skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejzábavnější auto do cca 250t.kč
prohledat
414 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.07.2018 do 16.07.2024, založil/a Mantrabeach
-> ajok: stejný, bude to tím že je na foto vzadu menší (a prázdná) guma
-> Tom Troll 14.07.24 11:47:10: jo, ty na to sedi lip... a jsou stejny? me prijde vzadu vetsi limec nebo to klame guma? s 5 dirama jsem je bohuzel jeste nevidel

-> ajok: No nějaký balony tam určitě patří, ze všeho nejradši bych zkompletoval sadu cirkulárek na kterých to přijelo, je to Enkei 26 / American Racing AR26 15" hliník kterej se ovšem dělal ve všemožných roztečích, u nás už jsem je na prodej viděl víc sad, ale vždycky šest děr... Tak kdyby jsi měl tušení kde by se u nějakého offroaďáka válely, tak pověz, mám jenom tři a hledám marně, čtvrtej byl velkej plecháč rezerva z auta.
-> Tom Troll 14.07.24 11:02:11: aha... tak super, nevim jakou maji unosnost, ale tydle jimny kola jsou zuslechtena, rusky blato jsem promackaval, jimny kolo jsem natukl jen jedno v Uzbekistanu, pak jsem teda mel pri rovnani palici strach, aby neprdlo, ale vydrzelo
Jimny maji ET0, kdyby jsi chtel tak tu mam brazilska podobna jako samurai, ale tusim maji ET20 a pak z vitary, ale ty mam jen 3ks, a kolega mi ted nabizel ty klasicky ze samuraje, ty ja uz jedny mam, ty maji taky asi ET0 a jeste mozna lepsi zelezo :). Bych klidne nechal tydle 15 a dat na to poradny balony nebo budes davat vetsi, ale proste poradna amerika musi mit hodne gumy, poradny auto musi mit hodne gumy a ne ty dnesni sprcky, co se davaji :)
Motor slusnej, to uplne staci...



Motor slusnej, to uplne staci...

-> ajok: Máš pravdu že jsou to plecháře z Jimnyho, koupil jsem je protože jich tu je fůra a nejsou drahé, abych to vůbec mohl postavit na zem, potažmo to budou rezervy, mají i s gumou správný rozměr nejmenšího možného kola co na to jde legálně dát a vypadají vcelku dobově, rozteč je stejná 5x5.5 palců, je to světový univerzální rozměr pro lehčí rámovky, má to ve střední zátěži Ford, Dodge, rámové Suzuki, ale měli ho třeba i Volha, Barkas, Niva, a spousta dalšího. Šest šroubů bylo až od další větší zátěže, anebo pokud měl člověk 4wd (tohle je dvoukolák D150).
5.7 přišel až o něco později v další generaci (hemi ne, to je označení pro svalovce už z 60s).
Tady je jenom 5.2 (Chrysler LA318 cui), v tomhle roce byl jedinný větší 5.9 (LA360), ale před emisema šlo do toho samýho auta objednat i 7.2 (440 BB).
Taky v tomhle roce už šla objednat i naftová turbo šestka Cummins, která v této modelové řadě začala v USA revoluci "menších" naftových motorů v úžitkáčích, a je to definitivně nejžádanější varianta tohoto modelu. (benzíny V8 jsou za cenu šrotu, dieselový řadovky jsou v jakymkoli stavu hodnotný)
5.7 přišel až o něco později v další generaci (hemi ne, to je označení pro svalovce už z 60s).
Tady je jenom 5.2 (Chrysler LA318 cui), v tomhle roce byl jedinný větší 5.9 (LA360), ale před emisema šlo do toho samýho auta objednat i 7.2 (440 BB).
Taky v tomhle roce už šla objednat i naftová turbo šestka Cummins, která v této modelové řadě začala v USA revoluci "menších" naftových motorů v úžitkáčích, a je to definitivně nejžádanější varianta tohoto modelu. (benzíny V8 jsou za cenu šrotu, dieselový řadovky jsou v jakymkoli stavu hodnotný)
-> Jirik_Tuňák1983 24.09.19 11:11:14: uz nevim, co to bylo
-> Tom Troll 13.07.24 10:36:09: pekne, motor 5,7 hemi? co to mas za kola, prijdou mi jak jimny, ale to je blbost, urcite mas 6 sroubu

