
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Díra v podlaze
-> charon 16.05.07 20:32:43: Ten konec cos psal je svata pravda

Apak to nemá konce
-> 1.3 MPi: Tak kit z toho bez problemu vyklepeš. A stejně je potřeba ten zrezlej plech řiznout až do zdravýho, tak to vyřízneš i s kitem. Hlavně jak začneš řezat a vařit, tak ti to nedá, podíváš se všude porádně a najdeš určitě ještě kupu věci, kde by se svářečka uživila.
tak díky moc ale co mám dělat když půlka tý díry už je zakytovaná
-> 1.3 MPi: : ja mel stejny problem ale u spolujezdce nechal sem to zavarit v servisu za 500kc i s materialem coz je plech (naohybanej) + plus napaltlanej antikorovym pripravkem na podbehy a tak..... kvalita prace 100% .. radim ti nech to vyvarit a mas pokoj
Nebo takhle skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
Ja nevim, bud zavarit a nebo cokoliv jinyho, ale bude to stat za hovno...
Prstem ne, ale tak pokud je to mala dirka tka mu to muze kde kdo svarit, na tom nic neni, horsi je kdyz by jich bylo vic a byly na blbejch mistech jako treba u me...
Prstem ne, ale tak pokud je to mala dirka tka mu to muze kde kdo svarit, na tom nic neni, horsi je kdyz by jich bylo vic a byly na blbejch mistech jako treba u me...
Kousky PET lahve a kit dělá divy :)) Ne, jeslti nemáš svářečku tak podle mě není špatnej nápad to zanejtovat plechem, ale chce to všechno orezly vyřezat a pořádne ty správy zatmelit aby tam nezatykala voda.-> 1.3 MPi:
-> Syny: Pokud to dokazes vyvarit prstem, proc ne. Pokud nemas svarecku a nanejtujes na poskozene misto plech podmazanej epoxidovou pryskyrici, tak je to 100x lepsi nez IPA
-> charon: nez neco rezat, nejtovat a podobne to uz to bud vyvarim a nebo zvolim jednduchou metodu nahrati ipy a plesknuti na inkriminovane misto...

Taky to může vylaminovat, ale to je taky prasecina, predchozi majitel myho priblizovadla si s laminatem dost vyhral, kdyby to byval vyvaril, tak by mu to zabralo stejne casu a vyspedek by byl vyrazne pozitivnejsi ... jinak podmazat plech epoxidovou pryskyrici a pak pronejtovat si myslim je na maly diry dostatecna oprava. lepsi nez ipa.
-> Pavel P.:



-> Syny: dočasný na dva roky ?


-> Pavel P.: mno ja spis myslel tou ipou jako docasny reseni nez to vyvari - jako to mam ja

-> Syny: to jsem neradil tobě.. myslim že řádně ošetřená záplata a pořádně nanejtovaná bude lepší oprava než zaplácnutí ipou na rezatý místo.. teda pokud tam nemá díru jak vrata...
-> Pavel P.: To uz to radsi zavarim...
-> Tuner#2: Jak řikam byla to kravina, že sem tam dal ten kyt. Ale přišel s tim otec, že s tim dělají klempíři auta u nich v práci. Teď bych to tam už nedal
tak tu ohnilou díry vyřízni flexou a odrbej rez kolem a dej tam záplatu z pozink plechu a nenýtuj jí tam.. a zevnitř a zespod to zamaž tmelem a pak tlumexem zvenku a zevnitř základovku a barvu.
-> Tuner#2: Mno von to kazdej odsuzuje, ale co je tlumex? To je skoro o sami jen v tekutej podobe... Ja naopak myslim ze kdyby se u ty shade treba do podbehu ta ipa dala uz ve vyrobe, tak sou nesmrtelny... Kazdopadne to ma vyhodu v tom, ze se pod ni nedostane voda ani vlhkost ani vzduch, takze to korozi vyrazne zpomali i kdyz pod tim uz je treba rozjeta...

-> 1.3 MPi: Ale jinak je to prasárna, takže 100% vařit.
-> 1.3 MPi: Než kyt, tak raději IPU- měli jsem na kilu takhle vylepený Ipou blatníky a byli tam celou jeho životnost

-> 1.3 MPi: kontakt je tu na virtu pohledej určitě od něj najdeš nějakej příspěvěk
-> Syny: asi jo a až to upadne celý tak to už snad do tý doby budu mít svářečku svojí kámoš to tak má a už mu to drží 3 roky tak uvidíme
-> 1.3 MPi: To je taky takova oprava spis "oprava". Proste pokud to chces kvalitne, tak zavarit, ale chapu tvou situaci ja na tom sem stejne... Takze sme to zalepil a uvidi se casem... Zkus kyt a uvidis...
-> Syny: a co ten kyt autodílně mi poradily tenhle kyt
-> 1.3 MPi: Mno von te radi IPU, pac sem to s ni udelal ja... Zalezi jak dlouho auto planujes... Ja nic nijak nebrousil, proste sem to na to prdnul a uz to je rok a klidek... A protoze auto planuju tak jeste na 2 roky, tak verim ze to v pohode vydrzi... Jeto prasarna to uznavam, ale vyvarovat to nenecham, pac za ot nedam tisice a kdyz uz byse to varilo tak by se to mohl povarit i tamhle a bude z toho 7000,-. Ne ne, pekne to bude zalepeny asfaltem a hotovo... A bude si to casem vyvarim sam (az bude cim) a nebo to tak proste zustane dokud to neuhnije... Kazdopaden jako chvilkova zaplata aby tam nechcalo je to supr... Jen se to pak hur dostava dolu, ale kdyz ses vybavenej letlampou, tak to de samo...
-> havlik: a nějakej kontakt???
-> 1.3 MPi: zkus spíš napsat tuxikovi nemáš to z hořovic do litně tak daleko jestli by ti to o víkendu nezavařili
za nějakej malej uplatek

-> Nwkt: a když to obrousím na čistý plech zalepim a okolo natřu tlumex plastem????
-> 1.3 MPi: S tim sem zapatlal začátek zadního lemu a hnije to okolo, byla to pěkná kravina, to už na auto nedam. Docela by mě zajímalo jak to budu sundavat

-> Nwkt: A co dvousložkový kyt
Můžeš to zapatlal ipou a zvesela jezdit dál, ale pak se nediv že ti to bude hnít dál
nazdárek potřeboval bych poradit.Jsem začátečník a mám ve svý škodovce u řidiče v podlaze menší díru a je skrz.jenže je tu problém že nemám svářeku ani osvedčení abych si jí mohl pučit a ani nemám u koho si to vyvařit a když to nechám vyvařit u klempíře tak se mi zato nechce dávat tolik peněz byla by tu nějaká jiná varianta jak to spravit???díky moc