Vyvaření koroze

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.08.2010 do 21.11.2010, založil/a jarda19
řadit dle data
18:08:58
21.11.2010
rsvancara
-> Bobesh 20.08.10 10:49:24: tak dneska jsem ji našel na druhé straně kastle taky a zároveň jsem patrně objevil i důvod proč to tam je.



Důvod bude patrně mezera u trubky heveru vs. práh cca 1cm díra (ničím nezadělaná už z výroby). Byla směrem popředu a přední kolo tam házelo bahno, které se díky vodě dokázalo skladovat na kupě u v prahu.
22:29:06
01.09.2010
krup
-> Fén: huš!



-> jarda19: jak říká Větev, vyrosteš :-)



.. a do té doby ( i po ní ) jsme tu pro tebe: www.dzstyl.cz/ 4
15:19:54
28.08.2010
skodovak
-> Kaprof: nedejbože když ta škodovka neni jedna:/ to jsou pak pochody:o))





Svatá pravda 8 8
15:07:05
28.08.2010
Fén
-> Maveric: Škodné už na silnicích téměř nejsou, tak ještě fáčka a bude hned lepší. :o)
14:40:14
28.08.2010
Maveric
-> Fén: daj si facku! abo aj dve preventivne 4 1
20:28:28
24.08.2010
Fén
-> doly120: Copak se té plechovce na kolečkách dá říkat auto? :o)
19:44:50
24.08.2010
rsvancara
-> doly120 24.08.10 16:03:15: já odrazovač :-D, funguje spolehlivě :-D
16:03:15
24.08.2010
doly120
Fén 23.08.10 01:57:14 napsal:

→ Kaprof: Když to má čtyři kola, tak to ještě

neznamená, že je to auto… Si vem takové fáčko. :o))




Máš něco proti fáčku?40
08:36:18
24.08.2010
rsvancara
-> jarda19: aspoň to tu žije :-D
22:48:43
23.08.2010
palinator
-> jarda19:

Jsi na Virtu.
upraveno 1x, naposled 23.08.2010 22:48:49
14:55:44
23.08.2010
jarda19
Přiznávám že z tohohle tématu se stává těžkej spam:D:D
14:23:10
23.08.2010
VeTeV
-> jarda19: dekujeme za shrnuti a velmi podnetny prispevek 3
12:48:22
23.08.2010
Kaprof-Pisařík
3 3 3
10:15:57
23.08.2010
jarda19
V rodine mame od jak ziva jenom skodovky. Ostatni znacky sou hnus krom vw,audi.....Myslis ze vyrostu? Nerek bych....:-D
07:14:52
23.08.2010
MOLSO
Fén 23.08.10 01:57:14 napsal:

→ Kaprof: Když to má čtyři kola, tak to ještě

neznamená, že je to auto… Si vem takové fáčko. :o))
3 3 3 3
06:15:39
23.08.2010
VeTeV
-> jarda19: z toho vyrostes 4
01:59:15
23.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> Fén: Jsi hnusný a podlý! Zasloužíš si oprátku kolaborante- šírit tu pomluvy a lži ! :o)
01:57:14
23.08.2010
Fén
-> Kaprof: Když to má čtyři kola, tak to ještě neznamená, že je to auto... Si vem takové fáčko. :o))
01:37:58
23.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> Syny: mlč to se nesmi pomlouvat- Je to vynikajicí auto a basta!:o)
01:33:00
23.08.2010
Syny
-> jarda19: No zrovna fabii bych jako vzor kavlity teda nedaval 3
01:20:01
23.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> Syny: nedejbože když ta škodovka neni jedna:/ to jsou pak pochody:o))

-> jarda19: 23.08.10 01:13:02 to je teda názor :o)
upraveno 1x, naposled 23.08.2010 01:21:23
01:13:02
23.08.2010
jarda19
Mam rád škodovky jako celek......Nevadí mi jezdit se 120cítkou, je mi líto to sešrotovat....Blatníky budu dělat 100%....na ostatní kašlu, ty lemy vydržej ještě dlouho.......Nedokážu si představit tahat se citroenem, fordem, peugeotem a prostě v těhle krámech...I když sou novy tak to sou sračky....Takže jedině škodovka....kupovat felicii?? Hmm to je to samy co 120cítka akorát novější:D A fábii? No leda dvojkovou, ale pochybuju že mi koupěj fabii novou:D
23:06:34
22.08.2010
Syny
-> Bobesh: Coz po zjisteni co vsechno je v prdeli je docela problem :)
21:59:33
22.08.2010
Bobesh
-> jarda19: Musí tě to bavit.
21:40:15
22.08.2010
jarda19
A co koupim za ušetřenejch 5tis?? Možna mam nesmyslnej názor ale auto pod 100tis nemá cenu kupovat....Bude to starej bagr.. A navíc máme doma oktávku s kterou si můžu jet kam chci....Ale svoje auto je svoje auto.....Takže podle mě základní renovace 120cítky neni špatná...
17:48:10
20.08.2010
JoseA
-> jarda19: Já bych ti poradil dojezdit to aut tak jak je a těch 5tis kč na základní opravy si schovej na jiné auto. Ono totiž pokud si to neuděláš sám, tak tě samozřejmě vyjde oprava velmi draze a lidi dnes už hodně zvažují jestli opravovat felicie.

