Jako já jsem třeba zatvrzelej a když už to vezmu tak se to vždycky snažím vyřešit. Nicméně když vidím jak funguje průměrnej servis tak je mi jasný že raději vyměněj půl auta za těžký love než aby si s tím lámali hlavu.
Ale teda někdy jsou prostě závady mezi nebem a zemí který vyřešit nejdou, nebo alespon nějak rozumně a rozumně vysvětlit zákazníkovi. Dneska 2.0FSI volnoběh jak pumpa na sračky, asi měsíc takhle jezdil než jsem na to měl čas, v diagnostice čtyři závady z toho tři s klapkou a čtvrtá poměr klika/vačka. Tak jsem to pomazal, zustala klika/vačka, říkám nejspíš přestavovač, pořád to jelo jak pumpa na sračky, pustil jsem akční členy jestli cvaká n205(u těhle veteránů nejde vybrat konkrétní, musí se projet všechny) nastartuju to a ono to jede normálně

Zákazník říká že teda to necháme když to jede, já říkám že to není oprava když vlastně nevím jak jsem to opravil
