skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pomoc s pinckem
prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.04.2010 do 10.09.2010, založil/a Lukaš12345
15:11:32
10.09.2010
10.09.2010

105
zakarbonovany kanaly
20:48:19
09.09.2010
09.09.2010

Lukaš12345
To sám nevím sundal sem hlavu válce a vyčistil jsem ji a vrch pistu bylo to uplně černé a jak sem to poskládal tak to hned jelo.
10:49:13
29.07.2010
29.07.2010

alpin
-> Lukaš12345: co s nim nakoniec bolo ?
20:32:16
18.04.2010
18.04.2010

Lukaš12345
-> CadLubeen: Možná máš pravdu taky jsem nad tím přemýšlel,ale nedaří se mi někde sehnat karburátor nikoho neznám kdo by mohl mít já mám jen jeden a ten je asi špatnej
12:16:59
16.04.2010
16.04.2010

CadLubeen - zrušená registrace
Lukaš12345 11.04.10 20:05:28 napsal:
→ alpin: Cele jsem to cistil je to furt stejne
→ MOLSO: Ten kondik nic nezmenil jezdi to tak samo jak na stary
tak na novy pouze jenom na volnobeh jak pridam plyn tak to chcípne
Vymen na zkousku karbec za jinej. Kdyz fichtl nejel a ja nevedel uz kudy kam (vsechno jsem cistil a serizoval a furt nic) zkusil jsem vymenu za karbec z fichtla co jezdil a bylo po problemech. Je to sice takova rada nerada, ale zoufale situace si zadaji zoufala reseni :-)
→ alpin: Cele jsem to cistil je to furt stejne
→ MOLSO: Ten kondik nic nezmenil jezdi to tak samo jak na stary
tak na novy pouze jenom na volnobeh jak pridam plyn tak to chcípne
Vymen na zkousku karbec za jinej. Kdyz fichtl nejel a ja nevedel uz kudy kam (vsechno jsem cistil a serizoval a furt nic) zkusil jsem vymenu za karbec z fichtla co jezdil a bylo po problemech. Je to sice takova rada nerada, ale zoufale situace si zadaji zoufala reseni :-)
20:05:28
11.04.2010
11.04.2010

Lukaš12345
-> alpin: Cele jsem to cistil je to furt stejne
-> MOLSO: Ten kondik nic nezmenil jezdi to tak samo jak na stary tak na novy pouze jenom na volnobeh jak pridam plyn tak to chcípne
-> MOLSO: Ten kondik nic nezmenil jezdi to tak samo jak na stary tak na novy pouze jenom na volnobeh jak pridam plyn tak to chcípne
14:40:33
09.04.2010
09.04.2010

MOLSO
ten kondik nepomohol ?
10:57:54
09.04.2010
09.04.2010

alpin
-> Lukaš12345: poriadne si vypucuj magneto a cievky technickym benzinom
ja som toto musel riesit ked som bol 20 kilakou od domu


19:49:47
07.04.2010
07.04.2010

Lukaš12345
-> RON: Teď se k tomu zatím nedostane jsem v práci ale o víkendu to skusím jak píšeš zatim dik
16:07:32
07.04.2010
07.04.2010

CadLubeen - zrušená registrace
-> suri: Je to tak. Kdo nevyzkousel, neuveri. Samozrejme, ze pokud to budou zkoset na nejaky vylitany mrse, ktera uz nejede ani tak, tak to pravdepodobne nepoznaji, ale pokud bude ten fichtl ok, tak to je znat 

14:58:42
07.04.2010
07.04.2010

suri
-> CadLubeen: samozrejme je máš pravdu , sú to sakra rozdiely ísť na 90tku a na 100 ku benzín , ide to necuká nehreje sa to a pridáš a nestojíš
11:29:25
07.04.2010
07.04.2010

