-> petr s: nemá snahu to jen zhasnout, ale ono to je opravdu za jízdy schopný zdechnout.
Hádat se to ani nehádá, prostě to udelá ,,blééé" a zpomaluje. Jak kdybys vypnul klicek. Vacka 306.
A volnobeh to nedrzi, musi bejt zvedlej klapkou, predtim drzel. Se zavrenou klapkou to drzi tak 900, coy vzhledem k vacce nestaci
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volnoběžné trysky Solex
16:20:55
24.03.2010
24.03.2010

vhml
16:11:58
24.03.2010
24.03.2010

petr s
-> vhml: Hádá se to a má snahu zhasnout ale taky záleží na vačce
16:09:54
24.03.2010
24.03.2010

vhml
-> petr s: kdzsi to fungovalo. Po bouračce se dal jiný svody a kvůli nim se muselo prodloužit sací potrubí.
bohatost na volnoběh poznám jedine na CO analyzatoru asi co? a ještě je otázka co u závodního motoru znamená bohatej volnoběh :-D
bohatost na volnoběh poznám jedine na CO analyzatoru asi co? a ještě je otázka co u závodního motoru znamená bohatej volnoběh :-D
16:06:33
24.03.2010
24.03.2010

petr s
-> vhml: Solex neznám ale jestli to není moc bohaté na volnoběh
16:05:02
24.03.2010
24.03.2010

vhml
-> petr s: já si prave myslim, že to bude chtit diru vetsi.
Nebo podle priznaku choroby to tipujes na potrebu menší trysky?
Nebo podle priznaku choroby to tipujes na potrebu menší trysky?
15:59:14
24.03.2010
24.03.2010

petr s
-> vhml: Tak je zacínuj a vrtni menší díru tím nic nepokazíš
15:20:16
24.03.2010
24.03.2010

vhml
Neměl by někdo k zapůjčení tyhle volnoběžné trysky ve velikosti jiné než 50? Pasují i z Solex ADDHE, CIC, DDH, DDHF, DIS, DISA, EIES, 32/35 PHH, TDI.
Popř jestli nějak jinak poradíte se špatnými přechody. Do 4000 a do půl plynu se motor dusí. Nad 4000 i do půl plynu funguje, do 4000 nad půl plynu taky. Díky
Popř jestli nějak jinak poradíte se špatnými přechody. Do 4000 a do půl plynu se motor dusí. Nad 4000 i do půl plynu funguje, do 4000 nad půl plynu taky. Díky