-> Tom Troll 13.07.24 10:36:09: pekne, motor 5,7 hemi? co to mas za kola, prijdou mi jak jimny, ale to je blbost, urcite mas 6 sroubu
-> Vojťas 24.09.19 10:38:48: semnou jela v aute jen pres Kyjev a stacilo mi to... Myslel jsem, ze ji z auta vyhodim :)
Radeji jsem to smaznul, ono to tady cte dost lidi...
Radeji jsem to smaznul, ono to tady cte dost lidi...
-> Jarda - zrušená registrace 24.09.19 10:21:28: Tak ono to není o rozmazlování, zase bych jako úplně nepotřeboval mít doma poďobanou pani se srostlým obočím a beranicemi v podpaží. V těchto případech samozřejmě chápu, že se dá projet cesta kolem světa za 80 dní s jedním párem ponožek a jedním kusem kalhotek. 

-> Jirik_Tuňák1983 24.09.19 10:02:58: nesmite je tak rozmazlovat

-> Jarda - zrušená registrace 24.09.19 08:27:08: To by ženská musela mít kníra a chlupatý nohy, jinak si to nedovedu představit. 

-> Alenka 24.09.19 08:13:57: staci jedno nahradni obleceni a druhe si vzdy vypere
ja to tak delal mesic a pul v asii...

-> Jirik_Tuňák1983: i pán s paní se vejde :)
Prostě v kufru je x místa, musí se tam vejít y+z věcí a pokud bude suma y+z větší než x tak se nikam nejede. Ízy pízy.
Beztak většinu těch krámů co s sebou normálně tahá nikdy nepoužije
Prostě v kufru je x místa, musí se tam vejít y+z věcí a pokud bude suma y+z větší než x tak se nikam nejede. Ízy pízy.
Beztak většinu těch krámů co s sebou normálně tahá nikdy nepoužije

Ja bych se drzel osvedcene koncepce vse vzadu a tam toho na vyber moc neni :/ na druhem miste bych az uvazoval o klasicke koncepci - tam uz toho je na vyber vic i rodinne kombajny, o predohrabu bych neuvazoval vubec
to radeji nejake subaro 


-> Alenka 24.09.19 07:08:14: Dva pány z bagáží na týden a nebo jednoho pána a jednu paní s bagáží na týden? Já si myslím, že je to docela zásadní objemově přepravní rozdíl a ten kufr je na druhou variantu dost titěrný. 

-> Jindas: Proto jsem nakonec skončil u Z4
Proti ostatním neprůstřelně spolehlivé, vejde se tam v pohodě i buřt jako já, bez problému odveze dva lidi i s bagáží na týden, ani třílitr nijak zázračně nejede, ale krok s provozem udrží, má parádní zvuk, jezdí do 10l a s nataženou střechou je na dálnici akustický komfort k nerozeznaní od kupé.
Na tvém místě bych pořídil něco takového a do hot hatche šel až tě stará natlačí do dětí.
Nudných nákupních tašek jako Golf GTI si potom užiješ do sytosti a není důvod házet ručník do ringu už v předstihu :)

Proti ostatním neprůstřelně spolehlivé, vejde se tam v pohodě i buřt jako já, bez problému odveze dva lidi i s bagáží na týden, ani třílitr nijak zázračně nejede, ale krok s provozem udrží, má parádní zvuk, jezdí do 10l a s nataženou střechou je na dálnici akustický komfort k nerozeznaní od kupé.
Na tvém místě bych pořídil něco takového a do hot hatche šel až tě stará natlačí do dětí.
Nudných nákupních tašek jako Golf GTI si potom užiješ do sytosti a není důvod házet ručník do ringu už v předstihu :)
-> Alenka 23.09.19 19:05:49: 350Z jsem jel a nějak mě to neuchvátilo ( Sorry Mantra
)
Boxsterem jsem náhodou jel též a když jsem slyšel co do toho týpek nasypal aby to bylo vůbec provozuschopný... rok 2006
MR2 - tam se fakt nevejdu
a kdyby náhodou jo,tak budu mít volant u brady
-> m8rinek: Hele Clio RS je zase více méně pro mě už hodně malý. Chci trochu větší nákupní košík
a Miata v mém případě fakt neee,vozil jsem se a i jsem v několika jel jak NA,NB tak NC, dokonce v přeplňovaných i N/A a jako super auto na tratě,slalomy,srandy kopec.... jenže ne pro i pro každodenní ježdění. A v NA a NB jsem dost namáčklej 

