Tak 120kový kapoty v interiéru už jsem viděl a to pěkně v celku. Ale asi to bylo o schnilých podbězích a díky tomu urvaných pantech, což se tady určitě nikoho netýká..

Kapota samotná se mi jeví se zeslabením na výztuhách zkonstruovaná ke zlomení uspokojivě, v tom bych se teda osobně nevrtal.
Z hlediska bezpečnosti jsou asi nejhorší panty vpředu, nejlepší vzadu. Až tedy na ten zdvih za jízdy, taky se mi stalo, když jsem kapotu opravoval a dal tam jen tak na chvíli jinou, bez západky. I v 50 km/h to byl zážitek- ale taky moje blbost. K zajišťovací západce zaklesnutý jen do laminátu se snad ani nic dodat nedá..
-> kalmik_06: Už jsem to jednou viděl, snad i fotil, ale žádnej záznam nebyl nalezen

. A bude tam asi větší problém nežli u BMW, u stovky jsou ty panty zapuštěný až do prostoru palubní desky.. I když taková ta mezistěna, za kterou jsou ostřikovače apod., bude nejspíš vadit tak jako tak.
Ten bavorák bude asi lepší - ale panty na kilo má kamarád v garáži

.