autolak 2

prohledat
344 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 22.07.2009 do 14.08.2016, založil/a JoseA
řadit dle data
11:59:50
04.05.2011
JoseA
Jak je to se stříkáním metly do rozstřiku? Stříknout bázi do rostřiku a pak rozbrousit před nanesením laku do ztracena? Lak poté zastříkat dál než byla stříknutá baze a zase zabrousit a rozleštit? Nebo se baze nezabrušuje? Pak by ale rostřik byl pod lakem vidět ne? Poradíte někdo?
upraveno 1x, naposled 04.05.2011 12:05:45
17:44:39
30.04.2011
Tommyk
-> suri: tak sem byl pro tu barvu a maj to vyprodaný 103 pak sem byl ve škodovce pro šroub na olejový čerpadlo a tam mi dávali uplně jinej.. tyvole bych se z toho po...



nemohl by ses mi na něj prosím podívat jakej tam má bejt? do etky.. jsou tam dva, myslim ze to bylo cislo 15 nebo 9. kdyztak mi to posli na mail, dik4
13:30:09
30.04.2011
suri
-> Tommyk: tak zvnútra kde to ideš zvárať to vynatieraj základom navar a vystriekaj dutiny
13:23:12
30.04.2011
jarda.u1
-> Tommyk: tak zarovej zinek neni hlavne moc hladkej svym povrchem,za to ma vetsi vrstvu...
23:03:23
29.04.2011
Tommyk
pro upřesnění - není to žárovej zinek, ale galvanika 4 nevím jestli v tom bude nějakej zásadní rozdíl pro barvu.
22:13:31
29.04.2011
palinator
-> Tommyk:

(-> Tuner#2: )

www.express-color.cz/prod ucts/zinorex-s-2211-0-6l



Píšou "S 2211 je vhodný jako antikorozní základ např. pod vrchní polyuretanové nebo akrylátové barvy", takže bych měl asi jasno. Neříkám, že nelze použít jiný produkt, ale do toho bych asi šel.
20:58:35
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 29.04.11 18:35:25: Pod dvousložku je něco jiného, respektive dělají svůj základ na lehké kovy takže je otázka co na to chceš natírat/stříkat aby se to nepohádalo. Měl by Tě poradit i prodejce.
18:35:25
29.04.2011
Tommyk
-> Tuner#2: to já taky, absolutně na to není čas..



a jak teda s tim základem? jde mi hlavně o tu chladičovku a podběhy, tam to klidně napatlat můžu ne? Takže galvinol? chtěl bych si to zítra ráno zajet koupit, pak zas na to nebude čas 8



říkal jsem si, že bych na to dal nějakou dvousložku, ale právě nevím jestli to na to můžu použít..
upraveno 1x, naposled 29.04.2011 18:39:43
18:25:12
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 29.04.11 18:21:49: Woe 3 ale jako jo, já to viděl, jen jsem jsem to přetáhl tak rychle myší, že jsem nečetl to pozink a nějak si to pak 2. den nespojil. Projíždím tady teď nečtené letem světěm.
18:21:49
29.04.2011
Tommyk
-> Tuner#2: asi máš špatně nastavený nečtený.. 1 3 3
17:50:12
29.04.2011
jarda.u1
Ja mam na svem aute taky predni blatniky v pozinku a zadny problem s tim nebyl....
17:39:45
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 29.04.11 16:16:16: Tak to si sypu popel na hlavu, díky za odkaz na dnení nákup, nějak jsem to přehlídnul 4
16:16:16
29.04.2011
Tommyk
-> Tuner#2: je to plechařina 4 a není to jen o blatníkách atd, mam tam i kus chladičovky. Jinak je jasný, že to nebudu patlat žádnym základem (lemy atd), jen sem chtěl prostě vědět co se na to dává.



a ještě jeden dotaz, lakýři, jak to řešíte s navařenýma lemama? to vevnitř taky dostříknete nb jak to je? tam jsem právě myslel že bych si napatlal ten základ 1 zevnitř
15:06:55
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 29.04.11 14:32:24: OK, už mlčím on se Tommyk přizná na co to chtěl. 4
14:32:24
29.04.2011
VeTeV
-> Tuner#2: tak nemá míchat témata.... a já už pár blaťáku v pozinku viděl - podívej se chipovi k autu :-) takže když máž možnost to nechat udělat, proč ne... a mě to vyznělo právě tak - mám plechařinu v zinku a co se dáva na zinek vs. klasika....



