Škoda Superb

prohledat
911 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 01.01.2019 do 24.03.2024, založil/a Joki
řadit dle data
12:16:38
26.07.2022
minno
11:12:49
23.07.2022
palinator
-> Syny:
Když už má úplně stejnou logiku ABS, tak proč by se to nedalo jednoduše použít i pro ASR? 4
21:42:40
22.07.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: Asi jako kolegovo O3 Scout na nejdelším placeným parkovišti v ČR (D1). Ujedeš pár desítek km a svítí tlak pneu. Zastavíš na benzince, překontroluješ kola - vše dobře. Uděláš reset a jedeš dál. Na tom vlnobití z panelů to prostě odskakuje a jedontka si s tím neví rady. :-D
21:37:11
22.07.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 22.07.22 21:27:07: Taky si myslim. Kolikrát stačí na zvedáku roztočit přední kola na zjištění ložiska a už svítí ABS a píše to mechanickou závadu zadních snímačů.
21:28:16
22.07.2022
Syny
-> Milan 136 22.07.22 21:18:02: Po pravde jsem nad tim nikdy moc hluboce nepremejslel. Myslel jsem ze to nejak porovnava narust otacek prednich kol s nejakym akcelerometrem nebo tak neco. Ze to porovnava predek/zadek mi nenapadlo.
upraveno 1x, naposled 22.07.2022 21:32:31
21:27:07
22.07.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: Můj odhad je, že by to vyhodilo chybu snímačů. Po nějaký době. Ale omezovat by to asi nemělo.
upraveno 1x, naposled 22.07.2022 21:27:28
21:18:02
22.07.2022
Milan 136
-> Syny 22.07.22 20:58:08: To jsem taky říkal, ale kdo ví, co by to udělalo. Ale možná by to neomezovalo motor 3
Tak jak jinak to má zjistit, že přední kola"hrabou"? Musí být rozdíl otáček předních a zadních kol.
21:02:46
22.07.2022
StepaNoFUN
-> Syny: Mám takovej dojem, že by to vyhodilo chybu. Ale asi ne hned.
20:58:08
22.07.2022
Syny
-> Milan 136: Jo vidis, ja neumim pocitat - na polomeru 1 No, to uz asi znat je 3 Ale i tak mi prekvapilo, ze na zaklade toho zasahuje ASR. Jsem netusil, ze to porovnava otacky predek vs zadek.

BTW: Kdyz prohodi kola predek / zadek, tak bude tedy v pohode, ne? 3
upraveno 1x, naposled 22.07.2022 21:01:06
20:44:11
22.07.2022
Milan 136
-> Syny 22.07.22 19:47:07: 2cm na poloměru! To Ti přijde málo?
zvětšit Škoda Superb - obrázek od Milan 136 vložen 22.07.2022 20:44:11
20:27:15
22.07.2022
StepaNoFUN
-> saskyn2: Tak to jo. Pojistku pochopím. Má kliku. Sice to nedohledám, ale kamarád mi posílal před časem fotku napůl shořelýho torpéda. Jedna čínská tryska jaksi odešla a ve spojení s lihovou zimní směsí... :-/ Já jsem teda na O1 dělal tunning tryek taky (mám tam rozprašovací z O3). Ale když by byl problém, tak asi první po čem jdu, je to co jsem tam naposledy dodělal.
20:06:53
22.07.2022
saskyn2
-> StepaNoFUN: Pojistka, vyhřejvaný samozřejmě jsou. Jedna byla zkratovaná, druhá stříkala někam za auto. Velmi kvalitní materiál. Původně jsem je chtěl rozšlapat a dát mu je, ale pak jsem to nechal na něm3 Říkal že to byl dárek, tak s těma matlalama předemnou počítám že ho ten dárek vyšel tak na 30 nejmín3 Ale co nepochopím, že takovou informaci o jejich výměně nedokáže sdělit. Pojistku jsem našel během 2 minut, ale najít proč hoří mi trvalo celkem dost času-jeho peněz, protože z tý pojistky jede asi 10 věcí a něco takového člověka fakt nenapadne tak jsem ze zkušenosti typoval spíš prořezaný kabely k zrcátku od výměny okna, nebo dole něco na nápravnici kde vede kabel k čidlu oleje, nebo skřípnutou kabeláž pod tunelem k zadnímu měniči 230v.
