Vyváření

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 05.09.2008 do 04.10.2008, založil/a Škůdkař
řadit dle data
21:30:46
04.10.2008
spartra
-> Jozka: jasně chápeme, jěště sem ho nekoupil5



k jiné věci jak jste spokojený s plechama třebas p sloupky levej dobrý a pravej sem tam dostal až 3, to jsem ho musel ostříhat znovu ohnout abych na to moh dostat vůbec blatník, je takovej divnej oproti levýmu8
10:40:12
22.09.2008
Majkl
-> Cohiba: taky mam na aute, uzovkovy blatniky a celo a spokojenost..
10:17:51
22.09.2008
Cohiba
Ještě jeden tip.:



www.autodemont.cz/cz/.../ dily_skoda.php



nové díly na Škodovky. Mám jejich úžový blatník a jsem spokojen!
09:40:22
22.09.2008
Jozka
-> Fén - Neznalej a neodborník: 5

..-> spartra:

Po separačních sayrightech se na špičku a do hubice tolik nepřilepuje ten rozstřik, takže se prodlouží i životnost. Na svařování na autě - hodinu si hraju s plíškem, 3 minuty svařuju - stačí klidně i ten spray. Co se pasty týče, tak normálně tu hubici do tý piksly zapíchneš, ponor tak nějak kolem 1.5 cm.. Vydrží to dle způsobu svařování. Když se kuličky začnou znovu lepit, postup se zopakuje.
19:25:10
20.09.2008
spartra
-> Fén - Neznalej a neodborník: už jsem našel www.prumyslovydum.cz/ABIC OR-BINZEL/Svarovaci-pasta- Dusofix-300g_g4168.html

stači oddělat hubici natřít a hotovo? jka dlouho vydrží?
18:53:26
20.09.2008
Fén
-> spartra: Slouží proti zanášení hubice, ale pasta je lepší.
18:48:42
20.09.2008
spartra
-> Fén - Neznalej a neodborník: drát je 0,8, značku nevím

-> Jozka: si myslím, že na to nepotřebju profi stroj, bud špatnej kousek, špatnej svářeč, nebo to neumíme jěště nastavit, i když tomu nevěřím.

jinak je pěkné, že tam jde 1 drát ale jelikož se točí do 15kg cívek, je to asi k prdu, když do toho jde 5kg5

poslední dotaz kčemu je vlastně separační sprej?
16:31:50
19.09.2008
Fén
V případě drátu 0,8 bych viděl možný problém ve výletu drátu 1,0 až 1,5 cm. U 0,8 je dobré dodržovat výlet kolem 9 mm.



-> Jozka: Jak tu bylo řečeno kdo nepostavil auto tak nic neumí a nezná takže jsem si to dal do nicku aby bylo hned jasno. :o)
15:37:52
19.09.2008
Jozka
-> Fén - Neznalej a neodborník: Tam budou kladky tak nejvejš na 0.8 mm, ale můžu se mýlit... Máš hezkej nick..
11:13:04
19.09.2008
Fén
-> spartra: Kolikátku tam máš drát?
09:54:04
19.09.2008
Jozka
-> spartra: To by určitě stačit mělo, zejména jestli když je to novej stroj... Takhle na dálku je to těžký. Zkus ještě zvýšit průtok plynu a pak se s rozstřikem smířit.. Jako GTAW s argonem nebo autogen se to nikdy chovat nebude :-).
07:55:33
19.09.2008
spartra
-> Teeny: nevím to nevařím já, ale otec, do toho se zatím neženu5

vzdálenost cca 1-1,5cm, klasický co2, nejsem tak bohatej abych si moh platit pronájem flašky4