-> Jirik_Tuňák: jj to by byla krása - by těhnal svinskym krokem
11:35:26
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 29.04.11 10:14:44: -> Jirik_Tuňák 29.04.11 10:28:23: Tak snad i malému dítěti je jasné, že na pozink plech na kasli se stříká plnič... Tak to mají všechny nová auta. Nechytejte zas za každé slovo... Pochybuju, že Tommyk má pozink blatníky nehledě na to, že při síle plechu na škodovce to ani dost dobře pozinkovat nejde. Známej blatníky částečně šopoval, ale jen hrany tam kde je blatník pevný a nejvíc trpí v ploše ne, ale pak je to oser s přípravou.
upraveno 2x, naposled 29.04.2011 11:36:24
10:28:23
29.04.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Kdybys lakýrníkovi přistavil auto s pozink blatníkama, dveřma a kapotama už předpidlený galvinolem, tak ho už nikdo nevzkřísí. 3 A těch mouch, co by se na to nalepilo. 1



Dobjej, jsem Vám to tady předpřipravil, jste rád? :-D
upraveno 1x, naposled 29.04.2011 10:28:53
10:14:44
29.04.2011
VeTeV
-> Tuner#2: vycházím z názvu tématu....
10:03:20
29.04.2011
RON
Já na to mám takový názor, že je mi jedno, jestli to lakýra stříká na dvorku, v garáži, nebo v boxu, když výsledek vypadá pěkně - znám borce, který vyvařuje veterány a stříká je ve stodole a myslím, že by tady spoustě lidí spadla brada.

Obdivuju tady Appla a Štěpána, a vůbec mi nepřijde, že by jim práce bez boxu nějak dramaticky vadila - takhle já si představuju kvalitu (i když stav mezi jsem viděl vždy jen z fotek), já si raději za práci trochu připlatím 5
07:29:21
29.04.2011
Mil@n
-> Tuner#2: Mám přesně stejný názor jako ty4
00:36:16
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni 28.04.11 22:37:02: Spotřebáka jsem vzal před zimou Alkytonem štětcem, spotřebák má sloužit a když s tím jezdíš i na nákupy, tak v Plzni co týden, to jeden důlek v laku a to bez prdele.



Ale lak na leštěnku chci rozhodně z boxu a od člověka, co pro to udělá maximum protože samotný box není záruka kvality, ale na druhou stranu to jde ruku v ruce s tím...
00:34:00
29.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 28.04.11 22:27:36: Kde prosímtě v dotazu od Tommyka 16:50:51 28.04.2011 vidíš zmíňku o autolaku?



-> palinator 28.04.11 21:13:08: To je pro mě nová info, díky za ní, ale já dával Galvinol právě na čistý nový zinek a na to Alkyton a drží to bez problému.
23:10:09
28.04.2011
venni
Jinak za cca 14dní budu stříkat metličku na A4 tak se pochlubim jak se zadařilo....
23:08:11
28.04.2011
venni
-> patapuf: jj takový názor bohužel mám taky....Jinak věci kolem žívnostníka jsou mi jasný,už to dělá nějakej ten pátek a já bych to dělat nešel.Lidi vidí jen "težký" výdělky,ale co člověk zaplatí kolem než začne dělat je masakr.

PS:asi to tady zasíram.Jdu spát...
23:07:37
28.04.2011
StepaNoFUN
-> venni: Tak o feldách se skoro nemá cenu bavit... Před časem jsem tam měl feldu jednoho celkem stálýho zákazníka (druhý auto má Zafiru v plný palbě na který se mu dělá skoro všechno mimo LPG). Tohle auto mu stálo 2 roky v garáži. Lehkej tuzing, ale jinak původně celkem slušný , nicméně manželka mu ho "hezky" znova otunila o podezdívku plotu, takže byl práh v dýlce 50ti cm cca 10cm vraženej v podlaze. Kapota vypáčená krumpáčem (prej nešla otevřít, protože prasklo lanko), 5tý vrata a lemy na sračku, brzdy total... Co prej by to stálo opravit tak, aby to prošlo STK. Nabídka byla 15tis... Prej že si koupí něco jinýho a tohle vyhodí do kovošrotu. Řekl jsem, že z toho koupím kola (15" z Atlanty) Nakonec jsem si to auto nechal za 2tis na díly... :-D
23:04:14
28.04.2011
patapuf
venni 28.04.11 22:37:02 napsal:

Já když to tady čtu tak jsou všichni ochotni dát za lak na auto sumu

peněz,ale realita je težce jiná.Já si sem tam něco stříknu,táta dělá

klempířinu+ pak lakuje.Málo kdy se stane že v laku není prach,vždy tam

na jednom,dvou místech je,to samý stejkance.Nikdy víc,nikdy míň.V 90% to

jde zabrousit a v poho doleštit.Hodně aut se dělá jen do rozstřiku aby se

nelakovali celý díly.A popravdě nikdy se nestalo že by lidi držkovali na

kvalitu.Dnes všichni škudlý prachy a chtěj to co nejlevnější

bohužel.Když se řekne nazačátku větší cena,lidi se na to vykašlou a

dělat to nenechaj.Já radši říkam větší cenu a nakonci jí nechám nebo

jí spíš zmenším,to zákazníka potěší víc.

Jen tak pro představu,ted tady otec měl polo z roku 95.Zhnilý jak

brambory,dělal na něm plechařinu+ stříkal všechny blatníky, 2× dveře

celý,2× do půlky zelenou metlou.Klempířina se dělá COčkem a bodovkou

odsejpá to.Po laku se vystříkaj dutiny a nastříká spodek.

Lak po rozleštění 80%… cena za vše 12tis.

A ted otázka,kdo z vás by chtěl na spotřebáka 100% lak a zaplatil by

+ – 30tis

A kdo zvás by se spokojil s 80% kvalitou a zaplatil by 12tis?



jen se ptám :) Třeba píšu sra*ky a moc do toho nevidím…
jo o tom to presne je.....nesmyslne levnejma opravama se zakaznici naucili obrazne receno diktovat si ceny za praci.....nevim,jak dlouho tvuj otec to auto delal a v jaky kvalite to vsecko bylo od kvality vyvareni až po styl nalakováni ,ale už jen za to nastrikani se ti každej lakyrnik vysmeje(mluvím o cene - metla + počet dílů)...nebudu ti tady vypocitavat,jako jsou zhruba prumerny naklady na zivot kazdyho cloveka...nejen živnostníka, to by bylo na dyl..v každym pripade to nesedí a lidi si tady už asi prestali važit svy prace a jdou pod cenu...každej by chtel vsecko ale nema na to a prvni,na kom zkusi ušetřit je opravař,zedník a dalsi a dalsi...klasika Čechačci...
22:59:02
28.04.2011
StepaNoFUN
-> kachník: Myslíš něco podobnýho jako jsem se ptal, jak jde za tejden (lépe víkend) po odpolednách vyvařit Forman? :-D Taky občas nechápu...



Jo a jinak - ta 121 (co stála vedle Hnědky) s plátěnou střechou a komplet uhnilou zadní nápravou cos na ni koukala už je pryč. Zavolal jsem majitelovi cenu (8-10tis komplet) a ten se málem skácel... Prej to chtěl jenom nějak "přeplátovat" aby to nebylo vidět. S tím jsem ho poslal do háje... Takhle to prostě neumím (asi jsem blbej a ničemnej), takže si to prej nechá udělat jinde...
22:53:31
28.04.2011
venni
-> Jindas: njn,jsou na Světě i tací lidé co neřeší dva stejkance barvy na autě a řeší pouze funkční věci.Dobrá dělám si druhou čárku ke 100%

-> kachník: hele kolik času na tom nechal,Tě nevím.Auto tady bylo plus mínus 3 týdny,ale vedle na dílně se jich vystřídalo při tom dalších cca 5 na kterých se dělaly drobnosti.Nájem neplatím,dílna je naše.Taky mu to povídam,že někdy je zbytečně levnej,ale realita je taková,že když se lidi přijdou zeptat na kolik peněz vyjde plechařina na feldě+ lak a řekne jim 20tis tak se jim protčí panenky a začnou vykřikovat,že za ty prachy si koupí něco jinýho,že to je drahýAle už asi nevidí co za tich 20tis koupí za "stroj".
22:43:49
28.04.2011
kachník
-> venni: mohu se zeptat kolik na tom přibližně strávil času? 12tisíc je, pokud tedy platíš nájem dílny, sociálku, zdravotku a nájem tvého bytu opravdu krutě málo, jestli to teda neměl vyvařený, nasříkaný a ošetřený za 5 dní... ale ta práce podle toho taky pak vypadá
upraveno 3x, naposled 28.04.2011 22:47:07
22:41:33
28.04.2011
Jindas
-> venni: I na spotřebáka bych dal 100%, i když to je spotřebák,tak přece může k něčemu vypadat ne? Je to fůra peněz,ale já nerad když se něco odflákne... Já osobně bych teda volil tu dražší možnost,když už tak už....

