
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
topení z felicie
18:45:13
07.01.2010
07.01.2010

tunerlada
ohh tak to diky ja sem zas byl nasranej ze budu muset vyndavat palubku když tam mam ted triprdele dratů od centrálu,repro atd atd šude možně protahaný 

17:35:41
07.01.2010
07.01.2010

peti
-> tunerlada: vobec je to tak na 20 min robota
15:01:11
07.01.2010
07.01.2010

Nwkt
-> tunerlada: Ohni se pod palubku a uvidíš
14:59:48
07.01.2010
07.01.2010

tunerlada
-> peti: joo takže ona nemusí ven celá palubka?

20:58:15
06.01.2010
06.01.2010

peti
-> tunerlada: ide to von v pohode, ak mas GL palubku tak akurat odmontovat ten stredny panel aby si dostal k lanam, odpopojit vodu a 4 matky povoilit a je vonku, ide to v pohode, ja som to robil sam za dazda vonku a v pohode za chvilku
20:30:16
06.01.2010
06.01.2010

tunerlada
-> miro_zv: to mi taky dělá jde tak to půlky a pk už nechce vůbec to topení musim vyhodit prostě a dat do kupy
jinak je tam nějaká zrada nebo to jde ven vpohodě?

20:01:28
06.01.2010
06.01.2010

Kuladmin
-> miro_zv: Pomuze, vycistit rovnou pretesnit okrouzek a ten namazni silikonem.
19:16:58
06.01.2010
06.01.2010

miro_zv - zrušená registrace
Votriem sa do témy. Mám problém s ovládaním kúrenia na Š120. Proste tá pravá páčka, ktorou sa otvára ventil kúrenia ide strašne ťažko. Keď som chcel pridať na kúrení tak som skoro urval páčky. Mám pocit, že to šupátko na ventile ide stuha. Pomôže vyčistiť ventil, alebo rovno vymeniť? Tiahla sú O.K.
13:18:02
03.01.2010
03.01.2010

peti
-> minno: stym rozfukanim suhlasim
12:49:41
03.01.2010
03.01.2010

minno
-> peti: čo by nestíhal. Aj tak by to malo využitie len pri prvotnom ohrievaní vzduchu. Tak možno by bol ten vzduch mierne chladnejší, ale rýchlelšie by ho rozfúkalo po interiéri.
12:25:06
03.01.2010
03.01.2010

peti
ked sa skodovacke kurenie repasne, pekne vycistí, nastavia sa klapky aby tak aby vsetky dovieraly tak to bude kurit vynikajuco, ked sa este dobre premazu bowdeny tak aj packy budu chodit uplne lahko, dalej treba vsetky zbytocne diery upchat havne pod pristojovkou, vsetky hadice dobre nasadit a bude to fukat dobre, volakedy ked este dedko mal 120LS tak sme na zimu davaly termostat s favorita a potom uz palilo nohy, ja to osobne v mojej nerobim bojim sa ze tych 88 je uz vela, ked uz je velka zima tak mam v predu decku a stou sa teplota drzi asi tak okolo 84 a je to poznat ze to kuri lepsie,
-> minno: keby ze dorobis 3. polohu ventilatora tak mam pocit ze radiator by nestihal ohrievat vzduch pri takom prietoku
-> minno: keby ze dorobis 3. polohu ventilatora tak mam pocit ze radiator by nestihal ohrievat vzduch pri takom prietoku
10:30:16
03.01.2010
03.01.2010

suri
-> Klubko_: a pritom je tu aj obrázok
23:49:19
02.01.2010
02.01.2010

Klubko_
-> minno: ten feldy radiator jen tak odhadem podle toho, co jsem ho videl kdyz jsem se vrtal ve svoji felde v topeni, tak je delsi, vyssi tak o 2cm a tensi aspon o 1/3. To jsou miry co? 