CadLubeen - zrušená registrace
-> Tomaso435: -> Jarda/felda: Lejte si tam co chcete. Kazdopadne u fichtla plati dvojnasob - cim lepsi benzin - tom lepsi chod motoru a vyssi vykon za vsech okolnosti. A to ze se da kolecko s mene zuby..... to situaci neresi. Mozna to lip tahne, ale je mensi maximalka. Kdyz das lepsi benzin muzes mit 13z kolecko a do kopce pojedes taky na trojku a po rovince jako Simson 

10:47:43
07.04.2010
07.04.2010

Jarda/felda
-> CadLubeen: fichtl má předepsáno 88 oktanů 

09:32:37
07.04.2010
07.04.2010

Tomaso435
-> CadLubeen: já taky s fichtlíkem lítám kopce trojkou :-D sem si tam dal kolečko s méně zubama:-D sice to jede sotva 60 ale pořád :-D
a to chlazení .... jen jednou jedinkrát sem ho "uštavil" a to do 5ti kilometrovýho kopce kdy sem ho celou dobu držel u huby na plným kotlíku.....
a to chlazení .... jen jednou jedinkrát sem ho "uštavil" a to do 5ti kilometrovýho kopce kdy sem ho celou dobu držel u huby na plným kotlíku.....
09:27:22
07.04.2010
07.04.2010

CadLubeen - zrušená registrace
Tomaso435 06.04.10 18:21:52 napsal:
→ CadLubeen: pokud se nemýlím tak pinckovi stačí
nějakých 86oktanů… ale v benzínu a né v tech dnešních chemikáliích
zředěných bio vodou Tak to se mylis. V navodu ma sice fichtl napsano, ze ma jezdit benzin Normal. Cemuz odpovida tech cca 86 oktanu. Ale vzhledem ke kompresnimu pomeru 9.5 : 1 by mel pouzivat benzin s oktanovym cislem alespon 95. Nemluve o tom, ze fichtl je vzduchem chlazenej a ma valec uplne schovanej za blatnikem cimz padem ma sklon k prehrivani s cehoz vyplyva vassi sklon k samozapalum. Takze cim lepsi benzin, tim lip ti pojede. Ja osobne jsem s fichtletm jezdil na super 96, kdyz ho zrusili tak na natural 95 a je fakt, ze do kopce kde uz jiny fichtla trapili 2 - 3 - 2 - 3 - 2 atd, ja vesele upaloval na trojku :-) Special tak do pareza, nebo 05ky ty maj kompresni pomer mensi. Ale vzhledem k cenovemu rozdilu mezi 95 a 91 nema cenu setrit :-)
→ CadLubeen: pokud se nemýlím tak pinckovi stačí
nějakých 86oktanů… ale v benzínu a né v tech dnešních chemikáliích
zředěných bio vodou Tak to se mylis. V navodu ma sice fichtl napsano, ze ma jezdit benzin Normal. Cemuz odpovida tech cca 86 oktanu. Ale vzhledem ke kompresnimu pomeru 9.5 : 1 by mel pouzivat benzin s oktanovym cislem alespon 95. Nemluve o tom, ze fichtl je vzduchem chlazenej a ma valec uplne schovanej za blatnikem cimz padem ma sklon k prehrivani s cehoz vyplyva vassi sklon k samozapalum. Takze cim lepsi benzin, tim lip ti pojede. Ja osobne jsem s fichtletm jezdil na super 96, kdyz ho zrusili tak na natural 95 a je fakt, ze do kopce kde uz jiny fichtla trapili 2 - 3 - 2 - 3 - 2 atd, ja vesele upaloval na trojku :-) Special tak do pareza, nebo 05ky ty maj kompresni pomer mensi. Ale vzhledem k cenovemu rozdilu mezi 95 a 91 nema cenu setrit :-)
22:16:26
06.04.2010
06.04.2010

