
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia - hmotnosti
-> sliwowitz: celkovou hmotnost ti napsali menší 

ja mam na felde kratka - nezesilena kastle BMM hmotnosti privesu 900 brzdeny 400nebrzdeny
a nejvetsi tech prip..... 1380/1380/920/2280
tak snad ti to k necemu bude
a nejvetsi tech prip..... 1380/1380/920/2280
tak snad ti to k necemu bude
-> sliwowitz: nebržděný přívěs 400kg je správně, bržděný mám teda taky 750kg (Forman), ale pokud ti napsali víc, tak jedině dobře pro tebe. :-)
Akorát teda nechápu tu max. celkovou hmotnost 2360kg, když tam máš auto max. celková hm. 1160 + max. 900kg vlek = tj. 2060kg tak nevím jak bys tam mohl mít o 300kg víc na soupravě, to by jsi buď na autě nebo na vleku musel porušit max. hmotnost. Já třeba tu kolonku "Celková-okamžitá hmotost jízdní soupravy" nemám vyplněnou vůbec.
Ta hmotnost na nápravách je v pořádku, protože se uvádí maximální - auto může vážit 1160kg ale podle uložení nákladu může být zatížená víc přední a nebo zadní náprava (jestli si sedne stokilovej chlap dopředu tak zatíží víc přední n. a jestli místo něj dáš dva pytle cementu do kufru tak zatížíš víc zadní nápravu a auto váží poořád stejně).
Akorát teda nechápu tu max. celkovou hmotnost 2360kg, když tam máš auto max. celková hm. 1160 + max. 900kg vlek = tj. 2060kg tak nevím jak bys tam mohl mít o 300kg víc na soupravě, to by jsi buď na autě nebo na vleku musel porušit max. hmotnost. Já třeba tu kolonku "Celková-okamžitá hmotost jízdní soupravy" nemám vyplněnou vůbec.
Ta hmotnost na nápravách je v pořádku, protože se uvádí maximální - auto může vážit 1160kg ale podle uložení nákladu může být zatížená víc přední a nebo zadní náprava (jestli si sedne stokilovej chlap dopředu tak zatíží víc přední n. a jestli místo něj dáš dva pytle cementu do kufru tak zatížíš víc zadní nápravu a auto váží poořád stejně).
tak jednobod je BMM (např moje auto) 4bod mpi (poznáš i podle krytu na sání) s těma vozíkama to uvádí běžně, nebržděný zatížený má mít max 400kg, ale ještě jsem neviděl nikoho kdo by to někdy řešil. bržděný 750kg
s váhou auta nevim, vim jen že zátěž na střechu je 50kg podívam se tak do TP
s váhou auta nevim, vim jen že zátěž na střechu je 50kg podívam se tak do TP
Stáhni si nějakou knížku o feldách, určitě se tam všechno dočteš.
Pri nedavnej zmene technicaku mi nasi uradnici do novych papierov zapisali zopar blbosti, napr. jednobod. vstrekovanie miesto mpi a podobne. Idem si to dat do poriadku a kedze nemam kopiu stareho TP tak hladam vsetky chyby ktore narobili.
Nezdaju sa mi hmotnosti vozidla:
prevadzkova hmotnost - 975 kg
celkova hm. - 1160 kg
hmotnost na P/Z napravu - 770/800 kg
max pripustna hmotnost supravy 2360kg
brzdeny prives - 900 kg
nebrzdeny prives - 400 kg
tych 400kg nebrzdeny sa mi zda strasne malo, vsetky privesy co poziciavaju v baumaxe su 750kg a za feldami to ludia tahaju bezne.
dalej mi nesedi 770+800kg (napravy) = 1570 > 1160kg najv. prip. hm.
a nesedi ani max. vaha supravy...
ako to ma byt spravne?
dakujem...
Nezdaju sa mi hmotnosti vozidla:
prevadzkova hmotnost - 975 kg
celkova hm. - 1160 kg
hmotnost na P/Z napravu - 770/800 kg
max pripustna hmotnost supravy 2360kg
brzdeny prives - 900 kg
nebrzdeny prives - 400 kg
tych 400kg nebrzdeny sa mi zda strasne malo, vsetky privesy co poziciavaju v baumaxe su 750kg a za feldami to ludia tahaju bezne.
dalej mi nesedi 770+800kg (napravy) = 1570 > 1160kg najv. prip. hm.
a nesedi ani max. vaha supravy...
ako to ma byt spravne?
dakujem...