Boxsterem jsem náhodou jel též a když jsem slyšel co do toho týpek nasypal aby to bylo vůbec provozuschopný... rok 2006
MR2 - tam se fakt nevejdu


-> m8rinek: Hele Clio RS je zase více méně pro mě už hodně malý. Chci trochu větší nákupní košík


-> Jirik_Tuňák1983: tak von staci i swišt sport se 100kW, akorat ten tu radost nebude vyvolavat v primce :)
-> vhml: Nebo třeba toto? 
auto.bazos.cz/inzerat/... /Citron-DS3-WORLD-RALLY-CH AMPION-16T-RACING-206-HP.p hp
Abarth 500ka by taky šla. Ale třeba 595 Competizzione je hodně drahá a 695 Biposto úplně mimo.
Na tu váhu by ale stačil i klasický Abarth. Něco jako toto auto.bazos.cz/inzerat/... /fiat-500-abarth-595119kw1 majitel.php .

auto.bazos.cz/inzerat/... /Citron-DS3-WORLD-RALLY-CH AMPION-16T-RACING-206-HP.p hp
Abarth 500ka by taky šla. Ale třeba 595 Competizzione je hodně drahá a 695 Biposto úplně mimo.
Na tu váhu by ale stačil i klasický Abarth. Něco jako toto auto.bazos.cz/inzerat/... /fiat-500-abarth-595119kw1 majitel.php .
-> U-Geen 23.09.19 23:09:07: jezis, to bych cekal od jirika, taky pisu doxy...
-> Jarda: boxter nic neni
chce hothatch a vy mu radite roadstery.. ok :-))
-> Jindas 23.09.19 06:54:20: hothatch a koncernový auta úplně nejdou dohromady. Věřím, že to pojede rychle, pohodlně i na výlet, ale na zážitek to asi úplně nebude.
Jako hothatch mi spíše napadají pojmy jako TypeR , Abarth, ClioRS nebo pak třeba RX8 ( +GO motoru
)
Jako hothatch mi spíše napadají pojmy jako TypeR , Abarth, ClioRS nebo pak třeba RX8 ( +GO motoru

-> Jarda - zrušená registrace 23.09.19 10:50:44: když už nad něčím uvažuji, tak většinou aspoň vím jak se to jmenuje :D.
-> Jindas: Jinak s timhle budgetem Clio RS z fwd a z rwd fakt třeba tu poslední generaci MR2. Prachy jsou takový přelomový. Na MX5 NB je to moc (i když to tam v klidu nasypeš :))) a na cokoli zajímavějšího je to málo. Jinak ani to NC by nemusela bejt špatná volba, ale nečekej střelu. Za tuhle cenu už by mohlo bejt NCfl ve 2L (s odřenejma ušima :))), kde by už měl být menší problém s motory...
-> Jindas: Jinak s timhle budgetem Clio RS z fwd a z rwd fakt třeba tu poslední generaci MR2. Prachy jsou takový přelomový. Na MX5 NB je to moc (i když to tam v klidu nasypeš :))) a na cokoli zajímavějšího je to málo. Jinak ani to NC by nemusela bejt špatná volba, ale nečekej střelu. Za tuhle cenu už by mohlo bejt NCfl ve 2L (s odřenejma ušima :))), kde by už měl být menší problém s motory...
-> Jarda: s timhle zábava začíná v okamžik kdy se na spoji převodovka-motor začně objevovat olej :D
Čtyřválcová turbopředokolka nebo Haldexová čtyřkola není žádný auto pro zábavu. Ať si řiká kdo chce co chce, všecko to jezdí jak Octávka.
Něco funguje trochu líp, něco trochu hůř, ale furt je to jen nákupní taška s poměrně silným motorem a nic víc.
Zvuk to nemá, charakter to nemá, výjimečné to ničím není, prostě auta pro lidi bez fantazie.
Svez se nějakým Boxsterem, Z4, 350Z, S2000 nebo třeba MR2 a po Golfu, Leonu nebo Astře ani nevzdechneš.
Něco funguje trochu líp, něco trochu hůř, ale furt je to jen nákupní taška s poměrně silným motorem a nic víc.
Zvuk to nemá, charakter to nemá, výjimečné to ničím není, prostě auta pro lidi bez fantazie.
Svez se nějakým Boxsterem, Z4, 350Z, S2000 nebo třeba MR2 a po Golfu, Leonu nebo Astře ani nevzdechneš.
-> Jindas 23.09.19 12:53:06: Proč je tebe používat zadokolku v zimě nesmysl? Já mám pár zim odjetých s RWD i FWD a s RWD prostě projedeš víc. Je teda taky náchylnější na necitlivé podřazení/přidání plynu a čim vyšší výkon, tim citlivější nohy by měl řidič mít.
Ale pokud jezdíš hlavou a máš dobré gumy ... Pro mě je třeba RWD jako příští auto jasná volba.
Ale pokud jezdíš hlavou a máš dobré gumy ... Pro mě je třeba RWD jako příští auto jasná volba.
-> dragon_cb_cz:
však jasný, hele OPC měl bývalý kolega to OPC GTC a furt problémy s elektrikou
,ale asi kus od kusu a moc jich tady nejezdí ba ani servisy na to nejsou nějak moc připravený.
Já si toho opravím dost sám,ale taky na nějaké věci jsem krátký.
A Renault servis mám za barákem a občas se nějaký CUP přijede podívat.