RON
-> Lukaš12345: to je dost divny... chyta to pouze studeny, nebo pouze teply, nebo jak se tomu chce? jestli to chytne, zdechne a pak nechce nastartovat a je zalita svicka, tak je to moc bohaty - hod jehlu o drazku vejs(nebo nadoraz) a vyzkousej, pokud to opet nepojede a bude zalita svicka, tak aspon zjistis, ze to nepali - pak problem hledat asi v tomhle poradi: 1, nova svicka 2, prejit znova predstih (pokud jsi jiz neudelal) 3, zkusit jinou civku
kdyby to chytlo a jen nedrzelo volnobeh, tak jsou to gufera na klice(nebo nekde dira v sani), ale to by se chvalo jinak
kdyby to chytlo a jen nedrzelo volnobeh, tak jsou to gufera na klice(nebo nekde dira v sani), ale to by se chvalo jinak
19:54:12
06.04.2010
06.04.2010

Lukaš12345
-> RON: Kdyz to chytlo tak svicka vypadala ze dobre pali a kdyz to nechtelo chytnout tak byla cela zalita ale jiskru to hazelo
18:21:52
06.04.2010
06.04.2010

Tomaso435
-> CadLubeen: pokud se nemýlím tak pinckovi stačí nějakých 86oktanů.... ale v benzínu a né v tech dnešních chemikáliích zředěných bio vodou
12:27:42
06.04.2010
06.04.2010

CadLubeen - zrušená registrace
darklord 06.04.10 08:49:15 napsal:
→ suri: tak hadam z kopca to pojde tak isto aj na technicky
benzin, nie? dvojtaktu je to jedno podla mna…Dvoutaktu je jedno jestli je to olovnaty nebo bezolovnaty benzin. Ale jestli je to 91, 95, 98 nebo 100 oktanu - tak to mu uz tak jedno neni. Oktanove cislo vyjadruje odolnost benzinu vuci samozapalum - klepani. Technicky benzin nema skoro zadne oktanove cislo - tzn odolnost vuci klepani minimalni (to nemluvim o jeho celkove nevhodnosti ke spalovani v motorech) Podle kompresniho pomeru kterej ma fichtl by mel jezdit minimalne na benzin s O.Č. 95. Cim vyssi oktanove cislo u fichtla pouzijes tim lip ti pojede (muzes ho vyuzivat i v nizsich otackach atd...)
→ suri: tak hadam z kopca to pojde tak isto aj na technicky
benzin, nie? dvojtaktu je to jedno podla mna…Dvoutaktu je jedno jestli je to olovnaty nebo bezolovnaty benzin. Ale jestli je to 91, 95, 98 nebo 100 oktanu - tak to mu uz tak jedno neni. Oktanove cislo vyjadruje odolnost benzinu vuci samozapalum - klepani. Technicky benzin nema skoro zadne oktanove cislo - tzn odolnost vuci klepani minimalni (to nemluvim o jeho celkove nevhodnosti ke spalovani v motorech) Podle kompresniho pomeru kterej ma fichtl by mel jezdit minimalne na benzin s O.Č. 95. Cim vyssi oktanove cislo u fichtla pouzijes tim lip ti pojede (muzes ho vyuzivat i v nizsich otackach atd...)

10:15:10
06.04.2010
06.04.2010

suri
-> darklord: ani nie , predsa tam tankujem dvakrát trikrát za mesiac takže či budem platiť 5 alebo 5,50 neriešim
10:13:06
06.04.2010
06.04.2010

darklord
-> RON: bracho lieta s babetou na technicak riedeny vyjetakom pripadne fritakom z mcdonaldu cez dva roky a zatial ziadny problem, maximalne sa obcas pripcha karbec bordelom.... tak som myslel ze to tieto male dvojtakty zeru v pohode
-> suri: nieje to trochu drahe jazdenie? aj ked zase zere to minimum, ale aj tak
-> suri: nieje to trochu drahe jazdenie? aj ked zase zere to minimum, ale aj tak

09:38:45
06.04.2010
06.04.2010

suri
-> darklord: chodilo to lepšie aj do kopcov , neklepalo , tichšie bolo , za tých pár korún to dávam aj do babetty , zriedim Magnatecom 10/40 a ten motor šepoce
09:25:32
06.04.2010
06.04.2010