19:55:56
22.07.2022
StepaNoFUN
-> saskyn2: Ještě jednou? Kvůli tryskám na ostřikovače nešlo půl auta? To jsou CANový či co? Nebo odešla pojistka, protože jsou vyhřejvaný?
upraveno 1x, naposled 22.07.2022 19:57:14
19:53:31
22.07.2022
saskyn2
-> Milan 136 22.07.22 18:33:23: To je klasika. Ted jsem dělal CC, nešla klima, stmívací zrcátko, 230v zásuvka a x dalších píčovin. Měl to ve 3 servisech, kde mu měnili od klimakompresoru přes vysokotlaký čidlo až po snímač na olej, pak ho vyfákli že to nezvládnou, tak to skončilo zase tady. A borec nemůže rovnou říct že si tam dal nějaký čínský trysky na ostřiky aby to nemělo 3 proužky, ale rozprašovalo jak B6. Nu co, tu práci/čas mi platí, ale mohl malinko ušetřit...
19:47:07
22.07.2022
Syny
-> Milan 136 22.07.22 19:28:05: Kolik to je, 2 cm na prumer, ne? To mi neprijde zas az tolik aby uz to hodnotilo ASR jako prokluz :)
upraveno 2x, naposled 22.07.2022 19:52:03
19:31:57
22.07.2022
StepaNoFUN
-> palinator: Woe. Ale je fakt, že máš dá se říct pravdu. :-/ Teď už jo. :-/
zvětšit Škoda Superb - obrázek od StepaNoFUN vložen 22.07.2022 19:31:57
19:28:05
22.07.2022
Milan 136
18:59:11
22.07.2022
palinator
-> StepaNoFUN:
Na stání v garáži mi stačí i dvoukola 3
18:58:09
22.07.2022
Syny
-> Milan 136 22.07.22 12:57:59: To takhle "malej" rozdil uz protiprokluz bere jako, ze je neco spatne?
18:37:08
22.07.2022
StepaNoFUN
-> palinator: To asi jo. Já chtěl 4kolu po tom, co jsem jaksi na mokru nemohl s karavanem vyjet v MB kopec. :-D Forman hrabal jak zběsilej a posouvali jsme se dopředu krokem. :-D
Ale i v nížině je chalupářův sen k něčemu. Když jaksi přijedeš do depa, který je na rozbahněný louce, v klidu dotáhneš karavan na místo a za chvíli přijede kolega s T4 a podvalem a skončí na začátku louky. Tak kurta, zapřáhnout a dotáhnout na místo. :-D
18:33:23
22.07.2022
Milan 136
-> palinator 22.07.22 13:02:23: Nechápu. Logicky to musí dělat od doby, kdy tam dal nějakej trotl ty gumy z Fabie3
A nepřijde to asi nikomu divné a nedá si to do souvislosti.
17:22:40
22.07.2022
Jarda/felda
-> palinator 22.07.22 16:59:08: ale zajímavý je že passat mě nechá hrabat a jenom bliká kontrolka 3
17:06:09
22.07.2022
palinator
-> StepaNoFUN:
Ale to je pro 99,98% situací běžnýho motoristy v nížinách a bez vleku asi tak všechno. 1
17:04:44
22.07.2022
StepaNoFUN
-> palinator: na tyhle rychly odpaly z krizovatek je 4kola super. Navic jen s EDS, ktery nehrabe do plynu.
16:59:08
22.07.2022
palinator
-> Jarda/felda:
To se mi už taky stalo, na štěrku se jedno kolo prohráblo, rozblikalo se to a pak se to sbíralo od volnoběhu jak lemra. Na to že jsem potřeboval z křižovatky zrovna vypálit, tak docela nepříjemný... Takže pro sichr včas vypínám. 3
15:25:23
22.07.2022
Jarda/felda
-> Milan 136 22.07.22 12:57:59: protiprokluz nejde vypnout ? 3 3 ve fabii šel ale tam to bylo sakra citlivý to stačilo jednou protočit kolo a už to ubíralo což bylo úplně super protože se to většinou dělo ve chvíli kdy se to chytlo tak se přidusil motor 8
13:02:23
22.07.2022
palinator
-> Milan 136:
A to se rozbilo "samo" časem a nebo ihned po přezutí. Jinak to vypadá na echt gold udržovanej kousek. 3
12:57:59
22.07.2022
Milan 136
-> palinator 22.07.22 12:38:03: -> Syny 22.07.22 12:38:21: Správně 3
Vzadu 205/55 a vepředu 205/453
Rozjedeš se, začne blikat protiprokluz a auto nejede. Si chudák myslí, že to stále hrabe 3
zvětšit Škoda Superb - obrázek od Milan 136 vložen 22.07.2022 12:57:59
12:43:48
22.07.2022
King
-> Syny 22.07.22 12:38:21: Nebude to perspektiva? :-)
...ze by nejakej problem vejfuckovy soustavy?
