montaz lpg-pry nejsou dily..

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 07.02.2009 do 01.03.2009, založil/a kfw+
řadit dle data
13:20:46
01.03.2009
Jarda - zrušená registrace
-> King: jo ja sem mel tky trapeni se 130kou.... pak sem dal 136 motor s felda hlavou a 70 tis km na to nechmatl, teda ventily jsem steloval po +- 15 tis. km a ani nebylo moc potreba
11:19:03
22.02.2009
King
-> MOLSO nepojazdný: O tom, není sporu, ale to štelování prostě beru jako takovou daň za levnější provoz. Obvykle jsem to musel dělat tak jednou do měsíce, ale při prachách, který to ušetřilo při 35-40tkm/rok, jsem to shade odpouštěl :)

Jinak se to dá omezit třeba snížením hlavy, pak samozřejmě dbát na správnej předstih + jeho průběh a nakonec, kdo je línej, má možnost si nechat nalisovat tvrdý ventily.

Narazil jsem i na hrstku LPGistů, co tvrdily, že ventily vůbec štelovat mimo servisní interval nemusej. Je to možná daný taky způsobem jízdy - při piánko jízdě je to zaklepávání daleko menší, než při ježdění po dálnici - to si pamatuju naprosto přesně, protože při každodenním zdolávání 150km D1 jsem po tejdnu musel dolaďovat ventily, páč to mělo za studena problém kvůli nulovejm vůlím :)
00:51:14
22.02.2009
MOLSO
-> King: ved prave o tych sedlach hovorim ... budu sa zaklepavat a zaklepavat .... bude treba casto nastavovat ventily a ked sa zaklepu moc tak praskne hlava 8
17:36:58
20.02.2009
King
-> MOLSO nepojazdný: Jediný, co bude trpět budou sedla výfukovejch ventilů, zbytek motoru ocení nadstandardní odolnost LPG vůči detonačnímu spalování4

Těsnění pod hlavu je pokud vím kolem 100Kč a hlava 105tky má cenu litiny ve sběrně, možná ani to ne. životnost mejch hlav byla kolem 30tkm, ale některejm lpgistům vydržela i víc....
07:45:15
20.02.2009
MOLSO
-> kfw+: a to tam nechaš ten 105 motor ? LPG mu asi robiť dobre nebude 8
11:53:31
16.02.2009
King
-> spartra: Tak taky mě to bolelo, protože u starýho multiventilu bylo i snímání hladiny pro budík na palubce, ale na druhou stranu zase byl KO plovák, takže nádrž se nekompromisně tankovala až na doraz :)
11:48:34
16.02.2009
spartra
-> King: potom, je nejlepší čas na změnu40

nebo tam dokoupit multiventil, když si nedaj říct
11:34:52
16.02.2009
King
-> spartra: Ano, taky vím o firmě, která bez mrknutí oka vymění jenom proexpirovanou nádrž, ale na informovanějších STK s tím může bejt problém, protože je to stejná "závada" jako nádrž s prošlou tlakovou zkouškou....
11:22:14
16.02.2009
spartra
-> King: teda já jedne low cost, znám, je to legální v tp, na stk kontrolujou pouze číslo na nádržích

upraveno 1x, naposled 16.02.2009 11:22:35
00:22:03
16.02.2009
King
-> Jarda: Proexpirovaná nádrž se podle předpisů musí měnit vč. multiventilu, plynotěsnýho krytu a někdy je potřeba přelisovat koncovky trubek, popř. výměna trubek. Jsou i firmy, co na přání provedou low-cost výměnu jenom nádrže samotný, ale je to ojebávka a na STK na tou s velkou pravděpodobností můžou přijít a pá,pá :)
19:23:38
14.02.2009
spartra
-> Jarda: jěžiš1

s multiventilem, pouze 2500kč mo.cena

lpg-shop.elpege.cz/launch .php?s=product&...

bez multiventilu, pouze 4350kč mo.cena

lpg-shop.elpege.cz/launch .php?s=product&...

lpg-shop.elpege.cz/launch .php?s=product&...

+ případně 200kč za

lpg-shop.elpege.cz/launch .php?s=product&...
upraveno 1x, naposled 14.02.2009 19:25:05
18:10:48
14.02.2009
Jarda - zrušená registrace
-> King: jak dal sparta odkaz, tak tam je nadrz za 2500, ja ji nekde videl za 2200 dokonce, to si jako za vymenu berou sumu, co za montaz?9
09:44:28
08.02.2009
spartra
lpg-shop.elpege.cz/launch .php?s=category...

tady si to můžeš koupit všechno za mo. cenu
00:14:10
08.02.2009
King
Je to standardní typová přestavba na auto s karbem. Všechny díly jsou standard, akorát rám na uchycení nádrže je tuším spešl, ale pochybuju, že by se nedal sehnat.

Svojí shade jsem nechal "zplynovat" v Autosport LPG v Poděbradech, můžeš to zkusit, za optání nic nedáš.

Varianta je i kuchnout to z jiný shade (podmínkou je homologace R01 - 2001 a mladší) a nechat si to za nějakej rozumnej peníz namontovat a papírově vyřídit u montážní firmy. Je třeba ale počítat, že životnost nádrže s multiventilem nějaký pako stanovilo zákonem na 10 let a výměna za novou příjde na 5-6tisíc. Takže asi tak :)
23:58:40
07.02.2009
kfw+
koupil jsem krasne zachovalou 105 uzovku.31let-42000km.chci ji nechat prekopat na plyn,ale uz ve vice firmach jsem nepochodil-prej uz na to nejsou dily.nemate nekdo kontakt na nekoho kdo by to delal.okoli m.boleslav.dik
Extreme Tyres