RON
-> darklord: na technicky benzin to jede taky, ale jen chvili, na ten to v lepsim pripade zadres :-D jinak to jede i na lih, par metru, nez prohori pist
08:49:15
06.04.2010
06.04.2010

darklord
-> suri: tak hadam z kopca to pojde tak isto aj na technicky benzin, nie? dvojtaktu je to jedno podla mna...
08:44:17
06.04.2010
06.04.2010

suri
-> MOLSO: na carreru 100 85kmh dole kopcom ale nebolo mu všetko jedno , ale chodil s tým benzínom pekne
08:41:38
06.04.2010
06.04.2010

RON
je to chaos tady... kluci to neni raketa, to je fichtl...
1,vysroubuj svicku, vycisti ji, zkus, jestli hazi jiskru, odtrh na ni kolem 0,4-0,7 desetina zadna mira, jestli to hazi jiskru, zasroubuj a zkus to nastartovat, pokud to chyti a zdechne, vytoc svicku, je-li ulita, je to moc bohaty a ulejva se to, nebo je totalne zarostlej vyfuk - odejde svicka a zaleje se
2, nehaze-li to jiskru, prejdi predstih, odtrh a napis co to dela...
1,vysroubuj svicku, vycisti ji, zkus, jestli hazi jiskru, odtrh na ni kolem 0,4-0,7 desetina zadna mira, jestli to hazi jiskru, zasroubuj a zkus to nastartovat, pokud to chyti a zdechne, vytoc svicku, je-li ulita, je to moc bohaty a ulejva se to, nebo je totalne zarostlej vyfuk - odejde svicka a zaleje se
2, nehaze-li to jiskru, prejdi predstih, odtrh a napis co to dela...
14:40:11
05.04.2010
05.04.2010

CadLubeen - zrušená registrace
-> Lukaš12345: Motor je po GO? Nebo jezdeny? Pokud dlouho stal a uz mel neco najeto muzou to byt klido gufera na klikovce. Trosku se sechly a ted netesni. Taky zkus vymenit tesneni pod valcem a obe tesneni u kolinka karburatoru. Dobre by bylo srovnat priruby. Pokud jsou krive muze fichtl prisavat vzduch. Mas tam spravnou svicku N15Y, N15, NR15Y.... atd. Hlavne 15 nebo teplejsi (hlavne ted v chladu). Podle stareho znaceni odpovida cislo 8 - NR8Y atd. Podivej se jakym zpusobem jsou na magnetu zapojene civky. Je nekolik zapojeni. Bud ma kazda civka zvlast vyvedeny kabel. Zvlast zapalovani, zvlast predni svetlo, zvlast zadni svetlo. Nebo muze byt kombinace propojeni nekterych civek. Pokud je to propojeno nevhodne (po zasahu kutila), nemusi to spravne fungovat. Pokud jsou civky propojene musi byt identicke. Jinak se navzajem ovlivnuji a snizuji ucinnost. Pro zapalovani musi byt civka zvlast! Taky pozor na kterou civku je zapojena indukcka. Civka pro svetelny okruh a civka pro zapalovaci okruh je velice podobna jedna druhe. Rozdil je v prurezu dratu a poctu zavitu. Pokud je to zapojeno spatne nemusi to spravne fungovat. Mimo jine bych na zkousku sundal vzd. filtr a zkusil na zkousku vymenit karbec za jiny. Tak preju zabavne odpoledne. Jeste ze uz tohle mam za sebou :-) Fichtl je snad nejcitlivejsi stroj na serizeni, tesnost a vubec vsechno :-)
14:08:11
05.04.2010
05.04.2010

Lukaš12345
-> Minik03: tak tu svicku skusim sklepnout
-> MOLSO: tak ten kondik skusim ten stary
-> Jindas: a jestli nepomuze ani to tak to s te skaly hodim ale jinak zatim budu pokracovat dal
-> MOLSO: tak ten kondik skusim ten stary
-> Jindas: a jestli nepomuze ani to tak to s te skaly hodim ale jinak zatim budu pokracovat dal
13:36:24
05.04.2010
05.04.2010