12:38:21
22.07.2022
Syny
-> Milan 136: Jinej rozmer pneu predek/zadek?
12:38:03
22.07.2022
palinator
-> Milan 136:
Má to menší přední kola ne? 3
12:33:04
22.07.2022
Milan 136
-> dragon_cb_cz 22.07.22 10:27:08: No že nemá výkon. Schválně kdo si toho z fotky všimne 1
10:27:08
22.07.2022
dragon_cb_cz
-> Milan 136 21.07.22 17:24:09: Přijelo že nejede? 1
17:24:09
21.07.2022
Milan 136
Tohle dnes přijelo, že to prý nejede3
zvětšit Škoda Superb - obrázek od Milan 136 vložen 21.07.2022 17:24:09
08:28:30
08.06.2022
Tomaso435
-> Borderer 08.06.22 08:07:33: ubrat z krypl módu na rs a po piči
08:21:17
08.06.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 08.06.22 08:07:33: Mně to Volvo přijde v pohodě, nevím, jestli to ještě nějak postupem let ladili, ale proti elektru je to fakt takový divný. Žádný progresivní účinek, v celém rozsahu je to takový jak říkám hovnový řízení.
08:07:33
08.06.2022
Borderer
Já bych stejně řekl, že je to jen a pouze o tom, na co je člověk zvyklej. 3 Protože po 150 tisících kilometrech ve Felicii s posilovačem poznám na volantu snad všecko, tak po přesedlání do Volva s hydrem nebo služební Fóbie s elektrikou nepoznám ani prd, jen na mne řve kontrola trakce. Nehledě na to, že jsou všechny tyhle auta nechutně přeposilovaný. 8
21:29:49
07.06.2022
Bukaj
-> saskyn2: Je to o zvyku. Stejně, jako pro většinu řidičů je dnes nezvyk sednout do škodovky, tak pro mne je nezvyk řídit něco moderního. Koneckonců - i když přesednu z jedné mé 130 do druhé, tak je to auto, které se jinak ovládá, jinak se chová za různých situací, jinak brzdí atd, jen to, že to nejede, mají obě společné3
A není to tím, že by jedna stotříca byla zánovní a druhá vrak, ale třeba tím, že jedna má furt plný kufr a vzadu plynovou nádrž (o 150-200 Kg víc), pneu 165/80 R13 na plecháčích 4,5 J, přítlačák z Feldy 1,3 a druhá je lépe odhlučněná, na litých diskách 5Jx13 má gumy 185/70 a přítlačák z 1,6 a je to fakt úplně jiné auto...
...ale to už jsme hodně mimo téma4
20:58:26
07.06.2022
saskyn2
-> Bukaj: no hele 120 bez vůlí jo:) jako u hřebenu je obrovský pokrok oproti šneku, přesto si dovolím tvrdit že Markéty Oktávka má po 330tkm menší vůle než měla ta nejlepší 120 která se kdy soudruhům povedla, už když vyjížděla z továrny3 Nevim, to co píšeš nikde nepozoruji, mám to tak jako píše-> Syny 07.06.22 11:41:32: a myslím že těch aut vystřídám o dost víc než běžný smrtelník.
17:36:14
07.06.2022
Jirik_Tuňák1983
Tak já musím za sebe prohlásit, že aut střídám fakt hodně a nějak ty věci, které se dole popisují, jako řidič nevnímám. Minimálně to není takové, že by mi to přišlo jako záležitost k řešení.
