skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zvedání auta..držáky
17:53:32
21.12.2008
21.12.2008

Kapřík
-> čert: taky krásné řešení...pokud se to dělá zároveň s prahama tak je to ideální trochu to vyztužit
17:37:55
21.12.2008
21.12.2008

čert
a zvedam to heverem z FEL
17:36:58
21.12.2008
21.12.2008

čert
.
17:35:07
21.12.2008
21.12.2008

čert
.
17:32:28
21.12.2008
21.12.2008

čert
kdyz jsem vyvaroval auto, tak jsem dovnitr prahu vevaril vyztuhy a navenek patku abych vedel kde ta vyztuha je:)
14:51:50
21.12.2008
21.12.2008

Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: tak tohle přesně jsem měl na mysli...díky za foto

14:44:22
21.12.2008
21.12.2008

havlik
já třeba mam s pojízdnym heverem trošku problém:D nedostanu ho pod auto

14:32:24
21.12.2008
21.12.2008

Peklo-Evo-Luboš
zadní :-) ted jsou na nich ale trubicky.
14:30:47
21.12.2008
21.12.2008

Peklo-Evo-Luboš
přední :-)
13:20:57
21.12.2008
21.12.2008

Zdeněk.
-> Rapid05: tak pokud jsou na autě origo pružiny, tak to je bez problémů zvedat ho za nápravnici, ale od doby co tam jsou 250ky pružiny, tak vždycky vyjíždím předníma kola na dlaždice nebo na prkna, aby to bylo trochu víš...
12:30:35
21.12.2008
21.12.2008

Rapid05
-> Kapřík faster: Přemejšlel jsem o tom samým, když jsem vyvařoval auto, chtěl jsem vyztužit vnitřky prahů a ze spodu navařit patky, ale nakonec na to nějak nedošlo. Teď mě to docela štve, ale bez opětovnýho kuchání do prahu a vyztužování bych to nedělal - bál bych se, že se to bude propadat. Jinak se divim, že se ti to zvedá dobře za nápravnici, já mám vyheverování předku jezevcem tak na půl hoďky, protože mi pěkně překáží prední čelo a ty máš jeětě navíc spoiler...
12:20:09
21.12.2008
21.12.2008

MATTESS
-> Kapřík faster: co se Ti nezdá za zvedání pod tlumičema? Podstatně lepší pro auto než za prahy
11:55:43
21.12.2008
21.12.2008

Kapřík
No když zvedám auto tak vepředu za nápravnici..to je paráda. Ale vzadu mám vždycky probém
Na příčku převodovky motor nedosáhne..a za tlumiče...no nevím...tam se mi to taky moc nezdá
Takže nikdo nezkoušel dělat něco takového? nějaké patky? Tak to asi budu průkopník



08:36:57
21.12.2008
21.12.2008

MATTESS
-> Zdeněk.: abych vyndal tlumič, tak auto nezvedam - mám jámu v garáži

00:36:39
21.12.2008
21.12.2008

Zdeněk.
-> MATTESS: a co když ten tlumič potřebuješ vyndat
do teď jsem auto zvedal vpředu za nápravnici a vzadu za příčku motoru, ale když teďka budou tyhle díly natřený barvičkou tak to budu řešit jako MATTESS, nebo to budu zvedat v předu a vzadu za práh
uvidíme, co se osvědčí líp

do teď jsem auto zvedal vpředu za nápravnici a vzadu za příčku motoru, ale když teďka budou tyhle díly natřený barvičkou tak to budu řešit jako MATTESS, nebo to budu zvedat v předu a vzadu za práh

23:33:14
20.12.2008
20.12.2008

MATTESS
-> Kapřík faster: špalky mam vydlabaný, nic se neohýbá, neodírá. A auto zvedam jedině pod tlumičema
23:28:29
20.12.2008
20.12.2008

m8rinek
-> Kapřík faster: premyslel jsem nad posunuti onech trubek v prahu, jednu do predu, druhou do zadu
jinak v garazi jedine pojizdnej hever a zvedat za napravy
jinak v garazi jedine pojizdnej hever a zvedat za napravy
22:48:24
20.12.2008
20.12.2008

Kapřík
Nevím jestli to už někdo řešil, ale neskutečně mě štve když mám zvedat auto heverem nebo je prostě chci mít zvedlé a musím cpát špalky na prahy, ohybat tam všechny ty plechy, odírat nátěry atd... Chystám se proto vyrobit si na spodku kastle nějaký buď držáky, nebo navařit patky, na kterých by to šlo zvedat. Přemýšlel nad tím někdo???