Minik03
-> Lukaš12345: Jeste k te svicce, nova ma vzdalenost 0,7mm ale na pionyru musi byt 0,4mm jinak to nejde.
13:22:21
05.04.2010
05.04.2010

MOLSO
-> Lukaš12345: novy kondik ?
okamzite tam daj nejaky starši
nove kondiky su k prdu a nevydržia - može byt kludne nejaky stary používaný
okamzite tam daj nejaky starši

13:15:53
05.04.2010
05.04.2010

Jindas
-> Lukaš12345: Tak to uz asi nevim:D
Vis co ? Vem pincka a hod ho ze skaly. usetri ti to nervy i cas.
Vis co ? Vem pincka a hod ho ze skaly. usetri ti to nervy i cas.
13:13:06
05.04.2010
05.04.2010

Lukaš12345
-> Jindas: Fajfku sem měnil daval jsem tam aj s auta kabel jsem nezastrihoval ale daval jsem jiny a to je asi tak vse
-> Minik03: Kdyz jsem menil ten motor tak zapalovani melo kazdej svuj a svicku jsem daval funglnovou a kondik je novy ale kladivka zustaly stare ale skousel jsem asi dvoje
-> Minik03: Kdyz jsem menil ten motor tak zapalovani melo kazdej svuj a svicku jsem daval funglnovou a kondik je novy ale kladivka zustaly stare ale skousel jsem asi dvoje
12:38:41
05.04.2010
05.04.2010

Jindas
-> Lukaš12345: Zkus vzit fajfku ktera ti jde na svicku a rozdelej ji (rozsroubuj ji) podivej se na ten drat co jde o ty indukcky jestli neni nejak roztrepenej, muzes ho kdyztak o trosku zkratit jeslti bude,podivej se do ty fajfkty jestli ti dolehaji zpravne ty dratky jestli ne tak je nejak naohybej. Co bys mohl zkusit tak jeste elektriku co ti vede do toho levyho karteru, jestli to tam je zpravne dotazeny, jestli jsou draty tam kde maji byt a nejsou tam jen tak. Jestli te cerny drat je na kostre:D (teda pocitam s tim ze tam mas cerny drat jako mam ja na pincku)
12:37:29
05.04.2010
05.04.2010

Shader
-> Lukaš12345: Podobný problem jsem měl taky... myslím, že to vyřešila výměna indučky... ale pokud jsi ji už zkoušel měnit...
12:33:03
05.04.2010
05.04.2010

Lukaš12345
-> Jindas: Jiskru to háže když je vyndaná svíčka ale když to chvíli tlačím a vůbec to nechytne tak vytáhnu svíčku a ona je celá zalitá a černá jak kdyby to nejiskřilo
12:32:07
05.04.2010
05.04.2010

Minik03
a motor jsi menil vcetne zapalka, nebo zustalo stejne? jeste taky obcas muze zlobit kondik... jeste mrkni na svicku, mela by mit odtrh 0,4mm.
jinak pionyri sou kur*y oni sice jiskru venku z valce hazej, ale kdyz ji das do vlace tak nic...
jinak pionyri sou kur*y oni sice jiskru venku z valce hazej, ale kdyz ji das do vlace tak nic...
12:30:34
05.04.2010
05.04.2010

Jindas
-> Lukaš12345: Ale vzdyt jsi psal ze to jiskru hazi ne?
Tak hned zkusit:D
Tak hned zkusit:D
12:25:03
05.04.2010
05.04.2010

Lukaš12345
-> Minik03: Indučky už jsem taky měnil měl jsem asi 3 sice né nové ale byly s tou zapalovací cívkou si nejsem jistej protože když jsem dával jiný motor tak to dělalo to samé a přece nemůžou být obě špatné to by byla přece náhoda
12:16:49
05.04.2010
05.04.2010

Minik03
zkus vymenit indcuku, ono obcas jede i se spatnou ale jak pridas tak to zdechne, popripade zapalovaci civka
12:13:31
05.04.2010
05.04.2010