Když ale vezmu naše dvě poslední auta, která máme doma (teď nevím, jestli už to jsou moderní vozy), tak Bravo II má řízení skvělé. A to jak účinkem závislým od rychlosti jízdy, tak přesností, citem v řízení a netahá tě to jak debila doleva doprava po přejetí fazole. Čirou náhodou to má elektromechanické řízení. Volvo má klasickou hydrauliku a je to z mého pohledu takové hovnové řízení. Není moc přesné, odpor na místě je větší než by se mi líbilo a mnohem více to přenáší do volantu různé rušivé vnější elementy. Jediná hydraulika, která fungovala dobře, tak byla v historické Xantii, kde na tom hydru jelo celé auto. Jinak za mne hydraulika eeee, elektrika nebo elektromechanika palec nahoru.
upraveno 1x, naposled 07.06.2022 21:12:19
15:10:52
07.06.2022
Bukaj
-> saskyn2: Jsem zvyklý na hřeben 120 (130) bez vůlí a vždy, když jsem sednul do té Caddyny, tak to byla nepříjemná změna, než jsem si zvykl. Vybavuju si, že kdysi se dost podobně chovalo firemní Ducato (2006, první s novou tváří), ale když si občas sednu za volant kolegova Ducata 2006 (ještě starý model), tak to to nedělá.
Jinak moderními vozy moc nejezdím, když jsem byl v 2016 v USA a jezdil jsem tam funglnovým Focusem, tak ten to nedělal. Nejvíc s tím zápasím u té Fabie II a Caddy III...
15:04:02
07.06.2022
Jarda/felda
-> palinator 07.06.22 11:47:04: a víš že mě to golf dělal taky a to byla komplet nová náprava i silenty motoru, ted u passata se mi zase hýbe řadička dopředu/dozadu při přídání a trochu poklesne spojkový pedál při akceleraci 9 9
13:50:50
07.06.2022
palinator
-> U-Geen:
Tady jsme na vůli nepřišli... Ale je možný že plave uložení celýho řízení.
13:24:50
07.06.2022
saskyn2
-> Bukaj 07.06.22 12:02:39: to máš nějak pomotaný, tohle je naopak vlastnost hydrauliky3 u toho el serva to jde právě krásně plynule od začátku do konce, i při prudkém pohybu, zatím co hydrauliky při rychlé reakci jde kousek lehce a jakmile narazíš na její limity, tak ti volant ztuhne, což je pro mě celkem uživatelsky nepříjemný, ale tobě to možná připomíná vůli na 120 tak ti to vyhovuje3
A zrovna tebou zminovaná fábie má hydrauliku kterou žene el pumpa, tam není vyloženě elektrický posilovač.
upraveno 1x, naposled 07.06.2022 13:26:46
13:20:02
07.06.2022
saskyn2
-> palinator 07.06.22 10:40:23: vidíš a mě právě připadá že mám lepší kontakt s vozovkou u elektriky, kde se volant chová přirozeněji než u běžného hydraulického serva, není přeposilovaný na dálnici a není to celkově tak gumové. Jinak to CC nemá el posilovač na volantové tyči jako tebou zminovaný rapid a citigo, ale stejně jako oktávka na hřebenu.
-> Syny 07.06.22 11:41:32: jo mám z toho ten samý pocit
12:37:37
07.06.2022
U-Geen
-> palinator 07.06.22 11:47:04: tohle mi delaly zadni silentbloky v ramenech k.o.... proste to rameno pri pridani plynu odcestovalo kamsi :)
12:17:16
07.06.2022
palinator
-> Syny:
Přijde mi že ne v takové míře... I v té zatáčce to prostě má tendenci smazávat odpor volantu. Ale dohadujeme se o píčovinách. Fajn na elektrice je, že jde nastavit, je energeticky míň náročná a nepotřebuješ k tomu tekoucí příslušenství, který překáží na řemeni, apod.
12:12:09
07.06.2022
Syny
-> palinator 07.06.22 11:47:04: To budou delat spis uz i vyrachtany poloosy, pripadne gumy. Kazdopadne ze jedes po kluzkym jako s el. posilovacem nepoznas? Ja to tedy zatim poznal vzdycky. Nevim no, podle me el. posilovac je vyborna vec a uz bych se vracet zpatky v tomhle ohledu nechtel. Nejak nepozoruju tyhle problemy co tady pisete.
12:10:34
07.06.2022
růža
-> palinator 07.06.22 09:41:07: Já si neskutečně zvykl na AWD. Frajeřinu s tím člověk udělá stejnou a zároveň se neztrapní při prvním mírném kopečku.
12:07:36
07.06.2022
palinator
-> Bukaj:
Tak toho jsem si nikdy nevšim.. Možná jsi na to citlivější protože stodvacítka to má přesně obráceně, ve středový poloze jde volant ovládat špičkou malíčku, už jenom než se všude vymezej vůle, později je to už jen a jen horší. 3
Extreme Tyres