Já si toho opravím dost sám,ale taky na nějaké věci jsem krátký.
A Renault servis mám za barákem a občas se nějaký CUP přijede podívat.

-> Jarda/felda:
blázen,ano neskutečně se mi ty auta líbí,ale už začínají být nedostupná....
a docela bych ocenil i výbavu 




-> charon 23.09.19 12:16:30: hele je to takové všestranné, rád bych si užil menšího sporťáka,který mě odveze jak na ring tak i do práce, a i tak,že budu moct říct ženě aby si vzala saky paky a jedem na víkend do zahraničí.
Pro mě je RWD nesmysl,chci ho používat celoročně.
A kdykoli říct,když budu mít chuť,tak ho vzít na okruh,slalom...
Pro mě je RWD nesmysl,chci ho používat celoročně.
A kdykoli říct,když budu mít chuť,tak ho vzít na okruh,slalom...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.09.19 11:28:08: + ve verzi CUP LSD.
což žádná vypsaná konkurence nemá.


-> Eidy: Hehe, já na škodovky nikdy nezanevřu,to je fakt,nicméně chci něco moderního,bezpečnýho,rych
lýho ,jezdit jak do práce tak třeba i po evropě.
RWD jsem vypustil,to bych hned někde omotal o strom a BMW upřímně nemusím
RWD jsem vypustil,to bych hned někde omotal o strom a BMW upřímně nemusím

-> Luky: JJ megane mě uchvátil a jak píše -> Tuner#2: ty brzdy jsou fakt extra o level někde jinde než Golf 7 GTI.
Ono by možná stálo za to nejdřív definovat, co si tazatel představuje pod pojmem zábava. Co je pro jednoho nudná popelnice druhemu muze vykouzlit rohlík na tvari ...
-> Jindas: Za mě asi OPC nebo Megane, ale je to čistě o sympatiích, proč, to ti neřeknu 

-> Jindas 23.09.19 06:54:20: z toho co píšeš Megane, protože ty Recara jsou mega super a má to už v základu slušné brzdy. 