Lukaš12345
-> Pivodak: Karburator jsem celej cistil aj sem ho profukoval ale spis to vypada jako kdyby to nehazelo jiskru kdyz vyndam svicku tak je zalita a cerna jak bota a kdyz je venku tak haze jiskru
-> Jindas: Světlo mám odpojené
-> Jindas: Světlo mám odpojené
11:54:52
05.04.2010
05.04.2010

Jindas
-> MOLSO: Jinam Molsiku ja jsem do Mustanga nacpal shell v power a jezdil lip jak Simson:)

11:54:11
05.04.2010
05.04.2010

Jindas
-> Lukaš12345: Mas tam svetlo??? Me se taky stavalo, ze kdyz jsem zapnul svetlo a byli spatne dotahli kontakty v motoru tak me to bud vubec nechtelo jet nebo to skubalo jak ten kontakt narazel zpet do civky.
Pak jeste indukcka, podivej se jestli nemas nahodou spaleny "fajfky" na obou koncich ktery vedou ke svicce a naopak.
Nemas nahodou volnobeznou trysku (ta uprostred) na doraz?:D Ze by ti to ani nechytlo:D?
Nemas nahodou uvolneny to hnaci kolecko ve predu jak tam jde retez do toho "kartéru"?? Me se stalo ze kdyz bylo uvolneni tak se nechtelo tocit drhlo o steny a dost pridusovalo ten motor.
Pak jeste indukcka, podivej se jestli nemas nahodou spaleny "fajfky" na obou koncich ktery vedou ke svicce a naopak.
Nemas nahodou volnobeznou trysku (ta uprostred) na doraz?:D Ze by ti to ani nechytlo:D?
Nemas nahodou uvolneny to hnaci kolecko ve predu jak tam jde retez do toho "kartéru"?? Me se stalo ze kdyz bylo uvolneni tak se nechtelo tocit drhlo o steny a dost pridusovalo ten motor.
10:30:06
05.04.2010
05.04.2010

Pivodak
Nemusí být zacpané trysky může být zašlemovaní vzdušník nebo něco po zimě se v tom karbecu utvoří takové sračky že se někdy nestačím divit.Zkoušel si mu při běhu pomoct cupákem tzn.obohatit směs?Pak je ještě jedna finta jak rychle vyčistit karbec sundat ten banok kde je vzduchový filtr a zkusit ho aspon trochu vytočit do otáček a jak je v otáčkách tak sání zacpi rukou a dej plný plyn a ten podtlak co vznikne v karbecu tak vycucne bordel i z míst kam se nedostaneš je to jednoduché a funguje to já takhle včera přivedl Jawu 350tku po zimě k životu a dělala mi to samé po nastartování udělal jsem to asi 3krát po sobě a jede jak ohen.

10:17:38
05.04.2010
05.04.2010

Tomaso435
-> MOLSO: muj dokonce 70 když měl náladu 

10:11:44
05.04.2010
05.04.2010

MOLSO
-> Lukaš12345: určite nie moj pionier lietal na natural jak dabel 65



09:33:41
05.04.2010
05.04.2010

Lukaš12345
a nahodou nemuze to byt tym ze jsem tam nalil natural a ne special? skousel nekdo jezdit na natural?
20:33:33
04.04.2010
04.04.2010

Lukaš12345
a kdyz jsem se dival do karburatoru kde je napojeny vzduchovy filtr tak tam jsou 2dirky ta prava je pruchozi a ta leva je ta pro jehlu a ta dirka je pootocena takze neni naboku uprostred nevim jestli to tak ma bejt a nebo to ma byt presne uprostred
20:30:07
04.04.2010
04.04.2010

Lukaš12345
-> Jindas: To uz me taky napadlo ale vubec to nepomohlo
20:30:04
04.04.2010
04.04.2010

Jirka K
-> Lukaš12345: Stejná otázka jako -> Jindas . Výfuk je na tom jak? Jednou jsem ho měl na kozím dechu pěkně zakarbonovaný a vůbec to nejelo a dělaloto to co popisuješ.