22:41:10
02.01.2010
02.01.2010

minno
tunerlada 02.01.10 22:36:52 napsal:
hmm takže raději než vymýšlet čapoviny tak vytahnou původní a
zrepasovat jo?
presne tak, jednoduchšie a účinnejšie ako pokúšať sa nabastliť tam niečo, čo tam nepatrí. navyše keď s tým felda kúrením nedosiahneš účinnosť takú ako vo felde.
hmm takže raději než vymýšlet čapoviny tak vytahnou původní a
zrepasovat jo?
presne tak, jednoduchšie a účinnejšie ako pokúšať sa nabastliť tam niečo, čo tam nepatrí. navyše keď s tým felda kúrením nedosiahneš účinnosť takú ako vo felde.
22:40:50
02.01.2010
02.01.2010

tunerlada
-> minno: tak ja si hlavně myslim že mi to netopilo neboť s motorem 130 puvodnim sem nic zevnitř nedělal a bylo možná už načatý těsnění pod hlavou takže možná se to zlepší jak dám favo motor na jaře. dik za fotky prostuduju a kdyžtak bych se do toho asi pustil :-)
22:39:11
02.01.2010
02.01.2010

minno
-> Nwkt: nie nie, ja svoje kúrenie v 120 už mám v stave ako z tuzexu :-) žiadne bastlenie nebude.
-> tunerlada: ak ti to pomôže, sem sú nejaké fotky z repasu:
minno120.rajce.idnes.cz/G eneralka_kurenia_S120
-> tunerlada: ak ti to pomôže, sem sú nejaké fotky z repasu:
minno120.rajce.idnes.cz/G eneralka_kurenia_S120
22:37:38
02.01.2010
02.01.2010

minno
-> tunerlada: ak ti rapid netopí tak je niekde chyba. pokiaľ funguje všetko ako má, tak v škodovke je rýchlejšie teplo ako vo Fabii HTP.
22:37:23
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> Nwkt: ventil netreba bude si ovládať klapkou ako na felde ale už má tuším kúrenie kompletné
22:36:52
02.01.2010
02.01.2010

tunerlada
hmm takže raději než vymýšlet čapoviny tak vytahnou původní a zrepasovat jo?
22:36:46
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> minno: obchod.autokelly.cz/image
view.aspx?ImageName=... viac pre teba urobiť nemôžem ono o rozmery nejde ale o hustotu lamiel a jeho účinnsoť
22:36:17
02.01.2010
02.01.2010

Nwkt
-> minno: Chtěl bys zabastlit jenom radiátor? Neni tam místo pro ventil 

22:35:33
02.01.2010
02.01.2010

minno
-> Nwkt: -> suri: na počudovanie vyzerá rovnako ako škodovkový :-) Zišli by sa rozmery :) Na fotke nepoznať rozdiel vo veľkosti.
22:34:07
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> suri: ja viem, tiež som to pár krát robil , škoda kúrenia ktoré som vymyslel na škodu 100 a nedkončil to bola chuťovka
22:33:48
02.01.2010
02.01.2010

Nwkt
-> tunerlada: Se nediv, když máš motor vzadu a 12l kapaliny
22:33:26
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> tunerlada: to je preto lebo felda sa rýchlo ohreje a to na škodovke nedosiahneš nikdy , a hlavne preto že voda ide cez výmenník hned a nemusíš otvárať ventil
22:32:57
02.01.2010
02.01.2010

Kaprof-Pisařík
-> suri: tak tak nutno ale rict že jsem udelal repas na 120 a topí taky dobře až neuveritelně na 742 poměry 