-> Eidy: Ten Jaguár jsem kdysi řídil v Drinku a bylo to tak šíleně zákeřné auto, že i se zapnutou "kontrolou trakce" mě při normální jízdě jednou cukl zadek a když jsem se točil před barákem, zapadly mi přední kola za asi 5 cm ďolík v trávě, zakní kola na štěrku a to auto se odtud nedokázalo vyhrabat, musle jsem to rozhoupat a byla to katastrofa...
-> Jarda: Boxster bude určitě pěkná hračka a já bych jí bral, jen za tyhle peníze jsou to ty největší střepy.
-> Eidy 23.09.19 10:06:04: presne, jedine rwd...ja uvazoval treba o boxteru, miatu ma dnes kazdej, bawo taky... Zalezi jak moc to ma byt pro zabavu a jak moc bezpecny, treba laminatova replika 550 by me taky lakala, ale tam o bezpecnosti nemohla byt rec ani v orginalu
-> Jindas: Měl sis nechat škodovku
A co NC Miata? BMW Z4? Nejel jsem v ničem z tvýho seznamu, jen to nejsou auta, který bych si představil jako takový auta pro radost pro mě. Já bych šel jednoznačně po něčem RWD. A nebo aby to mělo nějakou eleganci www.sportovnivozy.cz/1185 69-jaguar-xk8-kupe-ceske-b udejovice

A co NC Miata? BMW Z4? Nejel jsem v ničem z tvýho seznamu, jen to nejsou auta, který bych si představil jako takový auta pro radost pro mě. Já bych šel jednoznačně po něčem RWD. A nebo aby to mělo nějakou eleganci www.sportovnivozy.cz/1185 69-jaguar-xk8-kupe-ceske-b udejovice
-> Jindas: ačkoliv nemám rád auta na F, volil bych asi francouze :) Německá skvadra bude zajistě skvělá, ale možná trochu nudná?!
Ale s ničím z toho jsem nejel, tak je to jen takový plácnutí zcela bez znalosti souvislostí
Ale s ničím z toho jsem nejel, tak je to jen takový plácnutí zcela bez znalosti souvislostí
Trochu obnovím téma i když hranice peněz bude vyšší.
Už nějakou dobu pokoukávám po ostrém hatchi, do teď mám stále Volvo s60,je to sice fajn,ale je to spíš rodinný tank s 300koňma, ale ostřeji se dá jet jen po rovinách nebo táhlých zatáčkách....
A jelikož ještě rodinu neplánuji,tak si chci užít trochu těch kroucení rukou v zatáčkách
Ale moje dilema je takové,že se nemůžu furt rozhodnout do čeho jít...
A v nabídce jsou tato vozidla:
VW Golf 7 GTI Perfomance 169KW :-)
AUDI S3 8P Quattro TFSI 195KW
Seat Leon Cupra R 206kw :-)
Opel Astra OPC GTC 206kw
A poslední Renault Megane RS 265 CUP 196kw :-)
Všechny auta v manuálu a benzínu.
A zatím můj favorit je ten poslední Megane RS CUP z roku 2014 (+/-)
A rád bych si od Vás poslechnul názory na ty auta,co jsem psal výše?
Mám toho dost načteno i co se týká případných investic a provozu a v pár autech jsem se i svezl(označené smailikem výše ) ,ale pořád nejsem rozhodnutej.

Už nějakou dobu pokoukávám po ostrém hatchi, do teď mám stále Volvo s60,je to sice fajn,ale je to spíš rodinný tank s 300koňma, ale ostřeji se dá jet jen po rovinách nebo táhlých zatáčkách....
A jelikož ještě rodinu neplánuji,tak si chci užít trochu těch kroucení rukou v zatáčkách


Ale moje dilema je takové,že se nemůžu furt rozhodnout do čeho jít...
A v nabídce jsou tato vozidla:
VW Golf 7 GTI Perfomance 169KW :-)
AUDI S3 8P Quattro TFSI 195KW
Seat Leon Cupra R 206kw :-)
Opel Astra OPC GTC 206kw
A poslední Renault Megane RS 265 CUP 196kw :-)
Všechny auta v manuálu a benzínu.
A zatím můj favorit je ten poslední Megane RS CUP z roku 2014 (+/-)
A rád bych si od Vás poslechnul názory na ty auta,co jsem psal výše?
Mám toho dost načteno i co se týká případných investic a provozu a v pár autech jsem se i svezl(označené smailikem výše ) ,ale pořád nejsem rozhodnutej.





-> dragon_cb_cz: 190, u NB jsem malem sundaval strechu, u NC jsem mel jednu nohu narvanou mezi volantem a tapecem a druhou mezi volantem a palubkou, za cestu jsem si prosoupal gate volantem...