Jen můj názor.
22:37:02
28.04.2011
venni
Já když to tady čtu tak jsou všichni ochotni dát za lak na auto sumu peněz,ale realita je težce jiná.Já si sem tam něco stříknu,táta dělá klempířinu+ pak lakuje.Málo kdy se stane že v laku není prach,vždy tam na jednom,dvou místech je,to samý stejkance.Nikdy víc,nikdy míň.V 90% to jde zabrousit a v poho doleštit.Hodně aut se dělá jen do rozstřiku aby se nelakovali celý díly.A popravdě nikdy se nestalo že by lidi držkovali na kvalitu.Dnes všichni škudlý prachy a chtěj to co nejlevnější bohužel.Když se řekne nazačátku větší cena,lidi se na to vykašlou a dělat to nenechaj.Já radši říkam větší cenu a nakonci jí nechám nebo jí spíš zmenším,to zákazníka potěší víc.

Jen tak pro představu,ted tady otec měl polo z roku 95.Zhnilý jak brambory,dělal na něm plechařinu+ stříkal všechny blatníky, 2x dveře celý,2x do půlky zelenou metlou.Klempířina se dělá COčkem a bodovkou odsejpá to.Po laku se vystříkaj dutiny a nastříká spodek.

Lak po rozleštění 80%.... cena za vše 12tis.

A ted otázka,kdo z vás by chtěl na spotřebáka 100% lak a zaplatil by + - 30tis

A kdo zvás by se spokojil s 80% kvalitou a zaplatil by 12tis?



jen se ptám :) Třeba píšu sra*ky a moc do toho nevidím...
22:27:36
28.04.2011
VeTeV
už vidím jak plechařinu před lakem matláte galvinolem - mám dojem že se ptal na autolak a ne mazání náprav a motoru 3
21:13:08
28.04.2011
palinator
-> Tuner#2:

Pozor! Některé barvy vhodné na pozink nejsou vhodné na čerstvý pozink, nevím, jak je to s Galvinolem. Na čerstvý pozink je dle výrobce Zinorex (a samozřejmě jistě spousta dalších produktů), ale třeba Synorex Extra na lehké kovy a starý pozink se na čerstvý nehodí, může se loupat.
17:24:36
28.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 28.04.11 16:50:51: Na pozink jednoznačně základ na lehké kovy, takže Galvinol třeba...
16:50:51
28.04.2011
Tommyk
Musím se tu zeptat, nedá mi to..



Používáte na pozink nějaký "speciální" základy? nebo tam dáte prostě to co na obyč plech? Díky 4

popřípadě co použít?
upraveno 1x, naposled 28.04.2011 16:51:10
15:09:09
27.04.2011
anubis
-> JoseA: jestli je to po půl roce, na reklamaci má nárok ale záleží na tom jak to měl dohodlý s lakýrou... ale pokud to platila pojišťovna tak by to mělo bejt oficiálně na fakturu a tudíž na reklamaci nárok má... jináč kouzlit se dá všelijak ale viděl bych to na přelakování vždy celýho dílu popř nějaký rozumný plochy kolem, do zástřiku a rozleštit...
14:15:30
27.04.2011
JoseA
Přidám jeden dotaz. Strýc má oktávku a má na ni už nějaké ty provozní drbky, škrábance, pupínky, dírky od kamínků atd... Navíc po nějaké srážce s divočákem nechával opravit a přestříkat přední kapotu. Opravu mu proplatila pojišťovna, ale po půl roce tam v místech kde byla kapota pomačkaná lak popraskal a postupně se ty praskliny zvětšovaly, že teď by zřejmě bylo vidět na plech, pokud by v těk kráterech nebyl prach. Dožadoval se reklamace, ale nějak to neuplatnil. Zatím se nikde neptal na opravu, protože má po špatné zkušenosti pocit, že akorát vyhodí peníze (tentokrát ze svoji kapsy) a výsledek bude stejný. Kolik se tak pohybuje oprava provozních drbek? Má cenu dělat i nějaké lokální opravy škrábanců na nárazníku, blatníku apod... nebo to nemá smysl a lakuje se vždy celý díl?
11:57:34
27.04.2011
VeTeV
-> minno: fotit to nebudu - jeste by si na to lidi ukazovali :-) dle me je to o tom si s tim vyhrat trosku vic a nedelat to na honem - kazdopadne pri svitu slunce je to krasne videt ty propadliny :-) kazdopadne predni blatniky jsou uz slusne domordovany a potrebovali by opravit a je tam i nejvetsi pomeranc - takze je necham az se rozpadnou a vytahnu ze sklau jiny a necham je udelat poradne - to same i kapota, ta je jak dulika bulik... naproti tomu strecha je super...nejak se proste celej predek nepovedl :-( jo a C sloupky by si take zaslouzily mistama vice slejt a mene pomerance....



