Vejfuk u starýho turbodieselu

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 11.09.2012 do 11.09.2012, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
22:00:01
11.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P@nkáč: To je tady slyset i tak :-D Na to ze to je velkej sestival, tak se s nim bezne jezdi ke 4000 otackam.



-> m8rinek: Tak to asi bude podobne... Jeste tam teda dam vlnovec at to nerabancuje cely.
21:55:33
11.09.2012
Pavel P@nkáč
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdyz das kratkou tak uslysis jak pekne zpiva turbina, dal bych normalne seriovou cestou jen trubku bez tlumicu a bude to OK4
21:54:08
11.09.2012
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Normálně to má natažený do zádu a prej ani na STK není problém a na emisích nic nepoznaj...
21:54:01
11.09.2012
afro100
-> Hurdis: 3 3 3
21:51:43
11.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
No je to patrol :-) A co bude lepsi? Kdyz bude trubka koncit pod ridicem nebo ji tahnout dozadu?

Zas by to nemelo moc prudit cetniky.
21:48:37
11.09.2012
m8rinek
Kamarád se mi teď chlubil novym laufem na Patrolu a byla to taková obří roura od kamen... a neznělo to vůbec špatně :).
21:45:37
11.09.2012
Pavel P@nkáč
-> Matthes, záškodník z TechWebu: staci trubka, hluk se zvedne minimalne...
21:23:19
11.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Borci jakej mate nazor na vejfuk u staryho ropaka s turbem (s obtokem) 2,9l. Origo kupovat je trochu mimo.

Je lepsi tam nechat jen trubku za turbem nebo radsi pridat nejakej tlumic z auta co ma podobny objem? Otazka je kdy bude vyssi vykon a mensi hluk :-)
upraveno 1x, naposled 11.09.2012 21:23:42
Extreme Tyres