-> Jozka: kdepak tohle mám www.svartop.cz/zbozi/224- bt-gw-190-d-blue-einhell sem myslel, že na to lepení to bude stačit
15:36:00
18.09.2008
Jozka
-> spartra: No to je divný.. tak zkus ještě tu dýlku oblouku viz níže.. -> Teeny: . Směsnej plyn by určitě byl lepší, ale na uhlíkovku by mělo přijatelně fungovat i CO2 - nemáš doufám svářečku, kde se nastavuje i použitej plyn, pak je třeba dát ovladač do příslušný polohy.
00:05:56
14.09.2008
teeny
a jak máš daleko pistoli od sváru? máš tam obyč CO2 nebo směs?
12:06:30
12.09.2008
spartra
-> Jozka: tohle zrovna na novej plech cca 1,2mm bez koroze a a mastnoty5

zkusíme to jěště neastavit ale je to divný stejně7
10:35:32
12.09.2008
Jozka
-> spartra: vítr vadí, ale nějakej vánek by zas neměl, jinak například nevhodný typ drátu, nakorodovaný plech - i po otryskání kupodivu, když to bylo vyrezlý do hloubky, mastnota a zbytky barev. Ale u COčka je někdy těžký vychytat nastavení, protože nastavuješ napětí na oblouku v souladu s průměrem drátu a rychlostí jeho posuvu a tl.materiálu (i dalšími faktory), není to jen nastavit ampéry jako jinde.
21:27:28
09.09.2008
spartra
-> petr s: jen ta mrcha stávkuje i v bezvětří, vítr tomu nepřidá8

-> Teeny: nemělo výryzný efekt8

-> Milan 136: nejsem napojenej na trubku ale 6kg bombu3
21:37:39
08.09.2008
Milan 136
-> Teeny: to bys musel bez kohoutu natvrdo aby to neodfouknul vítr:)
21:02:27
08.09.2008
teeny
-> spartra: když je vítr tak si pusť vic plynu4
20:34:11
08.09.2008
petr s
-> spartra: vadí
20:33:26
08.09.2008
spartra
-> Jozka: čímpak může být, že co tak šílené prská? přes veškeré kombinace nastavení? vádí vítr?
09:27:57
08.09.2008
Jozka
-> spartra: To je jak kde, jak kdy a co od toho chceš. Nejjednoduší je to přes sebe, protože děláš koutový svary, když chceš, aby svar nebyl moc vidět, tak hranama k sobě. I tohle jde to úplně obyč. hobby CÓčkem, s nějakýma 115A a 0.8mm drátem se dá na autě udělat skoro všechno. Čím lepší svářečka, tím samozřejmě líp, dražší mají různý programy na bodování etc., nejdražší jsou vyloženě programovatelný, ale to aby se s tím pak člověk živil..

Děrové svary fungujou, nejlíp kdyby ti někdo svářečku nastavil, jinak to prostě musíš zkoušet a trénovat. Může být, že ten protiplech je zoxidovanej, nalakovanej nebo mastnej, to může hodně vadit. Jinak to jde propálit přes horní plech na spodní a tím svařit i bez tý dírky... S trochou cviku3.
09:15:53
08.09.2008
spartra
-> Teeny: ne všude to de4 jen mě sejří že invertor to slepí a co ne8
07:43:57
08.09.2008
teeny
-> spartra: nejlepší je dávat je s přesahem jináč na karosařinu nepotřebuješ extra svářečku
18:22:31
07.09.2008
spartra
njedřív pardon za propujčení tématu

k věci, jak svářite ty plechy k sobě?

dělate do nich díry, pak je bodujete do nich k sobě?

nebo je sváříte u kraje?

mám problém s těma bodama nechcou moc držet8

jěště co k tomu používáte za svářečky?