-> FORM: no co jsem videl praci Appla tka je vic nez luxusni - krasne nalitej plnej lak... je proste fakt, ze box ruce a momentalni naladu lakyry nevyresi - je to obvykle o tom pocitu a prani aby v tom nebyl pak bordel ... coz na to jaky podminky mel lakyra kam jsem to dal, tak i presto mam dve mista se smetim





je ale prdel, ze mam stejneho lakyru jako ma treba LS blazen a nebo ten tipek s cervenou 125kou na lestenejch jupikach a rozdily jsou markantni - ani predchozi reference o nicem nevypovida - bohuzel.... ale jak rikam dohadovat se potom treba mesic o tom ci onom se me uz nechtelo
upraveno 3x, naposled 27.04.2011 12:02:19
10:21:22
27.04.2011
FORM - zlomená ojnice
-> VeTeV: Půjčování boxu by bylo supr, i jsme tak původně byli domluveni, ani nevím, proč z toho sešlo. Každopádně jde alespoň o to, projevit možnost a profesionální přístup.



No s pomerančádou je to případ hodný vydání románu. Škoda že jsem u toho tenkrát nebyl, nicméně stačila mi i účast na nastrojování v místních podmínkách a s tím spojená obhlídka "hustolaku". Takhle naštěstí Apple neskončí, nebo alespoň doufám. Myslím, že nás kluk časem překvapí.
10:11:54
27.04.2011
minno
-> VeTeV: hoď nejaké fotky, fakt by ma to zaujímalo, aké to teraz máš. Ja nejak nerozumiem tomu ako to gitovať, aby sa to po čase neprepadávalo :( Je to boj, no.
10:00:43
27.04.2011
VeTeV
-> minno: šak já už to mám domletý slušne, ale nějak to pořád nemám čas řešit - chci se pak domluvit s klukama na menších retuších, ale čert ví kdy... no paráda - místama ne úplně slito a hlavně příprava se nějak nepovedla - propadlo se to všude a mám to jak dělaný doma :-(



-> Pavel P..: na to že to byl v podstatě taky takovej garážnickej výplod, to byla cena neadekvátní
upraveno 1x, naposled 27.04.2011 10:04:10
09:57:49
27.04.2011
Pavel P..
-> VeTeV: majitel se pomalu skácel...nedržet se kufru tak ho sbíráme ze země3
09:57:41
27.04.2011
minno
-> VeTeV: tvoj lak to je ešte paráda :) ja to mám ďaleko katastrofickejšie, ale ja sa nesťažujem, veľa ma to nestálo a lak je predsa len chúlostivá vec....tam škrábneš, tam ti niekto ťukne....a je to po chvíli doničené.
09:55:41
27.04.2011
VeTeV
-> FORM: vzpomeň si na oranžádu - tam se majitel opravdu musel kácet, při konečné sumě....



