skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
frézy ventil.. sediel
-> Saky: pokial mi to ide s tymito, necham tak.....potrebujem dat prachy inde.....
-> Gemini: zkus zainvestovat a uvidis co je to delat sedla v pohode.. budes si rikat zejsi to neporidil driv..
-> petr s: lebo su to prve sedla ktore som zabrusil
-> Saky: -> suri: mam nove frezy a ide to vpohode, vyfukove idu trosku horsie, ale na to mam tiez metodu......
-> gabo000000: proč je tak široké
-> Saky: da sa to spravit aj frezkami na liatinu v pohode ale vyzeralo by to asi takto
toto premna nie je sedlo opracovane ako ma byt
toto premna nie je sedlo opracovane ako ma byt
-> Saky: práve preto ako píšeš na favorite to len klzalo a neuberalo materiál a svoju hlavu si nepokurvím a dám urobiť firme alebo to pôjde komplet p.Čepkovi a uvidíme čo bude
-> suri: pokud takovouhle sadu mas tak nevidim duvod proc to kupovat, vyzkousej uvidis ze to nejde a shanej neco pouzitelneho.. od neway te vyjde zakladni sada na feldu bez ventilu tak na 5-6000 s ventilama asi na 15000 pokud to rozsiris na vetsi ventily tak ses nekde na 20000 a muzes delat v podstate vetsinu hlav osobnich aut..
ale tu frezu vezmes otocis a litaj ze sedla spony a uberes si na sedle kolik chces.. s timhle zabiras jak debil a jen to klouze a hladi a v podstate nebere.. aspon takova je moje zkusenost s temahle frezama na tvrzenejch sedlech.. v litine je to jakz takz pouzitelne, osobne bych se k tomu uz nevratil nikdy..
ale tu frezu vezmes otocis a litaj ze sedla spony a uberes si na sedle kolik chces.. s timhle zabiras jak debil a jen to klouze a hladi a v podstate nebere.. aspon takova je moje zkusenost s temahle frezama na tvrzenejch sedlech.. v litine je to jakz takz pouzitelne, osobne bych se k tomu uz nevratil nikdy..
-> Gemini: ty s tímhle děláš feldové sedla? to musí být utrpení to je na litinu
-> Gemini: určite je to na felda hlavy ? takýchto máme tri sady dve sú nové , ale kopa ludí povedalo že tie sedlá sú tvrdé a nespravíš ich s týmto
-> Gemini: len kde to kúpiť?
-> suri: minule boli na nete za 50 e, normalne byvaju za 100e
-> gabo000000: aj sa to tak urobí .
-> Saky: o tom tu pisem
-> suri: NAC delaval taky neco ale nezkousel jsem to, ja pouzivam neway a kdyz se to clovek nauci tak neni problem..
-> gabo000000: no domaci bastl se strojní výrobou nemůžeš porovnávat, resp je otázka o čem kdo mluví, jedna věc je jen sedla zrepasovat a upravit třeba pokud se zvětšujou to uděláš v pohodě těmito ručními frézami a druhá věc je zandání nového sedla a udělání ploch to už ručně moc dobře nedáš, ale při ceně cca 200 za sedlo nemá vůbec smysl se s tím doma nějak dělat
-> gabo000000: no domaci bastl se strojní výrobou nemůžeš porovnávat, resp je otázka o čem kdo mluví, jedna věc je jen sedla zrepasovat a upravit třeba pokud se zvětšujou to uděláš v pohodě těmito ručními frézami a druhá věc je zandání nového sedla a udělání ploch to už ručně moc dobře nedáš, ale při ceně cca 200 za sedlo nemá vůbec smysl se s tím doma nějak dělat
tuhle frézu sem našel v dílně nevim kde se tam vzala ale určitě je starší než MPI motory



-> Gemini: a cena je koľko 500eur?
-> Saky: videl som pracu P+K a videl som domace bastle..to sa neda porovnat....
kup si taku velku sadu ventilovych frez, da sa to kupi aj nove a da sa stym robit
-> Saky: jj to práve viem ale v priručke na feliciu sú nejaké nac frézy
-> m8rinek: uvidíme , vodítka sa bud vysústružia nové alebo sa použijú abnormálne ventily ale zase bronzové vodítka by neboli na škodu , o frézy až tak nejde je to tesné ale chcel by som to urobiť poriadne , a práve je ten problém že frézy na škodovku sa nedajú použiť
-> Stepan FUN: no to myslím že je všeobecně známé, úhly jsou 3 resp obecně 4.. hlavní úhel sedla je 45st ( některé vozy mají i 60st ale to neuvažuju) a další dva úhly jsou 15 a 75
-> suri: příručka je jedna věc a mít to čím dělat je věc druhá.. klasické frézy z rychlořezky z doby litinových hlav 120tek na sedla v hliníkových hlavách nepoužiješ
-> suri: příručka je jedna věc a mít to čím dělat je věc druhá.. klasické frézy z rychlořezky z doby litinových hlav 120tek na sedla v hliníkových hlavách nepoužiješ
-> suri: vodítka objednáš z buzuluku, případně necháš upravit, sedla si mech udělat někde kde to uměj, na starou skoda sadu bych se raz dva tři
přebroušení 6ti ventilů a 2hlav mě vyšlo na cca 500Kč (motohlava)
přebroušení 6ti ventilů a 2hlav mě vyšlo na cca 500Kč (motohlava)
-> Saky: podla príručky by to šlo aj doma
-> Saky: A jaký jsou potřeba úhly fréz? Jestli se nepletu, tak ideální případ by byly 3 druhy... Nebo se to dělá jinak?
-> gabo000000: proč by to doma neudělal? pokud bude mít vybavení tak není problém.. akorád sada fréz stojí víc jak celej motor..
-> suri: P+K kosice su to odbornici..voditka ti vymenia
-> gabo000000: a vieš mi niečo dobré odporučiť , ešte by bolo dobré zohnať abnormálne ventily a niekoho kto vystruží vodítka
-> suri: daj tos pravit firme...dobre to doma nespravis

ahoj , nevie niekto zohnať alebo požičať ventilové frézy na hlavu felícia 1,3Mpi ?