Tak jsme se s Enggikem hrabali v mých syslátech a Když jsem prezentoval nově nabyté použité levé světlo s krytem PAL CZECHOSLOVAKIA bez otištěných homologačních znaků, Enggik si všiml, že se kryt liší ještě v jedné (podstatné) věci - tou věcí je číslo dílu - místo číslice 3 tam je 4
Mám takový kryt i na pravou stranu (nový holý kryt) a tam je to obdobné - také 4 místo 3.
Další zajímavostí je to, že původní parabola k tomu levému světlu není stříknutá stříbřenkou, jako u ostatních světel sériové produkce, ale je pokovená napařováním hliníku (stejně, jako paraboly předních blinkrů).
Jinak ty kryty jsou staršího data, než ty "s hvězdičkou" (mají ještě malé písmo v logu PAL a "kolečka" v dutinách pro šroubky), ale parabola (základna) už je z černého plastu. Také trojčíslí v čísle dílu, odlišující levou a pravou stranu (a ve kterém je čtyřka místo obvyklé trojky), je do formy vloženo odlišným způsobem - zatímco starší kryty (s malým PAL a "kolečkem" či "trojúhelníkem"
) mají trojčíslí přímo ve formě bez náznaku vložení šablony a novější (s velkým PAL a "hvězdičkou") mají trojčíslí v kulaté šabloně, tak tyto kryty bez homologací mají trojčíslí v obdélníkové šabloně...
Má někdo tušení, z jakého důvodu v PALu vyráběli tyto kryty (celá světla), proč mají jiné číslo dílu (P 248 a L 249 místo 238 a 239 u původních s homologacemi) když jsou ze stejné formy a kromě vyndaných šablon s homologacemi a pokovení parabol místo nástřiku stříbřenkou jsou totožné?