díky
16:06:57
06.09.2008
Martin136COUPE
-> charon: Gumoasfalt nezaschne jo...a proč mi komplet ztvrdnul a popraskal ??? 9 9 9
16:02:19
06.09.2008
charon
-> Škůdkař: Já mám dobrý zkušenosi s kombinací 2x základ + 3x Tlumex Plast, dělali jsme to ségže na Opelu a dobré ... Nebo můžeš dát i gumoasfalt, aky sem ho měl, ale v servisech tě budou milovat, protože ten nikdy nezaschne a kdykoliv člověk vleze pod auto, tak je jak prase ...
12:22:12
06.09.2008
Škůdkař
jen ych se chtěl teda znovu zeptat 3 .Budu mít navařenou novou podlahu.Tak jestli byste mi řekli,jak a co mám pak dělat.Chtěl bych spodek střknout nějakým Tlumex Plastem,nebo něčím,co mi doporučíte.Základovky tam dám hodně,aby to trošku vydrželo.Tak díky.
17:33:49
05.09.2008
venni
-> Škůdkař: vím že stím začínáš,ale chce to začínat od např.umytím auta,nafoukání pneumatik,vyluxování a takhle se postupně učit:)Tady hned každej chce sám dělat GO motoru,vyvařit kastli a sám si to nastříkat jako v profi lakovně.Když jsi to v životě nedělal a nemáš o tom páru tak věř,že ta práce bude stát za prd a v tom lepším případě se na to vykašleš.Každej to vidí tak růžově tak Vás musím vyrušit a dostat vás zpět do reality

5 3
12:58:04
05.09.2008
Škůdkař
a můžu se zeptat?kde bych podlahu a prahy koupil?Díky Evža: fotky bych poslal rád,ale nemám foťák v provozu :-(.
08:08:58
05.09.2008
Jožynek
-> Škůdkař: tak ako hovori -> Evž@: prahy a vobec plecharina je este dostat kupit new, k tej podlahe ak je cela K.O. bych dal origo podlahu, rovny plech sa ti bude prehinat4
07:40:13
05.09.2008
Evž@
-> Škůdkař: no chce to hlavně trpělivost a umět svařovat a pracovat s plechem.......jinak prahy se neřežou z jiné škodovky....většinou se koupí nové....co se týče podlahy tak záleží jak moc je sežraná...jestli jen dirka sem tam tak to spraví většinou kus navařeného plechu...záleží na každém.....kdyžtak to nafot a dej sem at vidime
07:21:12
05.09.2008
Škůdkař
Zdarec,mám problém,ale jště než to budu řešit,chtěl bych se Vám omluvit,že tu zaplňuju diskusi již několikrát zodpovězeným dotazem.Tak teď k mému problému.Mám dvě škodárny,jednu v poněkud lepším stavu,ale tu druhou...8 no však víte 3 ,dlouho stála,na dešti,slunci,sněhu,tak vypadá tak,jak vypadá.Na jednu stránku bych se ji rád zbavil,protože mi tam překáží,ale na druhou přemejšlím,že si udělám čas a pokusím se ji ještě zpravit.Takže Vás se ptám,jestli byste byli ochotni mi napsat,jak postupovat ve vyváření a !vyřezávání! V žibotě jsem nevyvářel,takže pro mě poněkud novinka 6 .Tu novou škodovku mam 1 rok,po smrti mého dědy,který o ni pečoval v každé volné chvíli.Tadruhá,kterou chci spravit,tak tu jsem si tenklrát koupil asi v 15 s klukama na "cross" 3 .Vím,že když jou potřeba vyvařit nové prahy a jsou hodně schnilé,tak podle mého,co jsem se tu všude dočetl,se vyřiznou z jiné škodovky,která je má dobrá,nebo alespoň o něco lepší,aby se dali vyvařit.Jenže nevím,když budu chtít vařir podlahu,tak musím mír klasickou podlahu, nebo jen kus plechu? 3 To by mě z technické asi vyhodily,že? Inkriminovaná místa jsou: prahy,podlaha,blatníky(to pod kolama,nevím jak se to nazývá),místama střecha,ale to jsou jen malé orezlinky,takže skusím nejdříve jen odrezit,poté vybrousit a zakytovat.Tak pro sím raďte raďte.Díky moc!Je toho moc,ale byl bych vám vděčný,kdybyste mi vyšli vstříc.
Extreme Tyres