Nedávno mi kámoš říkal, že jeho rodičům končí v září technická na feldě, tak už to dají sešrotovat, přitom mají porezlé zadní lemy jak ty, jinak je na feldu zdravá.

Tak nevím, možná o takovou radu nestojíš, ale SYNY psal dobře že i pokud v tom utopíš nějakých xyz tisíc, tak za rok nebo dva to pujde do kytek a takhle s tím ten rok snad taky odjezdíš, takže dobře zvažuj.
16:48:50
20.08.2010
rsvancara
-> Bobesh: zázrak :-D, já se těším, co najdu až otevřu tu svoji :-)
10:49:24
20.08.2010
Bobesh
-> Syny: -> rsvancara: Hromádka byla přesně pod středním sloupkem a z obou stran je v půli obou dveří zdravo,netknuto,Rezistin. A všechny díry vznikly až při demontáži,do tý doby to drželo pokupě.
06:46:56
20.08.2010
rsvancara
-> Bobesh: podle mě jde vylít prahy bahnem / prachem i přes prorezlou P-kapsu na A sloupku ....
02:30:18
20.08.2010
Syny
-> Bobesh: Teoredicky klidne tim rantlem podbehu, protoze to je s prahama spojeny... Takze pokud se nasypal bordel horem nejakou dirou, mohl se po case dostat jizdou za dozadu a tam zpusobit to co zpusobil, jinak nevim :)
10:08:23
19.08.2010
Bobesh
-> Syny: Člověk míní,Pánbůh mění,jak kdosi pravil úřede mnou. Tak se podívej:skoda-virt.cz/cz/.../5286 -bobesh-zelenka-2-s-125l Vypadalo to na výměnu předních plechů,prahy pouze povrchovka,lemy na příště. Zatím mám předek hotov,rohy prahů jsem pracně vysochal ze zbytků. Jelikož zapoměl koupit šroubky do rapidek,šel jsem dobrousit prahy,bych je mohl přetřít. U levý heverdíry mi dráťák "prošel zkrz" a vysypala se hromada písku a kamení. vnitřek chycenej včetně výstuhy a sloupku,vnitřek prahu naštěstí obstál. Přitom všude záslepky a z obou stran zdravo,díra nevylomená. Auto mělo po fabrice dělaný dutiny i spodek,do předloni garážovej chov,první majitel,což bylo zatím všude patrno:co jsem musel nahnilý "upálit" zvenku,bylo uvnitř naprosto netknutý.Tak a teď mi řekni,jak se tam ten bordel dostal a mohl tam shnít. Já mám jedinou teorii:Pidilidi1
upraveno 2x, naposled 19.08.2010 10:11:52
00:52:24
19.08.2010
Syny
-> Bobesh: Mno nevim, ale z tohohle tematu osobne nemam pocit, ze by melo vzniknout vyvareny "novy" auto :) Nechci se tim nikoho dotknout nebo nekoho podcenit, ale spis bych to tady typoval na nutnou opravu a pak pa pa :)
upraveno 1x, naposled 19.08.2010 00:52:39
17:12:19
18.08.2010
Bobesh
-> Syny: No vono tady maj pravdu vobá dva. Ono to dělat po částech je taky dvojí práce,lepší to pojmout v globále. Na druhou stranu,pokud se to nechá zpráchnivět moc,tak rezatý drtě se těžko chytá jak poloha tak svár.
14:40:12
18.08.2010
Syny
-> Kočislav: Tak nejak...

-> palinator: Pokud by v budoucnu planoval renovaci, tak mu nic nebrani syslit uz ted...
11:02:34
18.08.2010
krup
.. www.dzstyl.cz ? 1 4
10:37:00
18.08.2010
palinator
-> Kočislav:

Až to bude hodně špatné, tak to nebudeš mít z čeho poslepovat, jak říkal Syny.4
10:19:37
18.08.2010
Kočislav
-> jarda19: Ono hlavně záleží jak moc vyvoněné to auto chceš mít. Pokud ho používáš jako spotřebák, tak bych nejvýš vyměnil ty přední blatníky a vršky těch podběhů a dále ty zadní lemy nebo jejich části. Dělat práh, který není shnilý mi přijde zbytečné a zdůvodnitelné skutečně jen kdybys to pojal jako celkovou GO karosérie. Jinak bych to prostě nechal všechno dohnít a až to bude hodně špatné, udělal bych to jako GO.
01:31:01
18.08.2010
jarda19
Jen tak mimochodem je tu karta auta - turbína. To co je tam napsano moc neplatí už.... A interier už se taky dost věcí změnilo.
upraveno 1x, naposled 18.08.2010 01:32:30
01:29:38
18.08.2010
jarda19
Já vím že až ty blatníky sundá tak to bude katastrofa....To už všechno vim.....Ta 120cítka je v odvážil bych se říct perfektnim stavu. Krom blatníku teda ty sou turch. Nebyl jeden člověk co mi řek, že taková se dneska málo vidí. Je zase pravda že lidem stačí ke štěstí málo...:D
00:38:39
18.08.2010
Syny
-> Bobesh: Presne, kazdej furt origo origo, ale ze jich je po skromnu (ledacos uz vubec) a uz rusi lisy i na druhosku, za kterou uz muzeme bejt taky radi, to nikdo nevidi... Za par let se budou i za tu druhosku trhat ruce, protoze tak za 5let, bude uplny hovno... I kdyz na druhosku nadavam, tak sem rad, ze jeste je to co je...
upraveno 2x, naposled 18.08.2010 01:14:02
00:35:19
18.08.2010
Bobesh
palinator 17.08.10 23:25:51 napsal:

→ 1560:


A při ceně práce?





→ Bobesh:


O shnilym originálu se nebavíme, ale rozdíl uloženej originál bez koroze a

čobolácká lisovaná fólie je výraznej.4
Tak já teda tak dobrej nejsem,je bych měl uloženej komplet karosářskej katalog v ČSSR plechu,teď se seru s máminou 125kou a jsem vděčnej i za ty nepadnoucí náhražky z OBček. Holt Pneumant gumy,každej jezdí jak umí.
00:33:27
18.08.2010
Syny
Ne jako ze bych chtel nekoho odrazovat, to ne, ale na odpoledne to neni :)
00:23:55
18.08.2010
Syny
-> jarda19: No hlavne se priprav, ze pokud sundas predni blatniky, tak se rozsype ten rantl pod nima :) Jako je to prace, nevim proc kazdej ceka ze to bude za chvili hotovy a vsecko pujde hladce...



V prvni rade si rozmysli veskere investice, protoze pokud jsou na kasi blatniky a lemy tak na tom zbytek auta jiste nebude o moc lip. Ty utratis X tisic za blatniky a za chvili se te to rozpadne vzadu a cely... Pokud to neni nejak extra zachovaly, tak se na to vykasli a sezen neco jinyho...



Jo a pokud si nekdo uctuje 1400 za osetreni zspoda + 4000 za vymenu kousku lemu a predniho blatniku, tak to prijed klidne ke me a za tu cenu te to udelam taky 3
upraveno 1x, naposled 18.08.2010 00:25:25
00:20:07
18.08.2010
jarda19
Jak to tak čtu tak se na to asi vys***.......prahy mi nereznou jenom ty lemy blatniku...Jenom sem tak myslel, že když to budu dělat tak vše najednou.... Ono už takhle to vyjde draze...Lak blatníku jednoho (druhy sem sehnal novy nalakovany) a nějaky spodní ošetření 1400, práce blatníky+lemy zadních blatníků 4000, a pak lakyrnikovi ještě tak 3000 aby to zakytoval a nalakoval.....zvažuju ještě že ty lemy vydrží:D
00:15:52
18.08.2010
Syny
-> jarda19: Jako ND jsou prahy (ten vnejsi kus), vyztuha, koukal sem, ze i vnitrni prah, lemy, vnejsi podbehy a vnitrni podbehy...



Ceny cca:



Prah: 200

Vyztuha: 100

Vnitrni: nevim, ale maj to v OB

lem: 100

vnejsi podbeh: 200

vnitrni: netusim, nekupoval jsem



Pokud planujes rochat do prahu, tak vyztuhu urcite a pocitej s tim, ze vnitrek prahu bude na sracku 4 Ty potrebujes urcite lem a vnejsi podbeh (vnitrni lem - kazdej tomu rika jinak), protoze to je k sobe nabodovany a uriznes to cely... Pri vareni to menit cely nemusis, uriznes co potrebujes...
00:08:13
18.08.2010
jarda19
Nemůžu furt věřit tomu že stojí 180kč....Potom mi ještě nabízel nějakou vystuhu do něj...... TU mam taky koupit?? No jenže on ten prah neni zrezlej:D Spíš bych potřeboval ty lemy těch zadních blatníku než tohle....
00:08:04
18.08.2010
Syny
-> jarda19: podivej se ke me k autu jak se to dela... A ani to neni obrana proti korozi, protoze na tech plechach je behem dvou dnu liska i v garazi... Chce to, urezat, vyvarit a hned barva a tlumex pripadne kyt a lak...



Jen te rovnou rikam, ze pokud chces mit auto bez koroze, tak ho cely rozeberes :) Rozhodni se sam - bud opravit to co je rezavy a mit to za chvili a levne, ale casem to stejne vykvete jinde a nebo to cely vykuchat a udelat poradne s tim, ze to vydrzi par let, bude to stat XYZ tisic a pak to stejne pude do kytek :)
upraveno 1x, naposled 18.08.2010 00:10:06
00:03:33
18.08.2010
Nwkt
-> jarda19: Já bych ho tam teda nejdřív přivařil
00:02:12
18.08.2010
jarda19
Takže koupit novej práh a nechat ho nalakovat.....a nechat ho tam dát?
00:00:36
18.08.2010
jarda19
No tak to se přeci vyplatí měnit celej prah.......
Extreme Tyres