skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení olejovýho filtru - škoda 110 A2
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
kto potrebuje poradit nech napíše
Zastavil:Petr.M
21:12:17
17.06.2009
17.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri - kolemjdoucí: Pořád tu asi nikdo? Znáš snad jiné stránky o škodovkách, kde to 100% někdo ví? Pokud ne, tak si dovětky odpusť.
21:05:34
17.06.2009
17.06.2009
suri
a mna by zaujímalo ako sa na suchej skrini kontrolovalo kolko je oleja ked to nemalo mierku? kto to vie? tu asi nikto
20:20:06
17.06.2009
17.06.2009
suri
-> Tuner#2: však v poriadku ja sa len pre istotu pýtam . ja mu tie fotky teda dám aj keď mu to moc nepomôže . ale aj tak myslím si že tu mu aj tak nikto nebude vedieť pomoct
20:17:48
17.06.2009
17.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri - kolemjdoucí 17.06.09 18:37:45: Já s tím problém nemám, on to stejně fotil myslím MATTESS.
18:37:45
17.06.2009
17.06.2009
suri
a ešte toto , mám ešte nejaké fotky ale sú od Tunera 2 a neviem či ich můžem publikovař
18:36:54
17.06.2009
17.06.2009
suri
-> Petr.M: Dobrý Deň , ak by ste mali záujem našiel by som nejaké fotky ale ani na jednej nie je vidno čo a ako je zapojené . inak podľa mojich informácií bol namiesto obtokového filtru taký hliníkový odlievaný medzikus s jedným vývodom - druhý vývod bol zapojený s víka rozvodov z boku a hlavný kanál zaslepený - červíkom - M12x1,5 . A stade bol zapojený purolator . Zapojenie zo suchou skriňou síce neviem ale myslím si že to išlo takto : čistý olej z čerpadla na viku rozvodov tlačilo olej cez purolator ktorý ho filtroval a privádzal do toho prívodu v strede bloku ( namiesto pôvodného filtru ) , a druhý vývod čerpadla na viku bol prepojený s vývodom na viku rozvodov a privádzal olej spat. je to len moja domnienka takže by vám to musel niekto skúsenejší potvrdiť ale taký sa tu určite nájde
17:15:51
17.06.2009
17.06.2009
Petr.M
Dobrý Den, ze synem pomalu skládáme škodu 110 Rallye A 2. časem bychom chtěli přesnou repliku vozu pana Bobka. Zatím dáváme dohromady dokumenty, které jsou dostupné a přitom narážíme na problém. Nikde jsme nenašli jak byl zapojen olejový filtr Purolator. Blok motoru bude originál s obtokem ale nevíme zapojení. Plánujem to bez chladiče oleje ale rádi by sme měli zapojení i s ním. Na motoru chceme časem i suchu klikovou skříň, takže potřebujeme zapojení i s ní. Pokud by byl někdo kdo by vedel poradit co a kde udělat a zapojit pripadne pomoci kde umístit filtr nebo kde byl umístěn na autě pana Bobka. Budeme velmi rádi za jakoukoli pomoc
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
kto potrebuje poradit nech napíše
Zastavil:Petr.M