M-b Vito

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 10.11.2014 do 18.11.2014, založil/a Hurdis
řadit dle data
21:03:43
18.11.2014
Bery
NO,soused akorát bude Vítka prodávat.Přesně jak napsal -> Pavel P@nkáč: jinak mechanicky asi slušný,jen si za to vezme víc nafty.Ale s tou elektrifikací je už na prášky



jinak karavelu 2,5 V5 mám jako dělníka a spokojenost.naložim na závody,uvezu podval,dovnitř se mi vejde traktůrek na sekání trávy když jedu sekat na chalupu velké širé lány.pospíchá to kolem 80-110km/h,chci dodělat spaní ať nemusim na noc stěhovat naložený věci a pohoda.Až doslouží,zkusíme sehnat obytňák.

A stálo to zlomek toho co T5 132kW ve kterém je jízda za odměnu. Nic se do toho nenaloží,nesmí se to ušpinit,ale jízda v tom je fakt požitek:-)
15:36:23
11.11.2014
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Hurdis: A na trojcata Boxer/Jumper/Ducato ses nedival?
15:34:41
11.11.2014
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Pavel P@nkáč: To radeji najit stejne ve varianta od sOpla, at nedela ostudu. 4
15:33:01
11.11.2014
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Hurdis: Tak to mas dve moznosti. Bud na jistotu kkupis slusnou T4ku a nebo Vito a k nemu za usetrene money rybarsky prut, stolicku, jizdni rad a rocni kupony na verejnou dopravu (vyhodou je, ze tu stolicku vyuzijes vsude). 3
09:46:59
11.11.2014
Pavel P@nkáč
-> Hurdis: nebo kratkeho nizkeho proskleneho Mastra 2,8ku motor jestli chceš šetřit celkem spolehlivej stroj, nebo Facelit 2,5Dci oba jsou silný usporny motory, ten první má jen 5kvalt a na rovince už se přetáčí při 130ce, 2,5ka ma paradně odtupňovaný 6kv. a cestovní rychlost je v poho 150km/h, hlavně se do něj neché naložit 2t nakladu a není to cítit skoro, když to dáš do T5ky, T4ky nebo vita tak si lehne na dorazy a blbě se stím jede....
09:40:23
11.11.2014
Pavel P@nkáč
-> Hurdis: Vito je strašný, elektrika si v tom žije vlastním životem3 není to klas. mercedes myslím že to vyráběli někde ve španelsku nebo kde, kup VW vyplatí se,
23:08:28
10.11.2014
Hurdis
Ahoj kolegové a znalci. Jelikož jsem se zbavil plev, snažím se teoreticky a alespoň trochu odpovědně pokukovat po dělníkovi na tři-čtyři roky. Ano, nadpis s předchozí větou úplně nesouvisí.



Požadavky by měly být následující:

- osobní dodávka - 5-6 míst v TP

- tažné kolem 2t

- použitelnost jako záložní rodinné combi a zároveň hlavně DĚLNÍK, který by nedělal úplnou ostudu



Ford Transit/Tourneo - tam už jsem asi viděl a zažil většinu - NE

VW Caravelle, Multivan - T4/T5 - super auto, použitelnost a trvanlivost je vykoupena vysokou cenou, většina aut (skoro všechna) ze SRN - stáčení = motosport



Vito má špatnou pověst, nicméně vše co jsem viděl, si s obdobným Transitem moc nezadalo a bylo levnější, za slušného Transportera jsou dvě Vita (mnohdy mladší).



Osobně znám majitele MB-V jen dva. Jeden na ryby, druhý na tahání podválu s mikrobagrem...a na ryby.

Nejezdím na ryby. A s MB-dodávkami kromě viditelného sledování koroze a klesajících cen relativně pohledných kusů s r.v. kolem 1999-2005 (po faceliftu, nebo chcete-li II marku) nemám zkušenost.



Prosím o negativní zkušenosti s tímto pochybným vozem.

Nebo názor na použitelnost tohoto vozu po dobu několika let - (ne)spolehlivost, užitnou hodnotu, obtížnost amaterservisu, (ND asi nebudou problém, auta na rozborku jsou za pár kaček).



Rád bych poznal nějaké kuloární podněty. Inzerátů jsem si na všechny typy Vanů při uspávání dětí za poslední měsíc prošel nespočetně. I mladší dcera si je z tabletu pamatuje. Zhruba třicítku aut jsem viděl při cestách i live.

VW je jasná volba, ale poloviční cena je poloviční cena. Zvlášť když bych neřešil vlídnou tvář.
Extreme Tyres