skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Igelit do dveří
-> Bukaj: Dobrej tip, lepidýlko odeberu kámošovi, kterej se tímhle zabejvá, chemopren je opruz a s AL páskou se taky nepracuje moc dobře - i když funguje jinak parádně (a odolný igelitový pytle za 22 kč/kus jsem už pořídil na další projekt)..
-> U-Geen:
Nemáš zač
Já použil konkrétně toto: www.stavebniny-rychle.cz/ data/.../largest-lepidlo-n a-parozabrany.jpg
a spokojenost. Dával jsem to už do tří aut a nikam neteče a nikde nic nehučí
Nemáš zač

Já použil konkrétně toto: www.stavebniny-rychle.cz/ data/.../largest-lepidlo-n a-parozabrany.jpg
a spokojenost. Dával jsem to už do tří aut a nikam neteče a nikde nic nehučí

-> Bukaj: ted jsi prave zodpovedel mou nevyrcenou otazku, jestli se da sehnat neco obdobnyho, jako se dava do novejch aut :)
-> Jarda:
Ale ten asi neměl papírový tapecíry, ale už plastový, jako Felda, ne?
A navíc roadster není zrovna auto do deště a nepohody
EDIT:
osobně používám parotěsnou fólii a lepím ji na lepidlo na parozábrany - je to levné, trvanlivé a nejvíce to technologií lepení připomíná originální řešení.
Dříve jsem používal igelitové ubrusy a podložky (z nemocničních lůžek?) a lepil jsem to Chemoprenem. To byly prakticky identické materiály a technologie, jako origo, ale ne tak trvanlivé (Chemopren je narozdíl od lepidla na parozábrany jen jednorázový, lepidlo na parozábrany je něco jako tmel, který se používá na lepení těchto folií v moderních autech a je furtlepivý).
Ale ten asi neměl papírový tapecíry, ale už plastový, jako Felda, ne?
A navíc roadster není zrovna auto do deště a nepohody

EDIT:
osobně používám parotěsnou fólii a lepím ji na lepidlo na parozábrany - je to levné, trvanlivé a nejvíce to technologií lepení připomíná originální řešení.
Dříve jsem používal igelitové ubrusy a podložky (z nemocničních lůžek?) a lepil jsem to Chemoprenem. To byly prakticky identické materiály a technologie, jako origo, ale ne tak trvanlivé (Chemopren je narozdíl od lepidla na parozábrany jen jednorázový, lepidlo na parozábrany je něco jako tmel, který se používá na lepení těchto folií v moderních autech a je furtlepivý).
MTX Roa to z vyroby ani nemel...
-> Kuladmin:
Díky za info:-) ... Já to tak udělám o dlouhých zimních večerech:-)
Díky za info:-) ... Já to tak udělám o dlouhých zimních večerech:-)
Jelikož jsem docela dlouho laboroval s možností náhrady originálu, aby to vydrželo opakovaná cvičení UP/DOWN s tapacíry, /jelikož jako ve fabrice to už nikdy neuděláš. (Zlatá moje ouža, ta má tapacíry bez sundání od r.77, Štěpáne, opovaž se na to hrabat :-)))/ tak se podělím o zkušenost. Možná už jsem to někde uváděl, ale ideálním produktem je výrobek "Pytel odpadní na suť". PP folie, odolná proti mechanickému poškození, tuhostí docela podobná originálu. Vyskytuje se např. v Hornbachu v různých rozměrech. Úplně laciné to není, ale z větších rozměrů nařežete i na sedana.
Rozřezat pytel na plachtu, oměřit dvojnásobek nárysu dveří, přehnout, falc šoupnout pod "ipury", konce do dveří (samozřejmě po ošetření dutin), upevnit ideálně proužky oboustranné 3M pásky, oříznout, udělat díry pro šrouby a čalounické cvočky a osadit tapece.
Rozřezat pytel na plachtu, oměřit dvojnásobek nárysu dveří, přehnout, falc šoupnout pod "ipury", konce do dveří (samozřejmě po ošetření dutin), upevnit ideálně proužky oboustranné 3M pásky, oříznout, udělat díry pro šrouby a čalounické cvočky a osadit tapece.
-> SexyStroj: presne chce to tak udelat aby to pripadne teklo dovnitr dveri a temi otvory ven. A ver tomu ze za deste tam jde docela dost vody.
Kucí ... tak jestli jsem to dobře pochopil?!
Nalepím igelit na dveře, přičemž mu na spodní část přilepím (ve výšce otvorů v konstrukci dveří) proužky, které přehodím za ty díry, takže voda co bude stýkat po igelitu se přes ty proužky "naleje" do dveří a dírama ven?
Jsem z toho nějakej přešlej, protože když jsem ten igelit u mé Š120 sundaval tak jsem si žádných proužků nevšiml - mě se zdálo, že tam je prostě nalepený a hotovo???
Jo pravda, logicky, ... kam pak šla ta vlhkost co se vysrážela na igelitu???
Asi budu muset rozebrat jedny origo dveře a podívat se!? :-O
Nalepím igelit na dveře, přičemž mu na spodní část přilepím (ve výšce otvorů v konstrukci dveří) proužky, které přehodím za ty díry, takže voda co bude stýkat po igelitu se přes ty proužky "naleje" do dveří a dírama ven?
Jsem z toho nějakej přešlej, protože když jsem ten igelit u mé Š120 sundaval tak jsem si žádných proužků nevšiml - mě se zdálo, že tam je prostě nalepený a hotovo???
Jo pravda, logicky, ... kam pak šla ta vlhkost co se vysrážela na igelitu???
Asi budu muset rozebrat jedny origo dveře a podívat se!? :-O
uprava: tkane nebo netkana ted nevi male tkana se pouziva na zimni zakryti bazenu apod.
Doporucuju na to tkanou folii - v zime nepopraska takze se nevysype. Rozmerove staci obkreslit calouneni dveri a + pak dole prilepit /prisit /privarit navic prouzky a ty po nasazeni vlozit jakoby do dveri aby pripadna voda stekla zpet do vnitrku dveri a pak vytekala odtokovymi diry ven . Kdyz se sunda tapec tak se to pochopi :o)
Doplnim to tu jeste o maly dotaz. Nevite kde sehnat ten igelit na vyrobu
na spodku sou zevnitr este tak 8cm pasky, po kterych steka voda, jak pises
chlapi, potřebuju obrázek, nikdo jinej ho nemá??
-> Pavel P..:
snad, ale když nedá, tak tě budu tak dlouho prudit, až je pujdeš vyfotit,ok?
snad, ale když nedá, tak tě budu tak dlouho prudit, až je pujdeš vyfotit,ok?

hmm mám je někde ve sklepě, ale nechci to hledat.... snad dá fotku někdo jinej
právě to bych chtěl vidět.
Udělat to podle originálu
Udělat to podle originálu
do každý díry ve dveřích byl ještě takovej kus přilepenej na tom igelitu....
Nemá někdo obrázek orig. igelitu pod tapece dveří?
Matně si vzpomínám, že byl nějak dvojitej, aby voda stékala pěkně na dno dveří.
Matně si vzpomínám, že byl nějak dvojitej, aby voda stékala pěkně na dno dveří.