ještě jest možnost box si prostě na final půjčovat - to dělá taky dost lidí - samo to prodraží konečnou cenu, ale dle mě by to bylo takové to posunutí za ne úplně mrtě peněz - nabídnou buď bez nebo s, když na tom klient trvá, ale připlatí si ....
09:46:19
27.04.2011
FORM - zlomená ojnice
-> VeTeV: Je mi to jasný, já vím, že výsledek odvedou výborný i když lakují bez boxu, ale Honzovo práci by box ulehčil a zkrátil. Navíc bohužel spoustu lidí tak lakýrníky kastuje a bak se v plénu nemůže vyšvihnout na image profesionála, jak by rád. Nicméně myslím, že všeho do času, bude líp.
09:41:47
27.04.2011
FORM - zlomená ojnice
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Pro mě nejste nedůvěryhodní, jen jsem chtěl říct, že jste teď na blbém rozmezí mezi garážní a profesionální prací. Je teď na Vás, jak se dozhodnete a kam se překulíte. Bohužel pokud chceš získat image profesionální lakovny, bez boxu se neobejdeš. Chápu situaci, proto bych to raději nechal k pivu. Jen mě trochu naštvalo brečení nad kácením se zákazníků, když je tak trochu k tomu přivádíte. Možná z donucení nad nedostatekem kvalitní práce, ale i tak mi to nepřipadá fér.
09:35:47
27.04.2011
VeTeV
-> FORM: box není žádná záruka - mě když dělal Karkuli, tak jsm se dohodli na nějaké ceně, když jsem přijel platit, chtěl částku, která práci neodpovídala - nakonec slevil o pár tisícovek a dohodli jsme se , že to nebudeme dále rejpat...já se spokojil s horší kvalitou a on s menší částkou... dneska bych to raději dal klukům, aby to bylo jinde, než to co mám já jako "lak"
09:28:09
27.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> FORM: nic ve zlym samozřejmě, ale tady to funguje malinko jinak, poptávka vs nabídka je dost krutá, já zrovna včera řešil týpka s lemama na T4ce, když sem mu řekl cenu, která nepřesáhla 5tkč, tak řekl že si radši koupí štětec, dále tu mám jednoho pickupa-ne tebe, nechtěl lakovat korbu, ani vnitřky atd, a když sem mu dal nabídku ceny, tak mi po 14 dnech zdelil, že si to zkusí připravit a nalakovat sám. jinak lakovny okolí šponujou ceny dost dolu, Jinak co se týče tvého auta, to je zas trošku jiná práce, nikde v lakovně by se ti nikdo nepatlal s lamino, a měli by to 4x rychlejc(taky možná proto že by na autě dělali 8hod děnně)...a to že nemáme box? tim se stáváme nedůvěryhodní?
01:24:48
27.04.2011
FORM - zlomená ojnice
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: -> Stepan FUN: Chápu, že některé práce je problém dopředu odhadnout, ale pak je třeba po dodělání některé části sdělit „Jsi v tom za 20 000, je hotovo to a to, zbývá to a to. Pokračujeme dál?“. Pak mám možnost se rozhodnout a nebude třeba se na konci práce kácet. Ale ve chvíli, kdy po mém doléhání na množství a cenu odvedené práce mi sdělíte něco ve stylu „Nechce se mi to počítat“ a pokračujete v práci dál, to ve mě zrovna důvěru nevzbuzuje. No nic, nebudu do toho dloubat, jsem naštěstí celkem flegmatik a navíc jste mě dostatečně zabavili dovozem dílů z odstrojování. Jak říkám, vaše práce je supr a vy na to máte, ale pokud se dle slov Tuňáka chcete dostat na vyšší level a přestat být garážníky, je třeba se zákazníky jednat jinak, pak máte šanci uspokojit i solventnější li­di.
upraveno 1x, naposled 27.04.2011 01:48:27
01:05:56
27.04.2011
FORM - zlomená ojnice
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: -> Stepan FUN: Kucí, předpokládám, že tím kácejícím se majitelem pickupu budu asi já. Popravdě z toho taky trochu nespím. Problém by třeba nebyl ve vyšší ceně, ale musel bych s ní být smířen od začátku, jednání a práce tomu pak musí odpovídat. Ovšem za předpokladu práce s odmítnutím dodání cenové nabídky, po třičtvrtě roku práce na odstrojení, opravě laminátů, přípravě a lakování bez boxu, tak nějak nevím co mám čekat. Vaše práce je kvalitní, ale pokud si za ní chcete nechat i kvalitně platit a ne se trápit s vynášením nesolventních majitelů škodovek z dílny, je potřeba trochu změnit přístup. Berte to jako přátelskou radu, nikoliv nějaké trápení, ale být to práce za 70 000, tak Vás po dvou měsících vynesu v zubech. 3
upraveno 1x, naposled 27.04.2011 01:32:02
Extreme Tyres