehlicu a rameno a skocis po nej, musi vylezt ...
upraveno 1x, naposled 16.07.2010 11:24:35
11:22:05
16.07.2010
Petrson
Matthes, záškodník z TechWebu 16.07.10 11:20:33 napsal:

→ minno: Odpojis kulak na spoji tehlice a

ramene a vyndas poloosu.
A když nejde rozpojit??
11:20:33
16.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Jo ja si to predstavuju tak, ze povolis matici v naboji, vycuknec polovosu z prevodovky. Odpojis kulak na spoji tehlice a ramene a vyndas poloosu.
10:14:43
16.07.2010
minno
Len tak pre zaujímavosť, s homo-poloosami nemám absolútne žiadnu skúsenosť. Čo a ako všetko treba rozobrať napr. na spomínanom fave, ak chcem poloosu vybrať von?
15:09:18
12.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> venni: Zas se nemusis valet pod autem kdyz to vyndas, ale nekdy to nemusi jit 1
13:17:36
12.07.2010
venni
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj taky pravda 43
12:53:10
12.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> venni: Ani na vnitrni nemusi poloosa ven kdyz by vylozene nesla povolit poloosa z naboje...
12:24:54
12.07.2010
venni
Zase samej opdborník...za 1. se nemusí vubec povolovat tlumič a za 2. když seženete na 1 minutu pomocníka co podrží poloosu tak se vubec nemusí vyndavat z auta a stačí jí sklepnout kladivem homokineťák pod zprávným uhlem.(samozřejmě že když mění vnější,když vnitřní poloosa ven)



Jinak je logické že u každého auta se to dělá jiným postupem,protože ne všici výrobci mají stejné uložení tlumiče,řízení,stabíku atd..Ale když si průměrně přemýšlející člověk vleze pod auto a podívá se,mělo by mu to docvaknout hnedka a když ne hned tak mu to dojde při rozebírání.Mě přijde že už dneska nikdo nechce přemýšlet 6
11:24:10
12.07.2010
Petrson
-> Matthes, záškodník z TechWebu: NJ to je lepší třída, co3 časem povedeš
11:23:03
12.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petrson: Nojo hnisan, to nevedu :-)
11:20:17
12.07.2010
Petrson
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To ne ale třeba u nissanu to tak je a přitom to jde mnohem líp standartím spůsobem.
11:15:36
12.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petrson: Ale u formana?
11:14:37
12.07.2010
Petrson
-> Matthes, záškodník z TechWebu: u někkterej aut to tak je i v návodu4 .
23:19:28
10.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZdeněkH: Naco povolujes tlumic u teto operace? 3
23:12:42
10.07.2010
Tomaso435
-> Pavel P..: 40jono běžná 40 komu by se chtěla vyndávat poloosa 40
22:45:34
10.07.2010
Pavel P..
-> Kaprof: běžná oprava3
22:40:47
10.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: děláš si prdel ale já tohle letos na dilně viděl....8
22:40:30
10.07.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
Čoveče čeho se bojíš já to kdysi dělal taky na parkovišti před barákem z vokna čumělo plno lidí a já si tam vesele rozebírám auto, nadávám jak svině protože nešel povolit tlumič takže lítalo plno kurev a pičí a pohoda nakonec se to povedlo a znalosti jsem měl menší než malé
22:36:37
10.07.2010
Pavel P..
nacpi tam vazelínu a oblep izolačkou3 3
20:09:24
10.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: A GL palubky :(
20:08:39
10.07.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je jeste dobry - v nestrezenej okamzik mizi kola, kapoty,m motory 3
20:05:41
10.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Tam havlik maluje akorat pice na kapoty.
20:02:56
10.07.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tam taky neni zadna jistota 3
20:01:48
10.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
V Litni je lepsi auto nechat naproti u ty pumpy, aby z nej neco zustalo 3
19:50:03
10.07.2010
Zeke-ten šestý
-> 105: uz sem se domluvil s jedním zdejším členem, ale diky :)
19:48:44
10.07.2010
105
kdybys byl z moravy.... ale jinak bohuzel
19:28:39
10.07.2010
Zeke-ten šestý
-> Nwkt: tam maji za 15 minut rozebrane auto3
Extreme Tyres