22:32:41
02.01.2010
02.01.2010

tunerlada
-> minno: no de mi samozřejmě o teplo nee oto řikat mam tma topení z feldy,de mi o to že když jedu ve feldě aj v techto mrazech tak auto do 10 minut topí jak blázen a to motor není ani na provozní teplotě rapid mi pořádně netopil ani když sem tenkrát vyvřel -> darklord: repásnout původní to už sem si taky říkal ale mrtá mi hlavou to feldí tak bych těl zjistit estli by nebylo lepší dat to feldíí
22:32:31
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> darklord: ja myslím že ide hned cez výmenník a naspeť a nečaká kým niekto potiahne zázračnú páčku na tuneli
22:31:28
02.01.2010
02.01.2010

minno
-> darklord: viem o čom vravím, škodovka kúri super, osobne by som privítal jedine ten výkonnejší ventilátor, takú tretiu polohu, aby to fúkalo ešte silnejšie :-) Keď je už auto vyhriate, tak úplne postačuje kúriť bez vetráka a ventil otvorený tak napol, ale keď je ešte vnútri zima, rýchlejšie fúkanie by bolo fajn :) Nové autá majú všetky viac polôh, na tú poslednú je už v aute skoro prievan :)
22:30:32
02.01.2010
02.01.2010

darklord
-> suri: nie hned (pretoze aj na skodovke prudi hned) ale prudi stale a vzduch sa prepina klapkami cez radiator/okolo radiatora
22:30:11
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> Kaprof: Vďaka blízkosti motora , a 6 litrom vody .
22:29:42
02.01.2010
02.01.2010

Kaprof-Pisařík
-> suri: nutno rict že felicie topi velmi dobre

22:28:56
02.01.2010
02.01.2010

suri
-> minno: je večšie a výkonnejšie autodilykrc.cz/eshop/.../
radiator-topeni-bez-kohout
u:219a55206e6d310f 1,3 a 1,6 nemajú kohút kvapalina prúdi hned
22:28:18
02.01.2010
02.01.2010

Nwkt
22:27:00
02.01.2010
02.01.2010

minno
btw. keď je už o tom reč, nemáte niekto foto samotného telesa radiátora z feldy? by ma zaujímalo pre porovnanie so 120 radiátorom.
22:26:54
02.01.2010
02.01.2010

darklord
-> minno: nejde o vykonnejsi motor vetraku (ten je fakt dostatocny) ale skorej o prietok radiatorom, resp jeho schopnost vymenit co najviac tepla. Skodovka do 90km/h kuri uplne normalne, ale pri vyssich rychlostiach to uz proste nestiha samotny radiator/okruh kurenia
22:25:13
02.01.2010
02.01.2010

minno
-> tunerlada: skôr by som ti položil otázku, či chceš mať v rapide teplo také, ako dokáže stvoriť felda v svojom interiéri, alebo či ti ide len o to mať felda topenie a hotovo :) Ak si odpovedal na prvú otázku áno, tak stačí repasnúť pôvodné kúrenie, prípadne skôr by som popremýšlal nad zástavbou výkonnejšieho motorčeka vetráku.
22:22:23
02.01.2010
02.01.2010

minno
-> gabo000000: to nik ani netvrdí :)
22:21:29
02.01.2010
02.01.2010

gabo000000 - zrušená registrace
preco je lepsie dat z feldy nez zgeneralkovat origo?
22:19:52
02.01.2010
02.01.2010

Nwkt
-> tunerlada:
22:18:25
02.01.2010
02.01.2010

darklord
a co tak radsej zgeneralkovat to co tam mas? ja som to riadne prefukal, upchal zbytocne diery v kastli a nestazujem sa... tak ci tak ti to nebude kurit viacej ak mas studeny motor, a pri zohriatom je to rovnake (resp felda kuri viac pretoze ma vyssiu prevadzkovu teplotu/kratsie vedenie ako 742)
22:14:42
02.01.2010
02.01.2010

tunerlada
Ahoj lidi.Polemizuju teď nad tím jeslti někdou nezkoušel nebo zda by bylo reálné bez větších ůprav dat do rapidu topení z feldy.Máte stím někdo nějaké zkušenosti?Původní topení mi prd topí vlastně ani nechladí tak přemyšlim nad tímto...